Door het NOS-gegeil op alles wat met Ajax te maken heeft, zitten we nu met deze kut-wedstrijd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:25 schreef waaromniet1988 het volgende:
Door het NOS-gegeil op alles wat met Barcelona te maken heeft, zitten we nu met deze kut-wedstrijd.
Shaktar-Chelsea was veel leuker om te zien.
omdat nederlandse clubquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Door het NOS-gegeil op alles wat met Ajax te maken heeft, zitten we nu met deze kut-wedstrijd.
Gek hé, nationalismequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Door het NOS-gegeil op alles wat met Ajax te maken heeft, zitten we nu met deze kut-wedstrijd.
Dortmund-Real Madrid moeten we nu kijken op een Duitse zender.
Moeten ze verbieden, ik wil de beste wedstrijd zien en dat wil 79% van de bevolking aldus Maurice de Hond toen hij mij net beantwoordde per e-mail nadat ik hem dat vroeg.quote:
Eens!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Moeten ze verbieden, ik wil de beste wedstrijd zien en dat wil 79% van de bevolking aldus Maurice de Hond toen hij mij net beantwoordde per e-mail nadat ik hem dat vroeg.
Ergens vind ik dit ook altijd bullshitquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:47 schreef Shreyas het volgende:
Zijn er trouwens nog Feyenoord/PSV/Twente supporters die hopen dat Ajax wint van Manchester City, puur voor het Nederlandse voetbal?
Jammerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ergens vind ik dit ook altijd bullshit
Ik heb keihard om de uitschakeling van Feyenoord gelachen en wanneer ze ooit weer een keer Europees spelen en ze verliezen dan lach ik weer hard
Zelfde gaat op voor die andere clubs
Hier zit nog iemand die keihard heeft gelachen om de faal van Feyenoord. Ik gun geen enkele Nederlandse club succes behalve Ajax. Ik verwacht andersom dus precies hetzelfde.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ergens vind ik dit ook altijd bullshit
Ik heb keihard om de uitschakeling van Feyenoord gelachen en wanneer ze ooit weer een keer Europees spelen en ze verliezen dan lach ik weer hard
Zelfde gaat op voor die andere clubs
Ga je lekker op internet kijken of op Duitse TV. Zeikerd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Moeten ze verbieden, ik wil de beste wedstrijd zien en dat wil 79% van de bevolking aldus Maurice de Hond toen hij mij net beantwoordde per e-mail nadat ik hem dat vroeg.
Noquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:47 schreef Shreyas het volgende:
Zijn er trouwens nog Feyenoord/PSV/Twente supporters die hopen dat Ajax wint van Manchester City, puur voor het Nederlandse voetbal?
nee, en dat hoop ik omgekeerd ook nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:47 schreef Shreyas het volgende:
Dat je als Ajacied altijd om Feyenoord lacht als het niet goed gaat met ze kan ik nog wel begrijpen, want het is Feyenoord. Maar als PSV, Twente, AZ of Heerenveen speelt in Europa hoop ik echt wel dat ze winnen hoor.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 06:48 schreef Devv het volgende:
[..]
Hier zit nog iemand die keihard heeft gelachen om de faal van Feyenoord. Ik gun geen enkele Nederlandse club succes behalve Ajax. Ik verwacht andersom dus precies hetzelfde.
Uiteraard niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:47 schreef Shreyas het volgende:
voor elk team, behalve ajax ...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:47 schreef Shreyas het volgende:
Per clubcard 1 kaart jaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:50 schreef L3IPO het volgende:
Ik hoorde dat de wedstrijd nog niet uitverkocht was, dus ik dacht ik kan als niet kaarthouder vast 2 tickets halen voor vanavond, maar helaas
Ik nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat je als Ajacied altijd om Feyenoord lacht als het niet goed gaat met ze kan ik nog wel begrijpen, want het is Feyenoord. Maar als PSV, Twente, AZ of Heerenveen speelt in Europa hoop ik echt wel dat ze winnen hoor.
Iddquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik niet
Laat ze lekker de tering krijgen
Maar het is nog steeds niet uitverkocht nu, waarom gooien ze die laatste kaarten niet in de losse verkoop dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Per clubcard 1 kaart ja
Tegen Madrid was het nog vrije verkoop en tot 8 kaartjes per clubcard maar omdat ze een shitload aan Engelse verwachten doen ze dit nu niet
Omdat ze dus teringveel Engelse verwachten zonder kaart en die niet tussen het Ajax publiek willen hebbenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:04 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Maar het is nog steeds niet uitverkocht nu, waarom gooien ze die laatste kaarten niet in de losse verkoop dan?
Met losse verkoop bedoel ik dat ik via de website van Ajax zonder clubkaart een kaartje kan kopen? Dan moet ik toch opgeven wat mijn naam, land etc is?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat ze dus teringveel Engelse verwachten zonder kaart en die niet tussen het Ajax publiek willen hebben
Neequote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:06 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Met losse verkoop bedoel ik dat ik via de website van Ajax zonder clubkaart een kaartje kan kopen? Dan moet ik toch opgeven wat mijn naam, land etc is?
Klopt, maar bij aanmelden moet je toch opgeven wie je bent en waar je vandaan komt? En daarna met legitimatie erop controleren bij binnenkomst? Of staan die gegevens niet op het kaartje geprint?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
Iedereen kan zich aanmelden
Snap verder ook niet goed hoe en wat want dus wat ik zei is met Real kon je moeilijk veel halen en op de dag zelf nog zonder clubcard kaartje halen bij stadion
Je hebt 2 manieren voor aanmelden, 1 met seizoens of clubcard en 1 zonderquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:10 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Klopt, maar bij aanmelden moet je toch opgeven wie je bent en waar je vandaan komt? En daarna met legitimatie erop controleren bij binnenkomst? Of staan die gegevens niet op het kaartje geprint?![]()
Ik ga inderdaad vrijwel nooit naar voetbal wedstrijden
Precies. Waarom geen Dortmund - Real ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Zo opzichtig trollen is ook weer overdreven hoor.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:43 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Precies. Waarom geen Dortmund - Real ?
Kut NOS met hun Ajax gefap.
Aldus iemand die op Barca fapt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:43 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Omdat Ajax de beste club vd wereld is en behalve jij en nog een paar kneusjes niemand naar die kutwedstrijd wilt kijken?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:43 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:43 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
quote:Vanavond om 20.45 bij Sport1 Live Champions League voetbal: AFC Ajax vs. Manchester City met commentaar van Sierd de Vos
Dat is toch gebruikelijk hier ?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo opzichtig trollen is ook weer overdreven hoor.
Zal niet ontkennen dat ik gisteren rond 22:47 nog even een kamertje heb gewit.quote:
quote:ME drijft fans City en Ajax uiteen in Amsterdam
De mobiele eenheid heeft vandaag een charge uitgevoerd op de Wallen in het centrum van Amsterdam. 'Er dreigden wat vechtpartijtjes te ontstaan tussen supporters van Ajax en Manchester City', zei een politiewoordvoerster. Zeven mensen zijn opgepakt. Ze worden verdacht van openlijke geweldpleging en ordeverstoring.
Ajax en Manchester City spelen vanavond tegen elkaar in de Champions League. Ajax heeft de eerste twee wedstrijden in de poule verloren, de Engelse kampioen moet het doen met een nederlaag en een gelukkig gelijkspel.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:38 schreef Caland het volgende:
City fans die Feyenoord-vlaggen ophangen in Amsterdam. Bazen.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:38 schreef Caland het volgende:
City fans die Feyenoord-vlaggen ophangen in Amsterdam. Bazen.
Tuurlijk joh, stimuleer het maken van schulden en je ziel aan sjeiks verkopen maar.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:01 schreef dieselnoi het volgende:
dit wordt niks. Desalniettemin zal ik toch kijken. Maar Ajax zal zich en het hele Nederlandse voetbal weer voor lul zetten.
De UEFA hoort dit soort ploegen eigenlijk tegen hunzelf in bescherming te nemen door te zeggen dat als je begroting niet boven een x aantal miljoen is mag je niet meedoen. Nu is het gewoon niet eerlijk meer
0-4quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:50 schreef Tyron het volgende:
Opstelling Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; Schøne, Poulsen, Eriksen; Sana, De Jong, Babel
Milner opstellenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:50 schreef Tyron het volgende:
Opstelling Man. City : Hart, Richards, Kompany (C), Lescott, Clichy, Milner, Barry, Nasri, Y. Toure, Aguero, Dzeko
Met een gelijkspel ben ik ook al tevredenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:31 schreef TheArt het volgende:
Ajax heeft schijnbaar al 11872 dagen geen thuisduel meer gewonnen van een Engelse ploeg.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Met een gelijkspel ben ik ook al tevreden
Heb je alleen helemaal niks aan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Met een gelijkspel ben ik ook al tevreden
ongeveer 35 jaar (slechte gok)quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:31 schreef TheArt het volgende:
Ajax heeft schijnbaar al 11872 dagen geen thuisduel meer gewonnen van een Engelse ploeg.
Direct na de loting rekende ik al niet meer op overwinteren in Europa. Onze poule is veel te sterk en te lastig. Ajax heeft gewoon veel pech daarmee. Volgend seizoen kun je op je vingers natellen dat als PSV of Twente CL spelen ze ploegen als Arsenal, Dinamo Kiev, Napoli, Dinamo Zagreb, Anderlecht of Montpellier loten en dan roepen dat ze het veel beter doen in Europa dan Ajaxquote:
Poulsenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:50 schreef Tyron het volgende:
Opstelling Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; Schøne, Poulsen, Eriksen; Sana, De Jong, Babel
Vind ik ook, betere afjager en geeft altijd 100 procent etcquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Stel dan Eyong 'ik pak altijd een kaart' Enoh maar op
Is Kompany niet geschorst?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:50 schreef Tyron het volgende:
Opstelling Man. City : Hart, Richards, Kompany (C), Lescott, Clichy, Milner, Barry, Nasri, Y. Toure, Aguero, Dzeko
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |