quote:Op zondag 18 november 2012 19:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
wat doe je er in hemelsnaam mee?
Tomaat.. je kan ook even uitzoeken waar t door komt.
Welke software zit je?
Ik heb nu al 2x die connector mogen vervangen, Eerste keer vanwege vocht, na 3 maanden de telefoon in mijn bezit bleek de connector volledig gecorrodeerd en de printplaat half weggerot. En nu geeft de connector weer een spooksignaal dat de telefoon aan de lader hangt, wat weer resulteert in het feit dat m'n accu teveel spanning geeft en een over-voltage op het systeem zet. Ik kan 'm schoonmaken etc, maar dan vervang ik hem maar gewoon. Printplaatje kost 7 euro.quote:Op zondag 18 november 2012 19:20 schreef Bart het volgende:
\
[..]
Ik ben blij dat er geen rubber dopje op zit. Ik ga gewoon normaal met mijn telefoon om, zo'n dopje zou alleen maar in de weg zitten.
quote:Op zondag 18 november 2012 20:02 schreef tomaat52 het volgende:
Nu begint ook mijn telefoon te spoken.![]()
Usbkabel aangesloten, usbkabel afgekoppeld. Ik begin echt ziek te worden van dit ding.
Heb garantie.quote:Op zondag 18 november 2012 21:19 schreef Gutz het volgende:
[..]![]()
Connector vervangen, is nog geen 10 minuten werk.
met odin kan je haast niets verklooien. en als je gewoon een stockrom flashed (duitsland is vrij vroeg met nieuwe roms) dan krijg je ook geen triangle.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:28 schreef SiGNe het volgende:
[..]
verkloot je minder snel inder daad en je hebt geen gele driehoek bij het opstarten..
niet dat dat erg is (en je kan het wegkrijgen door te rooten en Triangle Away te gebruiken) maar da's net wat meer gedoe.
Nou ik weet niet maar daar heb ik totaal geen last van...quote:Op maandag 19 november 2012 01:00 schreef igottagun het volgende:
Wat ik trouwens merk aan de Galaxy S2 is dat hij nogal moeite heeft met het wisselen tussen masten. Gaat redelijk traag vergeleken met andere toestellen. Vooral in de trein en de auto merk ik dit.
op websites?quote:Op maandag 19 november 2012 08:46 schreef lady-wrb het volgende:
ik krijg de laatste tijd steeds een of andere intern error 500 melding.
kan iemand me in jip en janneketaal uitleggen hoe ik dat wegkrijg?
(
quote:Op maandag 19 november 2012 23:39 schreef automatic_ het volgende:
Herkenbaar![]()
Mijn telefoon loopt ook vaak op die manier vast.
Herkenbaar![]()
Herkenbaar![]()
Eigenlijk is dit voor mij pas afgelopen toen ik eenmaal op een Jellybean rom zat.quote:Op maandag 19 november 2012 23:39 schreef automatic_ het volgende:
Herkenbaar![]()
Dit jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 08:09 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit voor mij pas afgelopen toen ik eenmaal op een Jellybean rom zat.
En alleen aan te raden als je op wifi zit. Maar werkt inderdaad prima.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:41 schreef jogy het volgende:
Je hebt nou een utorrent voor android die gewoon de downloads op je telefoon zet. Best leuk! Erg handig voor de stille momenten op het werk of wanneer je mails aan het verwerken bent oid.
Linkje
En de S2 kan het in ieder geval makkelijk trekken al gaat mijn accu wel snel.
Ach, ja. Dat zekerquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En alleen aan te raden als je op wifi zit. Maar werkt inderdaad prima.
Hoe handig ben je met dat soort zaken? Er kan namelijk altijd wat fout gaan waardoor je creatief moet worden. Het is in principe niet heel moeilijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand ergens een link naar een site waar ze op gemakkelijke wijze in stappen uitleggen hoe ik een lege android installeer op de S2? Ik heb nu android met t-mobile troep erop en wil gewoon de basis android erop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |