Daar zit een Koos Alberts grap in.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:24 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Loopt de hakkelaar hier nog rond eigenlijk?
Te makkelijk Tong, overal zit een Koos Alberts grap in.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar zit een Koos Alberts grap in.
Ik hip en hopquote:
Jazeker, ik heb hier een neus voor.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:24 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Loopt de hakkelaar hier nog rond eigenlijk?
Koos grappen!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar zit een Koos Alberts grap in.
Zei ik nog tegen de slager. Lever mij eens worst zonder dat ik koos.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:27 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Te makkelijk Tong, overal zit een Koos Alberts grap in..
Maar slager Bakker stond er op?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zei ik nog tegen de slager. Lever mij eens worst zonder dat ik koos.
Ja, hij was bescheiden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maar slager Bakker stond er op?
Dat ie Readers Digest op ging zeggen en onderop schreef: 'Verder wens ik u het beste'?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:29 schreef LangeJan het volgende:
Ik ben in het bezit van de ultieme Koos Alberts grap. De grap die alle andere grappen overbodig maakt.
Hij is zo krachtig dat hij voor altijd geheim moet blijven, omdat de grap anders als een lopend vuurtje door het land zal verspreiden en een kettingreactie zal ontketenen!
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:31 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Dat ie Readers Digest op ging zeggen en onderop schreef: 'Verder wens ik u het beste'?
Ja, denk er gerust even over na.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:34 schreef LangeJan het volgende:
[..]![]()
Deze moet ik even op mij in laten werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |