SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.____________________________________________________________________________________
Reviews
Hardware.info
http://nl.hardware.info/r(...)s-ii-gt-i9100-review
Phone Arena
http://www.phonearena.com(...)y-S-II-Review_id2728
Techradar.com
http://www.techradar.com/(...)axy-s2-930907/review
Tweakers.net
http://tweakers.net/revie(...)-kracht-vooruit.html
Mobile-Review
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-en.shtml
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-2-en.shtml
Engadget - Samsung Galaxy S II review
http://www.engadget.com/2011/04/28/samsung-galaxy-s-ii-review/
CNET UK - Samsung Galaxy S 2 review
http://reviews.cnet.co.uk(...)s-2-review-50002442/
Aangezien Die Hofstadtgruppe het topic dichtgegooid had en geen nieuwe geopend had, heb ik dat maar ff gedaan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Mijn schermhelderheid gaat vaak vanzelf van automatisch naar max. Irritant en slecht voor de batterij. Iemand een idee?
Dat gaat dan ook niet heel handig vanaf den S2.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:28 schreef swollywood het volgende:
Laatste post uit het vorige topic:
[..]
Aangezien Die Hofstadtgruppe het topic dichtgegooid had en geen nieuwe geopend had, heb ik dat maar ff gedaan.
Echt wel, "Topic"-knop (icoon met een +) drukken, TT wijzigen en invoeren!quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat gaat dan ook niet heel handig vanaf den S2.
Ben benieuwt, tegen mij vertelden ze dat het 2/3 weken kon durenquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:52 schreef swollywood het volgende:
Toen ik mijn S2 had laten vallen en mijn scherm kapot was, had ik hem via de Phonehouse binnen een week weer terug met een nieuw scherm er in.![]()
Maar dat was via de telefoonverzekering en niet onder garantie, dus weet niet of het dan anders gaat.
Ben benieuwd of m'n telefoon straks na het updaten nog herkend wordt, ik moet steeds na elke update m'n usb drivers weer aanpassen (oude versie installeren)quote:
oh dat is wel gaarquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:49 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ben benieuwd of m'n telefoon straks na het updaten nog herkend wordt, ik moet steeds na elke update m'n usb drivers weer aanpassen (oude versie installeren)
Hou me op de hoogtequote:Op zondag 21 oktober 2012 18:46 schreef Soldier2000 het volgende:
Hmm ik ga mijn S2 maar opsturen, ik irriteer me aan de groene tint & en er zijn balken in het scherm ingebrand. Ze moeten er maar een nieuw scherm inzetten
Maar moet je daarvoor nu echt Samsung opbellen voor 10c/m ? :
Mocht u een SAMSUNG product willen opsturen voor reparatie, neem dan eerst contact op met de SAMSUNG Service en Informatielijn;
Tel: 0900-SAMSUNG (0900-7267864) (10 c/m).
(Ik heb overigens geen zin om het met de directe winkel (phonehouse) te regelen, omdat het dan weer langer duurt.)
Wat is jullie ervaring hierin
ik voel jequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:58 schreef Prof_Hoax het volgende:
whoop tie do, netjes orriginelebootloader
en zometeen weer fijn
touch
wiz
Uw toestel (Samsung I9100 / Galaxy S II, ..) is ontvangen in ons repair center.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:58 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Hou me op de hoogteik wil het ook weten, bij mij staat volledig whatsapp erin gebrand
Ben nu bezig met flash naar stockrom en dan nog even flashcounter wat terugschroeven en hij kan weg
Wel via PhoneHouse omdat goed leentoeste.
nope, ik heb hem niet op auto staan dat is namelijk schijt irritant..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Niemand anders dat hij schermhelderheid vanzelf weer op max zet nadat ik hem op automatisch heb gezet?
en hoe krijgt iedereen dingen in zijn scherm gebrand.. dan moet je echt lang het zelfde beeld aan hebben staan toch?? (dacht btw dat het überhaupt eigenlijk niet meer gebeurden met lcd / TFT schermpjes)quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:58 schreef Prof_Hoax het volgende:
Hou me op de hoogteik wil het ook weten, bij mij staat volledig whatsapp erin gebrand
Nee hoor is best mogelijk. Het is btw een AMOLED display als ik me niet veris.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:22 schreef netolk het volgende:
[..]
en hoe krijgt iedereen dingen in zijn scherm gebrand.. dan moet je echt lang het zelfde beeld aan hebben staan toch?? (dacht btw dat het überhaupt eigenlijk niet meer gebeurden met lcd / TFT schermpjes)
Maar het scheelt gigantisch qua batterij.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:22 schreef netolk het volgende:
[..]
nope, ik heb hem niet op auto staan dat is namelijk schijt irritant..
is dat niet gewoon TFT met LED light ipv tl?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:23 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee hoor is best mogelijk. Het is btw een AMOLED display als ik me niet veris.
nee, ik heb hem eigenlijk altijd helemaal laag staan (tenzij ik buiten in de zon ben dan zet ik hem hoger, maar ja ben een echte Fok!er dus kom niet zoveel buiten)quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Maar het scheelt gigantisch qua batterij.
Een amoled-scherm bestaat uit oled-pixels die verwerkt zijn in een thin film transistor (tft).quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:34 schreef netolk het volgende:
[..]
is dat niet gewoon TFT met LED light ipv tl?
oke, dan dacht ik het toch goedquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Een amoled-scherm bestaat uit oled-pixels die verwerkt zijn in een thin film transistor (tft).
Volgens wiki.
Ik zat bij Bel Company.. (Nouja, zit) via Pro-Assist.(Heb de duurste verzekering, omdat onhandigquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:58 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ben nu bezig met flash naar stockrom en dan nog even flashcounter wat terugschroeven en hij kan weg
Wel via PhoneHouse omdat goed leentoeste.
Ik hoop op een simulair verhaal, al vind ik mijn S2 echt een meestertoestel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik zat bij Bel Company.. (Nouja, zit) via Pro-Assist.(Heb de duurste verzekering, omdat onhandig)
De eerste keer dat ik m`n S2 opstuurde kreeg ik een HTC Snap als leen telefoon, toen heb ik mijn oude Nokia 1600 maar uit de kast gepakt (6 weken later was de S2 terug)
En de laatste keer dat ik hem opstuurde kreeg ik een HTC TYTN te leen...(Toen heb ik de N95 maar gebruikt)
Vervolgens naar 4 weken even gemailed hoe het zat met de S2... toen zeiden ze dat ik een nieuwe telefoon kon uitzoeken
Galaxy S3
Wie geeft een neuk ?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:33 schreef WH141 het volgende:
AMOLED schermen branden niet in. Wat jullie als inbranden beschouwen komt door de onevenredige subpixeldegradatie. Bijna iedereen gooit die termen door elkaar.
nouja, als je een nieuw toestel mag uitzoeken niet idd XDquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:15 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Wie geeft een neuk ?resultaat is het zelfde. Voor mij staat het in het scherm gebrand, of dat fysiek is of pixelmatig, het boeit me niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat is onevenredige subpixeldegradatie?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:33 schreef WH141 het volgende:
AMOLED schermen branden niet in. Wat jullie als inbranden beschouwen komt door de onevenredige subpixeldegradatie. Bijna iedereen gooit die termen door elkaar.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:45 schreef Prof_Hoax het volgende:
ODIN MODE
PRODUCT NAME: GT-i9100
CUSTOM BINARY DOWNLOAD : NO
CURRENT BINARY: SAMSUNG OFFICIALSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
http://telefonie.twenga.nl/samsung-eb-k1a2ebegstd.htmlquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:50 schreef igottagun het volgende:
Weet iemand nog een goeie batterij voor de s2?
Blauwe oled subpixels degraderen 2x zo snel als groene waardoor het scherm na verloop van tijd een groengele gloed krijgt. En op plekken die zwart zijn zoals bijv de statusbar degradeert niks omdat de pixels daar uitstaan, hierdoor zie je na een tijdje ook dat het op de plek van je statusbar blauwer is dan het rest van de scherm.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:03 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
En wat is onevenredige subpixeldegradatie?
Heb hem zelf in mijn S2 zitten. Gaat ca. 30% langer mee, ligt fijner in de hand en de cameralens ligt verzonken in de cover zodat ie niet kan beschadigen.quote:
QFTquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:31 schreef swollywood het volgende:
[..]
Heb hem zelf in mijn S2 zitten. Gaat ca. 30% langer mee, ligt fijner in de hand en de cameralens ligt verzonken in de cover zodat ie niet kan beschadigen.
Het is eigenlijk de accu waar de S2 standaard mee uitgevoerd had moeten zijn.
Gewoon een andere ROM installeren. Waarom zou je anders gaan rooten?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:54 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik heb mijn S2 geroot, en nu wil ik er de std apps afgooien, maar hoe kun je ze nu verwijderen?
Om dus die standaard apps eraf te gooien. Ik zou wel een andere rom willen installeren maar de meeste JB roms zijn of niet helemaal stabiel of hebben last van een accu drain. Dus dan wacht ik wel op de officiele JB, en gooi ik er de std apps af.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:05 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Gewoon een andere ROM installeren. Waarom zou je anders gaan rooten?
Het lijkt me dat dat met Titanium Backup gewoon moet lukken. En anders met Root Explorer.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:26 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Om dus die standaard apps eraf te gooien. Ik zou wel een andere rom willen installeren maar de meeste JB roms zijn of niet helemaal stabiel of hebben last van een accu drain. Dus dan wacht ik wel op de officiele JB, en gooi ik er de std apps af.
Zie mijn FOBOquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:50 schreef igottagun het volgende:
Weet iemand nog een goeie batterij voor de s2?
Als het degene is vanuit mijn fobo, is het ook de accu waarmee hij oorspronkelijk uitgerust is, maar omdat ze dan niet de slogan "dunste smartphone" konden gebruiken, hebben ze hem gedowngradequote:Op zondag 28 oktober 2012 19:31 schreef swollywood het volgende:
[..]
Heb hem zelf in mijn S2 zitten. Gaat ca. 30% langer mee, ligt fijner in de hand en de cameralens ligt verzonken in de cover zodat ie niet kan beschadigen.
Het is eigenlijk de accu waar de S2 standaard mee uitgevoerd had moeten zijn.
De grootste oplichtersbende van Nederland.quote:
Kans dat hij waterschade heeft is redelijk groot, maar dat hoeven hun niet te weten. Hij zit namelijk vaak in mijn broekzak als ik een uitruk heb, en aangezien wij water op vuur gooien wat dan damp wordt, wat overal doorheen trekt... zou het best wel eens kunnenquote:Op maandag 29 oktober 2012 08:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
De grootste oplichtersbende van Nederland.. 99% kans dat je telefoon 'waterschade' heeft, omdat de sticker van kleur is veranderd.
Dat is hem inderdaad!quote:Op maandag 29 oktober 2012 07:06 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Als het degene is vanuit mijn fobo, is het ook de accu waarmee hij oorspronkelijk uitgerust is, maar omdat ze dan niet de slogan "dunste smartphone" konden gebruiken, hebben ze hem gedowngradeslim stukje marketing imho.
En voor twee tientjes een batterij + extra backcover + cameralens verzonken + fijner in de hand, kan je het niet laten
Mja, je telefoon wordt 2 keer zo dikquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:45 schreef igottagun het volgende:
http://www.replacedirect.(...)m-accu-extended.html
Iemand ervaring met deze? 2600 mah
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1846227quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:55 schreef Soldier2000 het volgende:
Miss. toch maar eens een rom proberen.
Ik ben opzoek naar een JB rom waarbij alles werkt, die stabiel is, geen battery drain heeft en snel is.
Wat zijn aanraders
Thanks, ik draai nu revolt cm10/aopk, en die bevalt wel prima.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:18 schreef Catch22- het volgende:
[..]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1846227
is voor de Note iig goed.
Ik, maar dat heeft weinig te maken met je touchscreen, te meer met de browser. Probeer bijvoorbeeld eens Dolphin/Opera, dan gaat het stukken beter vind ik.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:16 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Thanks, ik draai nu revolt cm10/aopk, en die bevalt wel prima.
Ik werk nu overigens 3 dagen met deze Samsung S2 en er blijft een punt waarop ik hem niet zo fijn vindt, en dat is de touchscreen. Ik had hiervoor een HTC Desire (eerste), en dat touchscreen was een stuk fijner. Om een voorbeeld te noemen, wanneer ik op Fok bijv. een pagina met 100 posts laad, en ik scroll er doorheen, dan kan ik bij mijn Desire perfect regelen hoe snel ik naar onderen of boven scroll. Regelen; door middel van je vinger langzaam of snel een 'wipe' te geven. Met 3 wipes achter elkaar scroll ik automatisch snel van boven naar onderen.
Bij mijn S2 gaat dit veel moeizamer, ik moet hier 9 wipes geven wil ik van boven naar onderen komen. Ik kan hierbij ook helemaal niet goed de snelheid regelen, en vaak lijkt het ook net of dat hij mijn vinger beweging niet goed pakt. Ik geef bijv. een wipe en dan gebeurt er nauwelijks iets.
Dat wil niet zeggen dat ik met mijn S2 niet met 3 wipes helemaal naar beneden kan komen, als ik met mijn wijsvinger heel duidelijk 3 wipes achter elkaar naar beneden geef, gaat hij net zo snel naar beneden als met mijn Desire. Maar bij mijn Desire kan ik dit gewoon met mijn duim doen, zonder dat ik rekening moet houden met het perfect plaatsen van mijn vinger. Wat bij mijn S2 wel het geval is (waarvoor ik wel mijn wijsvinger moet gebruiken, met mijn duim lijkt het gewoon niet goed te lukken).
Nu heb ik dit probleem gemerkt bij mijn stock rom, en bij mijn JB rom. Bij mijn JB rom heb ik een paar touchscreen instellingen zoals; touchscreen sensivity, maar die instelling wijzigen haalt helaas niets uit.
Wie o wie herkent dit
Ik heb dit probleem overigens overal mee, dus in een Dolphin/Opera browser, maar ook met de NU.nl en Telegraaf app etc.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:21 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik, maar dat heeft weinig te maken met je touchscreen, te meer met de browser. Probeer bijvoorbeeld eens Dolphin/Opera, dan gaat het stukken beter vind ik.
En dat scrollen met de duim gaat perfect.
Ik moet wel zeggen dat er uiteraard snellere/betere touchscreens zijn, en ik ook veel verschil merk tussen S2, en S3 van vriendin.
Ik heb zelf geen ervaring met de Desire, maar ik geloof je als jij zegt dat die fijner werkt. Zal het eens testen als ik er eens een tegen het lijf loopquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:25 schreef Soldier2000 het volgende:
Scheisse, ik ben niet blij om te lezen dat ik niet de enige ben die hier last van heeft.
[..]
Ik heb dit probleem overigens overal mee, dus in een Dolphin/Opera browser, maar ook met de NU.nl en Telegraaf app etc.
Ik heb de Desire ook nog steeds, en wanneer ik dezelfde pagina laad, in dezelfde browser, dan werkt de touchscreen zoveel beter.
Ik heb even een filmpje geupload, maakt het probleem een stuk duidelijkerquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:28 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen ervaring met de Desire, maar ik geloof je als jij zegt dat die fijner werkt. Zal het eens testen als ik er eens een tegen het lijf loop
Als ik nu niet een SonyEricson Xperia MINI had (ter grootte van mijn normale S2 batterij zeg maar) had ik hem even bekeken op het werk (youtube blokkade) dan maar even vanavond kijkenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:26 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ik heb even een filmpje geupload, maakt het probleem een stuk duidelijker![]()
Tja, daarom bestaan er nou een proxy...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:44 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Als ik nu niet een SonyEricson Xperia MINI had (ter grootte van mijn normale S2 batterij zeg maar) had ik hem even bekeken op het werk (youtube blokkade) dan maar even vanavond kijken
Nergens last van hier, draai op een custom 4.0.4 ROM met standaard browser.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:26 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ik draai een JB rom, v4.1.2. Ik neem aan dat je dat bedoelt?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:09 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nergens last van hier, draai op een custom 4.0.4 ROM met standaard browser.
Welke versie van de S2 heb je?
Ja dat ook maar heb je de unbranded versie van de S2?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:40 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ik draai een JB rom, v4.1.2. Ik neem aan dat je dat bedoelt?
Ik heb hem 2de hands gekocht, maar hij ziet er uit als een unbranded versie (geen provider logo's). Hoezo eigenlijk?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:41 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja dat ook maar heb je de unbranded versie van de S2?
Hmm ok, Nou toen de S2 voor het eerst uitkwam waren er 2 versies 1tje met een slechtere processor en de andere had een betere processor. Kan natuurlijk over al aan liggen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:51 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ik heb hem 2de hands gekocht, maar hij ziet er uit als een unbranded versie (geen provider logo's). Hoezo eigenlijk?
Er bestaan ook degelijke IT afdelingen die hun netwerk wel dicht kunnen timmeren...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:44 schreef netolk het volgende:
[..]
Tja, daarom bestaan er nou een proxy...
ClockWorkMod heb je nodig om ROMs te flashen, SuperSU is nodig om programma's root access te geven en die driehoek heb je altijd na rooten. Is wel te verwijderen als je er last van hebt overigens, maar verder niks om je druk over te maken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:05 schreef igottagun het volgende:
Ik heb net geprobeerd mijn nieuwe unbranded S2 te rooten volgens deze tutorial: http://www.rootandroid.nl(...)s2-i9100-ics-rooten/
De update was deels gelukt denk ik, ik heb nu twee apps erbij, CWM en SuperSU.
Alleen de helft van mijn apps op de SD kaart deden het niet meer, en als ik de telefoon opstart zie je het Samsung Galaxy S2 logo met daaronder een geel driehoek met een uitroepteken...
Tevens kan ik nog steeds niet de apps verwijderen die er standaard opstaan zoals google plus.
Heb alweer behoorlijk spijt van deze root actie
Tot je hem terug op wil sturen voor reparatie.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:33 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
ClockWorkMod heb je nodig om ROMs te flashen, SuperSU is nodig om programma's root access te geven en die driehoek heb je altijd na rooten. Is wel te verwijderen als je er last van hebt overigens, maar verder niks om je druk over te maken.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:45 schreef Prof_Hoax het volgende:
ODIN MODE
PRODUCT NAME: GT-i9100
CUSTOM BINARY DOWNLOAD : NO
CURRENT BINARY: SAMSUNG OFFICIALSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verrekquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:26 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Tja, dan moet je VPN gebruiken of TOR (maar dat is weer redelijk eenvoudig dicht te timmeren en super traag)quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:55 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Er bestaan ook degelijke IT afdelingen die hun netwerk wel dicht kunnen timmeren...
Als ik het zo zie is dit tutorial idd aardig brak. Je kunt niet zomaar een willekeurig bestand flashen. Check even deze http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1103399quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:35 schreef igottagun het volgende:
Dat uitroepteken in het begin is dus normaal bij het booten?
Daarnaast krijg ik nu tot tweemaal toe een random foutmelding: TW crashed.
Ja, de root van die tutorial lijkt me brak hoor met je klok en kepel.
Werkt ook niet. Zoals gezegd, wij hebben een degelijke IT afdeling die zijn netwerk dicht kan houdenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:39 schreef netolk het volgende:
[..]
Tja, dan moet je VPN gebruiken of TOR (maar dat is weer redelijk eenvoudig dicht te timmeren en super traag)
Ook Smoother als bij jou?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:38 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Verrekja dat is wel een stuk smoother, al moet ik zeggen dat ik het zelf niet zo erg ervaar als dat jij het hebt.
Wel met de stock browser, maar niet met opera/dolphin.
Nice, nieuw schermquote:All service activities registered for your repair are shown in the view below.
Service activity: Onderdeel vervangen
Tja, dan is het idd al wat lastigerquote:Op donderdag 1 november 2012 00:25 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Werkt ook niet. Zoals gezegd, wij hebben een degelijke IT afdeling die zijn netwerk dicht kan houden
Lange thread, welke file zou ik moeten flashen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:49 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Als ik het zo zie is dit tutorial idd aardig brak. Je kunt niet zomaar een willekeurig bestand flashen. Check even deze http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1103399
Ik bedoelde dat het lijkt alsof je ergens ingesprongen bent zonder even je huiswerk te doen. Maar enfin... wat die TW is zou ik zo niet weten. Dat uitroepteken is normaal ja. Bij mij staat ie er al vanaf dag 1.
Ja, veel letters en van die woord-dingen he. Altijd vervelend. Alles wat je moet weten staat in de eerste twee posts.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:58 schreef igottagun het volgende:
[..]
Lange thread, welke file zou ik moeten flashen?
Ik heb er wel goeie bugs door gekregen, de camera app maakt ook geen foto's meer.
Belachelijk dat een website genaamd rootandroid.nl zulke flash files aanbied. Slecht zeg.
quote:Op donderdag 1 november 2012 13:27 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja, veel letters en van die woord-dingen he. Altijd vervelend. Alles wat je moet weten staat in de eerste twee posts.
Dit inderdaad, zorg gewoon dat je de goede kernel, en eventueel rom, hebt en volg alle stappen.quote:Je moet de file flashen die van toepassing is op jouw kernel. Dat staat daar goed uitgelegd, dus verman je even en zet jezelf er doorheen. Die uitleg van rootandroid.nl klopt wel, alleen zij gaan ervan uit dat iedereen precies dezelfde Nederlandse versie van de S2 heeft. Dat is nogal vreemd.
Zo, ik ben er eindelijk uit waarom ik met mijn Samsung S2 niet fijn kan scrollen op websites, apps etc. De touch screen responsiveness van ICS en Jelly Bean is gewoon ruk.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:38 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Verrekja dat is wel een stuk smoother, al moet ik zeggen dat ik het zelf niet zo erg ervaar als dat jij het hebt.
Wel met de stock browser, maar niet met opera/dolphin.
Ga terug naar 2.3 want op de GPU accelaratie en wat app compabiliteit na heeft ICS geen enkel voordeel boven GB. Qua ramverbruik en responsiviteit is GB superieur.quote:Op maandag 5 november 2012 22:35 schreef Coenehv het volgende:
Ik zou graag een ROM hebben die niet vastloopt, en gewoon goed werkt. Iemand een ROM?
Ik zou beginnen met een backup te maken van je zooiquote:Op woensdag 7 november 2012 08:25 schreef Turbomuis het volgende:
Gisteren heb ik een update gedaan, naar 4.0.4. Op zich ging het allemaal goed, maar ik heb nu om de haverklap een soort popupgeval dat naar boven komt. Ongeveer elke minuut. Blijft een seconde of wat staan, en verdwijnt dan weer.
Is dit van een appje dat dwarsligt? Of iets anders? Met andere woorden, hoe kom ik er van af? Want het is schijtirritant.
[ afbeelding ]
Die wil ik nog wel es gebruiken als ik wat wil opnemen dus laat maar.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:29 schreef automatic_ het volgende:
Als je Nederlands hebt, dan moet je iets van spraakrecorder ofzo verwijderen.
Bij 4.0.4 kan dat wel.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:32 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Die wil ik nog wel es gebruiken als ik wat wil opnemen dus laat maar.
Weet iemand of de S2 niet een standaard functie heeft dat je het batterij percentage in de balk bovenin kan zien? Heb daar nu een app voor.
Ah okquote:
nee, dat is gewoon een officiële rom uiteraard kan je hem ook wel custom krijgenquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:47 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ah ok
IK heb nu firmware 2.3.3
Zal vanavond eens updaten naar 2.3.6
maar is 4.0.4 een custom rom?
ha wat doe jij nog met android 2.3! Hup gauw upgraden jij!quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:47 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ah ok
IK heb nu firmware 2.3.3
Zal vanavond eens updaten naar 2.3.6
maar is 4.0.4 een custom rom?
naar...?quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:17 schreef apenkont het volgende:
[..]
ha wat doe jij nog met android 2.3! Hup gauw upgraden jij!
Heb vanochtend weer 2.3.6 geflasht. Man, wat is dat stukken beter dan ICS.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:17 schreef apenkont het volgende:
[..]
ha wat doe jij nog met android 2.3! Hup gauw upgraden jij!
Vertel, wat is er gebeurd, wat heb je geprobeerd en krijg je een foutmelding?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:51 schreef automatic_ het volgende:
Zucht.. Nu kan ik geen apps meer installeren.
Even een update. Ik ben nu thuis (dus op mijn eigen wifi verbinding) en het werkt nu opeens welquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:20 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Vertel, wat is er gebeurd, wat heb je geprobeerd en krijg je een foutmelding?
Best kans dat er een policy zat op het andere netwerk waar je geen "games" mocht openen/downloadenquote:Op maandag 12 november 2012 10:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Even een update. Ik ben nu thuis (dus op mijn eigen wifi verbinding) en het werkt nu opeens wel
Lijkt mij sterk dat dat er mee te maken heeft, maar goed...
Geen verzekering waar je het op kan claimen?quote:Op maandag 12 november 2012 16:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die mij kan adviseren wat de beste/goedkoopste/slimste manier is om een scherm te vervangen? Touchgedeelte lijkt gewoon te werken alleen in het scherm zelf zitten allerlei barsten, ook de home-knop (glas) is beschadigd. En wat gaat mij dat ongeveer kosten?
Omgeving Den Haag
Nee heb hem net gekregen van iemand (gratis) omdat hij nieuwe foon kreegquote:Op maandag 12 november 2012 16:37 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Geen verzekering waar je het op kan claimen?
Koop een nieuwe batterij.quote:Op maandag 12 november 2012 16:37 schreef automatic_ het volgende:
Batterij is vandaag na 8(!) uur leeg. Enige wat ik heb gedaan; whatsapp & een uurtje heeft waze aan gestaan. Ik begin hem zooo zat te worden![]()
Ik heb er twee. De originele en een maatje groter. Deze 8uur was dus met de grotere batterijquote:
Nou ja, dan is die ook beetje op aan het raken...quote:Op maandag 12 november 2012 16:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb er twee. De originele en een maatje groter. Deze 8uur was dus met de grotere batterij
Mijn telefoon eet graag batterijen dan, haha.quote:Op maandag 12 november 2012 16:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, dan is die ook beetje op aan het raken...
Weet ik veelquote:Op maandag 12 november 2012 16:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn telefoon eet graag batterijen dan, haha.
Wat is een aanrader? En dan het liefst niet degene die je telefoon dikker maakt.
Bestel er alvast maar eentjequote:Op maandag 12 november 2012 16:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Weet ik veel. Eentje met goede reviews
. Ik heb mijn S2 net een maand dus de accu is nog prima...
Voorlopig is ie nog beter dan mijn vorige gsm, toen die nog nieuw wasquote:
En wat is goedkoop en wat en waar bestellen?quote:Op maandag 12 november 2012 16:35 schreef shaderon het volgende:
Zelf doen, niet moeilijk, goedkoper, en heel snel.
Ik zelf heb deze pas besteld en vervangen. Snel in huis en met tutorials van youtube in enkele minuten te vervangen.quote:Op maandag 12 november 2012 16:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En wat is goedkoop en wat en waar bestellen?
Probeer jij eerst maarquote:Op donderdag 15 november 2012 22:16 schreef Co_OL het volgende:
staat trouwens ook een beschrijving wat je moet doen op sammobile
Filmpje review alles!quote:Op donderdag 15 november 2012 22:34 schreef Co_OL het volgende:
[..]
lol
heb nu cm10 en zal zo via Odin flashen
Stock firmware downloaden en flashen met Odin.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoe weet ik of mijn S2 simlock is? Heb hem van iemand overgenomen dus ik weet het niet.
Als ik een verse install doe blijf ik steeds T-zones icoontjes houden maar ik wil gewoon een kale android versie hebben. Moet ik hem daar voor unlocken (als ie al gelockt is) of moet ik ergens een android versie downloaden en via usb installeren?
Aha abracadabra dusquote:Op donderdag 15 november 2012 22:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Stock firmware downloaden en flashen met Odin.
Ik wou al een image posten, maar dacht lukt jullie wel.quote:
Nee was een geintje, ik reageerde voor Co_OLquote:Op donderdag 15 november 2012 23:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik wou al een image posten, maar dacht lukt jullie wel.
Das klote. Unbricken lukt?
quote:Op donderdag 15 november 2012 23:09 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Nee was een geintje, ik reageerde voor Co_OL
Komt wel vaker voor dat hij het even kwijt isquote:Op vrijdag 16 november 2012 08:29 schreef J83 het volgende:
Gisteravond telefoon opnieuw opgestart, in één klap naar 10% batterij
Zal ook wel heel normaal zijn?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:16 schreef OxygeneFRL het volgende:
Wat een gedoe, Ik wacht wel op de officiele via Kies
Dat is de modemversie. De buildcode is XXLSJ.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:23 schreef Catch22- het volgende:
Apart, deze heeft buildcode LS6, de Note versie die lekte was LS7...
Ik gebruik altijd google of nieuwsgroepen. Of play.google.com natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:14 schreef deVerdeler het volgende:
Wat zijn goede websites waar je voor Android APK apps kan downloaden?
Je typt gewoon de naam van de app in google + APK er achter en dan zoek je de app?quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:15 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd google of nieuwsgroepen.
Jup. Eerst even checken of het de nieuwste versie is natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:16 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Je typt gewoon de naam van de app in google + APK er achter en dan zoek je de app?
Google play store is wel een en ander te vinden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:14 schreef deVerdeler het volgende:
Wat zijn goede websites waar je voor Android APK apps kan downloaden?
Dat snap ik Bart. Ik wil best voor betalen, maar met Android moet je creditcard hebben, en die heb ik niet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Google play store is wel een en ander te vinden.
Of een cc, sowieso wel handig bij internetaankopen (en op vakantie).quote:
Ja oke, maar kan me voorstellen dat je dat niet per se wilquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Of een cc, sowieso wel handig bij internetaankopen (en op vakantie).
Enige nadeel is die tien a vijftien euro per jaar die het kost, maar als ik twee games in het buitenland bestel heb ik die er ook al weer ruimschoots uitquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:35 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ja oke, maar kan me voorstellen dat je dat niet per se wil
Je hoeft mij niet te overtuigen hoor, heb er zelf ook 1. Maar als je om wat voor reden geen hebt, is 3vcash een goede optie.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Enige nadeel is die tien a vijftien euro per jaar die het kost, maar als ik twee games in het buitenland bestel heb ik die er ook al weer ruimschoots uit. En het gemak an sich is ook al wat waard
.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:59 schreef SiGNe het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-ii-komt-online.html
Nog niet een officiële release maar dat zal ook niet lang meer duren..
quote:Op donderdag 15 november 2012 22:11 schreef Co_OL het volgende:
Breaking news
Er is een test firmware uit 4.1.2 voor onze s2![]()
Some of the Enhancements in the new Jelly Bean Update:
- Buttery Smooth Performance & Great Stability (Thanks to Project Butter)
- New TouchWiz Nature UX (Same UI as of the Galaxy S III and Galaxy Note II)
- Samsung’s Cloud services
- Direct Call, Smart Stay and Pop-up Play Features
- New Widgets From the Galaxy S III
- 2 Home screen modes
- New Notifications bar
- Google Now
Ben hem al aan het downloaden
En de rom werkt perfect hierquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:06 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Woops, daar had ik overheen gelezen
Dan zet ik, old school, de radio aanquote:
ik zing onder de douchequote:Op vrijdag 16 november 2012 19:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan zet ik, old school, de radio aan
Uhh ja. Wel als je die fijner vindt dan de standaard app. Waarom niet?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik ga een apart app downloaden voor iets wat al op me telefoon staat
verkloot je minder snel inder daad en je hebt geen gele driehoek bij het opstarten..quote:
Dat kan ook nog, haha.quote:
Bijna alle stock apps die er op staan kun je vervangen voor betere apps, dus ja.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Geen Poweramp/Neutronplayer/Playerpro/Winamp gebruiken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Oh had je in 99 ook al Android?quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:50 schreef igottagun het volgende:
[..]
Bijna alle stock apps die er op staan kun je vervangen voor betere apps, dus ja.
Die stock mp3 speler is echt 1999, je gebruikt zeker ook de standaard mail en foto app etc.
Nog gekker; gewoon tijdens het internetten of whatsappen komt die melding. Druk je op decline komt ie weer terug.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:21 schreef Catch22- het volgende:
Als je 3x op home drukt? Kan uit he
wat doe je er in hemelsnaam mee?quote:Op zondag 18 november 2012 18:39 schreef Gutz het volgende:
Voor de 3e keer een nieuwe USB connector besteld, kan ik van de week weer die kuttelefoon openschroeven. Echt, gewoon een simpel rubberen dopje over de usb poort, was dat nou zoveel gevraagd.
Poweramp is 1000 x beter als de standaard speler.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Wat is een betere foto app?quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:50 schreef igottagun het volgende:
[..]
Bijna alle stock apps die er op staan kun je vervangen voor betere apps, dus ja.
Die stock mp3 speler is echt 1999, je gebruikt zeker ook de standaard mail en foto app etc.
Ik ben blij dat er geen rubber dopje op zit. Ik ga gewoon normaal met mijn telefoon om, zo'n dopje zou alleen maar in de weg zitten.quote:Op zondag 18 november 2012 18:39 schreef Gutz het volgende:
Voor de 3e keer een nieuwe USB connector besteld, kan ik van de week weer die kuttelefoon openschroeven. Echt, gewoon een simpel rubberen dopje over de usb poort, was dat nou zoveel gevraagd.
guess soquote:Op zondag 18 november 2012 19:12 schreef tomaat52 het volgende:
Al geprobeerd. Werkte de vorige keer niet. Zal het nog eens proberen.
Edit: Spraak-opdrachten dus verwijderen?
Ik ben bang voor problemen qua garantie...quote:
quote:Op zondag 18 november 2012 19:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
wat doe je er in hemelsnaam mee?
Tomaat.. je kan ook even uitzoeken waar t door komt.
Welke software zit je?
Ik heb nu al 2x die connector mogen vervangen, Eerste keer vanwege vocht, na 3 maanden de telefoon in mijn bezit bleek de connector volledig gecorrodeerd en de printplaat half weggerot. En nu geeft de connector weer een spooksignaal dat de telefoon aan de lader hangt, wat weer resulteert in het feit dat m'n accu teveel spanning geeft en een over-voltage op het systeem zet. Ik kan 'm schoonmaken etc, maar dan vervang ik hem maar gewoon. Printplaatje kost 7 euro.quote:Op zondag 18 november 2012 19:20 schreef Bart het volgende:
\
[..]
Ik ben blij dat er geen rubber dopje op zit. Ik ga gewoon normaal met mijn telefoon om, zo'n dopje zou alleen maar in de weg zitten.
quote:Op zondag 18 november 2012 20:02 schreef tomaat52 het volgende:
Nu begint ook mijn telefoon te spoken.![]()
Usbkabel aangesloten, usbkabel afgekoppeld. Ik begin echt ziek te worden van dit ding.
Heb garantie.quote:Op zondag 18 november 2012 21:19 schreef Gutz het volgende:
[..]![]()
Connector vervangen, is nog geen 10 minuten werk.
met odin kan je haast niets verklooien. en als je gewoon een stockrom flashed (duitsland is vrij vroeg met nieuwe roms) dan krijg je ook geen triangle.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:28 schreef SiGNe het volgende:
[..]
verkloot je minder snel inder daad en je hebt geen gele driehoek bij het opstarten..
niet dat dat erg is (en je kan het wegkrijgen door te rooten en Triangle Away te gebruiken) maar da's net wat meer gedoe.
Nou ik weet niet maar daar heb ik totaal geen last van...quote:Op maandag 19 november 2012 01:00 schreef igottagun het volgende:
Wat ik trouwens merk aan de Galaxy S2 is dat hij nogal moeite heeft met het wisselen tussen masten. Gaat redelijk traag vergeleken met andere toestellen. Vooral in de trein en de auto merk ik dit.
op websites?quote:Op maandag 19 november 2012 08:46 schreef lady-wrb het volgende:
ik krijg de laatste tijd steeds een of andere intern error 500 melding.
kan iemand me in jip en janneketaal uitleggen hoe ik dat wegkrijg?
(
quote:Op maandag 19 november 2012 23:39 schreef automatic_ het volgende:
Herkenbaar![]()
Mijn telefoon loopt ook vaak op die manier vast.
Herkenbaar![]()
Herkenbaar![]()
Eigenlijk is dit voor mij pas afgelopen toen ik eenmaal op een Jellybean rom zat.quote:Op maandag 19 november 2012 23:39 schreef automatic_ het volgende:
Herkenbaar![]()
Dit jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 08:09 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit voor mij pas afgelopen toen ik eenmaal op een Jellybean rom zat.
En alleen aan te raden als je op wifi zit. Maar werkt inderdaad prima.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:41 schreef jogy het volgende:
Je hebt nou een utorrent voor android die gewoon de downloads op je telefoon zet. Best leuk! Erg handig voor de stille momenten op het werk of wanneer je mails aan het verwerken bent oid.
Linkje
En de S2 kan het in ieder geval makkelijk trekken al gaat mijn accu wel snel.
Ach, ja. Dat zekerquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En alleen aan te raden als je op wifi zit. Maar werkt inderdaad prima.
Hoe handig ben je met dat soort zaken? Er kan namelijk altijd wat fout gaan waardoor je creatief moet worden. Het is in principe niet heel moeilijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand ergens een link naar een site waar ze op gemakkelijke wijze in stappen uitleggen hoe ik een lege android installeer op de S2? Ik heb nu android met t-mobile troep erop en wil gewoon de basis android erop
Ik heb mijn tablet ook geroot, alleen weet niet wat het verschil is met een telefoon en welke stappen er genomen moeten wordenquote:Op woensdag 21 november 2012 12:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Hoe handig ben je met dat soort zaken? Er kan namelijk altijd wat fout gaan waardoor je creatief moet worden. Het is in principe niet heel moeilijk.
Volgens mij (heb geen ervaring met tablets) is het verschil niet groot als het beide om android gaat.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik heb mijn tablet ook geroot, alleen weet niet wat het verschil is met een telefoon en welke stappen er genomen moeten worden
Download ODINquote:Op woensdag 21 november 2012 12:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik heb mijn tablet ook geroot, alleen weet niet wat het verschil is met een telefoon en welke stappen er genomen moeten worden
Ik heb die extended battery, hij is iets dikker maar dat is alleen maar beter vind ik. Heb er ook nog een rubber hoesje omheen en dan is ie lekker. Zonder hoesje vind ik hem eng dun.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:43 schreef STORMSEEKER het volgende:
Beste lui,
ik ben er vrijwel zeker van dat ik een S II ga kopen (ik denk begin december of zo) maar er zijn nog een paar kleine dingen waar ik benieuwd naar ben (die ik zo niet kan vinden). Misschien weten jullie dat.
Ik heb gelezen dat het mogelijk is een extended accu te kopen van 2000 mAh met een nieuwe achterplaat. Hij wordt dan ietsje dikker, maar gaat langer mee per dag. Is dat het waard? Zijn er winkels waar je meteen de 2000 mAh versie kan kopen, ervaringen?
De nieuwste Androidversie is 4.2, maar ik zie dat sommige sites de S II verkopen met 2.3 bijvoorbeeld. Kun je dan zonder problemen upgraden naar 4.2, of is dat erg ingewikkeld? (ik ben echt helemaal nieuwe hiermee hoor)
Bedankt voor de moeite!
Bedankt voor de infoquote:Op donderdag 22 november 2012 15:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik heb die extended battery, hij is iets dikker maar dat is alleen maar beter vind ik. Heb er ook nog een rubber hoesje omheen en dan is ie lekker. Zonder hoesje vind ik hem eng dun.
Je kan gewoon direct updaten naar 4.2.
Sorry hoor, maar ik ben even confuus.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:19 schreef Catch22- het volgende:
de andere varianten worden hier niet geleverd. Samsung heeft verschillende modellen voor verschillende netwerken
als je een galaxy s2 wil, zou ik een galaxy nexus scoren. Veel betere software...
Zie mijn FoBo voor foto's van die 2000 mAh batquote:Op donderdag 22 november 2012 15:43 schreef STORMSEEKER het volgende:
Beste lui,
ik ben er vrijwel zeker van dat ik een S II ga kopen (ik denk begin december of zo) maar er zijn nog een paar kleine dingen waar ik benieuwd naar ben (die ik zo niet kan vinden). Misschien weten jullie dat.
Ik heb gelezen dat het mogelijk is een extended accu te kopen van 2000 mAh met een nieuwe achterplaat. Hij wordt dan ietsje dikker, maar gaat langer mee per dag. Is dat het waard? Zijn er winkels waar je meteen de 2000 mAh versie kan kopen, ervaringen?
De nieuwste Androidversie is 4.2, maar ik zie dat sommige sites de S II verkopen met 2.3 bijvoorbeeld. Kun je dan zonder problemen upgraden naar 4.2, of is dat erg ingewikkeld? (ik ben echt helemaal nieuwe hiermee hoor)
Bedankt voor de moeite!
Geloof mij maar (en Cpt.), je wil de Nexus.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:32 schreef STORMSEEKER het volgende:
Ah ok![]()
Wel moeilijk man! Ik zit echt te twijfelen nu. Ik vind de S II eigenlijk wel iets mooier qua vorm en hij past denk ik ook beter in m'n zakken. Het enige is dan nog 4G, maar dat boeit voorlopig toch niet denk ik. Ik hoef ook niet per se meteen de allerlaatste update van Android te hebben, dus die schil van Samsung op de S II is ook niet zo een ramp. Met een hoesje kan ik de krasvastheid van de Nexus verbeteren, met een accu-upgrade kan ik de S II langer mee laten gaan. Pff, het is wel aardig om het even inderdaad.
Ik neig stiekem toch naar de S II, maar ik denk ik dat nog even bij de MM ga kijken om ze in het echt met elkaar te vergelijken. Misschien dat het Nexus scherm toch nog de doorslag geeft.
Bedankt jongens! Ik ga er nog even op studeren, haha
Haha, ok, wat geeft volgens jou echt de doorslag dan?quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:15 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Geloof mij maar (en Cpt.), je wil de Nexus.
Ik geloof dat het iets anders werkt. Je programmeert een sticker *je leest hem in, en voegt acties toe in de NFC app*quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:08 schreef Catch22- het volgende:
Dat is QR
NFC is een RFID chip die een signaal uitzendt en die je telefoon opvangtJe kan instellen dat als je telefoon dat signaal binnenkrijgt (is per chip/sticker uniek als het goed is), dat hij een actie uitvoert. Dus bijvoorbeeld een sticker op je buro op het werk waardoor je telefoon op stil gaat. Als je dan je telefoon uit de buurt van die sticker houdt, gaat je telefoon op stil.
Ik heb destijds hetzelfde 'probleem' gehad als jij. Ik zat ook te twijfelen tussen de S2 en de Galaxy Nexus. De S2 vind ik mooier, alleen de Nexus heeft als voordeel de nieuwste updates van Android. Overigens is de nieuwste Android versie (4.2) nog niet uit voor de S2. De vraag is of hij uberhaupt voor de S2 komt (als Samsung daar zin in heeft). Android 4.1 is nog niet eens uit voor de S2. Die komt als het goed is in december. De Nexus krijgt gelijk de nieuwste updates. Als je niet met custom roms wil gaan kutten zou ik voor de Nexus gaan.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:43 schreef STORMSEEKER het volgende:
Beste lui,
Bedankt voor de moeite!
komt vorige week.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat is 4.1...quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:36 schreef igottagun het volgende:
Ik ga niet elke post die ik maak op fok voorzien van url's.
*edit, de S2 4.2 samsung testbuild staat ook al een week op Piratebay trouwens, sommige in dit topic draaien die ook al.
ja.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:54 schreef STORMSEEKER het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is het argument dus dat de Nexus sowieso de laatste Android versie heeft, maar dat je daar bij de S II op moet wachten vanwege de 'Samsung-schil' . Verder komt 4.1 dus binnenkort uit de voor S II, maar 4.2 is nog niets over bekend, laat staan een eventuele 4.3.
De vraag is dus, weegt het hebben van de laatste versie op tegen het nadeel van een iets langzamer toestel dat iets lelijker is () en minder krasvast en minder/niet uitbreidbaar qua accu? (Het is mijn mening maar hoor
![]()
). Ik weet niet wat een eventuele versie 4.3 voor mogelijkheden biedt, maar ik vind 4.2 (op papier althans, na wat rondlezen) niet echt heel veel beter dan 4.1.
Maar ik ben allerminst een expert daarin, dus misschien zeggen jullie wel dat 4.2 absoluut veel beter is dan 4.1 en absoluut de moeite waard is..![]()
Als ik er te lang over doorzeur moet je het maar zeggen hoor, maar ik probeer gewoon de best mogelijke keuze te maken.
dat is het docking scherm denk ik. Die kan je ook naar voren halen door via klok --> buruauklok oid te doen.quote:
Weet niet precies wat de specificaties van de S3 mini zijn maar meestal is de mini versie een versie voor een wat kleiner budget en zou ik denk ik voor de S2 gaan omdat het gewoon een bazen telefoon blijftquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:45 schreef FredWielergek het volgende:
Vraagje,
ik heb nu galaxy s1 en omdat deze kapot is (bijna 2 jaar oud) wil ik een nieuwe. Wil graag bij samsung blijven. Zou ik nu gewoon s2 kunnen/moeten nemen, of juist s3 mini. (gewone s3 vind ik wat te groot en duur) Volgens mij, als ik hier en daar wat lees, is s2 kwalitatief beter dan s3 mini. Wat vind jij?
Kan je dat uitschakelen?quote:Op maandag 26 november 2012 14:21 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat is het docking scherm denk ik. Die kan je ook naar voren halen door via klok --> buruauklok oid te doen.
geen flauw idee. Heb zelf nog nooit een docing station gehad. Kijk eens onder de settings bij docing (dacht dat die er bij stond)quote:
En als je op het vlakje met de pijltjes drukt ?quote:
Hmm.... Ik zal zo nog eens kijken.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:55 schreef Polcahontas het volgende:
[..]
En als je op het vlakje met de pijltjes drukt ?
En daarna zou je bovenin een blauw balkje met keuzemogelijkheden moeten krijgen (als je de balk naar rechts schuift staan er ook nog).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |