Ik vind ze ook best prijzig. Ik eet ze altijd met meloen en witte chocosnippers. Dat vind ik echt heel lekker.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
Swirls zijn ook lekker![]()
Toen ik nog dagelijks overstapte op den Bosch heb ik daar best wat aan uitgegeven.
quote:
even voor de administratie. Als ik me niet vergis heeft hij een nieuwe functie bij hetzelfde bedrijf.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:04 schreef Diaan73 het volgende:
TM ook een nieuwe baan! Leuk. Leuk die nieuwe banen, maar kosten wel veel tijd. Ik ga vanaf februari wrs ook meer uren werken...
Ik ook niet tot ik hem een week of twee geleden bij de appie zag. Het was geen miskoop zullen we maar zeggenquote:
Okay... dan heb ik dat ook weer goed in mijn systeem staan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
even voor de administratie. Als ik me niet vergis heeft hij een nieuwe functie bij hetzelfde bedrijf.
Rond 11.00 uur en thanks!quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoe laat moet je vliegen?
goede vakantie
Thnxquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank en jij alvast een voorspoedige bevalling!
Ik lees de voortgang ongetwijfeld wel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |