Doe bij Melgers de groeten aan Hans Bol van me, die staat er vandaag met whisky's. Kan helaas vandaag die kant niet op komen...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 08:29 schreef Nembrionic het volgende:
Ja echt heel fijn. Gelukkig moest ik toch op tijd op
Mijn dag breng ik door bij Melchers en de Jopenkerk
Wat ken je niet aan aardappeldobbelsteentjes?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
Iemand goede maaltijdtechnische ideeën met deze meuk?
[ afbeelding ]
Verkeerd geleverd door de AH (en dus gratis) maar geen idee wat ik ermee moet ...
Het lijkt me zo'n enorm vette hap eerlijk gezegd. (we hebben geen frituurpan overigens) Ik kwam ook niet verder dan bakken en opdienen met een schaal groen erbij en iets van (al dan niet nep-) vlees.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat ken je niet aan aardappeldobbelsteentjes?
Vierkante gehakte aardappelblokjes, that's it.
Bakken en oppeuzelen met veel mayo, al dan niet spekjes er door, klaar...
Groenten erbij kan ook als je daar zin in hebtquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat ken je niet aan aardappeldobbelsteentjes?
Vierkante gehakte aardappelblokjes, that's it.
Bakken en oppeuzelen met veel mayo, al dan niet spekjes er door, klaar...
Niks mis mee, massa's gratis boeken binnen handbereik...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb net een impuls aankoop gedaan. Heb mezelf een e-reader aangeschaft.
En, al geprobeerd?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
bij mij net ookquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wazig, als ik reageer op een post, en er post ondertussen een ander, is mijn reactie ineens verdwenen
Precies, koekepan kan ook trouwens.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het lijkt me zo'n enorm vette hap eerlijk gezegd. (we hebben geen frituurpan overigens) Ik kwam ook niet verder dan bakken en opdienen met een schaal groen erbij en iets van (al dan niet nep-) vlees.
Alle specials zijn ondertussen via yt te bekijken. 51 stuks van een uur geloof ik.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
inderdaad jammer, heb het al in geen tijden gezien maar ik heb nog steeds het voornemen weer te gaan kijken.
goeie tip, nu even tijd vinden om ze te gaan kijkenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alle specials zijn ondertussen via yt te bekijken. 51 stuks van een uur geloof ik.
Welke? Ik ben wel benieuwd naar je ervaringen, want zit me al een tijdje af te vragen of zo'n ding handig voor mij zou zijnquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Daar ben ik niet zo bang voor, maar ik vind het soms wel prettig om tijdens lange ritten gewoon Nederlands te horen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ze alleen maar 2 zenders hebben, de ene praatradio en de andere nonstop country & western
Altijd humor die dingenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:29 schreef B.ertha het volgende:
Blixem draagt een cone of shame
Haar wond is gaan ontsteken dus moet ze Antibiotica en een kapje maar ze vindt het echt niks
Levensgevaarlijk die beesten!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
Spanning en sensatie trouwens, zo'n safaripark![]()
http://s321.photobucket.c(...)2243_zps66d6b77b.mp4
ieder zijn of haar referentiekaderquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
http://s321.photobucket.c(...)2243_zps66d6b77b.mp4
Fuck a duck!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
http://s321.photobucket.c(...)ia/?action=view¤;t=20121020_162243_zps66d6b77b.mp4
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fuck a duck!
Zag trouwens dat het poepweken in Beekse Bergen zijn binnenkort.
Eeh? Hmm...quote:
Ja, dat is zo, maar om nou elke keer een olifant te laten aanrukken om de tuin onder te schijten...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
Poepweken zijn nu trouwens, schijnbaar is olifantenmest erg goed voor de tuin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |