Echte supporter jaquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:18 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
echte supporter dus...
eigen kansen...
iets met stuurman... en wal
zou ik ook doen, met goed schoonmaakmiddelquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Echte supporter ja
Jaren seizoenskaart gehad en Ajax gevolgd door heel Europa
Ajax is toch een goed middel?quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:19 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zou ik ook doen, met goed schoonmaakmiddel
Ik wil je wel verzorgen hoorquote:
prijs kwaliteit??quote:
Waarom?quote:
hoezo wanhopigquote:
Dat is gewoon mijn zachtaardige kantquote:
ships...quote:
Wil je dan degene die naast me ligt te snurken eerst het bed uit jagen? Of is dat niet zo heel aardig?quote:
ehhe staat haar MANNETJE wel.. heeft ballen...quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is gewoon mijn zachtaardige kant
Is ie wel een beetje gezellig?quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:21 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Wil je dan degene die naast me ligt te snurken eerst het bed uit jagen? Of is dat niet zo heel aardig?
quote:
quote:
oooh jammer! Volgende keer beterquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ships...
moeder was kaarten vanavond
teveel gevulde eieren gehad? :pquote:
Dan neem ik mijn playstation wel meequote:
ik zal morgen even vragen.. zal eerste of 2de week nov zijnquote:
Dat dan weer wel! En ook heel erg voetbal-minded, met EK en WK that isquote:
laat me raden.. met fifa spel?quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan neem ik mijn playstation wel mee
Ga ik taart maken, ben in t eerste weekend van nov jarig!quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:23 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik zal morgen even vragen.. zal eerste of 2de week nov zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |