Dat ben ik ook vergeten. En hoe was het ook alweer om een nacht door te slapen?quote:
Hm, ik zal het eens vragen aan m'n ouders, wellicht dat zij het wetenquote:Op zondag 21 oktober 2012 07:56 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Dat ben ik ook vergeten. En hoe was het ook alweer om een nacht door te slapen?
Big deal. Ook als het helder is zie ik die nietquote:Op zondag 21 oktober 2012 10:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, net een mooi rondje wezen fietsen. De bewolking hangt zo laag dat je de torenspits van de Sint Jan niet ziet
Ik lees dit nu pas maar echt bij hypertoeval heb ik 'm even gesprokenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe bij Melgers de groeten aan Hans Bol van me, die staat er vandaag met whisky's. Kan helaas vandaag die kant niet op komen...
quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Big deal. Ook als het helder is zie ik die niet
Wat is toeval?quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik lees dit nu pas maar echt bij hypertoeval heb ik 'm even gesproken
Toeval bestaatquote:
Was je ook bier aan het promoten daar?quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toeval bestaat
Een vriend van me herkende hem van een eerdere ontmoeting bij Zonneveld
Nee, ik liep in Melgers om bier te kopen. En daar kwamen we hem tegenquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was je ook bier aan het promoten daar?
Ah, ik dacht dat je 'officiėle' bier-verplichtingen had bij Melgers en de Jopenkerk...quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, ik liep in Melgers om bier te kopen. En daar kwamen we hem tegen
Bij de Jopenkerk wel, maar in de pauze even naar Melgers gelopen om bier te kopen met als gevolg dat ik daar binnenkort ook officiele bierverplichtingen hebquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je 'officiėle' bier-verplichtingen had bij Melgers en de Jopenkerk...
Ga je Ronald Looijen bijstaan daar?quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij de Jopenkerk wel, maar in de pauze even naar Melgers gelopen om bier te kopen met als gevolg dat ik daar binnenkort ook officiele bierverplichtingen heb
Geen flauw idee wat dat is(hij komt uit Heukelem zie ik, daar ik was geheel toevallig ook nog pas). Maar ik ga weer bier leveren aan Melgers. Dat bedoelde ikquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga je Ronald Looijen bijstaan daar?
Ronald komt uit Haarlem en doet bij Melgers op zaterdag de bierafdeling...quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat dat is(hij komt uit Heukelem zie ik, daar ik was geheel toevallig ook nog pas). Maar ik ga weer bier leveren aan Melgers. Dat bedoelde ik
Oh, dus dit is 'm niet?quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ronald komt uit Haarlem en doet bij Melgers op zaterdag de bierafdeling...
Nope, andere Fikkie...quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dus dit is 'm niet?
http://www.linkedin.com/pub/ronald-looijen/2a/b07/9b7
Anyway, ik heb Dennis gesproken. Dat is de inkoper als ik het goed begrepen heb
Wist je al dat ze een muur uit gaan breken voor uitbreiding?quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nope, andere Fikkie...
Dennis doet de inkoop, Ronald op zaterdag het advies/de verkoop.
Neen, ben er al een tijdje niet meer geweest.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wist je al dat ze een muur uit gaan breken voor uitbreiding?
Eh, ja, uiteraard wordt er gestyled voor zo'n fotoquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waarom McDonald's-burgers er op de foto anders uitzien dan in het echt:
Niet veel gemist dus.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat je verder gemist hebt?
LB en Ophelia zijn zwanger
de katten van B worden het niet meer/ gaan er niet meer voor zorgen
HT doet tegenwoordig ook al de voice-overs hier
De rest is zo ongeveer op vakantie/ of is morgen weg
Cobra is ernstig op banenjacht, toch?
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
Diaan
Ik at Ben en Jerry's ijs dat me aan jou deed denken![]()
Nog nooitquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Aan mij? Ik heb nog nooit Ben en Jerry's gegeten.![]()
Nog nooit... ik ben niet zo gek op ijs. En als ik het al eet, is het een softijsje, Cornetto of een Swirl.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |