quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Buma/Stemra is voor de artiesten.
Wie zei dat, ik hoorde het maar wist niet wie het zei.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:50 schreef Meneerik2 het volgende:
'Woorden als instant'
'Instant-pudding, hehehehe'
....wat? Waarom gniffel/lach je daarom
Godverdomme, vóór golfer.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:51 schreef tong80 het volgende:
Nu over Marga Klompé.
De eerste vrouwelijke minister. Maar was er wel voor Golfer.
De enige vrouw aan tafel, geloof ikquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:50 schreef iFok. het volgende:
[..]
Wie zei dat, ik hoorde het maar wist niet wie het zei.
Sorry, alweer heb je ongelijk. Ik was er al toen ze minister werd.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:51 schreef tong80 het volgende:
Nu over Marga Klompé.
De eerste vrouwelijke minister. Maar was er wel voor Golfer.
Je hebt toch nog met Drees gejudoot ?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Sorry, alweer heb je ongelijk. Ik was er al toen ze minister werd.
Nee. Maar jij zou nog even vertellen waarom het Buma/Stemra niet voor de rechten van de artiesten en de auteursrechten van ze op komt?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:55 schreef tong80 het volgende:
Je hebt toch nog met Drees gejudoot ?
Google op haar naam.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Maar jij zou nog even vertellen waarom het Buma/Stemra niet voor de rechten van de artiesten en de auteursrechten van ze op komt?
Iets minder hits dan jij hebt.quote:
Zelfs de Beatles hebben minder hits dan ik.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Iets minder hits dan jij hebt.
Maar dus geen antwoord van jou?
Wedden chat met Jos Brinkquote:
Ja Lance is de enige die doping heeft gebruiktquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:16 schreef Kenju het volgende:
Rare beslissing van de Rabobank. Alleen omdat Lance het gedaan heeft vinden ze het opeens niet meer gepast? Waarom laten ze het afhangen van Lance?
Ze willen gewoon niet meer geassocieerd worden met die dopingverhalen. Dit was gewoon de druppel...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:16 schreef Kenju het volgende:
Rare beslissing van de Rabobank. Alleen omdat Lance het gedaan heeft vinden ze het opeens niet meer gepast? Waarom laten ze het afhangen van Lance?
Inderdaad rare reden want Lance is echt niet de enige.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:16 schreef Kenju het volgende:
Idd, er gaat straks gewoon een gigantische beerput open, en daar willen ze niet op wachten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze willen gewoon niet meer geassocieerd worden met die dopingverhalen. Dit was gewoon de druppel...
lekkerquote:
Over de complete zeventien jaar.quote:
Ok, al lijkt het me nog veel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:23 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Over de complete zeventien jaar.
Wegwielrennen, veldrijden, baanwielrennen, jeugd, etc.quote:
Minimaal 15 miljoen per jaar, maar meestal meer, dus dat kan wel kloppen die 400quote:
Dat wordt elke keer gezegd, maar het wielrennen is zoveel meer dan alleen het pure wedstrijdelement.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het wielrennen gaat zo gewoon kapot
Klopt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:29 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Dat wordt elke keer gezegd, maar het wielrennen is zoveel meer dan alleen het pure wedstrijdelement.
twitter:pauwenwitteman twitterde op maandag 22-10-2012 om 14:27:01Uitgever Mai Spijkers en lezeressen van #vijftigtintengrijs over wereldwijde hype rond het erotische boek voor vrouwen http://t.co/oiGdGCQR reageer retweet
Nee. Ik kijk vandaag niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:42 schreef Specularium het volgende:
Dus nu ga je Eberhard als smoes gebruiken om toch te kijken? (Wat je al ging doen.)
50 tinten grijs met fans, kan niet teleurstellen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:38 schreef Tem het volgende:
Nu vind ik Eberhard een anus eerste klas, dus ik kijk niet.
Daar heb je een punt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
50 tinten grijs met fans, kan niet teleurstellen.
whehe.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
50 tinten grijs met fans, kan niet teleurstellen.
Schitterend tochquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:07 schreef dawg het volgende:
ha, verrassend. die vrouw die leest is volgens mij wel de belichaming van de fans van dat boek. verlepte huisvrouw met hippe bril en pittig kort kapsel.
Nee, en ik ken ook niemand die dat wel doet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:10 schreef Eenskijken het volgende:
karina en alors, lezen jullie dat boek ook?
impliciet wel:quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:07 schreef Karina het volgende:
Sjesus wat slecht dat fragment uit het boek.
Hehe nee ik ben meer van de horror/thriller/spionagequote:
quote:
dat boek schijnt ook heel thrilling te zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe nee ik ben meer van de horror/thriller/spionage
[..]Ja dat kun je alles wel toegeven door niets te zeggen natuurlijk.
Het lijkt mij echt drie keer niks.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:29 schreef dawg het volgende:
[..]
dat boek schijnt ook heel thrilling te zijn.
en ach, spionage, bondage, het scheelt maar een paar lettersquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:29 schreef dawg het volgende:
[..]
dat boek schijnt ook heel thrilling te zijn.
ook een goed selling piunt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:33 schreef Ambrosius het volgende:
Maak even reclame, hij noemt een stuk of vijf bedrijfsnamen in een minuut.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:30 schreef alors het volgende:
[..]
en ach, spionage, bondage, het scheelt maar een paar letters
Ik ken er nog eentje die dat zou doenquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:43 schreef Eenskijken het volgende:
Halina zou toch naakt gaan voor het goede doel? Nooit meer wat van gehoord
i know.. ik ken de fokzakenquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken er nog eentje die dat zou doen
quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies in de roosquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:46 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
i know.. ik ken de fokzaken![]()
SHEuiteindelijk gevlucht met het geld in 'der zakken toch?
Link?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man dat is juist hardstikken slim, dan moet je ze wel alledrie kopen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:49 schreef marcodej het volgende:
Dus pas bij het derde boek weet je pas waar het over gaat? Dan is het toch een kutboek?
Had haar even gegoogledquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:52 schreef alors het volgende:
[..]
Nee man, Noord Holland accentje dit.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:53 schreef marcodej het volgende:
Wat is er spannend aan een vrouw met een bal in haar kut?
Lekker voor in de soep!quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:54 schreef Bravebart het volgende:
Vaginale balletjesKlinkt een beetje als vegetarische balletjes...
Ik vind het een beetje als een ziekte klinken: ik heb last van vaginale balletjes.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:54 schreef Bravebart het volgende:
Zal ik het voor je onderzoeken ?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje als een ziekte klinken: ik heb last van vaginale balletjes.
Mmmhquote:
de films zijn wel leukquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:59 schreef Meneerik2 het volgende:
Twilight gebruiken om een boek aan te prijzen. O tempora, o mores
Voor je gemoedsrust, nog niemand heeft gevraagd wat je citaat nu eigenlijk betekent.. of zullen ze gegoogled hebben?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:59 schreef Meneerik2 het volgende:
Twilight gebruiken om een boek aan te prijzen. O tempora, o mores
Of het boeit ze nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:16 schreef thettes het volgende:
[..]
Voor je gemoedsrust, nog niemand heeft gevraagd wat je citaat nu eigenlijk betekent.. of zullen ze gegoogled hebben?
Misschien heeft Pauw juist een weddenschap gesloten met z'n Turkse vriendin wie de langste snor kan kweken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:09 schreef svann het volgende:
Die baard...
Heeft Jeroen een weddenschap verloren ofzo?
Ik denk dat het hem geen vaginale bal kan schelen, want z'n vrouw harkt nu miljoenen binnen door dat boek, omdat al die domme vrouwen wereldwijd die rotzooi kopen terwijl je het binnen twee seconden van de Gratis Baai kan downkopen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:58 schreef Karina het volgende:
Die man van haar zal wel balen, hij zat maar te zwoegen op die thrillers en zijn vrouw heeft meteen een bestseller geschreven.
OK het geld maakt heel veel goed, maar ik zou het toch kut vinden, je werkt je een ongeluk en een ander (je vrouw) heeft meteen een schot in de roos te pakken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik denk dat het hem geen vaginale bal kan schelen, want z'n vrouw harkt nu miljoenen binnen door dat boek, omdat al die domme vrouwen wereldwijd die rotzooi kopen terwijl je het binnen twee seconden van de Gratis Baai kan downkopen.
Als je de grootte zag leek het wel of dat voor vrouwen bedoeld is die geen vibo of dildo in hun kut durven te stoppen (dat zullen veelal van die Koefnoen-typetjes zijn die deze boeken lezen).quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:54 schreef Bravebart het volgende:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:12 schreef marcodej het volgende:
Ed Sinke is toch die patjepeeër van Rita Verdonk?
Ik dacht al waar ken ik die naam vanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:12 schreef marcodej het volgende:
Ja, zelf onderdeel van het Old boys Network.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:12 schreef marcodej het volgende:
Inderdaad, vond het ook al zo vreemd dat ze een Elsevier journalist én een VVDer laten discussiëren over corruptie door VVDers.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, zelf onderdeel van het Old boys Network.
De elkaar baantjes toeschuivende politici.
Recht tafeltje trouwens vandaag met Sinke, die Elsevierjournalist en De Winter.
Inderdaad. Jammer dat er wel goede boeken van zijn hand verschijnen.quote:
Uitgroei.quote:
Ja iddquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:39 schreef waxmask het volgende:
Wat een idiote wijven met die buttons...
Hij zit er niet ver vanaf als ik de media mag geloven, maar de tijd zal het leren... Er is al tal van slinkse truukjes gebruikt dit jaar die ten nadele van Obama zijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:45 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Leon doet alsof Romney president gaat worden.
In electoral votes ligt Obama echt ruim voor. Popular vote is leuk, maar bepaalt de uitslag niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hij zit er niet ver vanaf als ik de media mag geloven, maar de tijd zal het leren... Er is al tal van slinkse truukjes gebruikt dit jaar die ten nadele van Obama zijn.
Maar de verandering van het kiesrecht in bepaalde districten, de latino vote en nu het Israel likken doet Obama niet veel goeds...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:47 schreef MilaNL het volgende:
[..]
In electoral votes ligt Obama echt ruim voor. Popular vote is leuk, maar bepaalt de uitslag niet.
Latino's en Israel-haters gaan echt niet naar Romney hoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar de verandering van het kiesrecht in bepaalde districten, de latino vote en nu het Israel likken doet Obama niet veel goeds...
quote:
I loved the hoompapa band...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:49 schreef alors het volgende:
[..]
Amazing! Fantastic!
Standaard reactie van Amerikanen namelijk
dat trekt opa witteman nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:53 schreef Specularium het volgende:
Hey cool, zijn ze de hele nacht live?
?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:55 schreef waxmask het volgende:
Hop naar de BBC voor een dubble aflevering Famguy & AmricanDad....
Ik zie niks.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:55 schreef waxmask het volgende:
Hop naar de BBC voor een dubble aflevering Famguy & AmricanDad....
Da's jammer, het heeft best goede programma's....quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:59 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Dit programma maakt geen deel uit van uw abonnement
Kijk zelden BBC1/2 en 'goede' series download ik welquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Da's jammer, het heeft best goede programma's....
Statistieken manipuleren hoort er ook bij.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Corruptie is zeker wel iets dat verbonden lijkt te zijn met de VVD, meer dan bij andere partijen. Dat was al ten tijde van de bouwfraude zo. Als je ziet hoeveel VVD-ers verdachtte connecties hadden ten tijde van de bouwfraude, de man van Joritsma had bijvoorbeeld een bouwbedrijf dat betrokken is geweest bij de bouwfraude.
Niet zo vreemd ook bij een partij waar graaien en egoisme doodnormaal is, en denken in het maatschappelijk belang iets vies en doms.
quote:De Haas en Barend
Hoofdred. Kath. Nieuwsblad & sportjournalist in debat over duo-moederschap.
Michael van Praag
Oud Ajax-voorzitter brengt als theaterproducent 'Contrapunt' op de planken.
Joop van den Ende
Musicalproducent over zijn vandaag verschenen biografie.
Oeh!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:07 schreef golfer het volgende:
Kan leuk worden tussen De Haas en Barend.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:07 schreef henkde_j het volgende:
Is die blonde die christen extremist?
behalve als het over Ajax gaat. Wat een idioot ook toen met FdB aan tafel.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:08 schreef OProg het volgende:
Toch heeft Gijp tussen het lachen door vaak wel een scherpe kijk op voetbal.
Werd vorig jaar bij de televisier-uitzending door Johan helemaal afgemaakt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:07 schreef henkde_j het volgende:
Is die blonde die christen extremist?
Ah, even een lekker avondje mezelf kapot ergerenquote:
Daarom kijk ik ook.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:09 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ah, even een lekker avondje mezelf kapot ergeren
Was zij dat enge wijf? Of was dat weer iemand anders?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Werd vorig jaar bij de televisier-uitzending door Johan helemaal afgemaakt.
Ja, doodeng. Al weet ik inhoudelijk niet meer waaromquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was zij dat enge wijf? Of was dat weer iemand anders?
Dat was zij inderdaad.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was zij dat enge wijf? Of was dat weer iemand anders?
ze ging toen nadoen welke geluiden haar man maakte tijden voetbalwedstrijdenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:11 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja, doodeng. Al weet ik inhoudelijk niet meer waarom
Moet je d'r zometeen zien kijken als ze praat.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:11 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zij had toch een brief gestuurd aan, of iets geschreven over Jeanine Hennis en abortus?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:11 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ohja, verschrikkelijk trieste actiequote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:13 schreef alors het volgende:
[..]
Zij had toch een brief gestuurd aan, of iets geschreven over Jeanine Hennis en abortus?
Zij is er ook zoeentje die plastic embryo's voor de abortuskliniek dropt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:13 schreef alors het volgende:
[..]
Zij had toch een brief gestuurd aan, of iets geschreven over Jeanine Hennis en abortus?
Bah...wat een walgelijk wijfquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:15 schreef alors het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)n-VVD-Kamerlid.dhtml
van zulks dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |