Wat verwacht je dan als je de laatste kaarten opkoopt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:27 schreef ejfaar het volgende:
[..]
50 euro voor de kutste plek van het stadion..
Laatste kaarten zijn vaak goedkoperquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan als je de laatste kaarten opkoopt.
Ach, niemand verwacht dat er gewonnen wordt. Alles onder de 0-3 is primaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:28 schreef Mandéra het volgende:
Frank besluit ook precies op het juiste moment om iets nieuws te proberen, doe eens gek.
Volgend jaar EL voetbal denk ikquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:29 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
kan er ook niet veel aan doen dat ie het moet doen met matigheid
Misschien breekt die wel binnen 5 min zijn beenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:29 schreef Mandéra het volgende:
Dzeko start bij City in de spits, ik ga wel mijn weddenschap winnen dus. Goedzo.
Waarom Eriksen in de spits. Daar kan ik echt niet bij.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:29 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
kan er ook niet veel aan doen dat ie het moet doen met matigheid
Gewoon , doe eens gek.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:30 schreef Seam het volgende:
[..]
Waarom Eriksen in de spits. Daar kan ik echt niet bij.
Hij durft hem geen wissel te zetten, maar hij speelt ontzettend kutquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:30 schreef Seam het volgende:
[..]
tja je verliest toch wel, mss werkt het welquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:30 schreef Seam het volgende:
[..]
Niet zo kut als de rest.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:30 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Hij durft hem geen wissel te zetten, maar hij speelt ontzettend kut
Heeft Frank net allemaal uitgelegd.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:30 schreef Seam het volgende:
[..]
Denk het ook met onze blonde vriend op het middenveld.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgend jaar EL voetbal denk ik
BMI eet Eriksens als ontbijt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:32 schreef Mandéra het volgende:
Frank heeft gewoon skeit aan de CL en test alvast zijn nieuwe spits voor zondag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |