Door het NOS-gegeil op alles wat met Ajax te maken heeft, zitten we nu met deze kut-wedstrijd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:25 schreef waaromniet1988 het volgende:
Door het NOS-gegeil op alles wat met Barcelona te maken heeft, zitten we nu met deze kut-wedstrijd.
Shaktar-Chelsea was veel leuker om te zien.
omdat nederlandse clubquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Door het NOS-gegeil op alles wat met Ajax te maken heeft, zitten we nu met deze kut-wedstrijd.
Gek hé, nationalismequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Door het NOS-gegeil op alles wat met Ajax te maken heeft, zitten we nu met deze kut-wedstrijd.
Dortmund-Real Madrid moeten we nu kijken op een Duitse zender.
Moeten ze verbieden, ik wil de beste wedstrijd zien en dat wil 79% van de bevolking aldus Maurice de Hond toen hij mij net beantwoordde per e-mail nadat ik hem dat vroeg.quote:
Eens!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Moeten ze verbieden, ik wil de beste wedstrijd zien en dat wil 79% van de bevolking aldus Maurice de Hond toen hij mij net beantwoordde per e-mail nadat ik hem dat vroeg.
Ergens vind ik dit ook altijd bullshitquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:47 schreef Shreyas het volgende:
Zijn er trouwens nog Feyenoord/PSV/Twente supporters die hopen dat Ajax wint van Manchester City, puur voor het Nederlandse voetbal?
Jammerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ergens vind ik dit ook altijd bullshit
Ik heb keihard om de uitschakeling van Feyenoord gelachen en wanneer ze ooit weer een keer Europees spelen en ze verliezen dan lach ik weer hard
Zelfde gaat op voor die andere clubs
Hier zit nog iemand die keihard heeft gelachen om de faal van Feyenoord. Ik gun geen enkele Nederlandse club succes behalve Ajax. Ik verwacht andersom dus precies hetzelfde.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ergens vind ik dit ook altijd bullshit
Ik heb keihard om de uitschakeling van Feyenoord gelachen en wanneer ze ooit weer een keer Europees spelen en ze verliezen dan lach ik weer hard
Zelfde gaat op voor die andere clubs
Ga je lekker op internet kijken of op Duitse TV. Zeikerd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Moeten ze verbieden, ik wil de beste wedstrijd zien en dat wil 79% van de bevolking aldus Maurice de Hond toen hij mij net beantwoordde per e-mail nadat ik hem dat vroeg.
Noquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:47 schreef Shreyas het volgende:
Zijn er trouwens nog Feyenoord/PSV/Twente supporters die hopen dat Ajax wint van Manchester City, puur voor het Nederlandse voetbal?
nee, en dat hoop ik omgekeerd ook nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:47 schreef Shreyas het volgende:
Dat je als Ajacied altijd om Feyenoord lacht als het niet goed gaat met ze kan ik nog wel begrijpen, want het is Feyenoord. Maar als PSV, Twente, AZ of Heerenveen speelt in Europa hoop ik echt wel dat ze winnen hoor.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 06:48 schreef Devv het volgende:
[..]
Hier zit nog iemand die keihard heeft gelachen om de faal van Feyenoord. Ik gun geen enkele Nederlandse club succes behalve Ajax. Ik verwacht andersom dus precies hetzelfde.
Uiteraard niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:47 schreef Shreyas het volgende:
voor elk team, behalve ajax ...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:47 schreef Shreyas het volgende:
Per clubcard 1 kaart jaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:50 schreef L3IPO het volgende:
Ik hoorde dat de wedstrijd nog niet uitverkocht was, dus ik dacht ik kan als niet kaarthouder vast 2 tickets halen voor vanavond, maar helaas
Ik nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat je als Ajacied altijd om Feyenoord lacht als het niet goed gaat met ze kan ik nog wel begrijpen, want het is Feyenoord. Maar als PSV, Twente, AZ of Heerenveen speelt in Europa hoop ik echt wel dat ze winnen hoor.
Iddquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik niet
Laat ze lekker de tering krijgen
Maar het is nog steeds niet uitverkocht nu, waarom gooien ze die laatste kaarten niet in de losse verkoop dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Per clubcard 1 kaart ja
Tegen Madrid was het nog vrije verkoop en tot 8 kaartjes per clubcard maar omdat ze een shitload aan Engelse verwachten doen ze dit nu niet
Omdat ze dus teringveel Engelse verwachten zonder kaart en die niet tussen het Ajax publiek willen hebbenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:04 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Maar het is nog steeds niet uitverkocht nu, waarom gooien ze die laatste kaarten niet in de losse verkoop dan?
Met losse verkoop bedoel ik dat ik via de website van Ajax zonder clubkaart een kaartje kan kopen? Dan moet ik toch opgeven wat mijn naam, land etc is?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat ze dus teringveel Engelse verwachten zonder kaart en die niet tussen het Ajax publiek willen hebben
Neequote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:06 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Met losse verkoop bedoel ik dat ik via de website van Ajax zonder clubkaart een kaartje kan kopen? Dan moet ik toch opgeven wat mijn naam, land etc is?
Klopt, maar bij aanmelden moet je toch opgeven wie je bent en waar je vandaan komt? En daarna met legitimatie erop controleren bij binnenkomst? Of staan die gegevens niet op het kaartje geprint?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
Iedereen kan zich aanmelden
Snap verder ook niet goed hoe en wat want dus wat ik zei is met Real kon je moeilijk veel halen en op de dag zelf nog zonder clubcard kaartje halen bij stadion
Je hebt 2 manieren voor aanmelden, 1 met seizoens of clubcard en 1 zonderquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:10 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Klopt, maar bij aanmelden moet je toch opgeven wie je bent en waar je vandaan komt? En daarna met legitimatie erop controleren bij binnenkomst? Of staan die gegevens niet op het kaartje geprint?![]()
Ik ga inderdaad vrijwel nooit naar voetbal wedstrijden
Precies. Waarom geen Dortmund - Real ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Zo opzichtig trollen is ook weer overdreven hoor.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:43 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Precies. Waarom geen Dortmund - Real ?
Kut NOS met hun Ajax gefap.
Aldus iemand die op Barca fapt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:43 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Omdat Ajax de beste club vd wereld is en behalve jij en nog een paar kneusjes niemand naar die kutwedstrijd wilt kijken?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:43 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:43 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
quote:Vanavond om 20.45 bij Sport1 Live Champions League voetbal: AFC Ajax vs. Manchester City met commentaar van Sierd de Vos
Dat is toch gebruikelijk hier ?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo opzichtig trollen is ook weer overdreven hoor.
Zal niet ontkennen dat ik gisteren rond 22:47 nog even een kamertje heb gewit.quote:
quote:ME drijft fans City en Ajax uiteen in Amsterdam
De mobiele eenheid heeft vandaag een charge uitgevoerd op de Wallen in het centrum van Amsterdam. 'Er dreigden wat vechtpartijtjes te ontstaan tussen supporters van Ajax en Manchester City', zei een politiewoordvoerster. Zeven mensen zijn opgepakt. Ze worden verdacht van openlijke geweldpleging en ordeverstoring.
Ajax en Manchester City spelen vanavond tegen elkaar in de Champions League. Ajax heeft de eerste twee wedstrijden in de poule verloren, de Engelse kampioen moet het doen met een nederlaag en een gelukkig gelijkspel.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:38 schreef Caland het volgende:
City fans die Feyenoord-vlaggen ophangen in Amsterdam. Bazen.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:38 schreef Caland het volgende:
City fans die Feyenoord-vlaggen ophangen in Amsterdam. Bazen.
Tuurlijk joh, stimuleer het maken van schulden en je ziel aan sjeiks verkopen maar.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:01 schreef dieselnoi het volgende:
dit wordt niks. Desalniettemin zal ik toch kijken. Maar Ajax zal zich en het hele Nederlandse voetbal weer voor lul zetten.
De UEFA hoort dit soort ploegen eigenlijk tegen hunzelf in bescherming te nemen door te zeggen dat als je begroting niet boven een x aantal miljoen is mag je niet meedoen. Nu is het gewoon niet eerlijk meer
0-4quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:50 schreef Tyron het volgende:
Opstelling Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; Schøne, Poulsen, Eriksen; Sana, De Jong, Babel
Milner opstellenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:50 schreef Tyron het volgende:
Opstelling Man. City : Hart, Richards, Kompany (C), Lescott, Clichy, Milner, Barry, Nasri, Y. Toure, Aguero, Dzeko
Met een gelijkspel ben ik ook al tevredenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:31 schreef TheArt het volgende:
Ajax heeft schijnbaar al 11872 dagen geen thuisduel meer gewonnen van een Engelse ploeg.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Met een gelijkspel ben ik ook al tevreden
Heb je alleen helemaal niks aan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Met een gelijkspel ben ik ook al tevreden
ongeveer 35 jaar (slechte gok)quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:31 schreef TheArt het volgende:
Ajax heeft schijnbaar al 11872 dagen geen thuisduel meer gewonnen van een Engelse ploeg.
Direct na de loting rekende ik al niet meer op overwinteren in Europa. Onze poule is veel te sterk en te lastig. Ajax heeft gewoon veel pech daarmee. Volgend seizoen kun je op je vingers natellen dat als PSV of Twente CL spelen ze ploegen als Arsenal, Dinamo Kiev, Napoli, Dinamo Zagreb, Anderlecht of Montpellier loten en dan roepen dat ze het veel beter doen in Europa dan Ajaxquote:
Poulsenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:50 schreef Tyron het volgende:
Opstelling Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; Schøne, Poulsen, Eriksen; Sana, De Jong, Babel
Vind ik ook, betere afjager en geeft altijd 100 procent etcquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Stel dan Eyong 'ik pak altijd een kaart' Enoh maar op
Is Kompany niet geschorst?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:50 schreef Tyron het volgende:
Opstelling Man. City : Hart, Richards, Kompany (C), Lescott, Clichy, Milner, Barry, Nasri, Y. Toure, Aguero, Dzeko
Nee was foutje van de telegraaf, hij had 2 gele kaarten en bij 3 gele kaarten word je pas geschorst.quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:50 schreef Tyron het volgende:
Ik probeer te bedenken op welke positie ik liever de speler van Ajax dan die van Man City zou willen hebben, maar het lukt niet echt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:50 schreef Tyron het volgende:
Ok lekker dan, op alle sites is dat overgenomenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee was foutje van de telegraaf, hij had 2 gele kaarten en bij 3 gele kaarten word je pas geschorst.
Boccara.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Stel dan Eyong 'ik pak altijd een kaart' Enoh maar op
maar hij speelt toch voor ajaxquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gaat dat niet opvallen? 4 eigen goals?
Aguero?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
maar hij speelt toch voor ajax
120 euro voor lage zijdequote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:19 schreef Mandéra het volgende:
Nog 5000 kaarten beschikbaar momenteel, steken ze het op de herfstvakantie.
Ze zijn gewoon achterlijk duur.
haha wtfquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:19 schreef ejfaar het volgende:
[..]
120 euro voor lage zijde![]()
In nog geen 120 jaar!
wtfquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:19 schreef ejfaar het volgende:
[..]
In nog geen 120 jaar!
Met die prijzen ga je natuurlijk niet met de hele familie gezellig naar de ArenA.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:19 schreef alors het volgende:
Huh met de herfstvakantie zou je toch juist het stadion vol moeten kunnen krijgen?
Zullen wel weer genoeg Engelsen zijn daar dus.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:19 schreef ejfaar het volgende:
[..]
In nog geen 120 jaar!
Best knap eigenlijk dat ze er nu nog 45000 hebben verkocht, is toch 90% van het stadion.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:19 schreef ejfaar het volgende:
[..]
In nog geen 120 jaar!
Nee idd, maar dan ligt het dus aan de prijs en niet aan het feit dat het herfstvakantie is en heel Amsterdam en omstreken op vakantie naar Gran Canaria is.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met die prijzen ga je natuurlijk niet met de hele familie gezellig naar de ArenA.
Real was goedkoper dan City.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:21 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Best knap eigenlijk dat ze er nu nog 45000 hebben verkocht, is toch 90% van het stadion.
Tegen Real was vak 403 (bijna in de bocht 2de ring lange zijde) 90 euro!
Was al op het nieuws net, 25 man opgepaktquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:21 schreef DonRaja het volgende:
Volgens mijn pa ( betrouwbare bron) relletjes in Amsterdam...
Wanneer nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:21 schreef DonRaja het volgende:
Tickets uitvak waren 80 euro, Ajax stak het op 'spiegelvakken van dezelfde prijs'. Cityfans waren boos.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Zullen wel weer genoeg Engelsen zijn daar dus.
Schaalvergroting.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:21 schreef DonRaja het volgende:
Hebben ze een actie, 4 voor de prijs van 3quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met die prijzen ga je natuurlijk niet met de hele familie gezellig naar de ArenA.
Blijven teringjoden natuurlijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:22 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Tickets uitvak waren 80 euro, Ajax stak het op 'spiegelvakken van dezelfde prijs'. Cityfans waren boos.
Is wel 1 op 1 clubcard verplichting, geen vrije verkoop.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Zullen wel weer genoeg Engelsen zijn daar dus.
Oh dus het is serieus... heb ik hem voor niks uitgelachenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:22 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Was al op het nieuws net, 25 man opgepakt
4 op 1quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Is wel 1 op 1 clubcard verplichting, geen vrije verkoop.
Oh, dat boeit vaak niet zoveel. Zwarte markt bij dit soort wedstrijden is gigantisch.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Is wel 1 op 1 clubcard verplichting, geen vrije verkoop.
Ben je slechts 300 euro kwijt voor een avondje voetbal.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:22 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Hebben ze een actie, 4 voor de prijs van 3
Dat is 'maar' 360 euro voor 4 kaartjesquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:23 schreef Mandéra het volgende:
Kaarten waren 4 voor de prijs van 3 inderdaad + extra korting voor SVA leden.
Exclusief vervoer/eten en drinkenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ben je slechts 300 euro kwijt voor een avondje voetbal.
Ja, dan zit je lange zijde bovenop het veld. Andere vakken zullen een stuk goedkoper zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:24 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dat is 'maar' 360 euro voor 4 kaartjes
Dan nog 250-300 euro. Maar die zijn uitverkocht en geldt de actie dus niet voorquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dan zit je lange zijde bovenop het veld. Andere vakken zullen een stuk goedkoper zijn.
Moet je maar eerder zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:25 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dan nog 250-300 euro. Maar die zijn uitverkocht en geldt de actie dus niet voor
Op de lange zijde in de Arena zitten alleen maar oude zeikerds koffie te zuipen en te klagen bij elke foute bal, en ze gaan in de 85ste minuut weg.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dan zit je lange zijde bovenop het veld. Andere vakken zullen een stuk goedkoper zijn.
Het leuke is dat alle Ajacieden hem na de wedstrijd verrot schelden omdat hij geen bal kon rakenquote:
Ah, best redelijk dus. Begreep dat je voor een passe partout 100 euro moest neerleggen. Prima prijs.quote:
Nee.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het leuke is dat alle Ajacieden hem na de wedstrijd verrot schelden omdat hij geen bal kon raken
50 euro voor de kutste plek van het stadion..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, best redelijk dus. Begreep dat je voor een passe partout 100 euro moest neerleggen. Prima prijs.
Wat is een niet normale wedstrijd dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:26 schreef Mandéra het volgende:
[..]@ die prijzen he, bij een beetje normale wedstrijd kost lange zijde 50,50
Wat verwacht je dan als je de laatste kaarten opkoopt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:27 schreef ejfaar het volgende:
[..]
50 euro voor de kutste plek van het stadion..
Laatste kaarten zijn vaak goedkoperquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan als je de laatste kaarten opkoopt.
Ach, niemand verwacht dat er gewonnen wordt. Alles onder de 0-3 is primaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:28 schreef Mandéra het volgende:
Frank besluit ook precies op het juiste moment om iets nieuws te proberen, doe eens gek.
Volgend jaar EL voetbal denk ikquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:29 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
kan er ook niet veel aan doen dat ie het moet doen met matigheid
Misschien breekt die wel binnen 5 min zijn beenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:29 schreef Mandéra het volgende:
Dzeko start bij City in de spits, ik ga wel mijn weddenschap winnen dus. Goedzo.
Waarom Eriksen in de spits. Daar kan ik echt niet bij.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:29 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
kan er ook niet veel aan doen dat ie het moet doen met matigheid
Gewoon , doe eens gek.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:30 schreef Seam het volgende:
[..]
Waarom Eriksen in de spits. Daar kan ik echt niet bij.
Hij durft hem geen wissel te zetten, maar hij speelt ontzettend kutquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:30 schreef Seam het volgende:
[..]
tja je verliest toch wel, mss werkt het welquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:30 schreef Seam het volgende:
[..]
Niet zo kut als de rest.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:30 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Hij durft hem geen wissel te zetten, maar hij speelt ontzettend kut
Heeft Frank net allemaal uitgelegd.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:30 schreef Seam het volgende:
[..]
Denk het ook met onze blonde vriend op het middenveld.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgend jaar EL voetbal denk ik
BMI eet Eriksens als ontbijt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:32 schreef Mandéra het volgende:
Frank heeft gewoon skeit aan de CL en test alvast zijn nieuwe spits voor zondag.
Ik hoop dat Enoh voor Poulsen invalt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:32 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Denk het ook met onze blonde vriend op het middenveld.
alhoewel.. soms krijg je het idee dat ze 5-2-3 spelen
Inderdaadquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:32 schreef Mandéra het volgende:
Frank heeft gewoon skeit aan de CL en test alvast zijn nieuwe spits voor zondag.
die is nog beter ja...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik hoop dat Enoh voor Poulsen invalt.
Ik hoorde het, maar geloven kan ik niet. Maar jij ziet het lieftst een heel middenveld en aanval met 6 Eriksen of nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Niet zo kut als de rest.
[..]
Heeft Frank net allemaal uitgelegd.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:33 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik hoorde het, maar geloven kan ik niet. Maar jij ziet het lieftst een heel middenveld en aanval met 6 Eriksen of niet
Poulsen > Eriksenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee 1 Eriksen is genoeg maar Poulsen mag van mij optyfen en Schone is op het middenveld ook kut en de Jong mag alleen in de spits. Ik hoop dat Enoh vanavond invalt.
kan je lang wachtenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
mag pas als psv verliest volgens mij
Ze spelen thuis knul.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:35 schreef Mandéra het volgende:
PSV verliest morgen want uitsyndroom tegen een kutclub.
Samen met Babel het meest aanwezig bij alle doelpunten en vorig seizoen goed seizoen gedraait. Verder ga ik er niet op in aangezien dit daar het topic niet voor is.quote:
slechtste middenveld sinds 1999. hadden we Rudy en Dean Gorrequote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:35 schreef S0nic het volgende:
Middenveld met:
-------Poulsen------
--De Jong---Schone--
Goede combinatie welquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk zo, Driesje en Stijntje
Wie zou er groter zijn? Ik denk toch mertens hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk zo, Driesje en Stijntje
Eriksen gaat vanavond weer verstoppertje spelen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
Samen met Babel het meest aanwezig bij alle doelpunten en vorig seizoen goed seizoen gedraait. Verder ga ik er niet op in aangezien dit daar het topic niet voor is.
Ik hoop het niet, maar denk het welquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Eriksen gaat vanavond weer verstoppertje spelen.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:36 schreef AFCNiels het volgende:
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar niet vandaag.
Telegraaf zat fout.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:37 schreef Maraten het volgende:
Op Telegraaf stond dat Kompany geschorst was, maar bijna alle sites melden dat ie basis staat?
Telegraaf fout, of wint Ajax straks met 3-0?
Telegraaf zit altijd fout. Geen discussie over mogelijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:37 schreef Maraten het volgende:
Op Telegraaf stond dat Kompany geschorst was, maar bijna alle sites melden dat ie basis staat?
Poulsen ook.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kompany had 2 gele kaartne, niet 3.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:37 schreef Maraten het volgende:
quote:
Alleen omdat ze 2x scoren zeker? Haha. Heraclesquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Willem 2 was eerste helft beter dan PSV
En dan dodelijk toeslaan als het moment daar is.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Alleen omdat ze 3x scoren zeker? Haha. Willem 2quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Alleen omdat ze 2x scoren zeker? Haha. Heracles
Want dat doet hij zovaakquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
En dan dodelijk toeslaan als het moment daar is.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:38 schreef Mandéra het volgende:
Tussenstand psv - Willem II zien was te mooi afgelopen zaterdag.
Eindstand nog mooierquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:38 schreef Mandéra het volgende:
Tussenstand psv - Willem II zien was te mooi afgelopen zaterdag.
Hij was heel rustig aan de bal.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:38 schreef S0nic het volgende:
En dan te bedenken dat er mensen waren die Poulsen in het begin zo goed vonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let maar op.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:25 schreef Nober het volgende:
PSV zou ook met ruime cijfers verliezen van Napoli, 3-1 dus voor Ajax.
Denk dat de fout is, kan ook niet in 2 wedstrijdenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kompany had 2 gele kaartne, niet 3.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:40 schreef Doublepain het volgende:
Jammer dat jullie Ajacieden er niet bij zijn, speel je eindelijk CL...
Eindelijk?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:40 schreef Doublepain het volgende:
Eindelijk? Slechte troll jijquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:40 schreef Doublepain het volgende:
quote:
Weet jij hoelaat PSV vanavond moet?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:40 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:40 schreef Doublepain het volgende:
Geen idee, maar ben er wel bij iigquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wanneer was jullie laatste keer dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |