ClockWorkMod heb je nodig om ROMs te flashen, SuperSU is nodig om programma's root access te geven en die driehoek heb je altijd na rooten. Is wel te verwijderen als je er last van hebt overigens, maar verder niks om je druk over te maken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:05 schreef igottagun het volgende:
Ik heb net geprobeerd mijn nieuwe unbranded S2 te rooten volgens deze tutorial: http://www.rootandroid.nl(...)s2-i9100-ics-rooten/
De update was deels gelukt denk ik, ik heb nu twee apps erbij, CWM en SuperSU.
Alleen de helft van mijn apps op de SD kaart deden het niet meer, en als ik de telefoon opstart zie je het Samsung Galaxy S2 logo met daaronder een geel driehoek met een uitroepteken...
Tevens kan ik nog steeds niet de apps verwijderen die er standaard opstaan zoals google plus.
Heb alweer behoorlijk spijt van deze root actie
Tot je hem terug op wil sturen voor reparatie.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:33 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
ClockWorkMod heb je nodig om ROMs te flashen, SuperSU is nodig om programma's root access te geven en die driehoek heb je altijd na rooten. Is wel te verwijderen als je er last van hebt overigens, maar verder niks om je druk over te maken.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:45 schreef Prof_Hoax het volgende:
ODIN MODE
PRODUCT NAME: GT-i9100
CUSTOM BINARY DOWNLOAD : NO
CURRENT BINARY: SAMSUNG OFFICIALSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verrekquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:26 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ik heb even een filmpje geupload, maakt het probleem een stuk duidelijker![]()
Tja, dan moet je VPN gebruiken of TOR (maar dat is weer redelijk eenvoudig dicht te timmeren en super traag)quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:55 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Er bestaan ook degelijke IT afdelingen die hun netwerk wel dicht kunnen timmeren...
Als ik het zo zie is dit tutorial idd aardig brak. Je kunt niet zomaar een willekeurig bestand flashen. Check even deze http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1103399quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:35 schreef igottagun het volgende:
Dat uitroepteken in het begin is dus normaal bij het booten?
Daarnaast krijg ik nu tot tweemaal toe een random foutmelding: TW crashed.
Ja, de root van die tutorial lijkt me brak hoor met je klok en kepel.
Werkt ook niet. Zoals gezegd, wij hebben een degelijke IT afdeling die zijn netwerk dicht kan houdenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:39 schreef netolk het volgende:
[..]
Tja, dan moet je VPN gebruiken of TOR (maar dat is weer redelijk eenvoudig dicht te timmeren en super traag)
Ook Smoother als bij jou?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:38 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Verrekja dat is wel een stuk smoother, al moet ik zeggen dat ik het zelf niet zo erg ervaar als dat jij het hebt.
Wel met de stock browser, maar niet met opera/dolphin.
Nice, nieuw schermquote:All service activities registered for your repair are shown in the view below.
Service activity: Onderdeel vervangen
Tja, dan is het idd al wat lastigerquote:Op donderdag 1 november 2012 00:25 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Werkt ook niet. Zoals gezegd, wij hebben een degelijke IT afdeling die zijn netwerk dicht kan houden
Lange thread, welke file zou ik moeten flashen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:49 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Als ik het zo zie is dit tutorial idd aardig brak. Je kunt niet zomaar een willekeurig bestand flashen. Check even deze http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1103399
Ik bedoelde dat het lijkt alsof je ergens ingesprongen bent zonder even je huiswerk te doen. Maar enfin... wat die TW is zou ik zo niet weten. Dat uitroepteken is normaal ja. Bij mij staat ie er al vanaf dag 1.
Ja, veel letters en van die woord-dingen he. Altijd vervelend. Alles wat je moet weten staat in de eerste twee posts.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:58 schreef igottagun het volgende:
[..]
Lange thread, welke file zou ik moeten flashen?
Ik heb er wel goeie bugs door gekregen, de camera app maakt ook geen foto's meer.
Belachelijk dat een website genaamd rootandroid.nl zulke flash files aanbied. Slecht zeg.
quote:Op donderdag 1 november 2012 13:27 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja, veel letters en van die woord-dingen he. Altijd vervelend. Alles wat je moet weten staat in de eerste twee posts.
Dit inderdaad, zorg gewoon dat je de goede kernel, en eventueel rom, hebt en volg alle stappen.quote:Je moet de file flashen die van toepassing is op jouw kernel. Dat staat daar goed uitgelegd, dus verman je even en zet jezelf er doorheen. Die uitleg van rootandroid.nl klopt wel, alleen zij gaan ervan uit dat iedereen precies dezelfde Nederlandse versie van de S2 heeft. Dat is nogal vreemd.
Zo, ik ben er eindelijk uit waarom ik met mijn Samsung S2 niet fijn kan scrollen op websites, apps etc. De touch screen responsiveness van ICS en Jelly Bean is gewoon ruk.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:38 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Verrekja dat is wel een stuk smoother, al moet ik zeggen dat ik het zelf niet zo erg ervaar als dat jij het hebt.
Wel met de stock browser, maar niet met opera/dolphin.
Ga terug naar 2.3 want op de GPU accelaratie en wat app compabiliteit na heeft ICS geen enkel voordeel boven GB. Qua ramverbruik en responsiviteit is GB superieur.quote:Op maandag 5 november 2012 22:35 schreef Coenehv het volgende:
Ik zou graag een ROM hebben die niet vastloopt, en gewoon goed werkt. Iemand een ROM?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |