Een kind natuurlijk.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja nee, nu ben ik nieuwsgierig wat heb jij met Irith!
Ben jij de kloon van Rucky?quote:
beetje jammer!!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:17 schreef cvboer het volgende:
[..]
Hm, ik zie nu dingen voor me wat ik liever niet zie eigenlijk.
Ik houd me wijselijk rustig over dit onderwerp..
Stijn is slapenquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een kind natuurlijk.
We zijn hem alleen kwijt.
Een kind... alleen geen idee waar ie uithangt.. het was een jochie.. een allerschattigs jochie...quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja nee, nu ben ik nieuwsgierig wat heb jij met Irith!
* dolfina-chica meldt zich weer af!!!!!quote:
Ik verwacht wel een rukkie tijdens de vbl-sc gangbangquote:
Sebas.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Een kind... alleen geen idee waar ie uithangt.. het was een jochie.. een allerschattigs jochie...
Helaas, gaat je niet lukkenquote:
grotere doos....quote:
Nah, ik ken Stief, is een lekker ding.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:20 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
* dolfina-chica meldt zich weer af!!!!!
quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nah, ik ken Stief, is een lekker ding.
Pics!quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
echt??quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij staat stom op pics, irl is ie stukken leuker.quote:
Ik doe het mijn collega niet aan dat ik je afpak van hemquote:
Ik durf niet meerquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
grotere doos....
daag me uit, gatenvuller!!!
jep, serieus.quote:
Dit is wel waarquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij staat stom op pics, irl is ie stukken leuker.
ireth spreekt graag voor mij ....quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik doe het mijn collega niet aan dat ik je afpak van hem
Bedankt. Ik probeer jullie al de hele tijd uit elkaar te houden.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik doe het mijn collega niet aan dat ik je afpak van hem
dan meld ik me weer aan!!quote:
Nou nou....quote:
Mijn e-vriendschap met jou is belangrijker dan welke vrouw ookquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt. Ik probeer jullie al de hele tijd uit elkaar te houden.
goedzo!quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:22 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik durf niet meerIk kijk wel uit wat ik zeg. jij regelt zo een doos voor mij.
tuurlijk... dat zeggen ze allemaalquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn e-vriendschap met jou is belangrijker dan welke vrouw ook
ik hou de mannen wel ff bezigquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:24 schreef Ireth het volgende:
Er staat er 1 heel luidruchtig met gekruiste pootjes te piepen naast me... geloof dat ik ff een rondje moet lopen buiten
Zo, daar ben ik weer onderuit gekomen.quote:
Hier ook, met kop op benen en huilen met puppyeyesquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:24 schreef Ireth het volgende:
Er staat er 1 heel luidruchtig met gekruiste pootjes te piepen naast me... geloof dat ik ff een rondje moet lopen buiten
Ik hou van afwisseling en hier zitten veel vrouwenquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:25 schreef dolfina-chica het volgende:
maaruhh blauwe mannen...
vertel!! waaraan hebben we deze eer!!??
toch vind ik het raar... dat jij dat zegt...quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hier ook, met kop op benen en huilen met puppyeyes
Ik ben gewoon een sensatiehunter.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:25 schreef dolfina-chica het volgende:
maaruhh blauwe mannen...
vertel!! waaraan hebben we deze eer!!??
goed antwoord...quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik hou van afwisseling en hier zitten veel vrouwen
niet te hard roepen hoor... yvonne hangt hier nogquote:
o mag dit niet? Jammerquote:
De rust is wedergekeerd inmiddels.quote:
Mits achter een spoiler.quote:
Omdat ik er klaar voor ben om weer vrouwen te ontmoetenquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:26 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
goed antwoord...
maar we zitten hier al een tijdje... dus waarom nu pas?
Dat mag je halen bij de directie van Fok!quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh..
Dan probeer ik daar de credits wel voor te ontvangen.
morgen 14uur bij mij thuis?quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat ik er klaar voor ben om weer vrouwen te ontmoeten
Snel geregeldquote:
Vooruitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
Morgen is voetbal hequote:
Goed puntquote:
Hij zei altijd een hond erin dan ik eruit.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:25 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
toch vind ik het raar... dat jij dat zegt...
zolang anti-hond geweest bij jullie in huis
Dat is maar een spelletje. vrouwen zijn belangrijker.quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:30 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat is maar een spelletje. vrouwen zijn belangrijker.
Ik haat wanneer mensen zeggen dat het maar een spelletje isquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:30 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat is maar een spelletje. vrouwen zijn belangrijker.
tsss....quote:
Maar het is toch zo?quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik haat wanneer mensen zeggen dat het maar een spelletje is
het is een blijft een schatjequote:Op zondag 21 oktober 2012 00:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij zei altijd een hond erin dan ik eruit.
En guess what, hij is gebleven
Neequote:
Nounounouquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:30 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
tsss....
zie... je bent er niet aan toe!!
De wedstrijd van vandaag was maar een spelletje.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaah... arme...quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat is het dan wel?quote:
jammer dat mannen zo makkelijk te overbluffen zijn!!!quote:
welke wedstrijd?quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:31 schreef Pulver het volgende:
[..]
De wedstrijd van vandaag was maar een spelletje.
Die we heeeeel snel vergeten!
emotie,passie,strijd,oorlog en ik kan zo wel doorgaanquote:
Dan?quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een manier van leven.
En als je dat niet begrijpt...
tuurlijk!!!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een manier van leven.
En als je dat niet begrijpt...
net sexquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
emotie,passie,strijd,oorlog en ik kan zo wel doorgaan
Ik heb er niks mee. Maar dat was wel duidelijk denk ikquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
emotie,passie,strijd,oorlog en ik kan zo wel doorgaan
Vraag dat maar aan Nicki Manaj.quote:
Nu weet ik weer wie jij bent...quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
tuurlijk!!!!
ja.. je staat op met een bal...
als het goed is zelfs 2...
zooo wakker!!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan Nicki Manaj.
[..]
Nu weet ik weer wie jij bent...
Zou je mee kunnen vergelijken jaquote:
Nicki Minaj niet kennenquote:
sex is beter dan stom KIJKEN naar voetbalquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zou je mee kunnen vergelijken ja
Wie?quote:
Mijn grootste hoogtepunt was nog steeds dat Ajax de cl pakte in 95 in Wenen en dat ik erbij was andersquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:35 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
sex is beter dan stom KIJKEN naar voetbal
Dit zal je wel bij je stoere fok-imago vinden passen, maar het is overduidelijk dat je wel degelijk weet wie Nicki Manaj is.quote:
Er is heel veel meer beter dan alleen seks dan stom kijken naar voetbal.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:35 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik word er emotioneel van!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn grootste hoogtepunt was nog steeds dat Ajax de cl pakte in 95 in Wenen en dat ik erbij was anders
Volgens mij is het internet juist groot geworden, doordat mensen KIJKEN naar sex, maar dat geheel terzijde.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:35 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
onze cvboer... imago?? nee.. hij is gewoon wie hij isquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit zal je wel bij je stoere fok-imago vinden passen, maar het is overduidelijk dat je wel degelijk weet wie Nicki Manaj is.
Wat dacht je dan van dat je bier voor mij pakt en toastjes smeert en daarna de seks?quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Er is heel veel meer beter dan alleen seks dan stom kijken naar voetbal.
Toastjes met roomkaas bijvoorbeeld.
Dat zeggen mensen met een zichzelf aangemeten imago altijdquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:37 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
onze cvboer... imago?? nee.. hij is gewoon wie hij is
die zijn zieligquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:37 schreef Pulver het volgende:
[..]
Volgens mij is het internet juist groot geworden, doordat mensen KIJKEN naar sex, maar dat geheel terzijde.
Ik zou d'r doen!quote:
Put your wig on!quote:
klopt.. daarom zeg ik het ook... omdat het gewoon zo is!quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen met een zichzelf aangemeten imago altijd
Ik kan anders wel een massage gebruiken...quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat dacht je dan van dat je bier voor mij pakt en toastjes smeert en daarna de seks?
Waar woon je?quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:39 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik kan anders wel een massage gebruiken...
Dealquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:39 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik kan anders wel een massage gebruiken...
\Jij houdt niet van voetbal pipoquote:
Een massage geven heeft niks met voetbal te maken clownquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
\Jij houdt niet van voetbal pipo
wat had het met voetbal te maken???quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
\Jij houdt niet van voetbal pipo
Je snapt er niks van, laat dit nou maar aan de echte mannen overquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:40 schreef cvboer het volgende:
[..]
Een massage geven heeft niks met voetbal te maken clown
omg...quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je snapt er niks van, laat dit nou maar aan de echte mannen over
Oke, dan kan ik dus blijven.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En ECHTE mannen houden van Ajax!quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Komt omdat ik haar afwees voor morgen, raar hequote:
* dolfina-chica gooit de ajax... en een emmer erachterna... de gang.. de keuken en de huiskamer mogen ermee schoon!!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:41 schreef Pulver het volgende:
[..]
En ECHTE mannen houden van Ajax!
(behalve vandaag)
ojee... heb ik je op je pielemoosje getrapt?quote:
Groningen-stadquote:
Brandjes blussen kunnen ze ook.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:43 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
* dolfina-chica gooit de ajax... en een emmer erachterna... de gang.. de keuken en de huiskamer mogen ermee schoon!!!
ben blij dat je van ajax houdt... maakt goed schoon
nee, je had een kutsmoes.. omdat je niet de ballen hebt... om wel hier om 14uur te zijnquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Komt omdat ik haar afwees voor morgen, raar he
quote:
Mooi. dicht in de buurt dus.quote:
Jij bent echt heel raar.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:43 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ojee... heb ik je op je pielemoosje getrapt?
Daarom vind ik haar ook tof.quote:
quote:
Ja en jij hebt een mooie autoquote:
morgen om 14uur mag je er zijnquote:
Dusse... al die complimentjes die ik van jou heb gehad.... hhmm...quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:38 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik zou d'r doen!
Maar dat denk ik ook als iemand een foto van zijn of haar kat neerzet, dus dat scheelt
hij is van harte welkom dat weet iequote:
Ik heb er wel de ballen voor.quote:
quote:
Heldquote:
Absoluut.quote:
Die waren eigenlijk voor je kat bedoeltquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dusse... al die complimentjes die ik van jou heb gehad.... hhmm...
quote:
ECHTE man...quote:
Okequote:Op zondag 21 oktober 2012 00:48 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
[..]
ECHTE man...
jammer jongens..
ik meld me ook weer af hoor steven... ik ga niet in zee met mietjes
Ze druipen af met hun.... tussen de benen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:48 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
[..]
ECHTE man...
jammer jongens..
ik meld me ook weer af hoor steven... ik ga niet in zee met mietjes
ballen?? welke ballen??quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:49 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ze druipen af met hun.... tussen de benen.
je hebt ook wel een gat wat gevuld kan worden??quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mocht je troost zoeken dan ben ik er voor je.
Ik ben al aan de drank en drugs gegaan door deze teleurstellingquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
* dolfina-chica geeft steven een zakdoekjequote:Op zondag 21 oktober 2012 00:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben al aan de drank en drugs gegaan door deze teleurstelling
Maar die van jou staat mooi fier recht omhoog..quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:49 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ze druipen af met hun.... tussen de benen.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen ja. Zal nog wel even duren voordat je hier over heen bent.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Maar die van jou staat mooi fier recht omhoog..
euhhhh
Jammer jong, je kunt niet alles hebben. Verloren wedstrijd dit.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, ik kwam hier voor de mooie en lieve vrouwen maar ik word nu al bedrogenquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen ja. Zal nog wel even duren voordat je hier over heen bent.
misschien horen ze dan toch bij ajax thuisquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:51 schreef cvboer het volgende:
[..]
Jammer jong, je kunt niet alles hebben. Verloren wedstrijd dit.
En met een paard. Als het nou een andere man was dan was het misschien nog eniszins te begrijpen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, ik kwam hier voor de mooie en lieve vrouwen maar ik word nu al bedrogen
Kuch..quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
euhhhh
quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
euhhhh
bedrogen nog wel!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, ik kwam hier voor de mooie en lieve vrouwen maar ik word nu al bedrogen
En ik ben verslagen door een boerquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
En met een paard. Als het nou een andere man was dan was het misschien nog eniszins te begrijpen.
Bedrogen ja, ik heb nog niet eens nee gezegd en iemand moest al snel ja zeggenquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:52 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
bedrogen nog wel!!
je hebt een kans gekregen... die heb je niet aangenomen.. wat nou bedrogen!
hoe groter de neus....quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
En met een paard. Als het nou een andere man was dan was het misschien nog eniszins te begrijpen.
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En ik ben verslagen door een boer
Net Ajax, niet snel kunnen inspelen op de juiste momenten.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bedrogen ja, ik heb nog niet eens nee gezegd en iemand moest al snel ja zeggen
je zei dat er voetbal was... zegt mij genoeg.. dat is een neequote:Op zondag 21 oktober 2012 00:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bedrogen ja, ik heb nog niet eens nee gezegd en iemand moest al snel ja zeggen
En toch recordkampioen van Nederlandquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:54 schreef cvboer het volgende:
[..]
Net Ajax, niet snel kunnen inspelen op de juiste momenten.
goal!!!!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:54 schreef cvboer het volgende:
[..]
Net Ajax, niet snel kunnen inspelen op de juiste momenten.
Ja nu kom ik zeker niet meerquote:
quote:
nou doe je net alsof je het in overweging nam...quote:
En niet voor niets 3 sterren.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En toch recordkampioen van Nederland
Ik wil het ook allemaal helemaal niet weten.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:52 schreef cvboer het volgende:
[..]
Kuch..
Alles weten maakt niet gelukkig Yska
Ik ben altijd serieusquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:56 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nou doe je net alsof je het in overweging nam...
grapjas..
je vond me raar... je wilde voetbal zien...
dus lul niet zo dom
ooee lekker!!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:57 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik wil het ook allemaal helemaal niet weten.
Ik houd het wel bij toastjes met roomkaas en dolfi. Wel zo prettig
Doe ik nu alquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:57 schreef Pulver het volgende:
[..]
En niet voor niets 3 sterren.
Aan het eind van het seizoen lachen we ze toch weer allemaal uit
ik ookquote:
Das ook lekkerquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:57 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik houd het wel bij toastjes met roomkaas en dolfi. Wel zo prettig
yska geeft je de notulen zo welquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:57 schreef Ireth het volgende:
Ik wordt ben oud... ik snap er geen klote meer van...
vooral de combiquote:
ik ook niet daarom zwets ik uit mn nek. Daar hoef ik mn best niet voor te doen dat gaat automatisch.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:57 schreef Ireth het volgende:
Ik wordt ben oud... ik snap er geen klote meer van...
Maak me gek, met gierende banden richting de toastjes en dc.quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:58 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
ik ook niet daarom zwets ik uit mn nek. Daar hoef ik mn best niet voor te doen dat gaat automatisch.
Ow daar ben ik ook wel goed inquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:58 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
ik ook niet daarom zwets ik uit mn nek. Daar hoef ik mn best niet voor te doen dat gaat automatisch.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:59 schreef cvboer het volgende:
[..]
Maak me gek, met gierende banden richting de toastjes en dc.
en dan komen dc en ik samen naar jou toequote:Op zondag 21 oktober 2012 00:59 schreef cvboer het volgende:
[..]
Maak me gek, met gierende banden richting de toastjes en dc.
dan rijden we langs elkaar heen!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
en dan komen dc en ik samen naar jou toe
Plek zat.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
en dan komen dc en ik samen naar jou toe
hahahahahaha...quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Doe eens aardig tegen Steven. Wellicht als hij het hier naar zijn zin heeft blijft hij vaker uit het VBL.
Hij kan in deze korte verblijfsperiode al niet tegen vrouwen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Doe eens aardig tegen Steven. Wellicht als hij het hier naar zijn zin heeft blijft hij vaker uit het VBL.
Dan kan ik nog wel gevoelens hebbenquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:03 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hahahahahaha...
think again..
hij was toch de man van de ballen??
heul niet!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dan rijden we langs elkaar heen!!
is een optiequote:Op zondag 21 oktober 2012 01:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan kan ik nog wel gevoelens hebben
allergische reactie...quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:03 schreef cvboer het volgende:
[..]
Hij kan in deze korte verblijfsperiode al niet tegen vrouwen.
En je twijfelt daaraan?quote:
voetbalman.. gevoel???quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
slim ritjequote:Op zondag 21 oktober 2012 01:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
heul niet!!
Al maak ik momenteel nog maar 1 ritje vanavond en dat is met de benenwagen naar bed.
Mijn ogen vallen bijna dicht maar ik blijf nog even beneden tot de laatste 4 toastje ook op zijn
Kijkquote:
quote:
nu nog puppy ogen en ik zal erin trappen....quote:
Ik heb blauwe ogen die het goed doen altijdquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nu nog puppy ogen en ik zal erin trappen....
ik zie...quote:
pics!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb blauwe ogen die het goed doen altijd
Voetbal is passie, echte liefde. Niet zoiets zoetsappig als een relatie tussen man en vrouw maar echt iets om voor te gaan. Je kunt het zien als een paar ingelopen schoenen. De club is al perfect een vrouw kun je altijd nog naar jouw perfecte beeld vormen.quote:
Omdat zij wel inziet dat ik gewoon een hele lieve zachtaardig persoon benquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik zie...
weet je hoe dat komt dat ireth dat doet?
ik lees... bla bla bla....quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voetbal is passie, echte liefde. Niet zoiets zoetsappig als een relatie tussen man en vrouw maar echt iets om voor te gaan. Je kunt het zien als een paar ingelopen schoenen. De club is al perfect een vrouw kun je altijd nog naar jouw perfecte beeld vormen.
En als je dat niet begrijpt dan is je moeder een hoer
Mijn moeder is niet meer dan een hoopje as...quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voetbal is passie, echte liefde. Niet zoiets zoetsappig als een relatie tussen man en vrouw maar echt iets om voor te gaan. Je kunt het zien als een paar ingelopen schoenen. De club is al perfect een vrouw kun je altijd nog naar jouw perfecte beeld vormen.
nee...quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat zij wel inziet dat ik gewoon een hele lieve zachtaardig persoon ben
kssssst voetbalsletjequote:Op zondag 21 oktober 2012 01:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
je begon ZELF over VOETBAL!!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik kwam hier met goede bedoelingen en om nieuwe niet voetbal contacten op te doen maar ik word gewoon neergeslagen door het volk hier en dat doe mij pijn
Blijkbaar begrijp je dan heel goed waar ik het over heb. En vervelend om te horenquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mijn moeder is niet meer dan een hoopje as...
Neeeee nietquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:10 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
je begon ZELF over VOETBAL!!!
niet handig
Dan houden we op over dat spelletje.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neeeee niet
Wat een vooroordelen hier
neehee...quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neeeee niet
Wat een vooroordelen hier
Mensen moeten mij accepteren zoals ik benquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:11 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
neehee...
lees eens terug...
ik had geen vooroordelen...
jij durfde niet een afspraak aan te gaan, want je schuilt je achter voetbal...
als je voetbal loslaat... dan... dan kom je leuke mensen tegen..
jij vond mij raar... om hoe ik ben...quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mensen moeten mij accepteren zoals ik ben
Dat was GGMM hoorquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:13 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
jij vond mij raar... om hoe ik ben...
dus waar is die acceptatie dan?
Mij ook!quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mensen moeten mij accepteren zoals ik ben
Goalllllquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:13 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
jij vond mij raar... om hoe ik ben...
dus waar is die acceptatie dan?
dat is jouw maatjequote:
Ik ben niet verantwoordelijk voor de daden van anderequote:
Kan ik ook gebruikenquote:
dat is geen teamspirit!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben niet verantwoordelijk voor de daden van andere
Ook tijdens voetbal niet?quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben niet verantwoordelijk voor de daden van andere
gmtaquote:
Is dit voetbal dan?quote:
Jij bent toch een en al voetbal?quote:
Nee, ik begon over het voetbal.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:10 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
je begon ZELF over VOETBAL!!!
niet handig
Weer vooroordelenquote:
teamplay toch?quote:
lees maar terug...quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:16 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nee, ik begon over het voetbal.
Omdat er AFCA bij steven onder zijn naam stond.
ik ben dan een soort van egoistische eenzaame spits en ga voor eigen kansenquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:16 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
teamplay toch?
wisselwerking...
echte supporter dus...quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik ben dan een soort van egoistische eenzaame spits en ga voor eigen kansen
Echte supporter jaquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:18 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
echte supporter dus...
eigen kansen...
iets met stuurman... en wal
zou ik ook doen, met goed schoonmaakmiddelquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Echte supporter ja
Jaren seizoenskaart gehad en Ajax gevolgd door heel Europa
Ajax is toch een goed middel?quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:19 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zou ik ook doen, met goed schoonmaakmiddel
Ik wil je wel verzorgen hoorquote:
prijs kwaliteit??quote:
Waarom?quote:
hoezo wanhopigquote:
Dat is gewoon mijn zachtaardige kantquote:
ships...quote:
Wil je dan degene die naast me ligt te snurken eerst het bed uit jagen? Of is dat niet zo heel aardig?quote:
ehhe staat haar MANNETJE wel.. heeft ballen...quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is gewoon mijn zachtaardige kant
Is ie wel een beetje gezellig?quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:21 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Wil je dan degene die naast me ligt te snurken eerst het bed uit jagen? Of is dat niet zo heel aardig?
quote:
quote:
oooh jammer! Volgende keer beterquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ships...
moeder was kaarten vanavond
teveel gevulde eieren gehad? :pquote:
Dan neem ik mijn playstation wel meequote:
ik zal morgen even vragen.. zal eerste of 2de week nov zijnquote:
Dat dan weer wel! En ook heel erg voetbal-minded, met EK en WK that isquote:
laat me raden.. met fifa spel?quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan neem ik mijn playstation wel mee
Ga ik taart maken, ben in t eerste weekend van nov jarig!quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:23 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik zal morgen even vragen.. zal eerste of 2de week nov zijn
TEKKEN!quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:23 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
laat me raden.. met fifa spel?
Ookquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:23 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
laat me raden.. met fifa spel?
Ja daar heb ik dan weer vrij weinig meequote:Op zondag 21 oktober 2012 01:23 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat dan weer wel! En ook heel erg voetbal-minded, met EK en WK that is
oeeeeeequote:Op zondag 21 oktober 2012 01:24 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ga ik taart maken, ben in t eerste weekend van nov jarig!
Oehh ik heb wel eieren gehaald! Morgen maar ff wat maken misschienquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:22 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
teveel gevulde eieren gehad? :p
zie vooroordelen heb ik vaak goed!!!!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ook
[..]
Ja daar heb ik dan weer vrij weinig mee
Ik zei alleen dat het konquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:25 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zie vooroordelen heb ik vaak goed!!!!!
ik zei alleen dat ik zou raden welk spel er mee kwam...quote:
Beetje voetbalfan heef toch fifa wanneer ie een spelcomputer heeft, dat is geen vooroordeel maar logicaquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:28 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik zei alleen dat ik zou raden welk spel er mee kwam...
ik zei niet dat je het perse ging spelen
maar zelf sporten??quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beetje voetbalfan heef toch fifa wanneer ie een spelcomputer heeft, dat is geen vooroordeel maar logica
Jupquote:
+1quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jup
Kickboksen
Ben tijdje goed ziek geweest in de zomer maar wil het binnenkort weer oppakken en dan 3x in de week
Das heel wat anders dan voetbal.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jup
Kickboksen
Ben tijdje goed ziek geweest in de zomer maar wil het binnenkort weer oppakken en dan 3x in de week
beetje maarquote:
train je in amsterdam?quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jup
Kickboksen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
Ja ik kreeg onderzoeken op kanker en andere dingen, uiteindelijk bleek het oververmoeidheid en infectie te zijn maar was wel even schrikkenquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:31 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
+1
![]()
tof!
hier open hand - full contact gedaan.. 2 jaar, maar vanwege blessures moeten stoppen
quote:
Heb toen ik jonger was aan voetbal gedaanquote:
welk kanaal?quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
Er worden verse bokkepootjes gemaakt op tv... Het kwijl druipt mij langs de kin!
quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
haha niet meerquote:
Kanonne,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
ieeks!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik kreeg onderzoeken op kanker en andere dingen, uiteindelijk bleek het oververmoeidheid en infectie te zijn maar was wel even schrikken
ik gok.. 24kitchenquote:
Ja het komt nogal vaak in de familie voor en aan beide kanten,vandaar dat ze ook daar naar kekenquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ieeks!!
mazzel dan dat het "maar" oververmoeidheid en een infectie was...
kolere..
ja, die zijn ook groot en rondquote:
Heftig. Gelukkig een andere uitslag.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik kreeg onderzoeken op kanker en andere dingen, uiteindelijk bleek het oververmoeidheid en infectie te zijn maar was wel even schrikken
24 kitchen maar het is alweer afgelopen :pquote:
wat op zich logisch isquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja het komt nogal vaak in de familie voor en aan beide kanten,vandaar dat ze ook daar naar keken
Ik zou d'r doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of had ik dat al een keer gezegd?
EEN EGOÏST IS IEMAND DIE NIET AAN MIJ DENKT!
Opzich wel dan jaquote:
Ja ik dacht gewoon dat ik lui was maar bleek dus echt iets te zijnquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:34 schreef cvboer het volgende:
[..]
Heftig. Gelukkig een andere uitslag.
even al het geouwehoer er buiten gelaten.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ah mejiro bij andre hequote:Op zondag 21 oktober 2012 01:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
haha niet meer
Heb bij meijiro getrained maar nu in Wormer bij Bob schreiber
maar wel weer helemaal 100% dan?quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Opzich wel dan ja
[..]
Ja ik dacht gewoon dat ik lui was maar bleek dus echt iets te zijn
hmm ik dacht al. keek net maar geen bokkepootjesquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:34 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
24 kitchen maar het is alweer afgelopen :p
Is de oom van een vriendin van mij, andre danquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:35 schreef gomi het volgende:
[..]
ah mejiro bij andre he
ook weleens gedaan.
bob is andere manier van trainen toch?
Ja het gaat nu weer goed en nee ga het rustig opbouwenquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:36 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
maar wel weer helemaal 100% dan?
en ga je gelijk weer voor 3 dgn trainen?
slaap lekkerquote:
kan ik me indenken..quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja het gaat nu weer goed en nee ga het rustig opbouwen
Was tijdje terug meteen begonnen met 2x per dag trainen maar dat trok ik totaal niet
Wel nog 1 doel en wil nog 1x in de ring tijdens een gala in Zaandam dus uiteindelijk mag ik wel gaan trainen als een malle ervoorquote:
ah k. andre is een goede vent. mag hem wel.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is de oom van een vriendin van mij, andre dan
En het is niet echt trainen van Bob zelf maar meer zijn sportschool
Ja hij heeft mij ooit hardhandig uit de discotheek gezet waar ie de beveiliging deedquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:39 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. andre is een goede vent. mag hem wel.
ah k. bob zn school ken ik niet echt. bob wel. in t verleden weleens onder zn leiding getraind.
best een beul
1e partij?quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wel nog 1 doel en wil nog 1x in de ring tijdens een gala in Zaandam dus uiteindelijk mag ik wel gaan trainen als een malle ervoor
Gaaf!quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wel nog 1 doel en wil nog 1x in de ring tijdens een gala in Zaandam dus uiteindelijk mag ik wel gaan trainen als een malle ervoor
Nee, wordt 4e danquote:
Krav Maga lijkt mij ook vet jaquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:40 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Gaaf!
ik heb zelf nooit wedstrijden gedaan... mijn trainer wel..
ik wil graag krav maga gaan doen, maar ik mag niet...
Bob is toch die saaie lul in het café, die altijd nuchter is?quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:35 schreef gomi het volgende:
[..]
ah mejiro bij andre he
ook weleens gedaan.
bob is andere manier van trainen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |