Op zich wel, maar niet in een swirl inderdaad.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kersen zijn op de site inderdaad niet te vinden. Jammer, want op meloen of kiwi zit ik niet te wachten
Reagan op een velociraptor die een machinegeweer leegschietquote:
Zie de post daaronder.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Reagan op een velociraptor die een machinegeweer leegschiet
Het is zo'n bizar stuk dat je zeker weet dat de ontvanger het nog niet in huis heeftquote:
Ik was al een reactie aan het intikken. Beetje geduld juffiequote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik was al een reactie aan het intikken. Beetje geduld juffie
Dat zal voor het overgrote deel van de mensheid inderdaad waar zijnquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is zo'n bizar stuk dat je zeker weet dat de ontvanger het nog niet in huis heeft
Geniet ervan!quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ga maar eens onder de douche duiken
HJGP...lekkerquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Om even over te schakelen op een ander culinair gebied: ik drink nog even lekker een Grand Prestige voor de week weer begint
Niet te diep. Dat kan je je nek kosten.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ga maar eens onder de douche duiken
Niet als je van het 'nog even de ogen dicht'-type bent ...quote:Op maandag 22 oktober 2012 08:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
is zo'n beetje de meest nutteloze knop die er is
Die had ik al uitgezet omdat ik dacht dat ik, net als anders, het niet meer nodig zou hebbenquote:
zet je wekker dan later en slaap langer door....quote:Op maandag 22 oktober 2012 08:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Niet als je van het 'nog even de ogen dicht'-type bent ...
Zeg dat tegen mijn 'wekker-staat-op-kwart-over-zes-maar-ik-sta-om-zeven-uur-op'-wederhelft.quote:Op maandag 22 oktober 2012 08:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zet je wekker dan later en slaap langer door....
Je leest het vast niet meer, maar fijne vakantie!quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:26 schreef MadMaster het volgende:
Zoveel mensen, zoveel meningen gelukkig.
En nu ben ik echt weg...
't Wordt geen thuisbevalling, toch?quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik geloof dat mijn buren verkouden zijn, allemaal genies, gehoest en geproest. En zo enorm gehorig is dit huis ook weer niet.
Nee, en iedereen die in het ziekenhuis verkouden is hou ik met een super soaker vol desinfecterende meuk op afstandquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
't Wordt geen thuisbevalling, toch?
Ik ben een beetje gefocused op "vies" de afgelopen maandenquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:23 schreef Soempie het volgende:
Ik bedoelde meer vanwege de gehorigheid.
Ik moest even teruglezen. Wat een naar nieuws. Begrijpelijk dat iedereen van slag is en die onzekerheid, bah.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:26 schreef Diaan73 het volgende:
Even snel goedemorgen...
Pff wat een vreemde dag om op het werk te zijn. Bijna iedereen is, zeer begrijpelijk, van slag. Zo heftig wat er gebeurd is en nog zoveel onduidelijk of en hoe onze collega hieruit gaat komen...
Succes vandaag Diaan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:26 schreef Diaan73 het volgende:
Even snel goedemorgen...
Pff wat een vreemde dag om op het werk te zijn. Bijna iedereen is, zeer begrijpelijk, van slag. Zo heftig wat er gebeurd is en nog zoveel onduidelijk of en hoe onze collega hieruit gaat komen...
Hmm, ik twijfel..quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:32 schreef Etcetera het volgende:
Nog vrijwilligers voor wat een spelletje? Het Grote FOK!maffia Spel #8 inschrijftopic
Ja, een keer eerder en toen was ik direct maffia. Ik wist niet wat me overkwam.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:40 schreef Etcetera het volgende:
Heb je al eens eerder meegedaan? Het kan een beetje overweldigend zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |