kan je lang wachtenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
mag pas als psv verliest volgens mij
Ze spelen thuis knul.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:35 schreef Mandéra het volgende:
PSV verliest morgen want uitsyndroom tegen een kutclub.
Samen met Babel het meest aanwezig bij alle doelpunten en vorig seizoen goed seizoen gedraait. Verder ga ik er niet op in aangezien dit daar het topic niet voor is.quote:
slechtste middenveld sinds 1999. hadden we Rudy en Dean Gorrequote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:35 schreef S0nic het volgende:
Middenveld met:
-------Poulsen------
--De Jong---Schone--
Goede combinatie welquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk zo, Driesje en Stijntje
Wie zou er groter zijn? Ik denk toch mertens hoorquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk zo, Driesje en Stijntje
Eriksen gaat vanavond weer verstoppertje spelen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
Samen met Babel het meest aanwezig bij alle doelpunten en vorig seizoen goed seizoen gedraait. Verder ga ik er niet op in aangezien dit daar het topic niet voor is.
Ik hoop het niet, maar denk het welquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Eriksen gaat vanavond weer verstoppertje spelen.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:36 schreef AFCNiels het volgende:
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar niet vandaag.
Telegraaf zat fout.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:37 schreef Maraten het volgende:
Op Telegraaf stond dat Kompany geschorst was, maar bijna alle sites melden dat ie basis staat?
Telegraaf fout, of wint Ajax straks met 3-0?
Telegraaf zit altijd fout. Geen discussie over mogelijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:37 schreef Maraten het volgende:
Op Telegraaf stond dat Kompany geschorst was, maar bijna alle sites melden dat ie basis staat?
Telegraaf fout, of wint Ajax straks met 3-0?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |