Ik heb mijn tablet ook geroot, alleen weet niet wat het verschil is met een telefoon en welke stappen er genomen moeten wordenquote:Op woensdag 21 november 2012 12:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Hoe handig ben je met dat soort zaken? Er kan namelijk altijd wat fout gaan waardoor je creatief moet worden. Het is in principe niet heel moeilijk.
Volgens mij (heb geen ervaring met tablets) is het verschil niet groot als het beide om android gaat.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik heb mijn tablet ook geroot, alleen weet niet wat het verschil is met een telefoon en welke stappen er genomen moeten worden
Download ODINquote:Op woensdag 21 november 2012 12:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik heb mijn tablet ook geroot, alleen weet niet wat het verschil is met een telefoon en welke stappen er genomen moeten worden
Ik heb die extended battery, hij is iets dikker maar dat is alleen maar beter vind ik. Heb er ook nog een rubber hoesje omheen en dan is ie lekker. Zonder hoesje vind ik hem eng dun.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:43 schreef STORMSEEKER het volgende:
Beste lui,
ik ben er vrijwel zeker van dat ik een S II ga kopen (ik denk begin december of zo) maar er zijn nog een paar kleine dingen waar ik benieuwd naar ben (die ik zo niet kan vinden). Misschien weten jullie dat.
Ik heb gelezen dat het mogelijk is een extended accu te kopen van 2000 mAh met een nieuwe achterplaat. Hij wordt dan ietsje dikker, maar gaat langer mee per dag. Is dat het waard? Zijn er winkels waar je meteen de 2000 mAh versie kan kopen, ervaringen?
De nieuwste Androidversie is 4.2, maar ik zie dat sommige sites de S II verkopen met 2.3 bijvoorbeeld. Kun je dan zonder problemen upgraden naar 4.2, of is dat erg ingewikkeld? (ik ben echt helemaal nieuwe hiermee hoor)
Bedankt voor de moeite!
Bedankt voor de infoquote:Op donderdag 22 november 2012 15:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik heb die extended battery, hij is iets dikker maar dat is alleen maar beter vind ik. Heb er ook nog een rubber hoesje omheen en dan is ie lekker. Zonder hoesje vind ik hem eng dun.
Je kan gewoon direct updaten naar 4.2.
Sorry hoor, maar ik ben even confuus.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:19 schreef Catch22- het volgende:
de andere varianten worden hier niet geleverd. Samsung heeft verschillende modellen voor verschillende netwerken
als je een galaxy s2 wil, zou ik een galaxy nexus scoren. Veel betere software...
Zie mijn FoBo voor foto's van die 2000 mAh batquote:Op donderdag 22 november 2012 15:43 schreef STORMSEEKER het volgende:
Beste lui,
ik ben er vrijwel zeker van dat ik een S II ga kopen (ik denk begin december of zo) maar er zijn nog een paar kleine dingen waar ik benieuwd naar ben (die ik zo niet kan vinden). Misschien weten jullie dat.
Ik heb gelezen dat het mogelijk is een extended accu te kopen van 2000 mAh met een nieuwe achterplaat. Hij wordt dan ietsje dikker, maar gaat langer mee per dag. Is dat het waard? Zijn er winkels waar je meteen de 2000 mAh versie kan kopen, ervaringen?
De nieuwste Androidversie is 4.2, maar ik zie dat sommige sites de S II verkopen met 2.3 bijvoorbeeld. Kun je dan zonder problemen upgraden naar 4.2, of is dat erg ingewikkeld? (ik ben echt helemaal nieuwe hiermee hoor)
Bedankt voor de moeite!
Geloof mij maar (en Cpt.), je wil de Nexus.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:32 schreef STORMSEEKER het volgende:
Ah ok![]()
Wel moeilijk man! Ik zit echt te twijfelen nu. Ik vind de S II eigenlijk wel iets mooier qua vorm en hij past denk ik ook beter in m'n zakken. Het enige is dan nog 4G, maar dat boeit voorlopig toch niet denk ik. Ik hoef ook niet per se meteen de allerlaatste update van Android te hebben, dus die schil van Samsung op de S II is ook niet zo een ramp. Met een hoesje kan ik de krasvastheid van de Nexus verbeteren, met een accu-upgrade kan ik de S II langer mee laten gaan. Pff, het is wel aardig om het even inderdaad.
Ik neig stiekem toch naar de S II, maar ik denk ik dat nog even bij de MM ga kijken om ze in het echt met elkaar te vergelijken. Misschien dat het Nexus scherm toch nog de doorslag geeft.
Bedankt jongens! Ik ga er nog even op studeren, haha
Haha, ok, wat geeft volgens jou echt de doorslag dan?quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:15 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Geloof mij maar (en Cpt.), je wil de Nexus.
Ik geloof dat het iets anders werkt. Je programmeert een sticker *je leest hem in, en voegt acties toe in de NFC app*quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:08 schreef Catch22- het volgende:
Dat is QR
NFC is een RFID chip die een signaal uitzendt en die je telefoon opvangtJe kan instellen dat als je telefoon dat signaal binnenkrijgt (is per chip/sticker uniek als het goed is), dat hij een actie uitvoert. Dus bijvoorbeeld een sticker op je buro op het werk waardoor je telefoon op stil gaat. Als je dan je telefoon uit de buurt van die sticker houdt, gaat je telefoon op stil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |