Door het NOS-gegeil op alles wat met Ajax te maken heeft, zitten we nu met deze kut-wedstrijd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:25 schreef waaromniet1988 het volgende:
Door het NOS-gegeil op alles wat met Barcelona te maken heeft, zitten we nu met deze kut-wedstrijd.
Shaktar-Chelsea was veel leuker om te zien.
omdat nederlandse clubquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Door het NOS-gegeil op alles wat met Ajax te maken heeft, zitten we nu met deze kut-wedstrijd.
Gek hé, nationalismequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Door het NOS-gegeil op alles wat met Ajax te maken heeft, zitten we nu met deze kut-wedstrijd.
Dortmund-Real Madrid moeten we nu kijken op een Duitse zender.
Moeten ze verbieden, ik wil de beste wedstrijd zien en dat wil 79% van de bevolking aldus Maurice de Hond toen hij mij net beantwoordde per e-mail nadat ik hem dat vroeg.quote:
Eens!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Moeten ze verbieden, ik wil de beste wedstrijd zien en dat wil 79% van de bevolking aldus Maurice de Hond toen hij mij net beantwoordde per e-mail nadat ik hem dat vroeg.
Ergens vind ik dit ook altijd bullshitquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:47 schreef Shreyas het volgende:
Zijn er trouwens nog Feyenoord/PSV/Twente supporters die hopen dat Ajax wint van Manchester City, puur voor het Nederlandse voetbal?
Jammerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ergens vind ik dit ook altijd bullshit
Ik heb keihard om de uitschakeling van Feyenoord gelachen en wanneer ze ooit weer een keer Europees spelen en ze verliezen dan lach ik weer hard
Zelfde gaat op voor die andere clubs
Hier zit nog iemand die keihard heeft gelachen om de faal van Feyenoord. Ik gun geen enkele Nederlandse club succes behalve Ajax. Ik verwacht andersom dus precies hetzelfde.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ergens vind ik dit ook altijd bullshit
Ik heb keihard om de uitschakeling van Feyenoord gelachen en wanneer ze ooit weer een keer Europees spelen en ze verliezen dan lach ik weer hard
Zelfde gaat op voor die andere clubs
Ga je lekker op internet kijken of op Duitse TV. Zeikerd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Moeten ze verbieden, ik wil de beste wedstrijd zien en dat wil 79% van de bevolking aldus Maurice de Hond toen hij mij net beantwoordde per e-mail nadat ik hem dat vroeg.
Noquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:47 schreef Shreyas het volgende:
Zijn er trouwens nog Feyenoord/PSV/Twente supporters die hopen dat Ajax wint van Manchester City, puur voor het Nederlandse voetbal?
nee, en dat hoop ik omgekeerd ook nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:47 schreef Shreyas het volgende:
Dat je als Ajacied altijd om Feyenoord lacht als het niet goed gaat met ze kan ik nog wel begrijpen, want het is Feyenoord. Maar als PSV, Twente, AZ of Heerenveen speelt in Europa hoop ik echt wel dat ze winnen hoor.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 06:48 schreef Devv het volgende:
[..]
Hier zit nog iemand die keihard heeft gelachen om de faal van Feyenoord. Ik gun geen enkele Nederlandse club succes behalve Ajax. Ik verwacht andersom dus precies hetzelfde.
Uiteraard niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:47 schreef Shreyas het volgende:
voor elk team, behalve ajax ...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:47 schreef Shreyas het volgende:
Per clubcard 1 kaart jaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:50 schreef L3IPO het volgende:
Ik hoorde dat de wedstrijd nog niet uitverkocht was, dus ik dacht ik kan als niet kaarthouder vast 2 tickets halen voor vanavond, maar helaas
Ik nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat je als Ajacied altijd om Feyenoord lacht als het niet goed gaat met ze kan ik nog wel begrijpen, want het is Feyenoord. Maar als PSV, Twente, AZ of Heerenveen speelt in Europa hoop ik echt wel dat ze winnen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |