Ik vind ze ook best prijzig. Ik eet ze altijd met meloen en witte chocosnippers. Dat vind ik echt heel lekker.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
Swirls zijn ook lekker![]()
Toen ik nog dagelijks overstapte op den Bosch heb ik daar best wat aan uitgegeven.
quote:
even voor de administratie. Als ik me niet vergis heeft hij een nieuwe functie bij hetzelfde bedrijf.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:04 schreef Diaan73 het volgende:
TM ook een nieuwe baan! Leuk. Leuk die nieuwe banen, maar kosten wel veel tijd. Ik ga vanaf februari wrs ook meer uren werken...
Ik ook niet tot ik hem een week of twee geleden bij de appie zag. Het was geen miskoop zullen we maar zeggenquote:
Okay... dan heb ik dat ook weer goed in mijn systeem staan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
even voor de administratie. Als ik me niet vergis heeft hij een nieuwe functie bij hetzelfde bedrijf.
Rond 11.00 uur en thanks!quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoe laat moet je vliegen?
goede vakantie
Thnxquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank en jij alvast een voorspoedige bevalling!
Ik lees de voortgang ongetwijfeld wel...
Goede reis en een hele fijne vakantie.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:06 schreef MadMaster het volgende:
Koffers zijn gepakt, bijna ready to go...
Tot aan de andere kant van de grote plas...
Euh, ik kom nauwelijks nog op Twitter, dus ik vrees van niet...quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goede reis en een hele fijne vakantie.![]()
Vorige week nog mn twitterberichtje gekregen?
Okay.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh, ik kom nauwelijks nog op Twitter, dus ik vrees van niet...
Dank allen voor de goede wensen!
Werkt in 90% van de tijd gewoon niet daar.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay.internet was ook flink beroerd in de Ziggodome.
Niet alleen daar dus... zie mijn vorige post.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Werkt in 90% van de tijd gewoon niet daar.
Slecht geregeld...
Klopt. Ik vond ze wel heel goed, maar mijn beleving was minder omdat ik het overgrote deel van de liedjes niet (her) kende. Peace was lyrisch... onze buren ook en die hebben ze nu voor het eerst gezien.quote:Maar begrijp dat het tijdens Radiohead was.
Vond het niet echt geweldig...
Dubbel kersen, witte choco en die koekjes. Eventueel aardbeien als optiequote:Op zondag 21 oktober 2012 21:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind ze ook best prijzig. Ik eet ze altijd met meloen en witte chocosnippers. Dat vind ik echt heel lekker.
Prima idee vind ikquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Brussel onthult beeld Jean-Claude Van Damme
Brussel heeft er weer een toeristische attractie bij
Opvallend, Tinu is zojuist begonnen met het afkorten van namen!quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:13 schreef Tinuviel het volgende:
Mm, veel plezier aan de andere kant van de grote plas op vakantie!
Melkchoco graag, kersen en aardbeien zijn meer dan oké. Eens kijken of ik er hier in de stad één kan krijgen morgenquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dubbel kersen, witte choco en die koekjes. Eventueel aardbeien als optie
Wat een quatsch!quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
En tegenwoordig heet het schijnbaar "Ola happiness station"![]()
Ik probeerde het nog te voorkomen, maar was net te laatquote:
Ik realiseerde me het net te laatquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik kan nu wel proberen er een triple van te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |