Een kind natuurlijk.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja nee, nu ben ik nieuwsgierig wat heb jij met Irith!
Ben jij de kloon van Rucky?quote:
beetje jammer!!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:17 schreef cvboer het volgende:
[..]
Hm, ik zie nu dingen voor me wat ik liever niet zie eigenlijk.
Ik houd me wijselijk rustig over dit onderwerp..
Stijn is slapenquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een kind natuurlijk.
We zijn hem alleen kwijt.
Een kind... alleen geen idee waar ie uithangt.. het was een jochie.. een allerschattigs jochie...quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja nee, nu ben ik nieuwsgierig wat heb jij met Irith!
* dolfina-chica meldt zich weer af!!!!!quote:
Ik verwacht wel een rukkie tijdens de vbl-sc gangbangquote:
Sebas.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Een kind... alleen geen idee waar ie uithangt.. het was een jochie.. een allerschattigs jochie...
Helaas, gaat je niet lukkenquote:
grotere doos....quote:
Nah, ik ken Stief, is een lekker ding.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:20 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
* dolfina-chica meldt zich weer af!!!!!
quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nah, ik ken Stief, is een lekker ding.
Pics!quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
echt??quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij staat stom op pics, irl is ie stukken leuker.quote:
Ik doe het mijn collega niet aan dat ik je afpak van hemquote:
Ik durf niet meerquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
grotere doos....
daag me uit, gatenvuller!!!
jep, serieus.quote:
Dit is wel waarquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij staat stom op pics, irl is ie stukken leuker.
ireth spreekt graag voor mij ....quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik doe het mijn collega niet aan dat ik je afpak van hem
Bedankt. Ik probeer jullie al de hele tijd uit elkaar te houden.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik doe het mijn collega niet aan dat ik je afpak van hem
dan meld ik me weer aan!!quote:
Nou nou....quote:
Mijn e-vriendschap met jou is belangrijker dan welke vrouw ookquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt. Ik probeer jullie al de hele tijd uit elkaar te houden.
goedzo!quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:22 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik durf niet meerIk kijk wel uit wat ik zeg. jij regelt zo een doos voor mij.
tuurlijk... dat zeggen ze allemaalquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn e-vriendschap met jou is belangrijker dan welke vrouw ook
ik hou de mannen wel ff bezigquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:24 schreef Ireth het volgende:
Er staat er 1 heel luidruchtig met gekruiste pootjes te piepen naast me... geloof dat ik ff een rondje moet lopen buiten
Zo, daar ben ik weer onderuit gekomen.quote:
Hier ook, met kop op benen en huilen met puppyeyesquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:24 schreef Ireth het volgende:
Er staat er 1 heel luidruchtig met gekruiste pootjes te piepen naast me... geloof dat ik ff een rondje moet lopen buiten
Ik hou van afwisseling en hier zitten veel vrouwenquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:25 schreef dolfina-chica het volgende:
maaruhh blauwe mannen...
vertel!! waaraan hebben we deze eer!!??
toch vind ik het raar... dat jij dat zegt...quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hier ook, met kop op benen en huilen met puppyeyes
Ik ben gewoon een sensatiehunter.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:25 schreef dolfina-chica het volgende:
maaruhh blauwe mannen...
vertel!! waaraan hebben we deze eer!!??
goed antwoord...quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik hou van afwisseling en hier zitten veel vrouwen
niet te hard roepen hoor... yvonne hangt hier nogquote:
o mag dit niet? Jammerquote:
De rust is wedergekeerd inmiddels.quote:
Mits achter een spoiler.quote:
Omdat ik er klaar voor ben om weer vrouwen te ontmoetenquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:26 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
goed antwoord...
maar we zitten hier al een tijdje... dus waarom nu pas?
Dat mag je halen bij de directie van Fok!quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh..
Dan probeer ik daar de credits wel voor te ontvangen.
morgen 14uur bij mij thuis?quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat ik er klaar voor ben om weer vrouwen te ontmoeten
Snel geregeldquote:
Vooruitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
Morgen is voetbal hequote:
Goed puntquote:
Hij zei altijd een hond erin dan ik eruit.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:25 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
toch vind ik het raar... dat jij dat zegt...
zolang anti-hond geweest bij jullie in huis
Dat is maar een spelletje. vrouwen zijn belangrijker.quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:30 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat is maar een spelletje. vrouwen zijn belangrijker.
Ik haat wanneer mensen zeggen dat het maar een spelletje isquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:30 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat is maar een spelletje. vrouwen zijn belangrijker.
tsss....quote:
Maar het is toch zo?quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik haat wanneer mensen zeggen dat het maar een spelletje is
het is een blijft een schatjequote:Op zondag 21 oktober 2012 00:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij zei altijd een hond erin dan ik eruit.
En guess what, hij is gebleven
Neequote:
Nounounouquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:30 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
tsss....
zie... je bent er niet aan toe!!
De wedstrijd van vandaag was maar een spelletje.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaah... arme...quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat is het dan wel?quote:
jammer dat mannen zo makkelijk te overbluffen zijn!!!quote:
welke wedstrijd?quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:31 schreef Pulver het volgende:
[..]
De wedstrijd van vandaag was maar een spelletje.
Die we heeeeel snel vergeten!
emotie,passie,strijd,oorlog en ik kan zo wel doorgaanquote:
Dan?quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een manier van leven.
En als je dat niet begrijpt...
tuurlijk!!!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een manier van leven.
En als je dat niet begrijpt...
net sexquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
emotie,passie,strijd,oorlog en ik kan zo wel doorgaan
Ik heb er niks mee. Maar dat was wel duidelijk denk ikquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
emotie,passie,strijd,oorlog en ik kan zo wel doorgaan
Vraag dat maar aan Nicki Manaj.quote:
Nu weet ik weer wie jij bent...quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
tuurlijk!!!!
ja.. je staat op met een bal...
als het goed is zelfs 2...
zooo wakker!!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan Nicki Manaj.
[..]
Nu weet ik weer wie jij bent...
Zou je mee kunnen vergelijken jaquote:
Nicki Minaj niet kennenquote:
sex is beter dan stom KIJKEN naar voetbalquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zou je mee kunnen vergelijken ja
Wie?quote:
Mijn grootste hoogtepunt was nog steeds dat Ajax de cl pakte in 95 in Wenen en dat ik erbij was andersquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:35 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
sex is beter dan stom KIJKEN naar voetbal
Dit zal je wel bij je stoere fok-imago vinden passen, maar het is overduidelijk dat je wel degelijk weet wie Nicki Manaj is.quote:
Er is heel veel meer beter dan alleen seks dan stom kijken naar voetbal.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:35 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik word er emotioneel van!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn grootste hoogtepunt was nog steeds dat Ajax de cl pakte in 95 in Wenen en dat ik erbij was anders
Volgens mij is het internet juist groot geworden, doordat mensen KIJKEN naar sex, maar dat geheel terzijde.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:35 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
onze cvboer... imago?? nee.. hij is gewoon wie hij isquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit zal je wel bij je stoere fok-imago vinden passen, maar het is overduidelijk dat je wel degelijk weet wie Nicki Manaj is.
Wat dacht je dan van dat je bier voor mij pakt en toastjes smeert en daarna de seks?quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Er is heel veel meer beter dan alleen seks dan stom kijken naar voetbal.
Toastjes met roomkaas bijvoorbeeld.
Dat zeggen mensen met een zichzelf aangemeten imago altijdquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:37 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
onze cvboer... imago?? nee.. hij is gewoon wie hij is
die zijn zieligquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:37 schreef Pulver het volgende:
[..]
Volgens mij is het internet juist groot geworden, doordat mensen KIJKEN naar sex, maar dat geheel terzijde.
Ik zou d'r doen!quote:
Put your wig on!quote:
klopt.. daarom zeg ik het ook... omdat het gewoon zo is!quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen met een zichzelf aangemeten imago altijd
Ik kan anders wel een massage gebruiken...quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat dacht je dan van dat je bier voor mij pakt en toastjes smeert en daarna de seks?
Waar woon je?quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:39 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik kan anders wel een massage gebruiken...
Dealquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:39 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik kan anders wel een massage gebruiken...
\Jij houdt niet van voetbal pipoquote:
Een massage geven heeft niks met voetbal te maken clownquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
\Jij houdt niet van voetbal pipo
wat had het met voetbal te maken???quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
\Jij houdt niet van voetbal pipo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |