abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118691320
Ik heb net geprobeerd mijn nieuwe unbranded S2 te rooten volgens deze tutorial: http://www.rootandroid.nl(...)s2-i9100-ics-rooten/

De update was deels gelukt denk ik, ik heb nu twee apps erbij, CWM en SuperSU.
Alleen de helft van mijn apps op de SD kaart deden het niet meer, en als ik de telefoon opstart zie je het Samsung Galaxy S2 logo met daaronder een geel driehoek met een uitroepteken...

Tevens kan ik nog steeds niet de apps verwijderen die er standaard opstaan zoals google plus.

Heb alweer behoorlijk spijt van deze root actie
pi_118692403
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 23:05 schreef igottagun het volgende:
Ik heb net geprobeerd mijn nieuwe unbranded S2 te rooten volgens deze tutorial: http://www.rootandroid.nl(...)s2-i9100-ics-rooten/

De update was deels gelukt denk ik, ik heb nu twee apps erbij, CWM en SuperSU.
Alleen de helft van mijn apps op de SD kaart deden het niet meer, en als ik de telefoon opstart zie je het Samsung Galaxy S2 logo met daaronder een geel driehoek met een uitroepteken...

Tevens kan ik nog steeds niet de apps verwijderen die er standaard opstaan zoals google plus.

Heb alweer behoorlijk spijt van deze root actie
ClockWorkMod heb je nodig om ROMs te flashen, SuperSU is nodig om programma's root access te geven en die driehoek heb je altijd na rooten. Is wel te verwijderen als je er last van hebt overigens, maar verder niks om je druk over te maken.

Heb je nou al met Titanium geprobeerd die apps te verwijderen? Het klinkt een beetje als dat verhaal van die klok en die klepel.
pi_118692511
Dat uitroepteken in het begin is dus normaal bij het booten?
Daarnaast krijg ik nu tot tweemaal toe een random foutmelding: TW crashed.

Ja, de root van die tutorial lijkt me brak hoor met je klok en kepel.
pi_118692527
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 23:33 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

ClockWorkMod heb je nodig om ROMs te flashen, SuperSU is nodig om programma's root access te geven en die driehoek heb je altijd na rooten. Is wel te verwijderen als je er last van hebt overigens, maar verder niks om je druk over te maken.

Tot je hem terug op wil sturen voor reparatie. :+

quote:
10s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 19:45 schreef Prof_Hoax het volgende:
ODIN MODE
PRODUCT NAME: GT-i9100
CUSTOM BINARY DOWNLOAD : NO
CURRENT BINARY: SAMSUNG OFFICIAL

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
pi_118692606
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 12:26 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Ik heb even een filmpje geupload, maakt het probleem een stuk duidelijker :)

Verrek :o ja dat is wel een stuk smoother, al moet ik zeggen dat ik het zelf niet zo erg ervaar als dat jij het hebt.

Wel met de stock browser, maar niet met opera/dolphin.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 23:39:14 #81
189216 netolk
maar dan andersom
pi_118692662
quote:
99s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 21:55 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Er bestaan ook degelijke IT afdelingen die hun netwerk wel dicht kunnen timmeren...
:D
Tja, dan moet je VPN gebruiken of TOR (maar dat is weer redelijk eenvoudig dicht te timmeren en super traag)
Beware of the Raping Zebra's
pi_118692778
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 23:35 schreef igottagun het volgende:
Dat uitroepteken in het begin is dus normaal bij het booten?
Daarnaast krijg ik nu tot tweemaal toe een random foutmelding: TW crashed.

Ja, de root van die tutorial lijkt me brak hoor met je klok en kepel.
Als ik het zo zie is dit tutorial idd aardig brak. Je kunt niet zomaar een willekeurig bestand flashen. Check even deze http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1103399

Ik bedoelde dat het lijkt alsof je ergens ingesprongen bent zonder even je huiswerk te doen. Maar enfin... wat die TW is zou ik zo niet weten. Dat uitroepteken is normaal ja. Bij mij staat ie er al vanaf dag 1.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2012 23:50:01 ]
pi_118693036
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 23:39 schreef netolk het volgende:

[..]

Tja, dan moet je VPN gebruiken of TOR (maar dat is weer redelijk eenvoudig dicht te timmeren en super traag)
Werkt ook niet. Zoals gezegd, wij hebben een degelijke IT afdeling die zijn netwerk dicht kan houden :+
pi_118696513
quote:
99s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 23:38 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Verrek :o ja dat is wel een stuk smoother, al moet ik zeggen dat ik het zelf niet zo erg ervaar als dat jij het hebt.

Ook Smoother als bij jou?
BlaBlaBla
pi_118696515
quote:
All service activities registered for your repair are shown in the view below.

Service activity: Onderdeel vervangen
Nice, nieuw scherm ^O^
  donderdag 1 november 2012 @ 11:41:18 #86
189216 netolk
maar dan andersom
pi_118699870
quote:
99s.gif Op donderdag 1 november 2012 00:25 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Werkt ook niet. Zoals gezegd, wij hebben een degelijke IT afdeling die zijn netwerk dicht kan houden :+
Tja, dan is het idd al wat lastiger :P
Beware of the Raping Zebra's
pi_118700366
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 23:49 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Als ik het zo zie is dit tutorial idd aardig brak. Je kunt niet zomaar een willekeurig bestand flashen. Check even deze http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1103399

Ik bedoelde dat het lijkt alsof je ergens ingesprongen bent zonder even je huiswerk te doen. Maar enfin... wat die TW is zou ik zo niet weten. Dat uitroepteken is normaal ja. Bij mij staat ie er al vanaf dag 1.
Lange thread, welke file zou ik moeten flashen?
Ik heb er wel goeie bugs door gekregen, de camera app maakt ook geen foto's meer.

Belachelijk dat een website genaamd rootandroid.nl zulke flash files aanbied. Slecht zeg.
pi_118703410
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 11:58 schreef igottagun het volgende:

[..]

Lange thread, welke file zou ik moeten flashen?
Ik heb er wel goeie bugs door gekregen, de camera app maakt ook geen foto's meer.

Belachelijk dat een website genaamd rootandroid.nl zulke flash files aanbied. Slecht zeg.
Ja, veel letters en van die woord-dingen he. Altijd vervelend. Alles wat je moet weten staat in de eerste twee posts.

Je moet de file flashen die van toepassing is op jouw kernel. Dat staat daar goed uitgelegd, dus verman je even en zet jezelf er doorheen. Die uitleg van rootandroid.nl klopt wel, alleen zij gaan ervan uit dat iedereen precies dezelfde Nederlandse versie van de S2 heeft. Dat is nogal vreemd.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2012 13:27:57 ]
pi_118704892
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 13:27 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Ja, veel letters en van die woord-dingen he. Altijd vervelend. Alles wat je moet weten staat in de eerste twee posts.

_O- _O- _O-

quote:
Je moet de file flashen die van toepassing is op jouw kernel. Dat staat daar goed uitgelegd, dus verman je even en zet jezelf er doorheen. Die uitleg van rootandroid.nl klopt wel, alleen zij gaan ervan uit dat iedereen precies dezelfde Nederlandse versie van de S2 heeft. Dat is nogal vreemd.
Dit inderdaad, zorg gewoon dat je de goede kernel, en eventueel rom, hebt en volg alle stappen.

In princiepe is het noob-proof.
pi_118715586
In dat topic vragen ze naar mn kernel, maar in mn system setings zie ik alleen de kernelfoutieve kernel die ik geflashed had...
  donderdag 1 november 2012 @ 19:33:19 #91
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_118716382
Altijd wipe cache en data doen. Anders krijg je random crashes.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_118745698
Whooptiedo, galaxy S2 terug thuis na reparatie in garantie.
pi_118781572
quote:
99s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 23:38 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Zo, ik ben er eindelijk uit waarom ik met mijn Samsung S2 niet fijn kan scrollen op websites, apps etc. De touch screen responsiveness van ICS en Jelly Bean is gewoon ruk.

Ik heb vanmiddag Gingerbread erop gezet, en mijn touchscreen voelt weer heerlijk snel en direct aan. Daarna heb ik ICS 4.0.4 erop gezet, en mijn S2 touchscreen reageert meteen iets minder. Daarna heb ik Jelly Bean nog eens geprobeerd, en daar was het effect vergelijkbaar met ICS 4.0.4.

Gingerbread en ICE zijn beide stock roms. Natuurlijk ook een filmpje van gemaakt:

[ Bericht 42% gewijzigd door Soldier2000 op 04-11-2012 17:51:08 ]
BlaBlaBla
pi_118867548
Heb trouwens iets ontdekt met de S2 waar ik me echt aan erger en wat ik simpelweg ook niet snap qua design, en dat is het typen. Ze hebben daar echt fouten gemaakt. Het typen neemt in portrait soms al veel schermruimte in, maar in landscape is het echt belachelijk. Een normale email schrijven is gewoon niet te doen, voorbeeldje:

Je kunt alleen de regel zien waar je aan het typen bent, heeft iemand hier een truukje voor dat je bij het emailen niet 5% van de mail app zelf ziet? In dit geval Gmail.
  maandag 5 november 2012 @ 21:33:03 #95
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_118868077
Custom toetsenbord gebruiken waarbij je de keyheight in kan stellen. Sowieso zijn er veel betere dan de standaard van samsung te downloaden.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  maandag 5 november 2012 @ 21:39:47 #96
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_118868495

Ultra Keyboard. Toetshoogte kan nog wel lager ingesteld worden indien gewenst.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  maandag 5 november 2012 @ 22:35:34 #97
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_118871807
Ik zou graag een ROM hebben die niet vastloopt, en gewoon goed werkt. Iemand een ROM?
  maandag 5 november 2012 @ 22:37:00 #98
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_118871879
jelly bean of ics?

ik zou gewoon een deodexed en zipaligned rom met een speedmodkernel zoeken. Geen gekkigheid en het werkt gewoon
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_118915194
Had ik daarnet even een boot loop. }:|
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_118917360
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 22:35 schreef Coenehv het volgende:
Ik zou graag een ROM hebben die niet vastloopt, en gewoon goed werkt. Iemand een ROM?
Ga terug naar 2.3 want op de GPU accelaratie en wat app compabiliteit na heeft ICS geen enkel voordeel boven GB. Qua ramverbruik en responsiviteit is GB superieur.
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')