ClockWorkMod heb je nodig om ROMs te flashen, SuperSU is nodig om programma's root access te geven en die driehoek heb je altijd na rooten. Is wel te verwijderen als je er last van hebt overigens, maar verder niks om je druk over te maken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:05 schreef igottagun het volgende:
Ik heb net geprobeerd mijn nieuwe unbranded S2 te rooten volgens deze tutorial: http://www.rootandroid.nl(...)s2-i9100-ics-rooten/
De update was deels gelukt denk ik, ik heb nu twee apps erbij, CWM en SuperSU.
Alleen de helft van mijn apps op de SD kaart deden het niet meer, en als ik de telefoon opstart zie je het Samsung Galaxy S2 logo met daaronder een geel driehoek met een uitroepteken...
Tevens kan ik nog steeds niet de apps verwijderen die er standaard opstaan zoals google plus.
Heb alweer behoorlijk spijt van deze root actie
Tot je hem terug op wil sturen voor reparatie.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:33 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
ClockWorkMod heb je nodig om ROMs te flashen, SuperSU is nodig om programma's root access te geven en die driehoek heb je altijd na rooten. Is wel te verwijderen als je er last van hebt overigens, maar verder niks om je druk over te maken.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:45 schreef Prof_Hoax het volgende:
ODIN MODE
PRODUCT NAME: GT-i9100
CUSTOM BINARY DOWNLOAD : NO
CURRENT BINARY: SAMSUNG OFFICIALSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verrekquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:26 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ik heb even een filmpje geupload, maakt het probleem een stuk duidelijker![]()
Tja, dan moet je VPN gebruiken of TOR (maar dat is weer redelijk eenvoudig dicht te timmeren en super traag)quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:55 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Er bestaan ook degelijke IT afdelingen die hun netwerk wel dicht kunnen timmeren...
Als ik het zo zie is dit tutorial idd aardig brak. Je kunt niet zomaar een willekeurig bestand flashen. Check even deze http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1103399quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:35 schreef igottagun het volgende:
Dat uitroepteken in het begin is dus normaal bij het booten?
Daarnaast krijg ik nu tot tweemaal toe een random foutmelding: TW crashed.
Ja, de root van die tutorial lijkt me brak hoor met je klok en kepel.
Werkt ook niet. Zoals gezegd, wij hebben een degelijke IT afdeling die zijn netwerk dicht kan houdenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:39 schreef netolk het volgende:
[..]
Tja, dan moet je VPN gebruiken of TOR (maar dat is weer redelijk eenvoudig dicht te timmeren en super traag)
Ook Smoother als bij jou?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:38 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Verrekja dat is wel een stuk smoother, al moet ik zeggen dat ik het zelf niet zo erg ervaar als dat jij het hebt.
Wel met de stock browser, maar niet met opera/dolphin.
Nice, nieuw schermquote:All service activities registered for your repair are shown in the view below.
Service activity: Onderdeel vervangen
Tja, dan is het idd al wat lastigerquote:Op donderdag 1 november 2012 00:25 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Werkt ook niet. Zoals gezegd, wij hebben een degelijke IT afdeling die zijn netwerk dicht kan houden
Lange thread, welke file zou ik moeten flashen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:49 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Als ik het zo zie is dit tutorial idd aardig brak. Je kunt niet zomaar een willekeurig bestand flashen. Check even deze http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1103399
Ik bedoelde dat het lijkt alsof je ergens ingesprongen bent zonder even je huiswerk te doen. Maar enfin... wat die TW is zou ik zo niet weten. Dat uitroepteken is normaal ja. Bij mij staat ie er al vanaf dag 1.
Ja, veel letters en van die woord-dingen he. Altijd vervelend. Alles wat je moet weten staat in de eerste twee posts.quote:Op donderdag 1 november 2012 11:58 schreef igottagun het volgende:
[..]
Lange thread, welke file zou ik moeten flashen?
Ik heb er wel goeie bugs door gekregen, de camera app maakt ook geen foto's meer.
Belachelijk dat een website genaamd rootandroid.nl zulke flash files aanbied. Slecht zeg.
quote:Op donderdag 1 november 2012 13:27 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja, veel letters en van die woord-dingen he. Altijd vervelend. Alles wat je moet weten staat in de eerste twee posts.
Dit inderdaad, zorg gewoon dat je de goede kernel, en eventueel rom, hebt en volg alle stappen.quote:Je moet de file flashen die van toepassing is op jouw kernel. Dat staat daar goed uitgelegd, dus verman je even en zet jezelf er doorheen. Die uitleg van rootandroid.nl klopt wel, alleen zij gaan ervan uit dat iedereen precies dezelfde Nederlandse versie van de S2 heeft. Dat is nogal vreemd.
Zo, ik ben er eindelijk uit waarom ik met mijn Samsung S2 niet fijn kan scrollen op websites, apps etc. De touch screen responsiveness van ICS en Jelly Bean is gewoon ruk.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:38 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Verrekja dat is wel een stuk smoother, al moet ik zeggen dat ik het zelf niet zo erg ervaar als dat jij het hebt.
Wel met de stock browser, maar niet met opera/dolphin.
Ga terug naar 2.3 want op de GPU accelaratie en wat app compabiliteit na heeft ICS geen enkel voordeel boven GB. Qua ramverbruik en responsiviteit is GB superieur.quote:Op maandag 5 november 2012 22:35 schreef Coenehv het volgende:
Ik zou graag een ROM hebben die niet vastloopt, en gewoon goed werkt. Iemand een ROM?
Ik zou beginnen met een backup te maken van je zooiquote:Op woensdag 7 november 2012 08:25 schreef Turbomuis het volgende:
Gisteren heb ik een update gedaan, naar 4.0.4. Op zich ging het allemaal goed, maar ik heb nu om de haverklap een soort popupgeval dat naar boven komt. Ongeveer elke minuut. Blijft een seconde of wat staan, en verdwijnt dan weer.
Is dit van een appje dat dwarsligt? Of iets anders? Met andere woorden, hoe kom ik er van af? Want het is schijtirritant.
[ afbeelding ]
Die wil ik nog wel es gebruiken als ik wat wil opnemen dus laat maar.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:29 schreef automatic_ het volgende:
Als je Nederlands hebt, dan moet je iets van spraakrecorder ofzo verwijderen.
Bij 4.0.4 kan dat wel.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:32 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Die wil ik nog wel es gebruiken als ik wat wil opnemen dus laat maar.
Weet iemand of de S2 niet een standaard functie heeft dat je het batterij percentage in de balk bovenin kan zien? Heb daar nu een app voor.
Ah okquote:
nee, dat is gewoon een officiële rom uiteraard kan je hem ook wel custom krijgenquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:47 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ah ok
IK heb nu firmware 2.3.3
Zal vanavond eens updaten naar 2.3.6
maar is 4.0.4 een custom rom?
ha wat doe jij nog met android 2.3! Hup gauw upgraden jij!quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:47 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ah ok
IK heb nu firmware 2.3.3
Zal vanavond eens updaten naar 2.3.6
maar is 4.0.4 een custom rom?
naar...?quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:17 schreef apenkont het volgende:
[..]
ha wat doe jij nog met android 2.3! Hup gauw upgraden jij!
Heb vanochtend weer 2.3.6 geflasht. Man, wat is dat stukken beter dan ICS.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:17 schreef apenkont het volgende:
[..]
ha wat doe jij nog met android 2.3! Hup gauw upgraden jij!
Vertel, wat is er gebeurd, wat heb je geprobeerd en krijg je een foutmelding?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:51 schreef automatic_ het volgende:
Zucht.. Nu kan ik geen apps meer installeren.
Even een update. Ik ben nu thuis (dus op mijn eigen wifi verbinding) en het werkt nu opeens welquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:20 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Vertel, wat is er gebeurd, wat heb je geprobeerd en krijg je een foutmelding?
Best kans dat er een policy zat op het andere netwerk waar je geen "games" mocht openen/downloadenquote:Op maandag 12 november 2012 10:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Even een update. Ik ben nu thuis (dus op mijn eigen wifi verbinding) en het werkt nu opeens wel
Lijkt mij sterk dat dat er mee te maken heeft, maar goed...
Geen verzekering waar je het op kan claimen?quote:Op maandag 12 november 2012 16:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die mij kan adviseren wat de beste/goedkoopste/slimste manier is om een scherm te vervangen? Touchgedeelte lijkt gewoon te werken alleen in het scherm zelf zitten allerlei barsten, ook de home-knop (glas) is beschadigd. En wat gaat mij dat ongeveer kosten?
Omgeving Den Haag
Nee heb hem net gekregen van iemand (gratis) omdat hij nieuwe foon kreegquote:Op maandag 12 november 2012 16:37 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Geen verzekering waar je het op kan claimen?
Koop een nieuwe batterij.quote:Op maandag 12 november 2012 16:37 schreef automatic_ het volgende:
Batterij is vandaag na 8(!) uur leeg. Enige wat ik heb gedaan; whatsapp & een uurtje heeft waze aan gestaan. Ik begin hem zooo zat te worden![]()
Ik heb er twee. De originele en een maatje groter. Deze 8uur was dus met de grotere batterijquote:
Nou ja, dan is die ook beetje op aan het raken...quote:Op maandag 12 november 2012 16:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb er twee. De originele en een maatje groter. Deze 8uur was dus met de grotere batterij
Mijn telefoon eet graag batterijen dan, haha.quote:Op maandag 12 november 2012 16:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, dan is die ook beetje op aan het raken...
Weet ik veelquote:Op maandag 12 november 2012 16:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn telefoon eet graag batterijen dan, haha.
Wat is een aanrader? En dan het liefst niet degene die je telefoon dikker maakt.
Bestel er alvast maar eentjequote:Op maandag 12 november 2012 16:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Weet ik veel. Eentje met goede reviews
. Ik heb mijn S2 net een maand dus de accu is nog prima...
Voorlopig is ie nog beter dan mijn vorige gsm, toen die nog nieuw wasquote:
En wat is goedkoop en wat en waar bestellen?quote:Op maandag 12 november 2012 16:35 schreef shaderon het volgende:
Zelf doen, niet moeilijk, goedkoper, en heel snel.
Ik zelf heb deze pas besteld en vervangen. Snel in huis en met tutorials van youtube in enkele minuten te vervangen.quote:Op maandag 12 november 2012 16:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En wat is goedkoop en wat en waar bestellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |