Je snapt er niks van, laat dit nou maar aan de echte mannen overquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:40 schreef cvboer het volgende:
[..]
Een massage geven heeft niks met voetbal te maken clown
omg...quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je snapt er niks van, laat dit nou maar aan de echte mannen over
Oke, dan kan ik dus blijven.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En ECHTE mannen houden van Ajax!quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Komt omdat ik haar afwees voor morgen, raar hequote:
* dolfina-chica gooit de ajax... en een emmer erachterna... de gang.. de keuken en de huiskamer mogen ermee schoon!!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:41 schreef Pulver het volgende:
[..]
En ECHTE mannen houden van Ajax!
(behalve vandaag)
ojee... heb ik je op je pielemoosje getrapt?quote:
Groningen-stadquote:
Brandjes blussen kunnen ze ook.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:43 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
* dolfina-chica gooit de ajax... en een emmer erachterna... de gang.. de keuken en de huiskamer mogen ermee schoon!!!
ben blij dat je van ajax houdt... maakt goed schoon
nee, je had een kutsmoes.. omdat je niet de ballen hebt... om wel hier om 14uur te zijnquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Komt omdat ik haar afwees voor morgen, raar he
quote:
Mooi. dicht in de buurt dus.quote:
Jij bent echt heel raar.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:43 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ojee... heb ik je op je pielemoosje getrapt?
Daarom vind ik haar ook tof.quote:
quote:
Ja en jij hebt een mooie autoquote:
morgen om 14uur mag je er zijnquote:
Dusse... al die complimentjes die ik van jou heb gehad.... hhmm...quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:38 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik zou d'r doen!
Maar dat denk ik ook als iemand een foto van zijn of haar kat neerzet, dus dat scheelt
hij is van harte welkom dat weet iequote:
Ik heb er wel de ballen voor.quote:
quote:
Heldquote:
Absoluut.quote:
Die waren eigenlijk voor je kat bedoeltquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dusse... al die complimentjes die ik van jou heb gehad.... hhmm...
quote:
ECHTE man...quote:
Okequote:Op zondag 21 oktober 2012 00:48 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
[..]
ECHTE man...
jammer jongens..
ik meld me ook weer af hoor steven... ik ga niet in zee met mietjes
Ze druipen af met hun.... tussen de benen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:48 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
[..]
ECHTE man...
jammer jongens..
ik meld me ook weer af hoor steven... ik ga niet in zee met mietjes
ballen?? welke ballen??quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:49 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ze druipen af met hun.... tussen de benen.
je hebt ook wel een gat wat gevuld kan worden??quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mocht je troost zoeken dan ben ik er voor je.
Ik ben al aan de drank en drugs gegaan door deze teleurstellingquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
* dolfina-chica geeft steven een zakdoekjequote:Op zondag 21 oktober 2012 00:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben al aan de drank en drugs gegaan door deze teleurstelling
Maar die van jou staat mooi fier recht omhoog..quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:49 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ze druipen af met hun.... tussen de benen.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen ja. Zal nog wel even duren voordat je hier over heen bent.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Maar die van jou staat mooi fier recht omhoog..
euhhhh
Jammer jong, je kunt niet alles hebben. Verloren wedstrijd dit.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, ik kwam hier voor de mooie en lieve vrouwen maar ik word nu al bedrogenquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen ja. Zal nog wel even duren voordat je hier over heen bent.
misschien horen ze dan toch bij ajax thuisquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:51 schreef cvboer het volgende:
[..]
Jammer jong, je kunt niet alles hebben. Verloren wedstrijd dit.
En met een paard. Als het nou een andere man was dan was het misschien nog eniszins te begrijpen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, ik kwam hier voor de mooie en lieve vrouwen maar ik word nu al bedrogen
Kuch..quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
euhhhh
quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
euhhhh
bedrogen nog wel!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, ik kwam hier voor de mooie en lieve vrouwen maar ik word nu al bedrogen
En ik ben verslagen door een boerquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
En met een paard. Als het nou een andere man was dan was het misschien nog eniszins te begrijpen.
Bedrogen ja, ik heb nog niet eens nee gezegd en iemand moest al snel ja zeggenquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:52 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
bedrogen nog wel!!
je hebt een kans gekregen... die heb je niet aangenomen.. wat nou bedrogen!
hoe groter de neus....quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
En met een paard. Als het nou een andere man was dan was het misschien nog eniszins te begrijpen.
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En ik ben verslagen door een boer
Net Ajax, niet snel kunnen inspelen op de juiste momenten.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bedrogen ja, ik heb nog niet eens nee gezegd en iemand moest al snel ja zeggen
je zei dat er voetbal was... zegt mij genoeg.. dat is een neequote:Op zondag 21 oktober 2012 00:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bedrogen ja, ik heb nog niet eens nee gezegd en iemand moest al snel ja zeggen
En toch recordkampioen van Nederlandquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:54 schreef cvboer het volgende:
[..]
Net Ajax, niet snel kunnen inspelen op de juiste momenten.
goal!!!!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:54 schreef cvboer het volgende:
[..]
Net Ajax, niet snel kunnen inspelen op de juiste momenten.
Ja nu kom ik zeker niet meerquote:
quote:
nou doe je net alsof je het in overweging nam...quote:
En niet voor niets 3 sterren.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En toch recordkampioen van Nederland
Ik wil het ook allemaal helemaal niet weten.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:52 schreef cvboer het volgende:
[..]
Kuch..
Alles weten maakt niet gelukkig Yska
Ik ben altijd serieusquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:56 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nou doe je net alsof je het in overweging nam...
grapjas..
je vond me raar... je wilde voetbal zien...
dus lul niet zo dom
ooee lekker!!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:57 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik wil het ook allemaal helemaal niet weten.
Ik houd het wel bij toastjes met roomkaas en dolfi. Wel zo prettig
Doe ik nu alquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:57 schreef Pulver het volgende:
[..]
En niet voor niets 3 sterren.
Aan het eind van het seizoen lachen we ze toch weer allemaal uit
ik ookquote:
Das ook lekkerquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:57 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik houd het wel bij toastjes met roomkaas en dolfi. Wel zo prettig
yska geeft je de notulen zo welquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:57 schreef Ireth het volgende:
Ik wordt ben oud... ik snap er geen klote meer van...
vooral de combiquote:
ik ook niet daarom zwets ik uit mn nek. Daar hoef ik mn best niet voor te doen dat gaat automatisch.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:57 schreef Ireth het volgende:
Ik wordt ben oud... ik snap er geen klote meer van...
Maak me gek, met gierende banden richting de toastjes en dc.quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:58 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
ik ook niet daarom zwets ik uit mn nek. Daar hoef ik mn best niet voor te doen dat gaat automatisch.
Ow daar ben ik ook wel goed inquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:58 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
ik ook niet daarom zwets ik uit mn nek. Daar hoef ik mn best niet voor te doen dat gaat automatisch.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:59 schreef cvboer het volgende:
[..]
Maak me gek, met gierende banden richting de toastjes en dc.
en dan komen dc en ik samen naar jou toequote:Op zondag 21 oktober 2012 00:59 schreef cvboer het volgende:
[..]
Maak me gek, met gierende banden richting de toastjes en dc.
dan rijden we langs elkaar heen!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
en dan komen dc en ik samen naar jou toe
Plek zat.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
en dan komen dc en ik samen naar jou toe
hahahahahaha...quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Doe eens aardig tegen Steven. Wellicht als hij het hier naar zijn zin heeft blijft hij vaker uit het VBL.
Hij kan in deze korte verblijfsperiode al niet tegen vrouwen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Doe eens aardig tegen Steven. Wellicht als hij het hier naar zijn zin heeft blijft hij vaker uit het VBL.
Dan kan ik nog wel gevoelens hebbenquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:03 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hahahahahaha...
think again..
hij was toch de man van de ballen??
heul niet!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dan rijden we langs elkaar heen!!
is een optiequote:Op zondag 21 oktober 2012 01:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan kan ik nog wel gevoelens hebben
allergische reactie...quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:03 schreef cvboer het volgende:
[..]
Hij kan in deze korte verblijfsperiode al niet tegen vrouwen.
En je twijfelt daaraan?quote:
voetbalman.. gevoel???quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
slim ritjequote:Op zondag 21 oktober 2012 01:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
heul niet!!
Al maak ik momenteel nog maar 1 ritje vanavond en dat is met de benenwagen naar bed.
Mijn ogen vallen bijna dicht maar ik blijf nog even beneden tot de laatste 4 toastje ook op zijn
Kijkquote:
quote:
nu nog puppy ogen en ik zal erin trappen....quote:
Ik heb blauwe ogen die het goed doen altijdquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nu nog puppy ogen en ik zal erin trappen....
ik zie...quote:
pics!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb blauwe ogen die het goed doen altijd
Voetbal is passie, echte liefde. Niet zoiets zoetsappig als een relatie tussen man en vrouw maar echt iets om voor te gaan. Je kunt het zien als een paar ingelopen schoenen. De club is al perfect een vrouw kun je altijd nog naar jouw perfecte beeld vormen.quote:
Omdat zij wel inziet dat ik gewoon een hele lieve zachtaardig persoon benquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik zie...
weet je hoe dat komt dat ireth dat doet?
ik lees... bla bla bla....quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voetbal is passie, echte liefde. Niet zoiets zoetsappig als een relatie tussen man en vrouw maar echt iets om voor te gaan. Je kunt het zien als een paar ingelopen schoenen. De club is al perfect een vrouw kun je altijd nog naar jouw perfecte beeld vormen.
En als je dat niet begrijpt dan is je moeder een hoer
Mijn moeder is niet meer dan een hoopje as...quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voetbal is passie, echte liefde. Niet zoiets zoetsappig als een relatie tussen man en vrouw maar echt iets om voor te gaan. Je kunt het zien als een paar ingelopen schoenen. De club is al perfect een vrouw kun je altijd nog naar jouw perfecte beeld vormen.
En als je dat niet begrijpt dan is je moeder een hoer
nee...quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat zij wel inziet dat ik gewoon een hele lieve zachtaardig persoon ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |