abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118563865
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 23:26 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Om dus die standaard apps eraf te gooien. Ik zou wel een andere rom willen installeren maar de meeste JB roms zijn of niet helemaal stabiel of hebben last van een accu drain. Dus dan wacht ik wel op de officiele JB, en gooi ik er de std apps af.
Het lijkt me dat dat met Titanium Backup gewoon moet lukken. En anders met Root Explorer.
pi_118565769
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 22:50 schreef igottagun het volgende:
Weet iemand nog een goeie batterij voor de s2?
Zie mijn FOBO ;)
pi_118565774
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2012 19:31 schreef swollywood het volgende:

[..]

Heb hem zelf in mijn S2 zitten. Gaat ca. 30% langer mee, ligt fijner in de hand en de cameralens ligt verzonken in de cover zodat ie niet kan beschadigen.

Het is eigenlijk de accu waar de S2 standaard mee uitgevoerd had moeten zijn.
Als het degene is vanuit mijn fobo, is het ook de accu waarmee hij oorspronkelijk uitgerust is, maar omdat ze dan niet de slogan "dunste smartphone" konden gebruiken, hebben ze hem gedowngrade :+ slim stukje marketing imho.
En voor twee tientjes een batterij + extra backcover + cameralens verzonken + fijner in de hand, kan je het niet laten :D
pi_118565808
Telefoon is opgestuurd naar Dynafix. Afwachten wat er gaat gebeuren :9
  Official ESF Kreviewer maandag 29 oktober 2012 @ 08:58:44 #55
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_118566709
quote:
99s.gif Op maandag 29 oktober 2012 07:16 schreef Prof_Hoax het volgende:
Dynafix.
De grootste oplichtersbende van Nederland. O+. 99% kans dat je telefoon 'waterschade' heeft, omdat de sticker van kleur is veranderd.
pi_118566783
quote:
14s.gif Op maandag 29 oktober 2012 08:58 schreef Kreator het volgende:

[..]

De grootste oplichtersbende van Nederland. O+. 99% kans dat je telefoon 'waterschade' heeft, omdat de sticker van kleur is veranderd.
Kans dat hij waterschade heeft is redelijk groot, maar dat hoeven hun niet te weten. Hij zit namelijk vaak in mijn broekzak als ik een uitruk heb, en aangezien wij water op vuur gooien wat dan damp wordt, wat overal doorheen trekt... zou het best wel eens kunnen :')

We zullen zien... dan claim ik hem wel op een of andere verzekering :9
pi_118568036
quote:
99s.gif Op maandag 29 oktober 2012 07:06 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Als het degene is vanuit mijn fobo, is het ook de accu waarmee hij oorspronkelijk uitgerust is, maar omdat ze dan niet de slogan "dunste smartphone" konden gebruiken, hebben ze hem gedowngrade :+ slim stukje marketing imho.
En voor twee tientjes een batterij + extra backcover + cameralens verzonken + fijner in de hand, kan je het niet laten :D
Dat is hem inderdaad! :P
pi_118577617
http://www.replacedirect.(...)m-accu-extended.html

Iemand ervaring met deze? 2600 mah :D
pi_118578015
Miss. toch maar eens een rom proberen.

Ik ben opzoek naar een JB rom waarbij alles werkt, die stabiel is, geen battery drain heeft en snel is.

Wat zijn aanraders :)
BlaBlaBla
pi_118584518
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 14:45 schreef igottagun het volgende:
http://www.replacedirect.(...)m-accu-extended.html

Iemand ervaring met deze? 2600 mah :D
Mja, je telefoon wordt 2 keer zo dik ;(
  maandag 29 oktober 2012 @ 17:18:44 #61
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_118584615
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 14:55 schreef Soldier2000 het volgende:
Miss. toch maar eens een rom proberen.

Ik ben opzoek naar een JB rom waarbij alles werkt, die stabiel is, geen battery drain heeft en snel is.

Wat zijn aanraders :)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1846227

is voor de Note iig goed.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_118656099
quote:
Thanks, ik draai nu revolt cm10/aopk, en die bevalt wel prima.

Ik werk nu overigens 3 dagen met deze Samsung S2 en er blijft een punt waarop ik hem niet zo fijn vindt, en dat is de touchscreen. Ik had hiervoor een HTC Desire (eerste), en dat touchscreen was een stuk fijner. Om een voorbeeld te noemen, wanneer ik op Fok bijv. een pagina met 100 posts laad, en ik scroll er doorheen, dan kan ik bij mijn Desire perfect regelen hoe snel ik naar onderen of boven scroll. Regelen; door middel van je vinger langzaam of snel een 'wipe' te geven. Met 3 wipes achter elkaar scroll ik automatisch snel van boven naar onderen.

Bij mijn S2 gaat dit veel moeizamer, ik moet hier 9 wipes geven wil ik van boven naar onderen komen. Ik kan hierbij ook helemaal niet goed de snelheid regelen, en vaak lijkt het ook net of dat hij mijn vinger beweging niet goed pakt. Ik geef bijv. een wipe en dan gebeurt er nauwelijks iets.

Dat wil niet zeggen dat ik met mijn S2 niet met 3 wipes helemaal naar beneden kan komen, als ik met mijn wijsvinger heel duidelijk 3 wipes achter elkaar naar beneden geef, gaat hij net zo snel naar beneden als met mijn Desire. Maar bij mijn Desire kan ik dit gewoon met mijn duim doen, zonder dat ik rekening moet houden met het perfect plaatsen van mijn vinger. Wat bij mijn S2 wel het geval is (waarvoor ik wel mijn wijsvinger moet gebruiken, met mijn duim lijkt het gewoon niet goed te lukken).

Nu heb ik dit probleem gemerkt bij mijn stock rom, en bij mijn JB rom. Bij mijn JB rom heb ik een paar touchscreen instellingen zoals; touchscreen sensivity, maar die instelling wijzigen haalt helaas niets uit.

Wie o wie herkent dit :)
BlaBlaBla
  woensdag 31 oktober 2012 @ 09:18:10 #63
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_118656147
Herken ik. Desire Z had ik, als je meerdere keerde over je scherm veegt ging ie steeds sneller scrollen. Galaxy doet dat niet, die houdt de snelheid van de laatste veeg aan. Is de derde veeg langzamer dan de tweede, dan scrollt ie ook langzamer dan daarvoor, in plaats van dat ie de snelheden optelt.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_118656231
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 09:16 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Thanks, ik draai nu revolt cm10/aopk, en die bevalt wel prima.

Ik werk nu overigens 3 dagen met deze Samsung S2 en er blijft een punt waarop ik hem niet zo fijn vindt, en dat is de touchscreen. Ik had hiervoor een HTC Desire (eerste), en dat touchscreen was een stuk fijner. Om een voorbeeld te noemen, wanneer ik op Fok bijv. een pagina met 100 posts laad, en ik scroll er doorheen, dan kan ik bij mijn Desire perfect regelen hoe snel ik naar onderen of boven scroll. Regelen; door middel van je vinger langzaam of snel een 'wipe' te geven. Met 3 wipes achter elkaar scroll ik automatisch snel van boven naar onderen.

Bij mijn S2 gaat dit veel moeizamer, ik moet hier 9 wipes geven wil ik van boven naar onderen komen. Ik kan hierbij ook helemaal niet goed de snelheid regelen, en vaak lijkt het ook net of dat hij mijn vinger beweging niet goed pakt. Ik geef bijv. een wipe en dan gebeurt er nauwelijks iets.

Dat wil niet zeggen dat ik met mijn S2 niet met 3 wipes helemaal naar beneden kan komen, als ik met mijn wijsvinger heel duidelijk 3 wipes achter elkaar naar beneden geef, gaat hij net zo snel naar beneden als met mijn Desire. Maar bij mijn Desire kan ik dit gewoon met mijn duim doen, zonder dat ik rekening moet houden met het perfect plaatsen van mijn vinger. Wat bij mijn S2 wel het geval is (waarvoor ik wel mijn wijsvinger moet gebruiken, met mijn duim lijkt het gewoon niet goed te lukken).

Nu heb ik dit probleem gemerkt bij mijn stock rom, en bij mijn JB rom. Bij mijn JB rom heb ik een paar touchscreen instellingen zoals; touchscreen sensivity, maar die instelling wijzigen haalt helaas niets uit.

Wie o wie herkent dit :)
Ik, maar dat heeft weinig te maken met je touchscreen, te meer met de browser. Probeer bijvoorbeeld eens Dolphin/Opera, dan gaat het stukken beter vind ik.

En dat scrollen met de duim gaat perfect.

Ik moet wel zeggen dat er uiteraard snellere/betere touchscreens zijn, en ik ook veel verschil merk tussen S2, en S3 van vriendin.
pi_118656352
Scheisse, ik ben niet blij om te lezen dat ik niet de enige ben die hier last van heeft.

quote:
99s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 09:21 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Ik, maar dat heeft weinig te maken met je touchscreen, te meer met de browser. Probeer bijvoorbeeld eens Dolphin/Opera, dan gaat het stukken beter vind ik.

En dat scrollen met de duim gaat perfect.

Ik moet wel zeggen dat er uiteraard snellere/betere touchscreens zijn, en ik ook veel verschil merk tussen S2, en S3 van vriendin.
Ik heb dit probleem overigens overal mee, dus in een Dolphin/Opera browser, maar ook met de NU.nl en Telegraaf app etc.
Ik heb de Desire ook nog steeds, en wanneer ik dezelfde pagina laad, in dezelfde browser, dan werkt zijn touchscreen zoveel beter.

[ Bericht 26% gewijzigd door Soldier2000 op 31-10-2012 09:31:07 ]
BlaBlaBla
pi_118656443
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 09:25 schreef Soldier2000 het volgende:
Scheisse, ik ben niet blij om te lezen dat ik niet de enige ben die hier last van heeft.

[..]

Ik heb dit probleem overigens overal mee, dus in een Dolphin/Opera browser, maar ook met de NU.nl en Telegraaf app etc.
Ik heb de Desire ook nog steeds, en wanneer ik dezelfde pagina laad, in dezelfde browser, dan werkt de touchscreen zoveel beter.
Ik heb zelf geen ervaring met de Desire, maar ik geloof je als jij zegt dat die fijner werkt. Zal het eens testen als ik er eens een tegen het lijf loop :D
pi_118661934
quote:
99s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 09:28 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Ik heb zelf geen ervaring met de Desire, maar ik geloof je als jij zegt dat die fijner werkt. Zal het eens testen als ik er eens een tegen het lijf loop :D
Ik heb even een filmpje geupload, maakt het probleem een stuk duidelijker :)

BlaBlaBla
pi_118662524
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 12:26 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Als ik nu niet een SonyEricson Xperia MINI had (ter grootte van mijn normale S2 batterij zeg maar) had ik hem even bekeken op het werk (youtube blokkade) dan maar even vanavond kijken :9
  woensdag 31 oktober 2012 @ 18:44:36 #69
189216 netolk
maar dan andersom
pi_118677037
quote:
99s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 12:44 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Als ik nu niet een SonyEricson Xperia MINI had (ter grootte van mijn normale S2 batterij zeg maar) had ik hem even bekeken op het werk (youtube blokkade) dan maar even vanavond kijken :9
Tja, daarom bestaan er nou een proxy...
Beware of the Raping Zebra's
pi_118678010
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 12:26 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Nergens last van hier, draai op een custom 4.0.4 ROM met standaard browser.
Welke versie van de S2 heb je?
pi_118683019
quote:
11s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 19:09 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Nergens last van hier, draai op een custom 4.0.4 ROM met standaard browser.
Welke versie van de S2 heb je?
Ik draai een JB rom, v4.1.2. Ik neem aan dat je dat bedoelt? :)
BlaBlaBla
pi_118683086
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:40 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Ik draai een JB rom, v4.1.2. Ik neem aan dat je dat bedoelt? :)
Ja dat ook maar heb je de unbranded versie van de S2?
pi_118683616
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:41 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Ja dat ook maar heb je de unbranded versie van de S2?
Ik heb hem 2de hands gekocht, maar hij ziet er uit als een unbranded versie (geen provider logo's). Hoezo eigenlijk?
BlaBlaBla
pi_118684957
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 20:51 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Ik heb hem 2de hands gekocht, maar hij ziet er uit als een unbranded versie (geen provider logo's). Hoezo eigenlijk?
Hmm ok, Nou toen de S2 voor het eerst uitkwam waren er 2 versies 1tje met een slechtere processor en de andere had een betere processor. Kan natuurlijk over al aan liggen.

Toch wel raar want bij mij heeft hij het nog altijd goed gedaan vanaf 2.3 tot 4.1.
Al op XDA gevraagd? Je kan ook nog altijd een andere rom proberen, even deze Backuppen met CWM en Resurrection erop knallen, Die heeft bij mij tot nu toe nog altijd perfect gewerkt.
pi_118687243
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 18:44 schreef netolk het volgende:

[..]

Tja, daarom bestaan er nou een proxy...
Er bestaan ook degelijke IT afdelingen die hun netwerk wel dicht kunnen timmeren...
:D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')