Die waren eigenlijk voor je kat bedoeltquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dusse... al die complimentjes die ik van jou heb gehad.... hhmm...
quote:
ECHTE man...quote:
Okequote:Op zondag 21 oktober 2012 00:48 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
[..]
ECHTE man...
jammer jongens..
ik meld me ook weer af hoor steven... ik ga niet in zee met mietjes
Ze druipen af met hun.... tussen de benen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:48 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
[..]
ECHTE man...
jammer jongens..
ik meld me ook weer af hoor steven... ik ga niet in zee met mietjes
ballen?? welke ballen??quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:49 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ze druipen af met hun.... tussen de benen.
je hebt ook wel een gat wat gevuld kan worden??quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mocht je troost zoeken dan ben ik er voor je.
Ik ben al aan de drank en drugs gegaan door deze teleurstellingquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
* dolfina-chica geeft steven een zakdoekjequote:Op zondag 21 oktober 2012 00:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben al aan de drank en drugs gegaan door deze teleurstelling
Maar die van jou staat mooi fier recht omhoog..quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:49 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ze druipen af met hun.... tussen de benen.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen ja. Zal nog wel even duren voordat je hier over heen bent.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Maar die van jou staat mooi fier recht omhoog..
euhhhh
Jammer jong, je kunt niet alles hebben. Verloren wedstrijd dit.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, ik kwam hier voor de mooie en lieve vrouwen maar ik word nu al bedrogenquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen ja. Zal nog wel even duren voordat je hier over heen bent.
misschien horen ze dan toch bij ajax thuisquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:51 schreef cvboer het volgende:
[..]
Jammer jong, je kunt niet alles hebben. Verloren wedstrijd dit.
En met een paard. Als het nou een andere man was dan was het misschien nog eniszins te begrijpen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, ik kwam hier voor de mooie en lieve vrouwen maar ik word nu al bedrogen
Kuch..quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
euhhhh
quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
euhhhh
bedrogen nog wel!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, ik kwam hier voor de mooie en lieve vrouwen maar ik word nu al bedrogen
En ik ben verslagen door een boerquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
En met een paard. Als het nou een andere man was dan was het misschien nog eniszins te begrijpen.
Bedrogen ja, ik heb nog niet eens nee gezegd en iemand moest al snel ja zeggenquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:52 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
bedrogen nog wel!!
je hebt een kans gekregen... die heb je niet aangenomen.. wat nou bedrogen!
hoe groter de neus....quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
En met een paard. Als het nou een andere man was dan was het misschien nog eniszins te begrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |