Dan zet ik, old school, de radio aanquote:
ik zing onder de douchequote:Op vrijdag 16 november 2012 19:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan zet ik, old school, de radio aan
Uhh ja. Wel als je die fijner vindt dan de standaard app. Waarom niet?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik ga een apart app downloaden voor iets wat al op me telefoon staat
verkloot je minder snel inder daad en je hebt geen gele driehoek bij het opstarten..quote:
Dat kan ook nog, haha.quote:
Bijna alle stock apps die er op staan kun je vervangen voor betere apps, dus ja.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Geen Poweramp/Neutronplayer/Playerpro/Winamp gebruiken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Oh had je in 99 ook al Android?quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:50 schreef igottagun het volgende:
[..]
Bijna alle stock apps die er op staan kun je vervangen voor betere apps, dus ja.
Die stock mp3 speler is echt 1999, je gebruikt zeker ook de standaard mail en foto app etc.
Nog gekker; gewoon tijdens het internetten of whatsappen komt die melding. Druk je op decline komt ie weer terug.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:21 schreef Catch22- het volgende:
Als je 3x op home drukt? Kan uit he
wat doe je er in hemelsnaam mee?quote:Op zondag 18 november 2012 18:39 schreef Gutz het volgende:
Voor de 3e keer een nieuwe USB connector besteld, kan ik van de week weer die kuttelefoon openschroeven. Echt, gewoon een simpel rubberen dopje over de usb poort, was dat nou zoveel gevraagd.
Poweramp is 1000 x beter als de standaard speler.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Wat is een betere foto app?quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:50 schreef igottagun het volgende:
[..]
Bijna alle stock apps die er op staan kun je vervangen voor betere apps, dus ja.
Die stock mp3 speler is echt 1999, je gebruikt zeker ook de standaard mail en foto app etc.
Ik ben blij dat er geen rubber dopje op zit. Ik ga gewoon normaal met mijn telefoon om, zo'n dopje zou alleen maar in de weg zitten.quote:Op zondag 18 november 2012 18:39 schreef Gutz het volgende:
Voor de 3e keer een nieuwe USB connector besteld, kan ik van de week weer die kuttelefoon openschroeven. Echt, gewoon een simpel rubberen dopje over de usb poort, was dat nou zoveel gevraagd.
guess soquote:Op zondag 18 november 2012 19:12 schreef tomaat52 het volgende:
Al geprobeerd. Werkte de vorige keer niet. Zal het nog eens proberen.
Edit: Spraak-opdrachten dus verwijderen?
Ik ben bang voor problemen qua garantie...quote:
quote:Op zondag 18 november 2012 19:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
wat doe je er in hemelsnaam mee?
Tomaat.. je kan ook even uitzoeken waar t door komt.
Welke software zit je?
Ik heb nu al 2x die connector mogen vervangen, Eerste keer vanwege vocht, na 3 maanden de telefoon in mijn bezit bleek de connector volledig gecorrodeerd en de printplaat half weggerot. En nu geeft de connector weer een spooksignaal dat de telefoon aan de lader hangt, wat weer resulteert in het feit dat m'n accu teveel spanning geeft en een over-voltage op het systeem zet. Ik kan 'm schoonmaken etc, maar dan vervang ik hem maar gewoon. Printplaatje kost 7 euro.quote:Op zondag 18 november 2012 19:20 schreef Bart het volgende:
\
[..]
Ik ben blij dat er geen rubber dopje op zit. Ik ga gewoon normaal met mijn telefoon om, zo'n dopje zou alleen maar in de weg zitten.
quote:Op zondag 18 november 2012 20:02 schreef tomaat52 het volgende:
Nu begint ook mijn telefoon te spoken.![]()
Usbkabel aangesloten, usbkabel afgekoppeld. Ik begin echt ziek te worden van dit ding.
Heb garantie.quote:Op zondag 18 november 2012 21:19 schreef Gutz het volgende:
[..]![]()
Connector vervangen, is nog geen 10 minuten werk.
met odin kan je haast niets verklooien. en als je gewoon een stockrom flashed (duitsland is vrij vroeg met nieuwe roms) dan krijg je ook geen triangle.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:28 schreef SiGNe het volgende:
[..]
verkloot je minder snel inder daad en je hebt geen gele driehoek bij het opstarten..
niet dat dat erg is (en je kan het wegkrijgen door te rooten en Triangle Away te gebruiken) maar da's net wat meer gedoe.
Nou ik weet niet maar daar heb ik totaal geen last van...quote:Op maandag 19 november 2012 01:00 schreef igottagun het volgende:
Wat ik trouwens merk aan de Galaxy S2 is dat hij nogal moeite heeft met het wisselen tussen masten. Gaat redelijk traag vergeleken met andere toestellen. Vooral in de trein en de auto merk ik dit.
op websites?quote:Op maandag 19 november 2012 08:46 schreef lady-wrb het volgende:
ik krijg de laatste tijd steeds een of andere intern error 500 melding.
kan iemand me in jip en janneketaal uitleggen hoe ik dat wegkrijg?
(
quote:Op maandag 19 november 2012 23:39 schreef automatic_ het volgende:
Herkenbaar![]()
Mijn telefoon loopt ook vaak op die manier vast.
Herkenbaar![]()
Herkenbaar![]()
Eigenlijk is dit voor mij pas afgelopen toen ik eenmaal op een Jellybean rom zat.quote:Op maandag 19 november 2012 23:39 schreef automatic_ het volgende:
Herkenbaar![]()
Dit jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 08:09 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit voor mij pas afgelopen toen ik eenmaal op een Jellybean rom zat.
En alleen aan te raden als je op wifi zit. Maar werkt inderdaad prima.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:41 schreef jogy het volgende:
Je hebt nou een utorrent voor android die gewoon de downloads op je telefoon zet. Best leuk! Erg handig voor de stille momenten op het werk of wanneer je mails aan het verwerken bent oid.
Linkje
En de S2 kan het in ieder geval makkelijk trekken al gaat mijn accu wel snel.
Ach, ja. Dat zekerquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En alleen aan te raden als je op wifi zit. Maar werkt inderdaad prima.
Hoe handig ben je met dat soort zaken? Er kan namelijk altijd wat fout gaan waardoor je creatief moet worden. Het is in principe niet heel moeilijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand ergens een link naar een site waar ze op gemakkelijke wijze in stappen uitleggen hoe ik een lege android installeer op de S2? Ik heb nu android met t-mobile troep erop en wil gewoon de basis android erop
Ik heb mijn tablet ook geroot, alleen weet niet wat het verschil is met een telefoon en welke stappen er genomen moeten wordenquote:Op woensdag 21 november 2012 12:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Hoe handig ben je met dat soort zaken? Er kan namelijk altijd wat fout gaan waardoor je creatief moet worden. Het is in principe niet heel moeilijk.
Volgens mij (heb geen ervaring met tablets) is het verschil niet groot als het beide om android gaat.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik heb mijn tablet ook geroot, alleen weet niet wat het verschil is met een telefoon en welke stappen er genomen moeten worden
Download ODINquote:Op woensdag 21 november 2012 12:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik heb mijn tablet ook geroot, alleen weet niet wat het verschil is met een telefoon en welke stappen er genomen moeten worden
Ik heb die extended battery, hij is iets dikker maar dat is alleen maar beter vind ik. Heb er ook nog een rubber hoesje omheen en dan is ie lekker. Zonder hoesje vind ik hem eng dun.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:43 schreef STORMSEEKER het volgende:
Beste lui,
ik ben er vrijwel zeker van dat ik een S II ga kopen (ik denk begin december of zo) maar er zijn nog een paar kleine dingen waar ik benieuwd naar ben (die ik zo niet kan vinden). Misschien weten jullie dat.
Ik heb gelezen dat het mogelijk is een extended accu te kopen van 2000 mAh met een nieuwe achterplaat. Hij wordt dan ietsje dikker, maar gaat langer mee per dag. Is dat het waard? Zijn er winkels waar je meteen de 2000 mAh versie kan kopen, ervaringen?
De nieuwste Androidversie is 4.2, maar ik zie dat sommige sites de S II verkopen met 2.3 bijvoorbeeld. Kun je dan zonder problemen upgraden naar 4.2, of is dat erg ingewikkeld? (ik ben echt helemaal nieuwe hiermee hoor)
Bedankt voor de moeite!
Bedankt voor de infoquote:Op donderdag 22 november 2012 15:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik heb die extended battery, hij is iets dikker maar dat is alleen maar beter vind ik. Heb er ook nog een rubber hoesje omheen en dan is ie lekker. Zonder hoesje vind ik hem eng dun.
Je kan gewoon direct updaten naar 4.2.
Sorry hoor, maar ik ben even confuus.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:19 schreef Catch22- het volgende:
de andere varianten worden hier niet geleverd. Samsung heeft verschillende modellen voor verschillende netwerken
als je een galaxy s2 wil, zou ik een galaxy nexus scoren. Veel betere software...
Zie mijn FoBo voor foto's van die 2000 mAh batquote:Op donderdag 22 november 2012 15:43 schreef STORMSEEKER het volgende:
Beste lui,
ik ben er vrijwel zeker van dat ik een S II ga kopen (ik denk begin december of zo) maar er zijn nog een paar kleine dingen waar ik benieuwd naar ben (die ik zo niet kan vinden). Misschien weten jullie dat.
Ik heb gelezen dat het mogelijk is een extended accu te kopen van 2000 mAh met een nieuwe achterplaat. Hij wordt dan ietsje dikker, maar gaat langer mee per dag. Is dat het waard? Zijn er winkels waar je meteen de 2000 mAh versie kan kopen, ervaringen?
De nieuwste Androidversie is 4.2, maar ik zie dat sommige sites de S II verkopen met 2.3 bijvoorbeeld. Kun je dan zonder problemen upgraden naar 4.2, of is dat erg ingewikkeld? (ik ben echt helemaal nieuwe hiermee hoor)
Bedankt voor de moeite!
Geloof mij maar (en Cpt.), je wil de Nexus.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:32 schreef STORMSEEKER het volgende:
Ah ok![]()
Wel moeilijk man! Ik zit echt te twijfelen nu. Ik vind de S II eigenlijk wel iets mooier qua vorm en hij past denk ik ook beter in m'n zakken. Het enige is dan nog 4G, maar dat boeit voorlopig toch niet denk ik. Ik hoef ook niet per se meteen de allerlaatste update van Android te hebben, dus die schil van Samsung op de S II is ook niet zo een ramp. Met een hoesje kan ik de krasvastheid van de Nexus verbeteren, met een accu-upgrade kan ik de S II langer mee laten gaan. Pff, het is wel aardig om het even inderdaad.
Ik neig stiekem toch naar de S II, maar ik denk ik dat nog even bij de MM ga kijken om ze in het echt met elkaar te vergelijken. Misschien dat het Nexus scherm toch nog de doorslag geeft.
Bedankt jongens! Ik ga er nog even op studeren, haha
Haha, ok, wat geeft volgens jou echt de doorslag dan?quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:15 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Geloof mij maar (en Cpt.), je wil de Nexus.
Ik geloof dat het iets anders werkt. Je programmeert een sticker *je leest hem in, en voegt acties toe in de NFC app*quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:08 schreef Catch22- het volgende:
Dat is QR
NFC is een RFID chip die een signaal uitzendt en die je telefoon opvangtJe kan instellen dat als je telefoon dat signaal binnenkrijgt (is per chip/sticker uniek als het goed is), dat hij een actie uitvoert. Dus bijvoorbeeld een sticker op je buro op het werk waardoor je telefoon op stil gaat. Als je dan je telefoon uit de buurt van die sticker houdt, gaat je telefoon op stil.
Ik heb destijds hetzelfde 'probleem' gehad als jij. Ik zat ook te twijfelen tussen de S2 en de Galaxy Nexus. De S2 vind ik mooier, alleen de Nexus heeft als voordeel de nieuwste updates van Android. Overigens is de nieuwste Android versie (4.2) nog niet uit voor de S2. De vraag is of hij uberhaupt voor de S2 komt (als Samsung daar zin in heeft). Android 4.1 is nog niet eens uit voor de S2. Die komt als het goed is in december. De Nexus krijgt gelijk de nieuwste updates. Als je niet met custom roms wil gaan kutten zou ik voor de Nexus gaan.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:43 schreef STORMSEEKER het volgende:
Beste lui,
Bedankt voor de moeite!
komt vorige week.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat is 4.1...quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:36 schreef igottagun het volgende:
Ik ga niet elke post die ik maak op fok voorzien van url's.
*edit, de S2 4.2 samsung testbuild staat ook al een week op Piratebay trouwens, sommige in dit topic draaien die ook al.
ja.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:54 schreef STORMSEEKER het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is het argument dus dat de Nexus sowieso de laatste Android versie heeft, maar dat je daar bij de S II op moet wachten vanwege de 'Samsung-schil' . Verder komt 4.1 dus binnenkort uit de voor S II, maar 4.2 is nog niets over bekend, laat staan een eventuele 4.3.
De vraag is dus, weegt het hebben van de laatste versie op tegen het nadeel van een iets langzamer toestel dat iets lelijker is () en minder krasvast en minder/niet uitbreidbaar qua accu? (Het is mijn mening maar hoor
![]()
). Ik weet niet wat een eventuele versie 4.3 voor mogelijkheden biedt, maar ik vind 4.2 (op papier althans, na wat rondlezen) niet echt heel veel beter dan 4.1.
Maar ik ben allerminst een expert daarin, dus misschien zeggen jullie wel dat 4.2 absoluut veel beter is dan 4.1 en absoluut de moeite waard is..![]()
Als ik er te lang over doorzeur moet je het maar zeggen hoor, maar ik probeer gewoon de best mogelijke keuze te maken.
dat is het docking scherm denk ik. Die kan je ook naar voren halen door via klok --> buruauklok oid te doen.quote:
Weet niet precies wat de specificaties van de S3 mini zijn maar meestal is de mini versie een versie voor een wat kleiner budget en zou ik denk ik voor de S2 gaan omdat het gewoon een bazen telefoon blijftquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:45 schreef FredWielergek het volgende:
Vraagje,
ik heb nu galaxy s1 en omdat deze kapot is (bijna 2 jaar oud) wil ik een nieuwe. Wil graag bij samsung blijven. Zou ik nu gewoon s2 kunnen/moeten nemen, of juist s3 mini. (gewone s3 vind ik wat te groot en duur) Volgens mij, als ik hier en daar wat lees, is s2 kwalitatief beter dan s3 mini. Wat vind jij?
Kan je dat uitschakelen?quote:Op maandag 26 november 2012 14:21 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat is het docking scherm denk ik. Die kan je ook naar voren halen door via klok --> buruauklok oid te doen.
geen flauw idee. Heb zelf nog nooit een docing station gehad. Kijk eens onder de settings bij docing (dacht dat die er bij stond)quote:
En als je op het vlakje met de pijltjes drukt ?quote:
Hmm.... Ik zal zo nog eens kijken.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:55 schreef Polcahontas het volgende:
[..]
En als je op het vlakje met de pijltjes drukt ?
En daarna zou je bovenin een blauw balkje met keuzemogelijkheden moeten krijgen (als je de balk naar rechts schuift staan er ook nog).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |