Dan zet ik, old school, de radio aanquote:
ik zing onder de douchequote:Op vrijdag 16 november 2012 19:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan zet ik, old school, de radio aan
Uhh ja. Wel als je die fijner vindt dan de standaard app. Waarom niet?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik ga een apart app downloaden voor iets wat al op me telefoon staat
verkloot je minder snel inder daad en je hebt geen gele driehoek bij het opstarten..quote:
Dat kan ook nog, haha.quote:
Bijna alle stock apps die er op staan kun je vervangen voor betere apps, dus ja.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Geen Poweramp/Neutronplayer/Playerpro/Winamp gebruiken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Oh had je in 99 ook al Android?quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:50 schreef igottagun het volgende:
[..]
Bijna alle stock apps die er op staan kun je vervangen voor betere apps, dus ja.
Die stock mp3 speler is echt 1999, je gebruikt zeker ook de standaard mail en foto app etc.
Nog gekker; gewoon tijdens het internetten of whatsappen komt die melding. Druk je op decline komt ie weer terug.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:21 schreef Catch22- het volgende:
Als je 3x op home drukt? Kan uit he
wat doe je er in hemelsnaam mee?quote:Op zondag 18 november 2012 18:39 schreef Gutz het volgende:
Voor de 3e keer een nieuwe USB connector besteld, kan ik van de week weer die kuttelefoon openschroeven. Echt, gewoon een simpel rubberen dopje over de usb poort, was dat nou zoveel gevraagd.
Poweramp is 1000 x beter als de standaard speler.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Wat is een betere foto app?quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:50 schreef igottagun het volgende:
[..]
Bijna alle stock apps die er op staan kun je vervangen voor betere apps, dus ja.
Die stock mp3 speler is echt 1999, je gebruikt zeker ook de standaard mail en foto app etc.
Ik ben blij dat er geen rubber dopje op zit. Ik ga gewoon normaal met mijn telefoon om, zo'n dopje zou alleen maar in de weg zitten.quote:Op zondag 18 november 2012 18:39 schreef Gutz het volgende:
Voor de 3e keer een nieuwe USB connector besteld, kan ik van de week weer die kuttelefoon openschroeven. Echt, gewoon een simpel rubberen dopje over de usb poort, was dat nou zoveel gevraagd.
guess soquote:Op zondag 18 november 2012 19:12 schreef tomaat52 het volgende:
Al geprobeerd. Werkte de vorige keer niet. Zal het nog eens proberen.
Edit: Spraak-opdrachten dus verwijderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |