quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, leek me wel vriendelijk. Hij had het al zwaar genoeg
Ik heb gewoon een extra plankje onder mijn salontafel voor dat soort dingen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
Is het niet geniaal slim, speelgoedmuis?
Link is verstuurd! Het verdient overigens niks extra's, omdat ik daar al in loondienst benquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een extra plankje onder mijn salontafel voor dat soort dingen.
Ik ben ook wel benieuwd wat je hebt ingesproken. En wat schuift dat? Heb geld nodig.
Dank jequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Jouw stem luistert anders een stuk fijner dan de zijne
Of aan het plafond met een elastiek?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Link is verstuurd! Het verdient overigens niks extra's, omdat ik daar al in loondienst ben
Ik heb overigens ook zo'n plank, maar die ligt al vol met andere zooi. Ik vind klittenband de moeite van het proberen waard
Gaat de maffia je dan niet missen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:56 schreef Etcetera het volgende:
Druk weekend voor de boegmorgen etentje vanwege een verjaardag, afscheidsborrel van E.'s broertje en vriendin daarvan, zondag verjaardag, waar we vast ook wel lang zullen zijn, want het is E.'s oma.
Tot maandag denk ik
Tof!quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:14 schreef Cobra4 het volgende:
Archeologie leuk gemaakt II - Time Team
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:33 schreef Nico_S. het volgende:
[..]Dat, dus. Wat jammer, ze hadden nog zat dingen kunnen onderzoeken. Geweldige serie.
Nee, dat is er een belangrijke wedstrijd waar het voor ingeschreven staatquote:
Bier is dan ook niet nodigquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 08:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Klinkt vervelend
Heb vanavond wel een whisky proef sessie met wat vrienden maar veel bier zal het niet worden vandaag
Ik den het niet, want dan kan ik ze ook niet opsporenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gaat de maffia je dan niet missen?
Veel plezier.
als ik tijd heb ga ik proevenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 08:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bier is dan ook niet nodig
Ohja, mijn bier staat ondertussen in Nijmegen. De 21e is het bockbierdag bij Samson/De Deut. Dan zou het beschikbaar moeten zijn
Wat zondequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:14 schreef Cobra4 het volgende:
Archeologie leuk gemaakt II - Time Team
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |