quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:01 schreef B.ertha het volgende:
Oof, je heb nog precies 298 posts om de TT waar te maken!
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:01 schreef B.ertha het volgende:
Oof, je heb nog precies 298 posts om de TT waar te maken!
Duidelijkquote:
Duik erin en neem het risico!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik moet wel zeggen: ik stond zelfs in dubio...
quote:
We?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
We zijn bij voorbaat al trots op je
Wat zijn contactmomentenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:55 schreef iamredleader het volgende:
Zo. De brieven zijn allemaal eruitcontactmomentjes vastgelegd, over anderhalve week een rondje nabellen en zo nodig herinneringsbrieven sturen. Nu tijd voor een biertje en dan weekend
werd er per object vermeld welk land het betaald heeft?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat zijn contactmomenten
Wij zijn vandaag naar het Vaticaan museum geweestwerkelijk iedere kamer heeft iets moois. Na drie uur waren we helemaal kapot
net uitgebreid gegeten en nu een tukkie doen en vanavond stappen
Registraties van de verschillende contacten die je als bedrijf met je klant hebt. Zodat ze dan terug kunnen zien wat er vorige keer besproken, of in dit geval verstuurd, is.quote:
Trusten, en veel plezier vanavond! Ik krijg zo ondertussen spijt dat ik niet met school naar Rome ben geweest.quote:Wij zijn vandaag naar het Vaticaan museum geweestwerkelijk iedere kamer heeft iets moois. Na drie uur waren we helemaal kapot
net uitgebreid gegeten en nu een tukkie doen en vanavond stappen
Eerste keer proeven?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:48 schreef Nembrionic het volgende:
Morgen de dag van de waarheid. Kijken hoe mijn bier het gaat doen
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Ik eet nooit navelstreng moet ik zeggenwaar dit voor bedoelt is eet ik trouwens ook niet.
Deze 2 posts gecombineerd is zó een slecht ideequote:
Je moet die moederkoekrollade toch ergens mee opbinden?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Deze 2 posts gecombineerd is zó een slecht idee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:03 schreef Etcetera het volgende:
Oh gadverdamme.
Oof, je komt te lief over om zulke dingen te zeggen.*ProestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn grootste zinloze talent is het vergallen van andermans eetlust![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ah, een authentieke zee-egel tang
en dat voor een vegetariër
Neem B.ertha mee.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:18 schreef Etcetera het volgende:
Aankomende dinsdag zal ik vast enigszins doodgaan. Want dan ga ik voor het eerst naar de sportschool
Bij de klanten?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:48 schreef Nembrionic het volgende:
Morgen de dag van de waarheid. Kijken hoe mijn bier het gaat doen
ik hou best wel van koken en ook wel van aparte dingen proberen maar zee-egel gaat me wat te verquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Google img-search of je kraakt graag zee-egels?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en google img-search is af en toe best handig![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:35 schreef Etcetera het volgende:
Een pluspunt, een minpunt, dat zijn 2 punten
hequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Maar wat als ze gemaakt worden door een mispunt?
quote:
Ik ging ook al zo van hè wat?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dan kan ze enigszins ehbo leveren?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik moet wel zeggen: ik stond zelfs in dubio...
Ik heb getwijfeld over Belgiëquote:
De meneer die in beeld was deed zijn eigen stemquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb je alle stemmen ingesproken?
Klonk prima.
Ja, leek me wel vriendelijk. Hij had het al zwaar genoegquote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, leek me wel vriendelijk. Hij had het al zwaar genoeg
Ik heb gewoon een extra plankje onder mijn salontafel voor dat soort dingen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
Is het niet geniaal slim, speelgoedmuis?
Link is verstuurd! Het verdient overigens niks extra's, omdat ik daar al in loondienst benquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een extra plankje onder mijn salontafel voor dat soort dingen.
Ik ben ook wel benieuwd wat je hebt ingesproken. En wat schuift dat? Heb geld nodig.
Dank jequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Jouw stem luistert anders een stuk fijner dan de zijne
Of aan het plafond met een elastiek?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Link is verstuurd! Het verdient overigens niks extra's, omdat ik daar al in loondienst ben
Ik heb overigens ook zo'n plank, maar die ligt al vol met andere zooi. Ik vind klittenband de moeite van het proberen waard
Gaat de maffia je dan niet missen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:56 schreef Etcetera het volgende:
Druk weekend voor de boegmorgen etentje vanwege een verjaardag, afscheidsborrel van E.'s broertje en vriendin daarvan, zondag verjaardag, waar we vast ook wel lang zullen zijn, want het is E.'s oma.
Tot maandag denk ik
Tof!quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:14 schreef Cobra4 het volgende:
Archeologie leuk gemaakt II - Time Team
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:33 schreef Nico_S. het volgende:
[..]Dat, dus. Wat jammer, ze hadden nog zat dingen kunnen onderzoeken. Geweldige serie.
Nee, dat is er een belangrijke wedstrijd waar het voor ingeschreven staatquote:
Bier is dan ook niet nodigquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 08:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Klinkt vervelend
Heb vanavond wel een whisky proef sessie met wat vrienden maar veel bier zal het niet worden vandaag
Ik den het niet, want dan kan ik ze ook niet opsporenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gaat de maffia je dan niet missen?
Veel plezier.
als ik tijd heb ga ik proevenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 08:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bier is dan ook niet nodig
Ohja, mijn bier staat ondertussen in Nijmegen. De 21e is het bockbierdag bij Samson/De Deut. Dan zou het beschikbaar moeten zijn
Wat zondequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:14 schreef Cobra4 het volgende:
Archeologie leuk gemaakt II - Time Team
Doe bij Melgers de groeten aan Hans Bol van me, die staat er vandaag met whisky's. Kan helaas vandaag die kant niet op komen...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 08:29 schreef Nembrionic het volgende:
Ja echt heel fijn. Gelukkig moest ik toch op tijd op
Mijn dag breng ik door bij Melchers en de Jopenkerk
Wat ken je niet aan aardappeldobbelsteentjes?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
Iemand goede maaltijdtechnische ideeën met deze meuk?
[ afbeelding ]
Verkeerd geleverd door de AH (en dus gratis) maar geen idee wat ik ermee moet ...
Het lijkt me zo'n enorm vette hap eerlijk gezegd. (we hebben geen frituurpan overigens) Ik kwam ook niet verder dan bakken en opdienen met een schaal groen erbij en iets van (al dan niet nep-) vlees.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat ken je niet aan aardappeldobbelsteentjes?
Vierkante gehakte aardappelblokjes, that's it.
Bakken en oppeuzelen met veel mayo, al dan niet spekjes er door, klaar...
Groenten erbij kan ook als je daar zin in hebtquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat ken je niet aan aardappeldobbelsteentjes?
Vierkante gehakte aardappelblokjes, that's it.
Bakken en oppeuzelen met veel mayo, al dan niet spekjes er door, klaar...
Niks mis mee, massa's gratis boeken binnen handbereik...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb net een impuls aankoop gedaan. Heb mezelf een e-reader aangeschaft.
En, al geprobeerd?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
bij mij net ookquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wazig, als ik reageer op een post, en er post ondertussen een ander, is mijn reactie ineens verdwenen
Precies, koekepan kan ook trouwens.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het lijkt me zo'n enorm vette hap eerlijk gezegd. (we hebben geen frituurpan overigens) Ik kwam ook niet verder dan bakken en opdienen met een schaal groen erbij en iets van (al dan niet nep-) vlees.
Alle specials zijn ondertussen via yt te bekijken. 51 stuks van een uur geloof ik.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
inderdaad jammer, heb het al in geen tijden gezien maar ik heb nog steeds het voornemen weer te gaan kijken.
goeie tip, nu even tijd vinden om ze te gaan kijkenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alle specials zijn ondertussen via yt te bekijken. 51 stuks van een uur geloof ik.
Welke? Ik ben wel benieuwd naar je ervaringen, want zit me al een tijdje af te vragen of zo'n ding handig voor mij zou zijnquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Daar ben ik niet zo bang voor, maar ik vind het soms wel prettig om tijdens lange ritten gewoon Nederlands te horen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ze alleen maar 2 zenders hebben, de ene praatradio en de andere nonstop country & western
Altijd humor die dingenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:29 schreef B.ertha het volgende:
Blixem draagt een cone of shame
Haar wond is gaan ontsteken dus moet ze Antibiotica en een kapje maar ze vindt het echt niks
Levensgevaarlijk die beesten!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
Spanning en sensatie trouwens, zo'n safaripark![]()
http://s321.photobucket.c(...)2243_zps66d6b77b.mp4
ieder zijn of haar referentiekaderquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
http://s321.photobucket.c(...)2243_zps66d6b77b.mp4
Fuck a duck!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
http://s321.photobucket.c(...)ia/?action=view¤;t=20121020_162243_zps66d6b77b.mp4
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fuck a duck!
Zag trouwens dat het poepweken in Beekse Bergen zijn binnenkort.
Eeh? Hmm...quote:
Ja, dat is zo, maar om nou elke keer een olifant te laten aanrukken om de tuin onder te schijten...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
Poepweken zijn nu trouwens, schijnbaar is olifantenmest erg goed voor de tuin.
Dat ben ik ook vergeten. En hoe was het ook alweer om een nacht door te slapen?quote:
Hm, ik zal het eens vragen aan m'n ouders, wellicht dat zij het wetenquote:Op zondag 21 oktober 2012 07:56 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Dat ben ik ook vergeten. En hoe was het ook alweer om een nacht door te slapen?
Big deal. Ook als het helder is zie ik die nietquote:Op zondag 21 oktober 2012 10:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, net een mooi rondje wezen fietsen. De bewolking hangt zo laag dat je de torenspits van de Sint Jan niet ziet
Ik lees dit nu pas maar echt bij hypertoeval heb ik 'm even gesprokenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe bij Melgers de groeten aan Hans Bol van me, die staat er vandaag met whisky's. Kan helaas vandaag die kant niet op komen...
quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Big deal. Ook als het helder is zie ik die niet
Wat is toeval?quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik lees dit nu pas maar echt bij hypertoeval heb ik 'm even gesproken
Toeval bestaatquote:
Was je ook bier aan het promoten daar?quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toeval bestaat
Een vriend van me herkende hem van een eerdere ontmoeting bij Zonneveld
Nee, ik liep in Melgers om bier te kopen. En daar kwamen we hem tegenquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was je ook bier aan het promoten daar?
Ah, ik dacht dat je 'officiële' bier-verplichtingen had bij Melgers en de Jopenkerk...quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, ik liep in Melgers om bier te kopen. En daar kwamen we hem tegen
Bij de Jopenkerk wel, maar in de pauze even naar Melgers gelopen om bier te kopen met als gevolg dat ik daar binnenkort ook officiele bierverplichtingen hebquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je 'officiële' bier-verplichtingen had bij Melgers en de Jopenkerk...
Ga je Ronald Looijen bijstaan daar?quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij de Jopenkerk wel, maar in de pauze even naar Melgers gelopen om bier te kopen met als gevolg dat ik daar binnenkort ook officiele bierverplichtingen heb
Geen flauw idee wat dat is(hij komt uit Heukelem zie ik, daar ik was geheel toevallig ook nog pas). Maar ik ga weer bier leveren aan Melgers. Dat bedoelde ikquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga je Ronald Looijen bijstaan daar?
Ronald komt uit Haarlem en doet bij Melgers op zaterdag de bierafdeling...quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat dat is(hij komt uit Heukelem zie ik, daar ik was geheel toevallig ook nog pas). Maar ik ga weer bier leveren aan Melgers. Dat bedoelde ik
Oh, dus dit is 'm niet?quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ronald komt uit Haarlem en doet bij Melgers op zaterdag de bierafdeling...
Nope, andere Fikkie...quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dus dit is 'm niet?
http://www.linkedin.com/pub/ronald-looijen/2a/b07/9b7
Anyway, ik heb Dennis gesproken. Dat is de inkoper als ik het goed begrepen heb
Wist je al dat ze een muur uit gaan breken voor uitbreiding?quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nope, andere Fikkie...
Dennis doet de inkoop, Ronald op zaterdag het advies/de verkoop.
Neen, ben er al een tijdje niet meer geweest.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wist je al dat ze een muur uit gaan breken voor uitbreiding?
Eh, ja, uiteraard wordt er gestyled voor zo'n fotoquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waarom McDonald's-burgers er op de foto anders uitzien dan in het echt:
Niet veel gemist dus.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat je verder gemist hebt?
LB en Ophelia zijn zwanger
de katten van B worden het niet meer/ gaan er niet meer voor zorgen
HT doet tegenwoordig ook al de voice-overs hier
De rest is zo ongeveer op vakantie/ of is morgen weg
Cobra is ernstig op banenjacht, toch?
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
Diaan
Ik at Ben en Jerry's ijs dat me aan jou deed denken![]()
Nog nooitquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Aan mij? Ik heb nog nooit Ben en Jerry's gegeten.![]()
Nog nooit... ik ben niet zo gek op ijs. En als ik het al eet, is het een softijsje, Cornetto of een Swirl.quote:
Ow, die ziet er wel lekker uit. Ik zal donderdag eens kijken bij AH. Die peacetekens.quote:
Ik vind ze ook best prijzig. Ik eet ze altijd met meloen en witte chocosnippers. Dat vind ik echt heel lekker.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
Swirls zijn ook lekker![]()
Toen ik nog dagelijks overstapte op den Bosch heb ik daar best wat aan uitgegeven.
quote:
even voor de administratie. Als ik me niet vergis heeft hij een nieuwe functie bij hetzelfde bedrijf.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:04 schreef Diaan73 het volgende:
TM ook een nieuwe baan! Leuk. Leuk die nieuwe banen, maar kosten wel veel tijd. Ik ga vanaf februari wrs ook meer uren werken...
Ik ook niet tot ik hem een week of twee geleden bij de appie zag. Het was geen miskoop zullen we maar zeggenquote:
Okay... dan heb ik dat ook weer goed in mijn systeem staan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
even voor de administratie. Als ik me niet vergis heeft hij een nieuwe functie bij hetzelfde bedrijf.
Rond 11.00 uur en thanks!quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoe laat moet je vliegen?
goede vakantie
Thnxquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank en jij alvast een voorspoedige bevalling!
Ik lees de voortgang ongetwijfeld wel...
Goede reis en een hele fijne vakantie.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:06 schreef MadMaster het volgende:
Koffers zijn gepakt, bijna ready to go...
Tot aan de andere kant van de grote plas...
Euh, ik kom nauwelijks nog op Twitter, dus ik vrees van niet...quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goede reis en een hele fijne vakantie.![]()
Vorige week nog mn twitterberichtje gekregen?
Okay.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh, ik kom nauwelijks nog op Twitter, dus ik vrees van niet...
Dank allen voor de goede wensen!
Werkt in 90% van de tijd gewoon niet daar.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay.internet was ook flink beroerd in de Ziggodome.
Niet alleen daar dus... zie mijn vorige post.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Werkt in 90% van de tijd gewoon niet daar.
Slecht geregeld...
Klopt. Ik vond ze wel heel goed, maar mijn beleving was minder omdat ik het overgrote deel van de liedjes niet (her) kende. Peace was lyrisch... onze buren ook en die hebben ze nu voor het eerst gezien.quote:Maar begrijp dat het tijdens Radiohead was.
Vond het niet echt geweldig...
Dubbel kersen, witte choco en die koekjes. Eventueel aardbeien als optiequote:Op zondag 21 oktober 2012 21:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind ze ook best prijzig. Ik eet ze altijd met meloen en witte chocosnippers. Dat vind ik echt heel lekker.
Prima idee vind ikquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Brussel onthult beeld Jean-Claude Van Damme
Brussel heeft er weer een toeristische attractie bij
Opvallend, Tinu is zojuist begonnen met het afkorten van namen!quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:13 schreef Tinuviel het volgende:
Mm, veel plezier aan de andere kant van de grote plas op vakantie!
Melkchoco graag, kersen en aardbeien zijn meer dan oké. Eens kijken of ik er hier in de stad één kan krijgen morgenquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dubbel kersen, witte choco en die koekjes. Eventueel aardbeien als optie
Wat een quatsch!quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
En tegenwoordig heet het schijnbaar "Ola happiness station"![]()
Ik probeerde het nog te voorkomen, maar was net te laatquote:
Ik realiseerde me het net te laatquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik kan nu wel proberen er een triple van te maken
Op zich wel, maar niet in een swirl inderdaad.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kersen zijn op de site inderdaad niet te vinden. Jammer, want op meloen of kiwi zit ik niet te wachten
Reagan op een velociraptor die een machinegeweer leegschietquote:
Zie de post daaronder.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Reagan op een velociraptor die een machinegeweer leegschiet
Het is zo'n bizar stuk dat je zeker weet dat de ontvanger het nog niet in huis heeftquote:
Ik was al een reactie aan het intikken. Beetje geduld juffiequote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik was al een reactie aan het intikken. Beetje geduld juffie
Dat zal voor het overgrote deel van de mensheid inderdaad waar zijnquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is zo'n bizar stuk dat je zeker weet dat de ontvanger het nog niet in huis heeft
Geniet ervan!quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ga maar eens onder de douche duiken
HJGP...lekkerquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Om even over te schakelen op een ander culinair gebied: ik drink nog even lekker een Grand Prestige voor de week weer begint
Niet te diep. Dat kan je je nek kosten.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ga maar eens onder de douche duiken
Niet als je van het 'nog even de ogen dicht'-type bent ...quote:Op maandag 22 oktober 2012 08:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
is zo'n beetje de meest nutteloze knop die er is
Die had ik al uitgezet omdat ik dacht dat ik, net als anders, het niet meer nodig zou hebbenquote:
zet je wekker dan later en slaap langer door....quote:Op maandag 22 oktober 2012 08:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Niet als je van het 'nog even de ogen dicht'-type bent ...
Zeg dat tegen mijn 'wekker-staat-op-kwart-over-zes-maar-ik-sta-om-zeven-uur-op'-wederhelft.quote:Op maandag 22 oktober 2012 08:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zet je wekker dan later en slaap langer door....
Je leest het vast niet meer, maar fijne vakantie!quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:26 schreef MadMaster het volgende:
Zoveel mensen, zoveel meningen gelukkig.
En nu ben ik echt weg...
't Wordt geen thuisbevalling, toch?quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik geloof dat mijn buren verkouden zijn, allemaal genies, gehoest en geproest. En zo enorm gehorig is dit huis ook weer niet.
Nee, en iedereen die in het ziekenhuis verkouden is hou ik met een super soaker vol desinfecterende meuk op afstandquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
't Wordt geen thuisbevalling, toch?
Ik ben een beetje gefocused op "vies" de afgelopen maandenquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:23 schreef Soempie het volgende:
Ik bedoelde meer vanwege de gehorigheid.
Ik moest even teruglezen. Wat een naar nieuws. Begrijpelijk dat iedereen van slag is en die onzekerheid, bah.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:26 schreef Diaan73 het volgende:
Even snel goedemorgen...
Pff wat een vreemde dag om op het werk te zijn. Bijna iedereen is, zeer begrijpelijk, van slag. Zo heftig wat er gebeurd is en nog zoveel onduidelijk of en hoe onze collega hieruit gaat komen...
Succes vandaag Diaan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:26 schreef Diaan73 het volgende:
Even snel goedemorgen...
Pff wat een vreemde dag om op het werk te zijn. Bijna iedereen is, zeer begrijpelijk, van slag. Zo heftig wat er gebeurd is en nog zoveel onduidelijk of en hoe onze collega hieruit gaat komen...
Hmm, ik twijfel..quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:32 schreef Etcetera het volgende:
Nog vrijwilligers voor wat een spelletje? Het Grote FOK!maffia Spel #8 inschrijftopic
Ja, een keer eerder en toen was ik direct maffia. Ik wist niet wat me overkwam.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:40 schreef Etcetera het volgende:
Heb je al eens eerder meegedaan? Het kan een beetje overweldigend zijn
volgens mij speelde ik toen ook mee, ik was vrij snel doodquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, een keer eerder en toen was ik direct maffia. Ik wist niet wat me overkwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |