TEKKEN!quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:23 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
laat me raden.. met fifa spel?
Ookquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:23 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
laat me raden.. met fifa spel?
Ja daar heb ik dan weer vrij weinig meequote:Op zondag 21 oktober 2012 01:23 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat dan weer wel! En ook heel erg voetbal-minded, met EK en WK that is
oeeeeeequote:Op zondag 21 oktober 2012 01:24 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ga ik taart maken, ben in t eerste weekend van nov jarig!
Oehh ik heb wel eieren gehaald! Morgen maar ff wat maken misschienquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:22 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
teveel gevulde eieren gehad? :p
zie vooroordelen heb ik vaak goed!!!!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ook
[..]
Ja daar heb ik dan weer vrij weinig mee
Ik zei alleen dat het konquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:25 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zie vooroordelen heb ik vaak goed!!!!!
ik zei alleen dat ik zou raden welk spel er mee kwam...quote:
Beetje voetbalfan heef toch fifa wanneer ie een spelcomputer heeft, dat is geen vooroordeel maar logicaquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:28 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik zei alleen dat ik zou raden welk spel er mee kwam...
ik zei niet dat je het perse ging spelen
maar zelf sporten??quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beetje voetbalfan heef toch fifa wanneer ie een spelcomputer heeft, dat is geen vooroordeel maar logica
Jupquote:
+1quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jup
Kickboksen
Ben tijdje goed ziek geweest in de zomer maar wil het binnenkort weer oppakken en dan 3x in de week
Das heel wat anders dan voetbal.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jup
Kickboksen
Ben tijdje goed ziek geweest in de zomer maar wil het binnenkort weer oppakken en dan 3x in de week
beetje maarquote:
train je in amsterdam?quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jup
Kickboksen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
Ja ik kreeg onderzoeken op kanker en andere dingen, uiteindelijk bleek het oververmoeidheid en infectie te zijn maar was wel even schrikkenquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:31 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
+1
![]()
tof!
hier open hand - full contact gedaan.. 2 jaar, maar vanwege blessures moeten stoppen
quote:
Heb toen ik jonger was aan voetbal gedaanquote:
welk kanaal?quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
Er worden verse bokkepootjes gemaakt op tv... Het kwijl druipt mij langs de kin!
quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
haha niet meerquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
Kanonne,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
ieeks!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik kreeg onderzoeken op kanker en andere dingen, uiteindelijk bleek het oververmoeidheid en infectie te zijn maar was wel even schrikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |