quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:01 schreef B.ertha het volgende:
Oof, je heb nog precies 298 posts om de TT waar te maken!
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:01 schreef B.ertha het volgende:
Oof, je heb nog precies 298 posts om de TT waar te maken!
Duidelijkquote:
Duik erin en neem het risico!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik moet wel zeggen: ik stond zelfs in dubio...
quote:
We?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
We zijn bij voorbaat al trots op je
Wat zijn contactmomentenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:55 schreef iamredleader het volgende:
Zo. De brieven zijn allemaal eruitcontactmomentjes vastgelegd, over anderhalve week een rondje nabellen en zo nodig herinneringsbrieven sturen. Nu tijd voor een biertje en dan weekend
werd er per object vermeld welk land het betaald heeft?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat zijn contactmomenten
Wij zijn vandaag naar het Vaticaan museum geweestwerkelijk iedere kamer heeft iets moois. Na drie uur waren we helemaal kapot
net uitgebreid gegeten en nu een tukkie doen en vanavond stappen
Registraties van de verschillende contacten die je als bedrijf met je klant hebt. Zodat ze dan terug kunnen zien wat er vorige keer besproken, of in dit geval verstuurd, is.quote:
Trusten, en veel plezier vanavond! Ik krijg zo ondertussen spijt dat ik niet met school naar Rome ben geweest.quote:Wij zijn vandaag naar het Vaticaan museum geweestwerkelijk iedere kamer heeft iets moois. Na drie uur waren we helemaal kapot
net uitgebreid gegeten en nu een tukkie doen en vanavond stappen
Eerste keer proeven?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:48 schreef Nembrionic het volgende:
Morgen de dag van de waarheid. Kijken hoe mijn bier het gaat doen
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Ik eet nooit navelstreng moet ik zeggenwaar dit voor bedoelt is eet ik trouwens ook niet.
Deze 2 posts gecombineerd is zó een slecht ideequote:
Je moet die moederkoekrollade toch ergens mee opbinden?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Deze 2 posts gecombineerd is zó een slecht idee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:03 schreef Etcetera het volgende:
Oh gadverdamme.
Oof, je komt te lief over om zulke dingen te zeggen.*ProestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn grootste zinloze talent is het vergallen van andermans eetlust![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ah, een authentieke zee-egel tang
en dat voor een vegetariėr
Neem B.ertha mee.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:18 schreef Etcetera het volgende:
Aankomende dinsdag zal ik vast enigszins doodgaan. Want dan ga ik voor het eerst naar de sportschool
Bij de klanten?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:48 schreef Nembrionic het volgende:
Morgen de dag van de waarheid. Kijken hoe mijn bier het gaat doen
ik hou best wel van koken en ook wel van aparte dingen proberen maar zee-egel gaat me wat te verquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Google img-search of je kraakt graag zee-egels?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en google img-search is af en toe best handig![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:35 schreef Etcetera het volgende:
Een pluspunt, een minpunt, dat zijn 2 punten
hequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Maar wat als ze gemaakt worden door een mispunt?
quote:
Ik ging ook al zo van hč wat?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dan kan ze enigszins ehbo leveren?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik moet wel zeggen: ik stond zelfs in dubio...
Ik heb getwijfeld over Belgiėquote:
De meneer die in beeld was deed zijn eigen stemquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb je alle stemmen ingesproken?
Klonk prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |