Vertel, wat is er gebeurd, wat heb je geprobeerd en krijg je een foutmelding?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:51 schreef automatic_ het volgende:
Zucht.. Nu kan ik geen apps meer installeren.
Even een update. Ik ben nu thuis (dus op mijn eigen wifi verbinding) en het werkt nu opeens welquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:20 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Vertel, wat is er gebeurd, wat heb je geprobeerd en krijg je een foutmelding?
Best kans dat er een policy zat op het andere netwerk waar je geen "games" mocht openen/downloadenquote:Op maandag 12 november 2012 10:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Even een update. Ik ben nu thuis (dus op mijn eigen wifi verbinding) en het werkt nu opeens wel
Lijkt mij sterk dat dat er mee te maken heeft, maar goed...
Geen verzekering waar je het op kan claimen?quote:Op maandag 12 november 2012 16:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die mij kan adviseren wat de beste/goedkoopste/slimste manier is om een scherm te vervangen? Touchgedeelte lijkt gewoon te werken alleen in het scherm zelf zitten allerlei barsten, ook de home-knop (glas) is beschadigd. En wat gaat mij dat ongeveer kosten?
Omgeving Den Haag
Nee heb hem net gekregen van iemand (gratis) omdat hij nieuwe foon kreegquote:Op maandag 12 november 2012 16:37 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Geen verzekering waar je het op kan claimen?
Koop een nieuwe batterij.quote:Op maandag 12 november 2012 16:37 schreef automatic_ het volgende:
Batterij is vandaag na 8(!) uur leeg. Enige wat ik heb gedaan; whatsapp & een uurtje heeft waze aan gestaan. Ik begin hem zooo zat te worden![]()
Ik heb er twee. De originele en een maatje groter. Deze 8uur was dus met de grotere batterijquote:
Nou ja, dan is die ook beetje op aan het raken...quote:Op maandag 12 november 2012 16:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb er twee. De originele en een maatje groter. Deze 8uur was dus met de grotere batterij
Mijn telefoon eet graag batterijen dan, haha.quote:Op maandag 12 november 2012 16:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, dan is die ook beetje op aan het raken...
Weet ik veelquote:Op maandag 12 november 2012 16:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn telefoon eet graag batterijen dan, haha.
Wat is een aanrader? En dan het liefst niet degene die je telefoon dikker maakt.
Bestel er alvast maar eentjequote:Op maandag 12 november 2012 16:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Weet ik veel. Eentje met goede reviews
. Ik heb mijn S2 net een maand dus de accu is nog prima...
Voorlopig is ie nog beter dan mijn vorige gsm, toen die nog nieuw wasquote:
En wat is goedkoop en wat en waar bestellen?quote:Op maandag 12 november 2012 16:35 schreef shaderon het volgende:
Zelf doen, niet moeilijk, goedkoper, en heel snel.
Ik zelf heb deze pas besteld en vervangen. Snel in huis en met tutorials van youtube in enkele minuten te vervangen.quote:Op maandag 12 november 2012 16:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En wat is goedkoop en wat en waar bestellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |