abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119459760
quote:
14s.gif Op woensdag 21 november 2012 12:15 schreef jogy het volgende:

[..]

Hoe handig ben je met dat soort zaken? Er kan namelijk altijd wat fout gaan waardoor je creatief moet worden. Het is in principe niet heel moeilijk.
Ik heb mijn tablet ook geroot, alleen weet niet wat het verschil is met een telefoon en welke stappen er genomen moeten worden
  woensdag 21 november 2012 @ 12:17:17 #252
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_119459796
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 12:16 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Ik heb mijn tablet ook geroot, alleen weet niet wat het verschil is met een telefoon en welke stappen er genomen moeten worden
Volgens mij (heb geen ervaring met tablets) is het verschil niet groot als het beide om android gaat.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 21 november 2012 @ 12:39:38 #253
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_119460385
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 12:16 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Download ODIN
Ga naar XDA en zoek een Stock Deodexed Rom (dat zijn stockroms met wat optimalisaties) of download een ROM op samfirmware.com
Zet je telefoon uit
Start je telefoon op met power +home + volume down
hang je telefoon aan de pc (zorg dat kies uit staat)
Start odin op
Selecteer de ROM die je net hebt gedownload
klik op start

http://androidromupdate.c(...)m-sandwich-firmware/ wat daar staat bij het flashen.

http://www.sammobile.com/(...)os=1&type=1#firmware

daar staat ook een flashguide (maar lijkt dood te zijn)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 22 november 2012 @ 15:43:30 #254
53191 STORMSEEKER
Waakt Voortdurend..
pi_119505001
Beste lui,

ik ben er vrijwel zeker van dat ik een S II ga kopen (ik denk begin december of zo) maar er zijn nog een paar kleine dingen waar ik benieuwd naar ben (die ik zo niet kan vinden). Misschien weten jullie dat.

Ik heb gelezen dat het mogelijk is een extended accu te kopen van 2000 mAh met een nieuwe achterplaat. Hij wordt dan ietsje dikker, maar gaat langer mee per dag. Is dat het waard? Zijn er winkels waar je meteen de 2000 mAh versie kan kopen, ervaringen?

De nieuwste Androidversie is 4.2, maar ik zie dat sommige sites de S II verkopen met 2.3 bijvoorbeeld. Kun je dan zonder problemen upgraden naar 4.2, of is dat erg ingewikkeld? (ik ben echt helemaal nieuwe hiermee hoor :P )

Bedankt voor de moeite! ;)
-|-|- Peace Through Power -|-|-
pi_119505040
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 15:43 schreef STORMSEEKER het volgende:
Beste lui,

ik ben er vrijwel zeker van dat ik een S II ga kopen (ik denk begin december of zo) maar er zijn nog een paar kleine dingen waar ik benieuwd naar ben (die ik zo niet kan vinden). Misschien weten jullie dat.

Ik heb gelezen dat het mogelijk is een extended accu te kopen van 2000 mAh met een nieuwe achterplaat. Hij wordt dan ietsje dikker, maar gaat langer mee per dag. Is dat het waard? Zijn er winkels waar je meteen de 2000 mAh versie kan kopen, ervaringen?

De nieuwste Androidversie is 4.2, maar ik zie dat sommige sites de S II verkopen met 2.3 bijvoorbeeld. Kun je dan zonder problemen upgraden naar 4.2, of is dat erg ingewikkeld? (ik ben echt helemaal nieuwe hiermee hoor :P )

Ik heb die extended battery, hij is iets dikker maar dat is alleen maar beter vind ik. Heb er ook nog een rubber hoesje omheen en dan is ie lekker. Zonder hoesje vind ik hem eng dun.

Je kan gewoon direct updaten naar 4.2.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  donderdag 22 november 2012 @ 17:17:33 #256
53191 STORMSEEKER
Waakt Voortdurend..
pi_119508126
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 15:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

Ik heb die extended battery, hij is iets dikker maar dat is alleen maar beter vind ik. Heb er ook nog een rubber hoesje omheen en dan is ie lekker. Zonder hoesje vind ik hem eng dun.

Je kan gewoon direct updaten naar 4.2.
Bedankt voor de info :)
Die grotere accu lijkt me wel handig ja. Maar als je ze los koopt heb je wel een kleinere accu over waar je niks mee doet, het is handig als een winkel meteen dat ding verkoopt met die grotere accu, zeker als ze iets gunstigs met de prijs kunnen doen of zo.. Maar goed, maar even kijken. ;)

Ik keek net overigens even op 'GSMArena.com' om alle specificaties met elkaar te vergelijken en het valt me op dat er zeker 7 smaken zijn van de Galaxy S II (wat ik dus niet wist).

Daar zitten best nog wel verschillen tussen. Zo heeft de I9100 een 1.2 Ghz processor, geen 4G ondersteuning en is 4.3 inch qua scherm.
Maar de LTE I9210 heeft een 1.5 GHz processor, wel 4G ondersteuning en 4.5 inch scherm, maar is ook zwaarder en heeft een iets lagere PPI.

Ik zie in online winkels uitsluitend de I9100 of er staat niets bij. Dit vind ik nogal vaag, hoe zit dat?
Stel dat ik die 9210 wil, hoe kom ik daaraan, welke S II versie hebben jullie allemaal eigenlijk?

Bedankt wederom! c_/
  donderdag 22 november 2012 @ 17:19:27 #257
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_119508179
de andere varianten worden hier niet geleverd. Samsung heeft verschillende modellen voor verschillende netwerken

als je een galaxy s2 wil, zou ik een galaxy nexus scoren. Veel betere software...
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 22 november 2012 @ 17:33:34 #258
53191 STORMSEEKER
Waakt Voortdurend..
pi_119508575
quote:
11s.gif Op donderdag 22 november 2012 17:19 schreef Catch22- het volgende:
de andere varianten worden hier niet geleverd. Samsung heeft verschillende modellen voor verschillende netwerken

als je een galaxy s2 wil, zou ik een galaxy nexus scoren. Veel betere software...
Sorry hoor, maar ik ben even confuus. :) Je zegt de Galaxy Nexus heeft betere software, maar ze hebben toch allemaal gewoon Android als software? Het gaat toch juist om de verschillen in hardware (processor, schermgrootte, PPI, 4G ondersteuning etc.). ? Misschien begrijp ik je verkeerd hoor.
Heeft de Galaxy Nexus dan ook betere hardware specificaties dan de Galaxy S II ?
  donderdag 22 november 2012 @ 19:51:24 #259
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_119513498
Galaxy nexus is in principe gelijk aan de s2 qua hardware.

Alleen hebben nexus apparaten altijd een kale androidversie, zonder extraatjes van de fabrikant. Dat vind ik een voordeelwant fabrikanten maken t toestel meestal niet sneller.

Daarbij heb je, omdat t een kale android zonder meuk is, altijd als eerste de updates. Bij samsung duurt dat vrij lang
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_119515152
Alleen heeft de Galaxy Nexus een soc van TI's OMAP lijn inclusief bijbehorende PowerVR GPU en heeft de S2 er een van Samsung's eigen Exynos lijn met een Mali GPU. En de Nexus heeft NFC.

Niet echt gelijk qua specificaties dus...

[ Bericht 2% gewijzigd door Cpt. op 22-11-2012 21:32:20 ]
  donderdag 22 november 2012 @ 20:34:19 #261
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_119515467
dat gaat hij echt niet merken hoor.

Als ik op een budget zat en een telefoon van dit formaat wou, kocht ik echt wel de nexus.

stiekem kocht ik dan weer een note, die heb je al voor 370 nieuw
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_119515982
Ik zou in zijn situatie idd ook een Nexus kopen :P
  donderdag 22 november 2012 @ 21:04:12 #263
53191 STORMSEEKER
Waakt Voortdurend..
pi_119516857
Ik zie dat de Samsung Nexus 3 inderdaad 4G ondersteund, groter scherm en hoger PPI en een iets grotere accucapaciteit. Daarentegen zijn beide camera's minder dan die van de S II en er zit geen krasvaste laag op, alleen vetafstotend (Oleophobic coating).
Dat laatste zit mij eigenlijk het meest dwars. Het is in principe een beter toestel dan de S II, maar die heeft wel speciaal bescherming tegen krassen.

Is dat een probleem of hebben jullie zoiets van: boeien! ?
Ik ben wel een beetje bang voor krassen want je hebt er zo 1 en ze vernaggelen je scherm.
Hoe zijn de ervaringen daarmee in het algemeen?

Maar jullie zouden iig qua specs voor de nexus gaan. Ok. Duidelijk :P .
Dat van die GPU's en zo daar zit ik niet zo in, maar dat verschil is dus niet zo groot begrijp ik?

(Wel leerzaam dit ;) )
pi_119517607
Komt er op neer dat ie een tikkie trager is waar je niet veel van gaat merken als je je toestel niet tot t uiterste drijft.

Edit: Hij heeft geen gorilla glass, maar wel een ander type verhard glas.
http://www.droid-life.com(...)-with-flying-colors/

[ Bericht 55% gewijzigd door Cpt. op 22-11-2012 21:25:32 ]
  donderdag 22 november 2012 @ 21:21:07 #265
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_119517726
en dan nog is het verschil minimaal. En dan wordt dat ook nog deels teniet gedaan door de suboptimale software van Samsung tov de vanilla android op de nexus.

dat krassen moet je je niet druk over maken. Je kan altijd een screenprotector gebruiken als je er bang voor bent.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 22 november 2012 @ 21:32:26 #266
53191 STORMSEEKER
Waakt Voortdurend..
pi_119518310
Ah ok ;)

Wel moeilijk man! Ik zit echt te twijfelen nu. Ik vind de S II eigenlijk wel iets mooier qua vorm en hij past denk ik ook beter in m'n zakken. Het enige is dan nog 4G, maar dat boeit voorlopig toch niet denk ik. Ik hoef ook niet per se meteen de allerlaatste update van Android te hebben, dus die schil van Samsung op de S II is ook niet zo een ramp. Met een hoesje kan ik de krasvastheid van de Nexus verbeteren, met een accu-upgrade kan ik de S II langer mee laten gaan. Pff, het is wel aardig om het even inderdaad.
Ik neig stiekem toch naar de S II, maar ik denk ik dat nog even bij de MM ga kijken om ze in het echt met elkaar te vergelijken. Misschien dat het Nexus scherm toch nog de doorslag geeft.

Bedankt jongens! Ik ga er nog even op studeren, haha :P
pi_119526855
Ach, het is niet dat een van de twee een slechte telefoon is. Je maakt dus sowieso een goede keuze :)
pi_119527962
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 15:43 schreef STORMSEEKER het volgende:
Beste lui,

Zie mijn FoBo voor foto's van die 2000 mAh bat :+ stuk fijner imho.
  vrijdag 23 november 2012 @ 10:15:30 #269
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_119530429
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 21:32 schreef STORMSEEKER het volgende:
Ah ok ;)

Wel moeilijk man! Ik zit echt te twijfelen nu. Ik vind de S II eigenlijk wel iets mooier qua vorm en hij past denk ik ook beter in m'n zakken. Het enige is dan nog 4G, maar dat boeit voorlopig toch niet denk ik. Ik hoef ook niet per se meteen de allerlaatste update van Android te hebben, dus die schil van Samsung op de S II is ook niet zo een ramp. Met een hoesje kan ik de krasvastheid van de Nexus verbeteren, met een accu-upgrade kan ik de S II langer mee laten gaan. Pff, het is wel aardig om het even inderdaad.
Ik neig stiekem toch naar de S II, maar ik denk ik dat nog even bij de MM ga kijken om ze in het echt met elkaar te vergelijken. Misschien dat het Nexus scherm toch nog de doorslag geeft.

Bedankt jongens! Ik ga er nog even op studeren, haha :P
Geloof mij maar (en Cpt.), je wil de Nexus.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 23 november 2012 @ 12:21:46 #270
53191 STORMSEEKER
Waakt Voortdurend..
pi_119534030
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 november 2012 10:15 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Geloof mij maar (en Cpt.), je wil de Nexus.
Haha, ok, wat geeft volgens jou echt de doorslag dan? :P
  vrijdag 23 november 2012 @ 12:49:24 #271
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_119534852
De vanilla android software en bijbehorende snellere updates
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 23 november 2012 @ 13:27:57 #272
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_119535970
Met NFC kun je trouwens ook leuke dingetjes doen hoor.
Nfc stickers kopen en ergens plakken en dan zo je telefoon anders instellen.
Dus 1 bij de voordeur die je scant als je thuis komt en zo je wifi en alles aanzet. En 1 in de auto die alles zo instelt dat je in autostand bent. enz enz.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_119536802
moet je dan niet steeds een foto maken?
  vrijdag 23 november 2012 @ 14:08:26 #274
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_119537328
Dat is QR ;)

NFC is een RFID chip die een signaal uitzendt en die je telefoon opvangt :) Je kan instellen dat als je telefoon dat signaal binnenkrijgt (is per chip/sticker uniek als het goed is), dat hij een actie uitvoert. Dus bijvoorbeeld een sticker op je buro op het werk waardoor je telefoon op stil gaat. Als je dan je telefoon uit de buurt van die sticker houdt, gaat je telefoon op stil.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_119537533
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:08 schreef Catch22- het volgende:
Dat is QR ;)

NFC is een RFID chip die een signaal uitzendt en die je telefoon opvangt :) Je kan instellen dat als je telefoon dat signaal binnenkrijgt (is per chip/sticker uniek als het goed is), dat hij een actie uitvoert. Dus bijvoorbeeld een sticker op je buro op het werk waardoor je telefoon op stil gaat. Als je dan je telefoon uit de buurt van die sticker houdt, gaat je telefoon op stil.
Ik geloof dat het iets anders werkt. Je programmeert een sticker *je leest hem in, en voegt acties toe in de NFC app*
Daarin zeg je bijvoorbeeld als je sticker (die chip) 1 leest moet je op stil gaan, WiFi uitzetten en energiemodus aan.

Zolang je hem niet langs een andere chip haalt (dus ook geen andere commando's scant) blijft dit ongewijzigd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')