Dat is de modemversie. De buildcode is XXLSJ.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:23 schreef Catch22- het volgende:
Apart, deze heeft buildcode LS6, de Note versie die lekte was LS7...
Ik gebruik altijd google of nieuwsgroepen. Of play.google.com natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:14 schreef deVerdeler het volgende:
Wat zijn goede websites waar je voor Android APK apps kan downloaden?
Je typt gewoon de naam van de app in google + APK er achter en dan zoek je de app?quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:15 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd google of nieuwsgroepen.
Jup. Eerst even checken of het de nieuwste versie is natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:16 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Je typt gewoon de naam van de app in google + APK er achter en dan zoek je de app?
Google play store is wel een en ander te vinden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:14 schreef deVerdeler het volgende:
Wat zijn goede websites waar je voor Android APK apps kan downloaden?
Dat snap ik Bart. Ik wil best voor betalen, maar met Android moet je creditcard hebben, en die heb ik niet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Google play store is wel een en ander te vinden.
Of een cc, sowieso wel handig bij internetaankopen (en op vakantie).quote:
Ja oke, maar kan me voorstellen dat je dat niet per se wilquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Of een cc, sowieso wel handig bij internetaankopen (en op vakantie).
Enige nadeel is die tien a vijftien euro per jaar die het kost, maar als ik twee games in het buitenland bestel heb ik die er ook al weer ruimschoots uitquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:35 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ja oke, maar kan me voorstellen dat je dat niet per se wil
Je hoeft mij niet te overtuigen hoor, heb er zelf ook 1. Maar als je om wat voor reden geen hebt, is 3vcash een goede optie.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Enige nadeel is die tien a vijftien euro per jaar die het kost, maar als ik twee games in het buitenland bestel heb ik die er ook al weer ruimschoots uit. En het gemak an sich is ook al wat waard
.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:59 schreef SiGNe het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-ii-komt-online.html
Nog niet een officiële release maar dat zal ook niet lang meer duren..
quote:Op donderdag 15 november 2012 22:11 schreef Co_OL het volgende:
Breaking news
Er is een test firmware uit 4.1.2 voor onze s2![]()
Some of the Enhancements in the new Jelly Bean Update:
- Buttery Smooth Performance & Great Stability (Thanks to Project Butter)
- New TouchWiz Nature UX (Same UI as of the Galaxy S III and Galaxy Note II)
- Samsung’s Cloud services
- Direct Call, Smart Stay and Pop-up Play Features
- New Widgets From the Galaxy S III
- 2 Home screen modes
- New Notifications bar
- Google Now
Ben hem al aan het downloaden
En de rom werkt perfect hierquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:06 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Woops, daar had ik overheen gelezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |