kssssst voetbalsletjequote:Op zondag 21 oktober 2012 01:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voetbal is passie, echte liefde. Niet zoiets zoetsappig als een relatie tussen man en vrouw maar echt iets om voor te gaan. Je kunt het zien als een paar ingelopen schoenen. De club is al perfect een vrouw kun je altijd nog naar jouw perfecte beeld vormen.
En als je dat niet begrijpt dan is je moeder een hoer
je begon ZELF over VOETBAL!!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik kwam hier met goede bedoelingen en om nieuwe niet voetbal contacten op te doen maar ik word gewoon neergeslagen door het volk hier en dat doe mij pijn
Blijkbaar begrijp je dan heel goed waar ik het over heb. En vervelend om te horenquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mijn moeder is niet meer dan een hoopje as...
Neeeee nietquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:10 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
je begon ZELF over VOETBAL!!!
niet handig
Dan houden we op over dat spelletje.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neeeee niet
Wat een vooroordelen hier
neehee...quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neeeee niet
Wat een vooroordelen hier
Mensen moeten mij accepteren zoals ik benquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:11 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
neehee...
lees eens terug...
ik had geen vooroordelen...
jij durfde niet een afspraak aan te gaan, want je schuilt je achter voetbal...
als je voetbal loslaat... dan... dan kom je leuke mensen tegen..
jij vond mij raar... om hoe ik ben...quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mensen moeten mij accepteren zoals ik ben
Dat was GGMM hoorquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:13 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
jij vond mij raar... om hoe ik ben...
dus waar is die acceptatie dan?
Mij ook!quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mensen moeten mij accepteren zoals ik ben
Goalllllquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:13 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
jij vond mij raar... om hoe ik ben...
dus waar is die acceptatie dan?
dat is jouw maatjequote:
Ik ben niet verantwoordelijk voor de daden van anderequote:
Kan ik ook gebruikenquote:
dat is geen teamspirit!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben niet verantwoordelijk voor de daden van andere
Ook tijdens voetbal niet?quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben niet verantwoordelijk voor de daden van andere
gmtaquote:
Is dit voetbal dan?quote:
Jij bent toch een en al voetbal?quote:
Nee, ik begon over het voetbal.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:10 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
je begon ZELF over VOETBAL!!!
niet handig
Weer vooroordelenquote:
teamplay toch?quote:
lees maar terug...quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:16 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nee, ik begon over het voetbal.
Omdat er AFCA bij steven onder zijn naam stond.
ik ben dan een soort van egoistische eenzaame spits en ga voor eigen kansenquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:16 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
teamplay toch?
wisselwerking...
echte supporter dus...quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik ben dan een soort van egoistische eenzaame spits en ga voor eigen kansen
Echte supporter jaquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:18 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
echte supporter dus...
eigen kansen...
iets met stuurman... en wal
zou ik ook doen, met goed schoonmaakmiddelquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Echte supporter ja
Jaren seizoenskaart gehad en Ajax gevolgd door heel Europa
Ajax is toch een goed middel?quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:19 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zou ik ook doen, met goed schoonmaakmiddel
Ik wil je wel verzorgen hoorquote:
prijs kwaliteit??quote:
Waarom?quote:
hoezo wanhopigquote:
Dat is gewoon mijn zachtaardige kantquote:
ships...quote:
Wil je dan degene die naast me ligt te snurken eerst het bed uit jagen? Of is dat niet zo heel aardig?quote:
ehhe staat haar MANNETJE wel.. heeft ballen...quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is gewoon mijn zachtaardige kant
Is ie wel een beetje gezellig?quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:21 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Wil je dan degene die naast me ligt te snurken eerst het bed uit jagen? Of is dat niet zo heel aardig?
quote:
quote:
oooh jammer! Volgende keer beterquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ships...
moeder was kaarten vanavond
teveel gevulde eieren gehad? :pquote:
Dan neem ik mijn playstation wel meequote:
ik zal morgen even vragen.. zal eerste of 2de week nov zijnquote:
Dat dan weer wel! En ook heel erg voetbal-minded, met EK en WK that isquote:
laat me raden.. met fifa spel?quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan neem ik mijn playstation wel mee
Ga ik taart maken, ben in t eerste weekend van nov jarig!quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:23 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik zal morgen even vragen.. zal eerste of 2de week nov zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |