quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:38 schreef Caland het volgende:
City fans die Feyenoord-vlaggen ophangen in Amsterdam. Bazen.
Tuurlijk joh, stimuleer het maken van schulden en je ziel aan sjeiks verkopen maar.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:01 schreef dieselnoi het volgende:
dit wordt niks. Desalniettemin zal ik toch kijken. Maar Ajax zal zich en het hele Nederlandse voetbal weer voor lul zetten.
De UEFA hoort dit soort ploegen eigenlijk tegen hunzelf in bescherming te nemen door te zeggen dat als je begroting niet boven een x aantal miljoen is mag je niet meedoen. Nu is het gewoon niet eerlijk meer
0-4quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:50 schreef Tyron het volgende:
Opstelling Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; Schøne, Poulsen, Eriksen; Sana, De Jong, Babel
Milner opstellenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:50 schreef Tyron het volgende:
Opstelling Man. City : Hart, Richards, Kompany (C), Lescott, Clichy, Milner, Barry, Nasri, Y. Toure, Aguero, Dzeko
Met een gelijkspel ben ik ook al tevredenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:31 schreef TheArt het volgende:
Ajax heeft schijnbaar al 11872 dagen geen thuisduel meer gewonnen van een Engelse ploeg.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Met een gelijkspel ben ik ook al tevreden
Heb je alleen helemaal niks aan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Met een gelijkspel ben ik ook al tevreden
ongeveer 35 jaar (slechte gok)quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:31 schreef TheArt het volgende:
Ajax heeft schijnbaar al 11872 dagen geen thuisduel meer gewonnen van een Engelse ploeg.
Direct na de loting rekende ik al niet meer op overwinteren in Europa. Onze poule is veel te sterk en te lastig. Ajax heeft gewoon veel pech daarmee. Volgend seizoen kun je op je vingers natellen dat als PSV of Twente CL spelen ze ploegen als Arsenal, Dinamo Kiev, Napoli, Dinamo Zagreb, Anderlecht of Montpellier loten en dan roepen dat ze het veel beter doen in Europa dan Ajaxquote:
Poulsenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:50 schreef Tyron het volgende:
Opstelling Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; Schøne, Poulsen, Eriksen; Sana, De Jong, Babel
Vind ik ook, betere afjager en geeft altijd 100 procent etcquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Stel dan Eyong 'ik pak altijd een kaart' Enoh maar op
Is Kompany niet geschorst?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:50 schreef Tyron het volgende:
Opstelling Man. City : Hart, Richards, Kompany (C), Lescott, Clichy, Milner, Barry, Nasri, Y. Toure, Aguero, Dzeko
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |