Je snapt er niks van, laat dit nou maar aan de echte mannen overquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:40 schreef cvboer het volgende:
[..]
Een massage geven heeft niks met voetbal te maken clown
omg...quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je snapt er niks van, laat dit nou maar aan de echte mannen over
Oke, dan kan ik dus blijven.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En ECHTE mannen houden van Ajax!quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Komt omdat ik haar afwees voor morgen, raar hequote:
* dolfina-chica gooit de ajax... en een emmer erachterna... de gang.. de keuken en de huiskamer mogen ermee schoon!!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:41 schreef Pulver het volgende:
[..]
En ECHTE mannen houden van Ajax!
(behalve vandaag)
ojee... heb ik je op je pielemoosje getrapt?quote:
Groningen-stadquote:
Brandjes blussen kunnen ze ook.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:43 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
* dolfina-chica gooit de ajax... en een emmer erachterna... de gang.. de keuken en de huiskamer mogen ermee schoon!!!
ben blij dat je van ajax houdt... maakt goed schoon
nee, je had een kutsmoes.. omdat je niet de ballen hebt... om wel hier om 14uur te zijnquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Komt omdat ik haar afwees voor morgen, raar he
quote:
Mooi. dicht in de buurt dus.quote:
Jij bent echt heel raar.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:43 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ojee... heb ik je op je pielemoosje getrapt?
Daarom vind ik haar ook tof.quote:
quote:
Ja en jij hebt een mooie autoquote:
morgen om 14uur mag je er zijnquote:
Dusse... al die complimentjes die ik van jou heb gehad.... hhmm...quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:38 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik zou d'r doen!
Maar dat denk ik ook als iemand een foto van zijn of haar kat neerzet, dus dat scheelt
hij is van harte welkom dat weet iequote:
Ik heb er wel de ballen voor.quote:
quote:
Heldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |