Ik heb destijds hetzelfde 'probleem' gehad als jij. Ik zat ook te twijfelen tussen de S2 en de Galaxy Nexus. De S2 vind ik mooier, alleen de Nexus heeft als voordeel de nieuwste updates van Android. Overigens is de nieuwste Android versie (4.2) nog niet uit voor de S2. De vraag is of hij uberhaupt voor de S2 komt (als Samsung daar zin in heeft). Android 4.1 is nog niet eens uit voor de S2. Die komt als het goed is in december. De Nexus krijgt gelijk de nieuwste updates. Als je niet met custom roms wil gaan kutten zou ik voor de Nexus gaan.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:43 schreef STORMSEEKER het volgende:
Beste lui,
ik ben er vrijwel zeker van dat ik een S II ga kopen (ik denk begin december of zo) maar er zijn nog een paar kleine dingen waar ik benieuwd naar ben (die ik zo niet kan vinden). Misschien weten jullie dat.
Ik heb gelezen dat het mogelijk is een extended accu te kopen van 2000 mAh met een nieuwe achterplaat. Hij wordt dan ietsje dikker, maar gaat langer mee per dag. Is dat het waard? Zijn er winkels waar je meteen de 2000 mAh versie kan kopen, ervaringen?
De nieuwste Androidversie is 4.2, maar ik zie dat sommige sites de S II verkopen met 2.3 bijvoorbeeld. Kun je dan zonder problemen upgraden naar 4.2, of is dat erg ingewikkeld? (ik ben echt helemaal nieuwe hiermee hoor)
Bedankt voor de moeite!
komt vorige week.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat is 4.1...quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:36 schreef igottagun het volgende:
Ik ga niet elke post die ik maak op fok voorzien van url's.
*edit, de S2 4.2 samsung testbuild staat ook al een week op Piratebay trouwens, sommige in dit topic draaien die ook al.
ja.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:54 schreef STORMSEEKER het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is het argument dus dat de Nexus sowieso de laatste Android versie heeft, maar dat je daar bij de S II op moet wachten vanwege de 'Samsung-schil' . Verder komt 4.1 dus binnenkort uit de voor S II, maar 4.2 is nog niets over bekend, laat staan een eventuele 4.3.
De vraag is dus, weegt het hebben van de laatste versie op tegen het nadeel van een iets langzamer toestel dat iets lelijker is () en minder krasvast en minder/niet uitbreidbaar qua accu? (Het is mijn mening maar hoor
![]()
). Ik weet niet wat een eventuele versie 4.3 voor mogelijkheden biedt, maar ik vind 4.2 (op papier althans, na wat rondlezen) niet echt heel veel beter dan 4.1.
Maar ik ben allerminst een expert daarin, dus misschien zeggen jullie wel dat 4.2 absoluut veel beter is dan 4.1 en absoluut de moeite waard is..![]()
Als ik er te lang over doorzeur moet je het maar zeggen hoor, maar ik probeer gewoon de best mogelijke keuze te maken.
dat is het docking scherm denk ik. Die kan je ook naar voren halen door via klok --> buruauklok oid te doen.quote:
Weet niet precies wat de specificaties van de S3 mini zijn maar meestal is de mini versie een versie voor een wat kleiner budget en zou ik denk ik voor de S2 gaan omdat het gewoon een bazen telefoon blijftquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:45 schreef FredWielergek het volgende:
Vraagje,
ik heb nu galaxy s1 en omdat deze kapot is (bijna 2 jaar oud) wil ik een nieuwe. Wil graag bij samsung blijven. Zou ik nu gewoon s2 kunnen/moeten nemen, of juist s3 mini. (gewone s3 vind ik wat te groot en duur) Volgens mij, als ik hier en daar wat lees, is s2 kwalitatief beter dan s3 mini. Wat vind jij?
Kan je dat uitschakelen?quote:Op maandag 26 november 2012 14:21 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat is het docking scherm denk ik. Die kan je ook naar voren halen door via klok --> buruauklok oid te doen.
geen flauw idee. Heb zelf nog nooit een docing station gehad. Kijk eens onder de settings bij docing (dacht dat die er bij stond)quote:
En als je op het vlakje met de pijltjes drukt ?quote:
Hmm.... Ik zal zo nog eens kijken.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:55 schreef Polcahontas het volgende:
[..]
En als je op het vlakje met de pijltjes drukt ?
En daarna zou je bovenin een blauw balkje met keuzemogelijkheden moeten krijgen (als je de balk naar rechts schuift staan er ook nog).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |