quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Buma/Stemra is voor de artiesten.
Wie zei dat, ik hoorde het maar wist niet wie het zei.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:50 schreef Meneerik2 het volgende:
'Woorden als instant'
'Instant-pudding, hehehehe'
....wat? Waarom gniffel/lach je daarom
Godverdomme, vóór golfer.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:51 schreef tong80 het volgende:
Nu over Marga Klompé.
De eerste vrouwelijke minister. Maar was er wel voor Golfer.
De enige vrouw aan tafel, geloof ikquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:50 schreef iFok. het volgende:
[..]
Wie zei dat, ik hoorde het maar wist niet wie het zei.
Sorry, alweer heb je ongelijk. Ik was er al toen ze minister werd.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:51 schreef tong80 het volgende:
Nu over Marga Klompé.
De eerste vrouwelijke minister. Maar was er wel voor Golfer.
Je hebt toch nog met Drees gejudoot ?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Sorry, alweer heb je ongelijk. Ik was er al toen ze minister werd.
Nee. Maar jij zou nog even vertellen waarom het Buma/Stemra niet voor de rechten van de artiesten en de auteursrechten van ze op komt?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:55 schreef tong80 het volgende:
Je hebt toch nog met Drees gejudoot ?
Google op haar naam.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Maar jij zou nog even vertellen waarom het Buma/Stemra niet voor de rechten van de artiesten en de auteursrechten van ze op komt?
Iets minder hits dan jij hebt.quote:
Zelfs de Beatles hebben minder hits dan ik.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Iets minder hits dan jij hebt.
Maar dus geen antwoord van jou?
Wedden chat met Jos Brinkquote:
Ja Lance is de enige die doping heeft gebruiktquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:16 schreef Kenju het volgende:
Rare beslissing van de Rabobank. Alleen omdat Lance het gedaan heeft vinden ze het opeens niet meer gepast? Waarom laten ze het afhangen van Lance?
Ze willen gewoon niet meer geassocieerd worden met die dopingverhalen. Dit was gewoon de druppel...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:16 schreef Kenju het volgende:
Rare beslissing van de Rabobank. Alleen omdat Lance het gedaan heeft vinden ze het opeens niet meer gepast? Waarom laten ze het afhangen van Lance?
Inderdaad rare reden want Lance is echt niet de enige.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:16 schreef Kenju het volgende:
Idd, er gaat straks gewoon een gigantische beerput open, en daar willen ze niet op wachten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze willen gewoon niet meer geassocieerd worden met die dopingverhalen. Dit was gewoon de druppel...
lekkerquote:
Over de complete zeventien jaar.quote:
Ok, al lijkt het me nog veel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:23 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Over de complete zeventien jaar.
Wegwielrennen, veldrijden, baanwielrennen, jeugd, etc.quote:
Minimaal 15 miljoen per jaar, maar meestal meer, dus dat kan wel kloppen die 400quote:
Dat wordt elke keer gezegd, maar het wielrennen is zoveel meer dan alleen het pure wedstrijdelement.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het wielrennen gaat zo gewoon kapot
Klopt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:29 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Dat wordt elke keer gezegd, maar het wielrennen is zoveel meer dan alleen het pure wedstrijdelement.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |