abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:28:45 #1
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_118125776

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

Datingsites
Alternatief Daten
Badoo
E-Matching
FOK! Fotoboek
Friendscout24
Knuz
Lexa
next·lover
OKcupid
Pepper
Paiq
Parship
Relatieplanet
Yellowdate
• En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er is inmiddels een besloten Facebook-pagina geopend: koken met hosselkoningen, waarvoor je je bij Eef of Perzephone kan aanmelden ;) Heb je geen Facebook of wil je je gewoon aanmelden dan is dat ook helemaal prima.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

In het laatste weekend van november komt de langverwachte kookmeet. Dan gaan we met een clubje lekker met zijn allen eten bij iemand thuis.

De Daters
rush.jpg fokkerstman.jpg avatar.jpg 3tDdv.gif light-beam.jpg stanger_img.jpgfok2.jpg Jemaineintense.jpg spnsmall.jpg DOTT2_small.gif X39.jpg naamloos1.JPG burn-out1.jpg IanUI.jpg Untitled-1.jpgbill.JPGmorera.jpg
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:28:57 #2
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_118125788
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:19 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Net als SilentChaos, misschien wat beter lezen.... Heb toch al een paar keer aangegeven dat een kroeg niks voor mij is en dat ik de kroeg zeker wel geprobeerd heb, dus in welke manier zeg ik dat het niks is punt?

En je kan het ook omdraaien en eens denken, wij hebben een obsessie met de kroeg, maar deze jongen houdt daar niet van, misschien moeten wij onze obsessie met de kroeg maar niet aan hem opdringen. ;)
Ik bedoel nit dat het aan het feit ligt dat je niet van de kroeg houdt, dit is weer 1 enkel voorbeeld wat je uitlicht... Maar je hebt een behoorlijke bevooroordeeld beeld (zoals jij aangeeft uit je huidige ervaring), maar dat betekent nog niet dat het waar is...Het is heel simpel:
- Je hebt de verkeerde mensen ontmoet in je leven
- Sommige mensen ZIJN GEWOON NIET LEUK

Het is gewoon belangrijk dat je je onder de mensen begeeft (van mijn part in een boekenwinkel ipv een kroeg...waar jij je prettig voelt) en open staat voor andere dingen etc etc...
En dan is het een kwestie van 1000 mensen spreken en misschien heb je met 1 of 2 een klik, dat is het "nadeel" van aparte interesses hebben (ik heb ook aparte interesses dus ik weet dat dit een nadeel kan zijn in het zoeken van een leuke meid)... Maar dat betekent niet dat ze er niet zijn, dat is namelijk bullshit...
pi_118125796
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het gaat niet specifiek om de kroeg (al weerleg ik graag enkele punten, want ik was vroeger totaal geen kroegpersoon, had dezelfde instelling als jou). Maar ik heb wel toen ik geen vrienden in de buurt had, een kroeg opgezocht en heb daar zeker contacten aan overgehouden.
Geen vriend, niet de ware, dat klopt. Maar het heeft mijzelf een stuk opgevrolijkt en sta nu weer lekker in het leven :)

Ik zeg niet dat jij dat in de kroeg ook zal krijgen, nee, want jij zit wss anders in elkaar. Maar wat het punt is, is dat je niet alles direct moet afkaatsen als 'dat is niets voor mij, want ooit eens geprobeerd en dat werd niets'..
Er zijn genoeg andere plekken, mogelijkheden, maar je kaatst alles af als 'dat deed ik al niet, want het leek me niet leuk, dus nu zal ik dat ook niet doen'.
Misschien gewoon eens proberen, denk bv aan het vrijwilligerswerk. Wie weet ga je het onverwachts nog leuk vinden ook ;)
De enige dingen die ik afkaats zijn dingen die ik al geprobeerd heb en die gewoon totaal niet bij mij passen...
heb genoeg dingen geprobeerd, dus misschien handig als jullie dat beeld ook even bijdraaien ipv maar te denken dat ik thuis in een hoekje loop te klagen ofzo....

En daarbij ging het niet over vriendschappen, maar over een juiste dame vinden...
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_118125809
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:26 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Sommige mensen maken het zichzelf nou eenmaal niet makkelijk. Hij komt er vanzelf wel achter wat voor hem gaat werken, duidelijk is dat het nu iig niet voor hem werkt en dat hij er weinig aan doet om dat te veranderen.
zie post hierboven

hou eens op met het beeld te hebben dat ik vanuit een zolderkamertje loop te jammeren...
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:30:46 #5
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118125860
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:29 schreef Spezza19 het volgende:

heb genoeg dingen geprobeerd, dus misschien handig als jullie dat beeld ook even bijdraaien ipv maar te denken dat ik thuis in een hoekje loop te klagen ofzo....

En daarbij ging het niet over vriendschappen, maar over een juiste dame vinden...
Wij weten niet wat je allemaal geprobeerd hebt he ;) Meer dan 'dingen geprobeerd' kom je niet, dus ja dan krijg je eigen invulling van de mensen hier.

Maar via vriendschappen /kennissen kan je misschien wel die juiste dame vinden. En blijkbaar vind je dat niet bij je huidige kennissenkring.
pi_118125870
quote:

[..]

In een eerdere post zeg je juist dat je vorige relaties uit een vriendschap komen. Waarom doe je dat deze keer niet dan? :S
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:31:25 #7
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_118125883
Accepteer gewoon dat het net als voor een ieder ander interessant persoon op deze aarde gewoon een kwestie is van veel proberen, veel mensen ontmoeten en wachten op die Million to 1 shot...

Het is niet zo makkelijk als alle breezer/tvsletjes over doen laten komen door elke week een andere "liefde van hun leven" voor te stellen aan hun familia... da's namelijk bullshit
pi_118125902
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:30 schreef Cue_ het volgende:

Maar via vriendschappen /kennissen kan je misschien wel die juiste dame vinden. En blijkbaar vind je dat niet bij je huidige kennissenkring.
Ik wil je niet steeds herhalen, maar dit is wel zo. Nu ga je haar niet vinden, dan moet je dus je omgeving aan gaan passen.
pi_118125918
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wij weten niet wat je allemaal geprobeerd hebt he ;) Meer dan 'dingen geprobeerd' kom je niet, dus ja dan krijg je eigen invulling van de mensen hier.

Dat klopt, mijn kennissenkring bestaat uit veel leeftijdsgenoten en op mijn leeftijd zijn helaas veel mensen al gesetteld en daarmee vaak ook weer hun vrienden/kennissen....

Ik merk daarin echt wel veel verschil.... Verjaardagen, feestjes, wat dan ook...
pi_118125940
goeie tt
pi_118125956
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:32 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Dat klopt, mijn kennissenkring bestaat uit veel leeftijdsgenoten en op mijn leeftijd zijn helaas veel mensen al gesetteld en daarmee vaak ook weer hun vrienden/kennissen....

Ik merk daarin echt wel veel verschil.... Verjaardagen, feestjes, wat dan ook...
Aan de andere kant (althans in theorie) heb je wel weer veel mensen die vrienden hebben die wel gaan settelen en zijzelf dan weer niet.
Potentieel nieuw vriendschapsmateriaal toch?
pi_118125980
quote:

[..]

zie post hierboven

hou eens op met het beeld te hebben dat ik vanuit een zolderkamertje loop te jammeren...
Is toch een beetje het beeld wat jezelf neerzet (op het zolderkamertje na misschien).

Het type vrouw wat jij omschreef is echt wel te vinden, maar dat het tot nu toe niet gelukt is betekend ziet dat ze er niet is. Je eigen houding is wel heel belangrijk en die komt vrij negatief over hier op het forum. Ik weet niet hoe je echt in de omgang bent natuurlijk, maar probeer eens op een andere manier naar de dingen te kijken.

En iedereen heeft wel eens een dip momentje...ik heb ze regelmatig. En dan zet je je schouders er weer onder en ga je door.
pi_118126006
edit- laat maar :) ik hou op
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118126058
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:32 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Herkenbaar. Daarom heb ik mij op FOK! ingeschreven en leer ik steeds meer nieuwe mensen kennen en hou er leuke vriendschappen aan over. En via dit topic dus ook juist meer singles. En misschien niet de ware voor mij, maar wie weet via via dat er toch een keer wat leuks op je pad komt.
pi_118126077
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:34 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Is toch een beetje het beeld wat jezelf neerzet (op het zolderkamertje na misschien).

Het type vrouw wat jij omschreef is echt wel te vinden, maar dat het tot nu toe niet gelukt is betekend ziet dat ze er niet is. Je eigen houding is wel heel belangrijk en die komt vrij negatief over hier op het forum. Ik weet niet hoe je echt in de omgang bent natuurlijk, maar probeer eens op een andere manier naar de dingen te kijken.

En iedereen heeft wel eens een dip momentje...ik heb ze regelmatig. En dan zet je je schouders er weer onder en ga je door.
Mja, dat is het nadeel van het internet denk ik... dingen kunnen te snel verkeerd geinterpreteerd worden... Vandaar dat ik er smileys enzo bij zet...
Ik ben geen negatief persoon daarin ofzo, maar het soms is het gewoon irritant dat je om je heen allemaal stelletjes ziet en dat ik maar blijf hangen in het single zijn....
pi_118126117
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:36 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Herkenbaar. Daarom heb ik mij op FOK! ingeschreven en leer ik steeds meer nieuwe mensen kennen en hou er leuke vriendschappen aan over. En via dit topic dus ook juist meer singles. En misschien niet de ware voor mij, maar wie weet via via dat er toch een keer wat leuks op je pad komt.
Mja, ik neuzel ook rond in dat topic voor mensen te ontmoeten, maar dat is ook geen succes tot nu toe...
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:39:20 #17
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118126159
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:36 schreef Spezza19 het volgende:

Mja, dat is het nadeel van het internet denk ik... dingen kunnen te snel verkeerd geinterpreteerd worden... Vandaar dat ik er smileys enzo bij zet...
Ik ben geen negatief persoon daarin ofzo, maar het soms is het gewoon irritant dat je om je heen allemaal stelletjes ziet en dat ik maar blijf hangen in het single zijn....
Zoals je zelf al zei dat je allerlei hobbys hebt waarmee je de deur uitgaat, zegt al dat je niet alleen op je zolderkamertje zit ;)
Ik kom nu misschien wat hard over, maar ik snap best goed hoe het voelt hoor.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:41:25 #18
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118126231
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:38 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Mja, ik neuzel ook rond in dat topic voor mensen te ontmoeten, maar dat is ook geen succes tot nu toe...
Ik neem terug wat ik zei over te kritisch, misschien wil je wel te graag op dit moment en ben je juist niet kritisch genoeg. Ook op datingsites. Gewoon net zo lang voorkeuren aangeven en erop zoeken tot je een redelijk passende leuke dame treft en daarmee aan de slag.
pi_118126327
Dit is een beetje mijn probleem

Ik ben altijd maar degene die te horen krijgt: je bent zo'n leuke lieve jongen, snap niet dat je vrijgezel bent...
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:41 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik neem terug wat ik zei over te kritisch, misschien wil je wel te graag op dit moment en ben je juist niet kritisch genoeg. Ook op datingsites. Gewoon net zo lang voorkeuren aangeven en erop zoeken tot je een redelijk passende leuke dame treft en daarmee aan de slag.
Mja, ik ben geen van beide, ik ben niet kritisch en ben ook niet wanhopig... Ik zeg alleen dat ik het irritant vind dat er blijkbaar geen dames zijn die bij mij passen....

Ik kom haar vanzelf wel tegen of juist niet, wie weet... Ik vermaak mij prima als single zijnde, maar ik mis gewoon het delen met een ander... :)
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:45:21 #20
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118126384
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:43 schreef Spezza19 het volgende:

Ik ben altijd maar degene die te horen krijgt: je bent zo'n leuke lieve jongen, snap niet dat je vrijgezel bent...

[..]

Mja, ik ben geen van beide, ik ben niet kritisch en ben ook niet wanhopig... Ik zeg alleen dat ik het irritant vind dat er blijkbaar geen dames zijn die bij mij passen....

Ik kom haar vanzelf wel tegen of juist niet, wie weet... Ik vermaak mij prima als single zijnde, maar ik mis gewoon het delen met een ander... :)
Ik ben ook vier jaar vrijgezel hoor, er zijn er meer die al een tijdje "zoeken". Komt vanzelf. Benieuwd of je hier binnenkort een succesverhaal komt posten, ben je dan bijna wel verplicht ;)
pi_118126386
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:38 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ben je dan al eens naar een meet geweest? Want ook daar hoor ik je vnl negatief, bijv over FB (ik heb er ook niet veel mee, maar het is een handig medium om contacten te onderhouden). En die meets kunnen gewoon leuk zijn om nieuwe mensen te leren kennen, niet zozeer om de ware te vinden. Maar vanuit daar kun je weer verder netwerken.
pi_118126455
En een forum voor reisgenoten?

Bestemming: Engeland
Vervoermiddel: Te voet of met de fiets.
Weersverwachting: Bij voorkeur regen.
pi_118126564
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:43 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Wat je schrijft is allemaal heel herkenbaar. En van die opmerkingen van "hoe kan het dat jij nog niemand bent tegengekomen, je bent zo een leuke vent/meid" daar schiet je idd niks mee op.
Ik word, zoals volgens mij velen hier, ook niet makkelijk verliefd. Terwijl vriendinnen van mij van de ene in de andere relatie rollen. Toch zijn dat dingen die meer bij jezelf liggen dan dat er niemand voor je is. Ik zeg niet dat je jezelf moet veranderen, maar een stuk zelfreflectie kan soms heel waardevol zijn.
pi_118126640
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:45 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ben je dan al eens naar een meet geweest? Want ook daar hoor ik je vnl negatief, bijv over FB (ik heb er ook niet veel mee, maar het is een handig medium om contacten te onderhouden). En die meets kunnen gewoon leuk zijn om nieuwe mensen te leren kennen, niet zozeer om de ware te vinden. Maar vanuit daar kun je weer verder netwerken.
Het enige negatieve dat ik daar geuit heb is dat "clique" gevoel voor het mogen bijwonen van een meet... Het komt niet echt uitnodigend over namelijk als je eisen gaat stellen over wie er wel en niet mogen komen in een topic dat juist ontstaan is uit de behoefte om nieuwe mensen te leren kennen en dan een post zien dat er al een clique is die al heen gaan...
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:52:49 #25
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118126723
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:50 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Het enige negatieve dat ik daar geuit heb is dat "clique" gevoel voor het mogen bijwonen van een meet... Het komt niet echt uitnodigend over namelijk als je eisen gaat stellen over wie er wel en niet mogen komen in een topic dat juist ontstaan is uit de behoefte om nieuwe mensen te leren kennen en dan een post zien dat er al een clique is die al heen gaan...
Enige wat ik ooit als eis heb gezien was toen weisman het had over dat etentje. Voor de rest staat alles vrij toch?
pi_118126732
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:50 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Dat was 1 meet...er staan er nog meer op de planning. Vervelende voor jou misschien is dat de meeste info daarover op FB staat. En er zitten meer mensen daar dan alleen 'dat kliekje'. En anders je eigen meet organiseren ^O^
pi_118126773
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Enige wat ik ooit als eis heb gezien was toen weisman het had over dat etentje. Voor de rest staat alles vrij toch?
Ja en dat was ook het enige negatieve dat ik gepost had.... als reactie op de post dat ik daar negatief zou zijn in dat topic
pi_118126816
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:53 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Dat was 1 meet...er staan er nog meer op de planning. Vervelende voor jou misschien is dat de meeste info daarover op FB staat. En er zitten meer mensen daar dan alleen 'dat kliekje'. En anders je eigen meet organiseren ^O^
Mja, ik zal wel een fake FB account aanmaken daarvoor dan
pi_118126927
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:55 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Dat wordt dus ook niet echt gewaardeerd. Het gaat er juist om dat je jezelf een beetje open durft te stellen. En als jij je FB account gewoon afschermt kan niemand erop kijken, alleen degene die je als vriend uitnodigt, maar dus niet mensen uit de groep. Met een fake account komt het over alsof je wat te verbergen hebt en daar meer zit om van anderen wel de nodige info te zien. Maar goed, je kan het proberen natuurlijk.
pi_118126984
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:55 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Doen! En alleen de meet van Weissman had "inschrijvingseisen". Was zijn keuze en dat mag hij is tenslotte de organisator. Er zijn al best wat meets geweest. Stuk of 8 denk ik in totaal. Van borrelen in Utrecht, tot poolen in Amsterdam. Van Transformermeet( don't ask) tot eten in Tilburg.

Meestal ontstaan de initiatieven op Facebook :).[/end promotie]
pi_118127043
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:58 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Dat wordt dus ook niet echt gewaardeerd. Het gaat er juist om dat je jezelf een beetje open durft te stellen. En als jij je FB account gewoon afschermt kan niemand erop kijken, alleen degene die je als vriend uitnodigt, maar dus niet mensen uit de groep. Met een fake account komt het over alsof je wat te verbergen hebt en daar meer zit om van anderen wel de nodige info te zien. Maar goed, je kan het proberen natuurlijk.
En dit. Het is een geheime groep, dus niemand van jouw facebook kan het zien of andersom, behalve degene die je tot de groep heeft toegelaten.
pi_118127063
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:59 schreef Chawi het volgende:

[..]

Doen! En alleen de meet van Weissman had "inschrijvingseisen". Was zijn keuze en dat mag hij is tenslotte de organisator. Er zijn al best wat meets geweest. Stuk of 8 denk ik in totaal. Van borrelen in Utrecht, tot poolen in Amsterdam. Van Transformermeet( don't ask) tot eten in Tilburg.

:D
En wij gaan morgen meeten. Weer iemand nieuw leren kennen ^O^ Gezellig!
  donderdag 18 oktober 2012 @ 15:02:16 #33
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118127094
quote:
14s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:01 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

:D
En wij gaan morgen meeten. Weer iemand nieuw leren kennen ^O^ Gezellig!
Succes! :) hoop dat het leuk wordt, vast wel :) Veel plezier in ieder geval!
we dan
pi_118127124
Yeah!!! Altijd leuk om een naamgenootje te ontmoeten!
Spelkaarten neem ik trouwens ook mee. Er is een klaverjasvariant voor 3 personen _O-
Ik neem ook een dekentje mee voor op de bank. Ik kan niet zonder :')
Ohja en een groot kussen. Wel handig om mezelf achter te verstoppen met het thema :@
pi_118127147
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Succes! :) hoop dat het wat wordt :) Veel plezier in ieder geval!
Thanks!
Vast wel...it's all in the name ;) Kan bijna niet misgaan.
pi_118127153
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:59 schreef Chawi het volgende:

[..]

Ik ga ook weer even wat posten daar binnenkort, ik geloof dat ik nog wat goed te maken heb met je na mijn salmonella-avontuur in Tokyo :')
pi_118127214
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:03 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik ga ook weer even wat posten daar binnenkort, ik geloof dat ik nog wat goed te maken heb met je na mijn salmonella-avontuur in Tokyo :')
Vond het vooral erg vervelend voor jou! Maar weer een keer meeten, top. Was verleden keer ook erg gezellig :7
pi_118127244
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:03 schreef Chawi het volgende:
Yeah!!! Altijd leuk om een naamgenootje te ontmoeten!
Spelkaarten neem ik trouwens ook mee. Er is een klaverjasvariant voor 3 personen _O-
Ik neem ook een dekentje mee voor op de bank. Ik kan niet zonder :')
Ohja en een groot kussen. Wel handig om mezelf achter te verstoppen met het thema :@
Ik hou je handje wel vast O-) . En anders hebben we nog een sterke man in ons midden die ons...oh wacht, we hebben het over H_J }) , die dus ws eerder de boel gaat lopen opnaaien.
pi_118127272
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:05 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ik hou je handje wel vast O-) . En anders hebben we nog een sterke man in ons midden die ons...oh wacht, we hebben het over H_J }) , die dus ws eerder de boel gaat lopen opnaaien.
Daar hebben we niets aan in ieder geval. Gelukkig kan ik wel wat hebben, zolang ik maar mijn kussentje heb _O-
pi_118127458
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:06 schreef Chawi het volgende:

[..]

Daar hebben we niets aan in ieder geval. Gelukkig kan ik wel wat hebben, zolang ik maar mijn kussentje heb _O-
nou ben ik toch nieuwsgierig wat voor thema dat gaat zijn :P
ik zit overigens nog te wachten op mn acceptance in de FB groep :(
Hiroshima '45, Chernobyl '86, Windows '95
pi_118127481
Oke.. Weer on topic?

(Voel me nu ook echt een groentje in een keer.. Hoor niet tot jullie leeftijdsgroep namelijk ;) )
pi_118127538
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:11 schreef DavetheNL het volgende:
Oke.. Weer on topic?

(Voel me nu ook echt een groentje in een keer.. Hoor niet tot jullie leeftijdsgroep namelijk ;) )
Ook in dit topic worden meets gehouden variërend in de leeftijd 20-38...met ook een eigen FB groep, zie OP.

En wij gaan morgen een avondje Horrorfilms kijken.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 15:13:31 #43
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_118127568
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:36 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

ik las dat je ging verhuizen. Onder de rivieren zou al helpen
pi_118127647
quote:
14s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:13 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ik las dat je ging verhuizen. Onder de rivieren zou al helpen
Richting Utrecht/Amersfoort...iig wat dichter in de buurt ;)
pi_118128098
Dat ik eerst zo ongeveer 2 topics door moet lezen voordat ik kan melden dat ik gisteravond een date had... :P
was leuk :) maar hoe langer het duurde hoe meer ik me ging ergeren aan z'n Limburgse accent... :') En ik ben de laatste die daar iets van mag zeggen aangezien ik het zelf ook nog steeds niet helemaal afgeleerd heb, maar ik vind het echt heel lelijk. Verder was het wel heel gezellig, dus misschien moet ik me er maar gewoon overheen zetten. Wat mij betreft nog wel een vervolgdate, wat hem betreft ook. :)
pi_118128286
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:25 schreef maen het volgende:
Dat ik eerst zo ongeveer 2 topics door moet lezen voordat ik kan melden dat ik gisteravond een date had... :P
was leuk :) maar hoe langer het duurde hoe meer ik me ging ergeren aan z'n Limburgse accent... :') En ik ben de laatste die daar iets van mag zeggen aangezien ik het zelf ook nog steeds niet helemaal afgeleerd heb, maar ik vind het echt heel lelijk. Verder was het wel heel gezellig, dus misschien moet ik me er maar gewoon overheen zetten. Wat mij betreft nog wel een vervolgdate, wat hem betreft ook. :)
Had ook niet gehoeven hoor, staat toch vnl BS in zoals je ws wel gelezen hebt :P

Maar leuk! Accent kan idd een afknapper zijn, maar als je iemand echt leuk vindt hoor je het vanzelf niet meer. Mits je elkaar kan verstaan natuurlijk. Veel plezier op je vervolgdate *O*
pi_118128347
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:12 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ook in dit topic worden meets gehouden variërend in de leeftijd 20-38...met ook een eigen FB groep, zie OP.

En wij gaan morgen een avondje Horrorfilms kijken.
Sorry.. Ik verwarde dit met een van de meet-groepen :@
  donderdag 18 oktober 2012 @ 15:31:11 #48
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_118128369
Ik erger me soms ook aan het Brabants/semi-Limburgs van m'n vriendin... Daarentegen ergert zij zich aan m'n Haags... Heft elkaar prima op ^O^
Op een gegeven moment hoor je het niet meer idd, totdat je er weer op gaat letten :')

Maar leuk *O*
pi_118128473
Ik snap ook wel dat de meeste mensen niets aan accenten kunnen doen, maar het leidt me enorm af. Of dat ik me dan ga ergeren aan lokale uitdrukkingen die mensen veel gebruiken.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 15:35:06 #50
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118128539
Ik ben echt heel blij dat mijn accent enorm meevalt O+
Ik erger mij ook al snel aan andere accenten
pi_118128546
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:33 schreef Mystikvm het volgende:
Ik snap ook wel dat de meeste mensen niets aan accenten kunnen doen, maar het leidt me enorm af. Of dat ik me dan ga ergeren aan lokale uitdrukkingen die mensen veel gebruiken.
Ik vind accenten juist weer grappig. Lokale uitdrukkingen vind ik eigenlijk ook wel leuk (al moet ik vaak wel om uitleg vragen :P )
pi_118128639
Vorige week in braband gestaan op Festyland... maar vind die brabandse accentjes alleen maar schattig haha :Y
pi_118128717
Ik heb me altijd aan het Limburgs accent geërgerd. Het dialect op zich vind ik wel mooi, maar dat spreek ik alleen nog maar met mensen waar ik dat altijd mee gesproken heb. Dus met m'n date gister niet, al had het wel gekund.
Andere accenten vind ik dan wel weer leuk, zelfs het Brabants, zolang het inderdaad te verstaan is :P Misschien moet ik Limburg niet meer als zoekgebied hebben, ik wil er toch ook niet meer terug 'later'. Maar we zullen zien!
pi_118128780
Het is wel even wennen als iemand de date 'stik leutig' vindt :P
pi_118128815
Persoonlijke mening; ik vind dat er veel accenten/dialecten zijn waardoor iemand dommer kan lijken dan hij/zij is. Het komt op mij vaak heel boers en plat over. Of met de zuidelijke accenten/dialecten juist heel soft, mannen worden een stuk vrouwelijker met een zuidelijk accent.
Ik weet dat het niet zo is en heb er ook geen problemen mee als iemand een beetje met een accent praat, maar het moet niet 'te' zijn. Ook omdat ik dat gewoon niet ga verstaan.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 15:42:32 #56
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_118128905
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:35 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik vind accenten juist weer grappig. Lokale uitdrukkingen vind ik eigenlijk ook wel leuk (al moet ik vaak wel om uitleg vragen :P )
Dat zeker ja :D
pi_118128914
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:40 schreef Sekhmet het volgende:
Persoonlijke mening; ik vind dat er veel accenten/dialecten zijn waardoor iemand dommer kan lijken dan hij/zij is. Het komt op mij vaak heel boers en plat over. Of met de zuidelijke accenten/dialecten juist heel soft, mannen worden een stuk vrouwelijker met een zuidelijk accent.
Ik weet dat het niet zo is en heb er ook geen problemen mee als iemand een beetje met een accent praat, maar het moet niet 'te' zijn. Ook omdat ik dat gewoon niet ga verstaan.
Ik was laatst in Twente om te stappen, komen er vrouwen voorbij waarvan ik dacht 'Nou, daar kan ik wel wat mee'. Toen trok ze haar boerenschuur los en hoefde ik niet meer :')
  donderdag 18 oktober 2012 @ 15:42:57 #58
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_118128927
En dat is ook het nadeel met internet, je hoort het accent niet. :'(

Ik knap ook af op accenten. En ik ben zelf nota bene geboren en getogen Limburger, maarja. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_118128953
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:40 schreef Sekhmet het volgende:
kan ik me idd wel in vinden. ik heb zelf een redelijk 'soft' accent, heb over heel brabant gewoond dus niks zwaars. maar hoor het wel dat ik uit t zuiden kom. limburgs vind ik dan weer verschrikkelijk.. eigenlijk alle dialecten. storen zal ik me aan accenten niet echt doen, mits gematigd.
pi_118128984
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:42 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik was laatst in Twente om te stappen, komen er vrouwen voorbij waarvan ik dacht 'Nou, daar kan ik wel wat mee'. Toen trok ze haar boerenschuur los en hoefde ik niet meer :')
Dat heb ik hier in Groningen ook regelmatig. Twee keer een date gehad waar ik echt even schrok het moment dat hij begon te praten. Grappige was dat bij één, die ik ook echt leuk vond, de ergenis snel weg was. Bij de ander bleef ik mij er aan ergeren.
pi_118129039
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:58 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ik heb gewoon geen behoefte dat fokkers die ik (nog) niet ken, lekker al mijn familie kan zien.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 15:45:50 #62
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_118129052
Wat dat betreft kan je beter in de randstad wonen dan... Je hoort wel de accenten, maar zijn allemaal even hard en direct :P
pi_118129057
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:44 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Dat heb ik hier in Groningen ook regelmatig. Twee keer een date gehad waar ik echt even schrok het moment dat hij begon te praten. Grappige was dat bij één, die ik ook echt leuk vond, de ergenis snel weg was. Bij de ander bleef ik mij er aan ergeren.
Je ging toch verhuizen naar de beschaving?

Ik heb weinig dates gehad met mensen met een enorm accent. Eén keertje in Brabant. Die had het op een gegeven moment over de 'keiband' ofzo...Bleek een stoeprand te zijn. Dat was ook zo'n typische Brabantse die Brabant helemaal fantastisch vond. Die heb ik snel maar weer afgeschreven :')
pi_118129166
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:45 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik heb weinig dates gehad met mensen met een enorm accent. Eén keertje in Brabant. Die had het op een gegeven moment over de 'keiband' ofzo...Bleek een stoeprand te zijn. Dat was ook zo'n typische Brabantse die Brabant helemaal fantastisch vond. Die heb ik snel maar weer afgeschreven :')
haha, ja ik date meestal ook met brabantse; en gelukkig versta ik dat soort dingen dan wel. maar als ze niet gewoon hun ABN beheersen dan is het toch 'volgende!' idd..
pi_118129169
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:45 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ik heb gewoon geen behoefte dat fokkers die ik (nog) niet ken, lekker al mijn familie kan zien.
Dat kan dus ook niet als jij alles goed afstelt (je kunt zelf instellen wie wat kan zien) Bij mij kunnen de mensen uit de groep alleen mijn naam en profielfoto zien (en misschien vriendenlijst, maar ook die kan je anders instellen). Geen berichten, geen andere foto's of wat dan ook. Daar moet je je echt niet druk om maken. En je kunt ook alleen je voornaam gebruiken en eventueel een leuk plaatje ipv je eigen foto...dan weten wij nog niks. Maar als je wilt gaan meeten zullen ze ook wat meer over je te weten komen...tenminste het lijkt mij dat je ergens over gaat praten.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 15:49:26 #66
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118129188
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:45 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Hoeft niet, je kunt je fb afschermen, beperkt zichtbaar, voor mensen met wie je niet bevriend bent en zelfs voor vrienden.
pi_118129196
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:45 schreef SilentChaos het volgende:
Wat dat betreft kan je beter in de randstad wonen dan... Je hoort wel de accenten, maar zijn allemaal even hard en direct :P
Alsof Haags zo lekker klinkt _O-
  donderdag 18 oktober 2012 @ 15:51:10 #68
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118129238
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:49 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Uhm sorry :o
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_118129260
Ah, duidelijk wat betreft Facebook... :)
Wie wil er vriendjes worden voor het geheime genootschap? :P
  donderdag 18 oktober 2012 @ 15:52:16 #70
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118129283
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:48 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Dat kan dus ook niet als jij alles goed afstelt (je kunt zelf instellen wie wat kan zien) Bij mij kunnen de mensen uit de groep alleen mijn naam en profielfoto zien (en misschien vriendenlijst, maar ook die kan je anders instellen). Geen berichten, geen andere foto's of wat dan ook. Daar moet je je echt niet druk om maken. En je kunt ook alleen je voornaam gebruiken en eventueel een leuk plaatje ipv je eigen foto...dan weten wij nog niks. Maar als je wilt gaan meeten zullen ze ook wat meer over je te weten komen...tenminste het lijkt mij dat je ergens over gaat praten.
Dat is me tot op heden nog niet gelukt op facebook :{
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_118129321
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:45 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Yep, eindelijk weg van het platteland waar alleen maar blanken wonen en geen zak te beleven is :)
Ik heb ze allemaal wel eens gedate, Brabanders, Groningers, Hagenezen, Utrechters, Amsterdammers. Als ze echt leuk zijn, niks aan de hand. Maar liever iemand die gewoon ABN praat (of iig kan praten).
pi_118129364
quote:
12s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:51 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Uhm sorry :o
Het is je vergeven :*
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:00:17 #73
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118129628
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:53 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Yep, eindelijk weg van het platteland waar alleen maar blanken wonen en geen zak te beleven is :)
Ik heb ze allemaal wel eens gedate, Brabanders, Groningers, Hagenezen, Utrechters, Amsterdammers. Als ze echt leuk zijn, niks aan de hand. Maar liever iemand die gewoon ABN praat (of iig kan praten).
Nou nou, ga je nou direct op het Noorden afgeven? ;) En welke blanke mensen?
Snap het hoor, hoop dat je snel een leuke plek vindt!
Mij maakt een licht accent ook niet uit, eigenlijk best leuk. Vooral Twents of Brabants. Die Brabantse rrgggrrr vind ik leuk, vraag me niet waarom.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:01:01 #74
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118129665
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:54 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Het is je vergeven :*
:D ga je het mij vergeven :D

Zal andersom moeten zijn :P

Maar oke je hebt me met je :*
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:01:51 #75
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118129697
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:00 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Mij maakt een licht accent ook niet uit, eigenlijk best leuk. Vooral Twents of Brabants. Die Brabantse rrgggrrr vind ik leuk, vraag me niet waarom.
Leids met een rrrrrr roterdams me een T
pi_118129722
quote:

[..]

rrrgrrrggrrr?:P probeer me even in te beelden welke letter hier bedoeld wordt :P
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:02:37 #77
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_118129736
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:49 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

:Y

Maar goed, ik praat niet echt heel Haags... Je hoort dat ik hier uit de omgeving kom ja, maar het is niet overdreven :D Maar voor een brabander wel schrikken blijkbaar _O-
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:02:57 #78
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118129756
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:02 schreef IceDustbin2 het volgende:

[..]

rrrgrrrggrrr?:P probeer me even in te beelden welke letter hier bedoeld wordt :P
:D de brabantse r.. of g.. beetje inwisselbaar ;)
pi_118129794
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:02 schreef eefje801 het volgende:

[..]

:D de brabantse r.. of g.. beetje inwisselbaar ;)
ah, ja die heb ik dan wel onder de knie ;) regelmatig discussie met een leidse vriend van me tussen bordje en bochtje :P
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:05:17 #80
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118129865
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:02 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Maar goed, ik praat niet echt heel Haags... Je hoort dat ik hier uit de omgeving kom ja, maar het is niet overdreven :D Maar voor een brabander wel schrikken blijkbaar _O-
Ik ook niet!! Een niet nader te noemen persoon kon niet raden waar ik vandaan kwam. Ze dacht ergens uiterst zuidelijk of zo iets was het.

Ik spreek prima ABN en dat ze me af en toe niet verstond kwam door de slechte verbinding :P

Op zeker dat wij elkaar wel goed verstaan SilentChaos!
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:06:24 #81
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_118129903
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:05 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik ook niet!! Een niet nader te noemen persoon kon niet raden waar ik vandaan kwam. Ze dacht ergens uiterst zuidelijk of zo iets was het.

Ik spreek prima ABN en dat ze me af en toe niet verstond kwam door de slechte verbinding :P

Op zeker dat wij elkaar wel goed verstaan SilentChaos!
Dat denk ik ook :9
Wel ff samen een broodje ui met ei bestellen in snackbar De Vrijheid natuurlijk... Ik verlogen m'n afkomst niet natuurlijk....
pi_118129943
quote:

[..]

Was niet zo bedoeld. Groningen O+ Zal altijd mijn thuis blijven.
Maar tijd voor wat nieuws :Y Ook een goede manier om van je gebaande paden af te wijken en nieuwe mensen te leren kennen.
pi_118129954
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:06 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Wel ff samen een broodje ui met ei bestellen in snackbar De Vrijheid natuurlijk... Ik verlogen m'n afkomst niet natuurlijk....
verloochen, toch? :P
pi_118129973
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:01 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Leids met een rrrrrr roterdams me een T
Ik schijn een Leidse rrrr te hebben ;(
En ik kom niet eens uit Leiden :'(
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:08:32 #85
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_118129991
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:07 schreef IceDustbin2 het volgende:

[..]

verloochen, toch? :P
Ik dacht al: wat doet dat rooie lijntje eronder _O- met als idee om er "vervlogen" van te maken :')

Maar bedankt :D (had geen zin het te googlen)....

Of ik gooi er een ook_gek doorheen: ik ben dyslectisch :P (sorry kon het niet laten.. :*)
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:08:51 #86
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118130002
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:07 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Was niet zo bedoeld. Groningen O+ Zal altijd mijn thuis blijven.
Maar tijd voor wat nieuws :Y Ook een goede manier om van je gebaande paden af te wijken en nieuwe mensen te leren kennen.
Absoluut! Ik kom ook echt wel even buurten daar. Ik ben juist van plan in de nabije toekomst van mijn stad naar Grun te gaan, ook eens wat anders ;)
Jij gaat voorjjjrr de Gooise r nu natuurlijk
pi_118130029
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:02 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik ben het wel gewend. Mijn vader is hagenees zonder accent, maar mijn oom heb ik nooit een woord mee kunnen wisselen. Dat was echt te erg 8)7
pi_118130038
Ach, ik ben een rivierenlander betuwenaar. Alleen als ik een onbekend iemand spreek denkt die altijd dat ik een zuiderling ben ;)
pi_118130076
quote:

[..]

En zeiken als een reiger op het leidseplein natuurlijk!
pi_118130105
quote:
17s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:08 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Absoluut! Ik kom ook echt wel even buurten daar. Ik ben juist van plan in de nabije toekomst van mijn stad naar Grun te gaan, ook eens wat anders ;)
Jij gaat voorjjjrr de Gooise r nu natuurlijk
Die heb ik al een beetje. Ik kom natuurlijk wel uit de kakwijk van Groningen :')
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:18:09 #91
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118130345
quote:

[..]

Hey luister awe pik, weh gah wel keer kroketjuh gappuh beh duh vreheid!

quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:12 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Die heb ik al een beetje. Ik kom natuurlijk wel uit de kakwijk van Groningen :')
Waar in groningen is dat dat?

Laatst hoorde ik van mensen dat ik een beetje bekakt praat -O-
pi_118130404
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:10 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

En zeiken als een reiger op het leidseplein natuurlijk!
aha. 't leidseplein in den haag bedoel je?
I think I'm in love
(probably just hungry)
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:20:56 #93
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118130470
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:19 schreef Ballard het volgende:

[..]

Amsterdam toch?
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:23:00 #94
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118130571
Volgens mij raken we nu wel heel erg offtopic ;)
pi_118130593
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:18 schreef ook_gek het volgende:

Het zuiden van stad Groningen.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:19 schreef Ballard het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk, maar naast dat ei met ui gebeuren de enige zin die ik in het Haags kan uitspreken.

En ik weet wat een poepzak is :')
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:25:42 #96
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_118130708
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:18 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hey luister awe pik, weh gah wel keer kroketjuh gappuh beh duh vreheid!

[..]

Laatst hoorde ik van mensen dat ik een beetje bekakt praat -O-
^O^

Je hebt ook de kouwe kak he in Den Haag :r
Van die tennisclubfiguren :r
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:27:14 #97
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118130782
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:25 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

^O^

Je hebt ook de kouwe kak he in Den Haag :r
Van die tennisclubfiguren :r
Ben wel in de kakbuurt van scheveningen opgegroeid :@
pi_118130794
nee leidseplein is niet in den haag maar in amsterdam ja :P
ik vroeg me af waarom je in den haag op t leidse plein zou gaan zeiken ;)
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118130880
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:27 schreef Ballard het volgende:
Je hoeft ook niet te zeiken in Den Haag als Hagenees zijnde...kan ook in Amsterdam :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:30:09 #100
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_118130915
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:27 schreef Ballard het volgende:
Veel Hagenezen hebben het niet zo op Amsterdam ;)
pi_118130979
ik ben ook hagenees maar heb nog nooit iemand over 't leidseplein gehoord :P
I think I'm in love
(probably just hungry)
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:43:07 #102
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118131462
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:29 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Je hoeft ook niet te zeiken in Den Haag als Hagenees zijnde...kan ook in Amsterdam :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij deze de uitnodiging voor een rondleiding in Scheveningen / den haag *)
pi_118131601
Crazy Piano's *O*
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:48:19 #104
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_118131679
Grote Markt *O*
pi_118131728
It Rains Fishes *O*

En ik ken Den Haag best goed...althans een gedeelte ervan.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:52:32 #106
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118131877
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:48 schreef SilentChaos het volgende:
Grote Markt *O*
Liever het plein *O*

quote:
17s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:46 schreef Chawi het volgende:
Crazy Piano's *O*
Kut tent
pi_118131952
Voor de wandelaars en natuurliefhebbers wil ik best Lelystad laten zien :P
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:55:24 #108
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118132019
quote:
4s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:23 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij raken we nu wel heel erg offtopic ;)
I know.. azijnpisserig.. maar anders komt t modje weer langs enzo ;(
  donderdag 18 oktober 2012 @ 17:13:24 #109
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118132891
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:55 schreef Cue_ het volgende:

[..]

I know.. azijnpisserig.. maar anders komt t modje weer langs enzo ;(
  donderdag 18 oktober 2012 @ 17:15:13 #110
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_118132981
Ok, ff een datingsite ervaring weer voor de lachers!

Kreeg tijdje terug n interesseberichtje van een dame van 25. Ik terugsturen: wat wil je allemaal weten? met een smiley, stuurt ze 'haha, jij bent een slimme, alles natuurlijk! keertje mailen? [insert mailadres] Ach best, zat geen foto bij maar die zou ik wel even vragen. Krijg ik een dag later een mail van d'r waarin ze zegt haar profiel op de betreffende site verwijderd te hebben (ok, eerste argwaan), maar chatten via Live Messenger, was dat een idee? Eh, nee want dat heb ik niet.

Dus mailen. Ik meteen foto vragen en geinformeerd naar werk, studie, etc, meldt ze vrolijk dat ze laatste jaar Havo doet! :{ Wtf, ze was toch 25? Uit beleefdheid kort mailtje teruggestuurd, animo was wel weg. Reageert ze weer, in saaie bewoordingen met korte zinnen. Ik vond 't wel best en heb het afgekapt. Week later: 'wil je nog contact?' Eh... nee ben druk.

Geen reacties meer gehad. Krijg ik nu opeens 2 weken later weer een mail: 'sorry voor mijn late reactie, maar ik wil het contact stoppen want ik ben iemand tegengekomen. Het spijt me'. Verstuurd vanaf een ander emailadres :D

Mooie boel...
pi_118132991
deze week met een meisje gezoend en dat ging zo erbarmelijk. was echt ranzig
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118133034
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 17:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ok, ff een datingsite ervaring weer voor de lachers!

Kreeg tijdje terug n interesseberichtje van een dame van 25. Ik terugsturen: wat wil je allemaal weten? met een smiley, stuurt ze 'haha, jij bent een slimme, alles natuurlijk! keertje mailen? [insert mailadres] Ach best, zat geen foto bij maar die zou ik wel even vragen. Krijg ik een dag later een mail van d'r waarin ze zegt haar profiel op de betreffende site verwijderd te hebben (ok, eerste argwaan), maar chatten via Live Messenger, was dat een idee? Eh, nee want dat heb ik niet.

Dus mailen. Ik meteen foto vragen en geinformeerd naar werk, studie, etc, meldt ze vrolijk dat ze laatste jaar Havo doet! :{ Wtf, ze was toch 25? Uit beleefdheid kort mailtje teruggestuurd, animo was wel weg. Reageert ze weer, in saaie bewoordingen met korte zinnen. Ik vond 't wel best en heb het afgekapt. Week later: 'wil je nog contact?' Eh... nee ben druk.

Geen reacties meer gehad. Krijg ik nu opeens 2 weken later weer een mail: 'sorry voor mijn late reactie, maar ik wil het contact stoppen want ik ben iemand tegengekomen. Het spijt me'. Verstuurd vanaf een ander emailadres :D

Mooie boel...
Uhm....dat was vaag? 8)7
pi_118133228
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:05 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Waarom denken mensen dat toch altijd over mij?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_118133649
Voor de mensen die vannacht nog meelazen: heb een berichtje terug dat wordt afgesloten met: ik vind je leuk.
Gaat wel heul snel zeg.
pi_118133709
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 17:30 schreef Blue_note het volgende:
Voor de mensen die vannacht nog meelazen: heb een berichtje terug dat wordt afgesloten met: ik vind je leuk.
Gaat wel heul snel zeg.
Leuk als in ''je bent lollig om mee te praten'', of leuk als in ''ik ga je een nacht uitwonen?'' Lastig interpreteren zo.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 17:38:51 #116
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_118133983
TT klopt. Je krijgt er altijd zo'n ruwe tong van. :{
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
  Moderator donderdag 18 oktober 2012 @ 18:10:25 #117
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_118135187
quote:

[..]

Die Brabantse rrgggrrr vind ik leuk, vraag me niet waarom.
:@
What can change the nature of a man?
pi_118135480
LOL... eerste reactie op mijn RP profiel.... een interesse berichtje van een dame met een foto die helaas toch IETS te fake lijkt... :N
  donderdag 18 oktober 2012 @ 18:37:08 #119
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118136461
Ik kreeg ook altijd als ik me weer eens tijdelijk inschreef een berichtje van dezelfde gast. Nog niet eens de aantrekkelijkste, maar moet wel fake zijn haha.

Zolang de rest maar niet fake is :)

Maar wat maakt haar zo fake dan?
pi_118136721
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 17:32 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Leuk als in ''je bent lollig om mee te praten'', of leuk als in ''ik ga je een nacht uitwonen?'' Lastig interpreteren zo.
Dat ga ik niet vragen ;). En ik zou je er ook geen antwoord op kunnen geven!
Maar 't was ook vooral een update.
pi_118137010
Voor ik ontdekte wat het verschil tussen negeren en blokkeren was bij one-liners kreeg ik echt een paar keer per week een oneliner van een klein aziaatje, dat haast een soort promopraatje voor zichzelf hield... Bij de laatste paar had hij er zelfs een linkje naar iets youtuberigs bijgedaan :D

Nooit op geklikt..

Wel heel sneu, de wanhopigheid en de "schieten met hagel" droop er van af.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_118137227
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voor ik ontdekte wat het verschil tussen negeren en blokkeren was bij one-liners kreeg ik echt een paar keer per week een oneliner van een klein aziaatje, dat haast een soort promopraatje voor zichzelf hield... Bij de laatste paar had hij er zelfs een linkje naar iets youtuberigs bijgedaan :D

Nooit op geklikt..

Hier waart toch ook een klein Aziaatje rond, binnen deze reeks? Wie was dat eigenlijk ook alweer?
pi_118137235
Nee, die was het niet :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 18:57:30 #124
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_118137250
Dat fake gedoe kan ik dus echt niet tegen. Wat denken ze daarmee te bereiken? Een beetje mijn tijd en energie verspillen en denken dat ik totaal achterlijk ben? Nee dan ben ik acuut weg. In zo'n ballentent investeer ik nog niet 1 eurocent.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
pi_118137357
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:37 schreef Cue_ het volgende:
Ik kreeg ook altijd als ik me weer eens tijdelijk inschreef een berichtje van dezelfde gast. Nog niet eens de aantrekkelijkste, maar moet wel fake zijn haha.

Zolang de rest maar niet fake is :)

Maar wat maakt haar zo fake dan?
Haar foto.... echt zo'n modellenfoto uit een glossy....
  donderdag 18 oktober 2012 @ 19:03:26 #126
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_118137510
quote:

Nooit op geklikt..

O+
pi_118137693
Haha! Ik krijg net wel een leuk berichtje op RP.... Moet ik toch maar FullMember worden om daar even op te reageren
pi_118137890
pi_118139947
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:07 schreef Spezza19 het volgende:
Haha! Ik krijg net wel een leuk berichtje op RP.... Moet ik toch maar FullMember worden om daar even op te reageren
dat vind ik dus ook een nadeel van al die relatiesites.. kost geld! en ik snap dat ik het er wel voor over moet hebben enzo, maar toch.
pi_118140192
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:52 schreef IceDustbin2 het volgende:

[..]

dat vind ik dus ook een nadeel van al die relatiesites.. kost geld! en ik snap dat ik het er wel voor over moet hebben enzo, maar toch.
Mja, het scheelde dat ik meteen daarna nog een leuk berichtje kreeg (en niet zo'n suf hartje) dus kon nu op twee dames reageren. Niet slecht voor 2 uurtjes op RP staan ofzo.
En beide waren ook origineel in hun berichtje, dat vind ik toch wel belangrijk, ondanks dat ik er zelf soms enorm suf in kan zijn om een origineel eerste berichtje te sturen. haha
  donderdag 18 oktober 2012 @ 20:11:01 #131
350968 kedge
cicatrix manet
pi_118140960
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:52 schreef IceDustbin2 het volgende:

[..]

Dan zoek je ze op facebook en stuur je ze daar een berichtje. Voornaam + woonplaats is bijna altijd een hit.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_118141299
quote:

Nooit op geklikt..

Ik was het niet in ieder geval :)
Misschien Schenkstroop
pi_118143787
quote:
7s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:11 schreef kedge het volgende:

[..]

Dan zoek je ze op facebook en stuur je ze daar een berichtje. Voornaam + woonplaats is bijna altijd een hit.
Beetje stalkerig niet?
pi_118143882
Staan er echt mensen onder hun eigen naam op datingsites? :o
pi_118145526
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Staan er echt mensen onder hun eigen naam op datingsites? :o
Nee, maar zodra je 1 berichtje hebt waar hun echte naam in staat kan je gaan speuren.
pi_118145546
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:01 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Beetje stalkerig niet?
Welkom op het internet ^O^
pi_118145636
2 weken geleden heb ik mij ingeschreven op Paiq, bijna direct maar betaald want ik heb geen zin om lang te wachten tot het begint te lopen. Ben er eigenlijk nog niet kapot van. Ben bijna direct met alles begonnen. Dus ook speed dates en one liners.

Eerste week was wel ok. Paar die ik niet leuk vond en visa versa. Prima. Veel waar het in ieder geval tot na de foto's wel uitliep tot een contact. Probleem was wel dat ik zelf maar iets van 3 gebroken avondjes online was. Veel meer dan het standaard gesprekje kwam er niet uit, maar die waren dus niet onaardig.

Nou ben ik de laatste week maar wat meer online, en op wat betere tijden. Ik krijg de indruk dat niemand echt lang online blijft. En zeker geen zin heeft in een lang gesprek. Althans aan de kant van de vrouwen. Nu kan ik mij prima voorstellen waarom je er niet te vaak achter wilt zitten. Maar dat iedereen zo weinig online is verbaast mij wel.

Misschien moet ik maar met lange berichten gaan slow chatten. Of maximaal veel toevoegen. Of het wat meer tijd geven. Ik weet het niet echt. :')
pi_118145865
Paiq is inderdaad heel wisselend.... Eerste paar dagen dat ik er op zat gingen prima. Lange gesprekken met 3 dames en alle 3 ook ontmoet... Daarna allemaal berichten en als je dan reageerde waren ze alweer offline en dan 2 dagen later weer reply terug...

Het verschilt enorm....
pi_118146078
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 18:38 schreef SergeantFluffy het volgende:
hoi, ik wil heel graag ooit kunnen afspreken met een meisje, echt irl enzo. een romantisch afspraakje.
nog nooit gelukt of geprobeert ofzo, ik weet niet. weet dus nu niet echt goed hoe dat moet. afspreken enzo.

voordat ik vanmiddag ging huilen in bed(true storie maar maakt niet uit) was er een meisje die me "niet oninteressant" noemde tijdens chatten op de site paiq.
is dat goed?
Stop met jezelf te kwellen kerel en accepteer dat je alleen gaat blijven voor de rest van je leven. Vindt een weg om in je eentje gelukkig te worden dat heb ik ook gedaan.
Jij blijft alleen vanwege je autisme en ik vanwege BDD dat is de realiteit, deal with it.
pi_118146180
haha dm quote alert:P

quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:37 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Stop met jezelf te kwellen kerel en accepteer dat je alleen gaat blijven voor de rest van je leven. Vindt een weg om in je eentje gelukkig te worden dat heb ik ook gedaan.
Jij blijft alleen vanwege je autisme en ik vanwege BDD dat is de realiteit, deal with it.
ik wil dat liever niet accepteren. zo erg zelfs dat ik dit zelfs gemeen vind klinken (wat vast niet je bedoeling is)
seduco sum.en ben erg stout
pi_118146214
En klaar maar weer.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 21:40:13 #142
242666 BeamofLight
pi_118146241
Richard en Fluffo. Please, niet hier. Echt.
pi_118146293
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:39 schreef SergeantFluffy het volgende:
haha dm quote alert:P

[..]

ik wil dat liever niet accepteren. zo erg zelfs dat ik dit zelfs gemeen vind klinken (wat vast niet je bedoeling is)
Dan moet je over je angsten heen stappen en met die paiq chicks afspreken.
pi_118146306
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:33 schreef Spezza19 het volgende:
Paiq is inderdaad heel wisselend.... Eerste paar dagen dat ik er op zat gingen prima. Lange gesprekken met 3 dames en alle 3 ook ontmoet... Daarna allemaal berichten en als je dan reageerde waren ze alweer offline en dan 2 dagen later weer reply terug...

Het verschilt enorm....
wat is een lang gesprek?

als je de geschiedenis kijkt van paiq gesprek op paiq zelf. en dat is 10 pagina's verdeelt over 3 /4 avonden dat je haar zover hebt dat ze wakker voor je blijft enzo, en alleen met jouw bezig is. is dat goed genoeg?
of moet dan eerst andere dingen? (mailen bellen weet ik veel, ik weet het echt niet)

@richard:, nee kansloos nu. ik heb nu niets lopen. ze verdwijnen bij mij altijd ineens na lange gesprekken enzo terwijl ik het idee heb dat ze het leuk vinden).
of naja altijd. dat is ook maar paar keer gebeurd.
als ik vergelijk met bijvoorbeeld lant ontmoeten(enige meisje van internet die ik heb ontmoet uitgezonderd prostituees), dan moet ik nog 100den uren meer met ze chatten.

je bent toch niet nog steeds aan het inloggen op mijn paiq of wel? want ik durf momenteel niet in te loggen. er staan mailtjes in mijn mailbox dat ik berichten heb, maar ik ben bang dat ik niets weet terug te zeggen.
dus dan log ik maar niet in zodat ze ook niet zien dat ik online ben geweest.
jij bent toch niet aan het inloggen he? want dan gaan ze dingen denken dat ik online ben geweest en het wel al gelezen heb!

[ Bericht 7% gewijzigd door SergeantFluffy op 18-10-2012 21:47:39 ]
pi_118146433
pi_118146539
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:33 schreef Spezza19 het volgende:

Het verschilt enorm....
Ik zou dan zeggen dat ze niet echt interesse hebben. Alhoewel ik dan ook gewoon degene als contact zou weggooien. Waren er nog vervolg dates uit gekomen?
pi_118146740
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:41 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

wat is een lang gesprek?

als je de geschiedenis kijkt van paiq gesprek op paiq zelf. en dat is 10 pagina's verdeelt over 3 /4 avonden dat je haar zover hebt dat ze wakker voor je blijft enzo, en alleen met jouw bezig is. is dat goed genoeg?
of moet dan eerst andere dingen? (mailen bellen weet ik veel, ik weet het echt niet)

@richard:, nee kansloos nu. ik heb nu niets lopen. ze verdwijnen bij mij altijd ineens na lange gesprekken enzo terwijl ik het idee heb dat ze het leuk vinden).
of naja altijd. dat is ook maar paar keer gebeurd.

maar als ik vergelijk met bijvoorbeeld lant ontmoeten, dan moet ik nog 100den uren meer met ze chatten.
Ik weet hoe je overkomt en ik denk dat ze het in het begin leuk vinden en je aparte humor wel kunnen waarderen maar na een tijdje gaan ze het als irritant ervaren

Ja veel succes met 100den uren chatten met een kleine kans op resultaat. Die tijd kan je ook besteden door te gaan sporten zodat je mentaal en fysiek sterker gaat worden, 2 eigenschappen die je nodig zult hebben om alles alleen te regelen.
pi_118146794
pi_118146830
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:47 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik weet hoe je overkomt en ik denk dat ze het in het begin leuk vinden en je aparte humor wel kunnen waarderen maar na een tijdje gaan ze het als irritant ervaren

Ja veel succes met 100den uren chatten met een kleine kans op resultaat. Die tijd kan je ook besteden door te gaan sporten zodat je mentaal en fysiek sterker gaat worden, 2 eigenschappen die je nodig zult hebben om alles alleen te regelen.
een ander meid zei juist dat ze me in het begin minder vond, en daarna heel leuk.
het was het waard om te verkloten want heb nu wel eerlijke feedback
pi_118146877
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:48 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

een ander meid zij juist dat ze me in het begin minder vond, en daarna heel leuk.
Oh dus je hebt er al mee afgesproken en zo? Niks geworden?
pi_118146943
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:49 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Oh dus je hebt er al mee afgesproken en zo?
nee tuurlijk niet.

quote:
Niks geworden?
nee ik heb het verkloot door feedback te vragen. nu weet ze dat ik onzeker ben enzo.
pi_118147117
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:50 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

nee tuurlijk niet.

[..]

nee ik heb het verkloot door feedback te vragen. nu weet ze dat ik onzeker ben enzo.
Zo leuk vond ze je dan blijkbaar niet.
pi_118147203
Wauw het was even zoeken, maar je hebt eindelijk een willig slachtoffer gevonden voor "omlaag schoppen" ^O^

Die ene persoon met NOG minder swag dan jij...

*stil*

mooi
pi_118147274
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:53 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Zo leuk vond ze je dan blijkbaar niet.
ik weet het niet. waarschijnlijk pitty leuk vind ze me, of op ze best friendzone leuk. afspreken gaat toch niet lukken want dat kan ik niet.

ik vroeg dus wat ze van me vond(vanaf toen verkloot want dan ben ik vast onzeker enzo).
en toen zei ze dat ze me heel leuk vond, alleen in het begin wat minder.
en toen heb ik wat vage dingen getypt want ik voelde me helemaal niet meer comfortabel met haar. en toen ging ze me "maar je bent een lieve jongen" typen enzo.

sindsdien heb ik niet meer ingelogt. voor de veiligheid.
en er zijn er nog 2 berichten van anderen toen ik wel even het "lef" had. maar ik durf gewoon niet meer inte loggen.

je bent toch niet nog steeds aan het inloggen op mijn paiq of wel? want ik durf momenteel niet in te loggen. er staan mailtjes in mijn mailbox dat ik berichten heb, maar ik ben bang dat ik niets weet terug te zeggen.
jij bent toch niet aan het inloggen he? want dan gaan ze dingen denken dat ik online ben geweest en het wel al gelezen heb!
pi_118147285
Twéé (2!) datingsite topic ervaringenreeksen. Wat zou dat mooi zijn, eh?
pi_118147304
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wauw het was even zoeken, maar je hebt eindelijk een willig slachtoffer gevonden voor "omlaag schoppen" ^O^

*stil*

mooi
Jij interpreteert het zo ja dan moet jij weten. Alsof jouw mening mij wat interesseert bitch.
pi_118147403
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:54 schreef DancingPhoebe het volgende:

*stil*

mooi
niet iedereen hoeft me leuk te vinden. dat is normaal en daar kan ik net zoals ieder ander(uiteraard) mee leven.

wat jij doet is insinueren dat niemand me leuk vind. dat is wel erg!
pi_118147496
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:56 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

en er zijn er nog 2 berichten van anderen toen ik wel even het "lef" had. maar ik durf gewoon niet meer inte loggen.

Wtf. Het is dat ik dancingphoebe al in een paar topics zo heb zien reageren anders zou ik zeker denken dat je een dikke troll bent.

Log gewoon in.
pi_118147525
ik ben soms wel niet helemaal eerlijk tegen ze.
ik kan toch niet met ze afspreken maar wil wel weten hoe het moet, dus dan probeer ik zo me kansen wat te vergroten voor educatieve doeleinden.

eigenlijk best kut voel ik me, dat ik de leuke meisjes die ik dan ook leuk ga vinden niet kan gaan ontmoeten. en misschien pas later ooit dat het pas lukt. maar ik moet het wel doen.
pi_118147572
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:58 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

niet iedereen hoeft me leuk te vinden. daar kan ik mee leven.

Nee dat insinueer ik niet. Ook op jouw potje past een dekseltje. Alleen ben ik van mening dat je op dit moment grotere problemen hebt dan het niet vinden van een date. En dat je daardoor geen date vindt. En eigenlijk ook niet moet vinden. Je moet eerst iets aan al die andere problemen doen.

Dating(sites bezoeken) is een spelletje en jij snapt op dit moment niet alleen de regels niet, je kan de gamehall niet vinden en je hebt geen geld voor een treinkaartje naar de stad waar de gamehall staat.

Dan moet je vraag niet zijn, hoe speel ik het spel, maar hoe zorg ik dat ik mijn leven dusdanig op orde krijg, dat ik eens een treinkaartje kan kopen als dat nodig is.

Maar goed, ook dat is een herhaling en hoort niet in dit topic thuis.

pi_118147737
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:01 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nee dat insinueer ik niet. Ook op jouw potje past een dekseltje. Alleen ben ik van mening dat je op dit moment grotere problemen hebt dan het niet vinden van een date. En dat je daardoor geen date vindt. En eigenlijk ook niet moet vinden. Je moet eerst iets aan al die andere problemen doen.

Dating(sites bezoeken) is een spelletje en jij snapt op dit moment niet alleen de regels niet, je kan de gamehall niet vinden en je hebt geen geld voor een treinkaartje naar de stad waar de gamehall staat.

Dan moet je vraag niet zijn, hoe speel ik het spel, maar hoe zorg ik dat ik mijn leven dusdanig op orde krijg, dat ik eens een treinkaartje kan kopen als dat nodig is.

Maar goed, ook dat is een herhaling en hoort niet in dit topic thuis.

oh sorry dat wist ik niet.
ik negeerde jouw posts meestal altijd.
pi_118147757
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:56 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Jij interpreteert het zo ja dan moet jij weten. Alsof jouw mening mij wat interesseert bitch.
Wooowwwww, shit is on!! :o :o :o
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_118147865
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:56 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

ik weet het niet. waarschijnlijk pitty leuk vind ze me, of op ze best friendzone leuk. afspreken gaat toch niet lukken want dat kan ik niet.

ik vroeg dus wat ze van me vond(vanaf toen verkloot want dan ben ik vast onzeker enzo).
en toen zei ze dat ze me heel leuk vond, alleen in het begin wat minder.
en toen heb ik wat vage dingen getypt want ik voelde me helemaal niet meer comfortabel met haar. en toen ging ze me "maar je bent een lieve jongen" typen enzo.

Oh ja ze noemt je lieve jongen dan zal het maximaal haalbare wel de friendzone zijn ja lijkt mij. Of ze noemt je zo om je niet te kwetsen dat kan ook nog.

Nee ik log niet in op je paiq.
pi_118147910
quote:
11s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:04 schreef Fascination het volgende:

[..]

Wooowwwww, shit is on!! :o :o :o
Kom je de boel weer even opruien?
Dancingphoebe is zo verstandig wel dat ze er niet op ingaat.
pi_118148083
Kunnen jullie niet lekker gegevens uitwisselen en hier opzouten ^O^
pi_118148127
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:06 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Oh ja ze noemt je lieve jongen dan zal het maximaal haalbare wel de friendzone zijn ja lijkt mij. Of ze noemt je zo om je niet te kwetsen dat kan ook nog.

Nee ik log niet in op je paiq.
ja dat denk ik zelf ook. pitty leuk, en op ze allerhoogst in een bijna ondenkbaar scenario friendzoneleuk.

ik>dit is nu kansloos
zij> "maar je bent een leuke jongen".

misschien typte ze dat wel. is een leuke jpongen beter dan een lieve jongen.
het is al een paar dagen terug, misschien was het "leuke".
pi_118148198
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:10 schreef TheArt het volgende:
Kunnen jullie niet lekker gegevens uitwisselen en hier opzouten ^O^
Nee
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:11 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

ja dat denk ik zelf ook. pitty leuk, en op ze allerhoogst in een bijna ondenkbaar scenario friendzoneleuk.

maakt het nog verschil als ze typte "je bent een leuke jongen". misschien typte ze dat wel.
Misschien dat ze je wel een kans wilt geven of zo. Maar via internet kan ze niet bepalen of ze je leuk vindt dan zal je haar in het echt moeten ontmoeten.
pi_118148270
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:07 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Kom je de boel weer even opruien?
Dancingphoebe is zo verstandig wel dat ze er niet op ingaat.
Ben je nog steeds only the lonely?
pi_118148284
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:12 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee

[..]

Misschien dat ze je wel een kans wilt geven of zo. Maar via internet kan ze niet bepalen of ze je leuk vindt dan zal je haar in het echt moeten ontmoeten.
oke. en dan moet je de vrouw dus manipuleren dat het over afspreken hebben een logisch vervolg is van wat er gebeurd? ineens nadat ik roep dat het kansloos is het over afspreken hebben kan vast niet.
pi_118148338
Nu ManageTheAnger er nog bij en het feest is compleet hier.
pi_118148382
quote:
11s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:14 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ben je nog steeds only the lonely?
Ja maar met als verandering dat ik nu gelukkig ben.
pi_118148403
quote:
6s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nu ManageTheAnger er nog bij en het feest is compleet hier.
:')14.gif
pi_118148408
SgtFluffy: Je mag best inloggen, de berichten lezen en vervolgens niks terug sturen. De persoon aan de andere kant zal niet meteen denken dat je dat doet omdat je onzeker bent. Heleboel mensen doen dat de hele tijd.

En je mag best richard's advies volgen maar hij is zelf ook niet succesvol in dating en komt op mij als een vrij negatief persoon over, dus ik weet niet of hij de juiste leermeester is voor je.
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118148532
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:14 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

oke. en dan moet je de vrouw dus manipuleren dat het over afspreken hebben een logisch vervolg is van wat er gebeurd? ineens nadat ik roep dat het kansloos is het over afspreken hebben kan vast niet.
Ja je moet het gevoel opwekken dat ze je leuk vind, misschien dat ze een positief beeld van je hebt en dan kan je toch gewoon vragen of ze wat wilt afspreken?
pi_118148640
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:16 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja maar met als verandering dat ik nu gelukkig ben.
Fijn om te horen, meid.
pi_118148899
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:16 schreef Ballard het volgende:
SgtFluffy: Je mag best inloggen, de berichten lezen en vervolgens niks terug sturen. De persoon aan de andere kant zal niet meteen denken dat je dat doet omdat je onzeker bent. Heleboel mensen doen dat de hele tijd.

En je mag best richard's advies volgen maar hij is zelf ook niet succesvol in dating en komt op mij als een vrij negatief persoon over, dus ik weet niet of hij de juiste leermeester is voor je.
Als jij weet hoe ik ben in het echt? Je leest alleen mijn verhalen hier en de frustraties uit het verleden dat wil niet zeggen dat ik in het echt ook zo ben.
In het daten zelf ben ik niet succes nee vanwege mijn BDD ga ik niet afspreken en omdat ik al 11 jaar alleen leef is het een te grote verandering om opeens heel sociaal te worden.
Maar ik weet hoe het in zijn werk gaat. Ik kan zeer goed overkomen als het nodig is en het verliefde gevoel opwekken. Ik kan goed inschatten hoe een vrouw over mij denkt en wat nodig is om mij leuk te gaan vinden. Dat heb ik ook al bewezen, dit jaar zijn er 3 dames die verliefd werden op mij maar omdat ik gewend ben om alleen te leven kom ik te vreemd over. Sociaal te zwak en in mezelf gekeerd, leven in je eigen wereld zeg maar.
pi_118149116
Zullen 'we' het hier over datingsites en ervaringen blijven hebben? Deze hele discussie over wie waarom wat wel of niet is en of dat de kleur blauw in je oproept is niet zo relevant verder.
Ja doei.
pi_118149183
is het raar dat ik niet gelijk bij iemand thuis een eerste date wil hebben om 22:25 savonds :')?
pi_118149201
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:20 schreef Fascination het volgende:

[..]

Fijn om te horen, meid.
Ja gelukkig meen je dat ook echt, bedankt knul.

[ Bericht 0% gewijzigd door richard_prf op 18-10-2012 22:33:48 ]
pi_118149202
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:27 schreef Taexon het volgende:
is het raar dat ik niet gelijk bij iemand thuis een eerste date wil hebben om 22:25 savonds :')?
Nee. En vooral die .25 doet 't m :')
Ja doei.
pi_118149209
Net een telefoonnummer gescoord... :-)
pi_118149243
quote:
snel neuken en om 23:05 weer buiten staan
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118149314
quote:
Ze wil je gewoon keihard doen vrees ik :6
Waar heb je je nou uiteindelijk aangemeld?
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_118149351
-nee-

[ Bericht 49% gewijzigd door motorbloempje op 18-10-2012 22:31:03 ]
pi_118149383
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:28 schreef Ballard het volgende:

[..]

snel neuken en om 23:05 weer buiten staan
Het ging ook echt zo van..

naja we hadden het erover dat ik honger had maar er niks lekkers in huis is... komt ze aan met ja kom frikandellen halen... dus dacht is een geintje maar was dus heel sirieus haha xD

blabla kan je tot 3:00 blijven etc etc...
leuk der pa is thuis.. maar die slaapt.. word die wakker en ben ik dooooood :D
pi_118149423
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:30 schreef Taexon het volgende:

[..]

naja we hadden het erover dat ik honger had maar er niks lekkers in huis is... komt ze aan met ja kom frikandellen halen... dus dacht is een geintje maar was dus heel sirieus haha xD

Gemiste kans :N
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_118149470
quote:

[..]

Maar maar.. We waren alleen maar met frikadellen bezig! Heus waar! ~O>
pi_118149474
quote:

[..]

vet ik wil ook weer jong zijn :D
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118149500
quote:
13s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:31 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Gemiste kans :N
Gemiste kans om een vader achter me aan te krijgen :')?
pi_118149599
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:32 schreef Taexon het volgende:

[..]

Gemiste kans om een vader achter me aan te krijgen :')?
Zij bied spontaan iets aan in dit geval frikandellen [ :') ] Je had er gewoon op in moeten gaan zou het in ieder geval wel doen. Bang zijn voor een oude slaperige man _O-
pi_118149712
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:33 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Zij bied spontaan iets aan in dit geval frikandellen [ :') ] Je had er gewoon op in moeten gaan zou het in ieder geval wel doen. Bang zijn voor een oude slaperige man _O-
ze wilt nu ook best buiten afspreken... maar ik twijfel gewoon wat ik hiervan moet denken :? .
Is wel 30 minuten rijden ja! :X
pi_118149746
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:16 schreef Ballard het volgende:

richard prf heeft gewoon fucking afspraakjes gehad hoor! meerdere zelfs. via fora
ook weleens via dat paiq.
pi_118149756
hup, lachen. in het ergste geval heb je een leuk verhaal voor je vrienden
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118149775
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:35 schreef Taexon het volgende:

[..]

ze wilt nu ook best buiten afspreken... maar ik twijfel gewoon wat ik hiervan moet denken :? .
en je kent d'r net 10 minuten via welke datingsite? da's gegarandeerd succes zo te horen :P
pi_118149795
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:35 schreef Taexon het volgende:

[..]

Ze wil of je zaad of ze wil gewoon iets spontaans doen omdat ze jou ziet zitten. Of ze is een gek mens wat je in mootjes wil hakken kan ook nog altijd :P
pi_118149867
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:36 schreef IceDustbin2 het volgende:

[..]

en je kent d'r net 10 minuten via welke datingsite? da's gegarandeerd succes zo te horen :P
Nee dat nou net niet.. ben nu 3 uur met haar aan het praten via paiq haha
pi_118149907
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:27 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nee. En vooral die .25 doet 't m :')
dan begint de herhaling van achter gesloten deuren!:D ik weet wel wat ik zou willen gaan doen bij haar.
pi_118149976
Net een oneliner: Mooi! Voldoe ik aan het signalement van jouw droomman? :|W

Gelukkig wel een leuke terrasjesdate volgende week :)
pi_118149983
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:39 schreef Perzephone het volgende:

_O-
pi_118150010
quote:

oeh vet. dankje

dit is echt. goede info over wat andere mannen sturen enzo. ja echt
ik zal dat niet sturen, klinkt gaar en slaat nergens op. maar ik zal er eens over nadenken waarom die zo goed is.

quote:
huh wat? net een oneliner en meteen een date?
mag ik ook gewoon eerlijk en wanhopig zijn op paiq, zo van : ja ik zal even eerlijk zijn. ik heb niet zoveel zin om te gaan chatten enzo, irl lijkt me veel leuker!

of klonk hij niet wanhopig? hoe moet dat dan?
pi_118150130
quote:

Zag 'ie er nog een beetje oké uit?
pi_118150179
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:40 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

oeh vet. dankje

dit is echt. goede info over wat andere mannen sturen enzo. ja echt
ik zal dat niet sturen, klinkt gaar en slaat nergens op. maar ik zal er eens over nadenken waarom die zo goed is.

[..]

huh wat? net een oneliner en meteen een date?
mag ik ook wanhopig zijn op paiq, zo van : ja ik zal even eerlijk zijn. ik heb niet zoveel zin om te gaan chatten enzo, irl lijkt me veel leuker!
niet zeggen dat je geen zin hebt om te chatten, maar juist dat het je IRL leuker lijkt..
pi_118150206
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:42 schreef Fascination het volgende:

[..]

Zag 'ie er nog een beetje oké uit?
Hoho! Andere jongen waar ik mee ga afspreken!

Gast zag er wel goed uit trouwens, dus zal vast wel bij mensen werken hehe :9
pi_118150228
quote:

Leuke foto en hoi werkt nog het beste. En die krijg ik van de vrouwen eigenlijk ook altijd...helemaal niet van dat soort gekunstelde zinnetjes. En proost!..maar dat ligt aan een van mijn fotos ben ik bang..
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_118150297
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:44 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Hoho! Andere jongen waar ik mee ga afspreken!

Gast zag er wel goed uit trouwens, dus zal vast wel bij mensen werken hehe :9
Met Dizorn gaat het hem niet worden dus uiteindelijk of eh, hebben jullie een open relatie?
pi_118150316
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:44 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

Leuke foto en hoi werkt nog het beste. En die krijg ik van de vrouwen eigenlijk ook altijd...helemaal niet van dat soort gekunstelde zinnetjes. En proost!..maar dat ligt aan een van mijn fotos ben ik bang..
Same here! Glas I suppose? :P
pi_118150336
Zondag een date, zin in. En voor 3 november een date staan, zeg heeft helaas geen tijd eerder omdat ze naar Berlijn gaat. Wel kut zo'n gap, maar ze stelde voor om in de tussentijd een keer te gaan skypen.
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_118150404
Een knipoog op Knuz, wat moet ik daar nu mee. Ik voel me niet echt verplicht te reageren wanneer men het niet nodig acht zelf even een kort berichtje te tikken.
pi_118150412
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:46 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Same here! Glas I suppose? :P
Yup...(meer een soort van middeleeuwse kelk..maar dat terzijde ;))
pi_118150419
Dat van vanavond ga ik maar niet doen :').
Ze gaat naar Duitsland voor een week en we gaan dan een keertje doordeweeks wat gezelligs doen hebben we maar afgesproken :Y .
Vind om nu nog naar iemand toe te gaan.. dat ik er dan rond 23:30 ben terwijl der vader thuis is nou niet zo een heel slim idee :').
pi_118150542
ik heb het idee dat oneliners altijd wel geaccepteerd worden als ze je foto leuk vind.
kan me niet herinneren dat ik een oneliner naar iemand had gestuurd, zonder dat er accept kwam.

maar dan moetj e meteen ook heel het gespreksvenster vol lullen dat ze je foto weer opnieuw kan zien daarna, anders is het kansloos.
ik denk dat vrouwen alleen naar het laatste stukje van het gesprek kijken en daarop verwijderen. als er dan ook nog geen foto bij staat wil ze je helemaal niet meer als je niet genoeg indruk hebt achtergelaten. want dan vergeet ze je weer.
pi_118150685
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:48 schreef Taexon het volgende:
Ze gaat naar Duitsland voor een week en we gaan dan een keertje doordeweeks wat gezelligs doen hebben we maar afgesproken :Y .
Vind om nu nog naar iemand toe te gaan.. dat ik er dan rond 23:30 ben terwijl der vader thuis is nou niet zo een heel slim idee :').
wtf is dit allemaal. meisjes die zo graag willen afspreken dat ze je stiekem in huis willen gaan laten enzo. en duitsland trips. waar komen die vandaan.

moet ik soms mijn lengte veranderen op paiq? dat ik korter ben en dan met uiterlijkheden bij een ander soort meisje hogere scores krijg, en dat dat andere soort meisje dan pas beter gaat denken dat ik bij hun pas op basis van die score?
want waar blijft mijn date? ik snap het niet.
pi_118150737
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:50 schreef SergeantFluffy het volgende:
ik heb het idee dat oneliners altijd wel geaccepteerd worden als ze je foto leuk vind.
kan me niet herinneren dat ik een oneliner naar iemand had gestuurd, zonder dat er accept kwam.

maar dan moetj e meteen ook heel het gespreksvenster vol lullen dat ze je foto weer opnieuw kan zien daarna, anders is het kansloos.
ik denk dat vrouwen alleen naar het laatste stukje van het gesprek kijken en daarop verwijderen. als er dan ook nog geen foto bij staat wil ze je helemaal niet meer als je niet genoeg indruk hebt achtergelaten. want dan vergeet ze je weer.
Ok, maar probeer het volgende keer eens met een eigen foto.
pi_118150758
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:48 schreef Taexon het volgende:
jongen! en dan zit je op de fiets erheen en dan denk je "Waar de fuck ben ik mee bezig" en zakt de moed je in je schoenen en zie je doemscenarios voor je en morgen ochtend denk je "Holy shit wat was dat voor avond" en tintel je over je hele lichaam.
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118150770
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:53 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

wtf is dit allemaal. meisjes die zo graag willen afspreken dat ze je stiekem in huis willen gaan laten enzo. en duitsland trips. waar komen die vandaan.

moet ik soms mijn lengte veranderen op paiq? dat ik korter ben en dan met uiterlijkheden bij een ander soort meisje hogere scores krijg, en dat dat andere soort meisje dan pas beter gaat denken dat ik bij hun pas op basis van die score?
Bedoel trouwens als ze weer uit duitsland is dat we dan wat gaan doen :') en ze is trouwens wel 1 cm langer dan mij ja!

quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:55 schreef Ballard het volgende:

[..]

jongen! en dan zit je op de fiets erheen en dan denk je "Waar de fuck ben ik mee bezig" en zakt de moed je in je schoenen en zie je doemscenarios voor je en morgen ochtend denk je "Holy shit wat was dat voor avond" en tintel je over je hele lichaam.
Heb een auto :p werkt beter

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2012 22:56:13 ]
pi_118150792
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:54 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Ok, maar probeer het volgende keer eens met een eigen foto.
ik heb mijn eigen foto gekozen met behulp van lant. (een meisje van fok)
jammer genoeg hebben we ruzie ofzo(mijn schuld) , en heeft zij maar 2 goede fotos van mezelf voor mij uitgezocht.

ik kan het dus maar doen met 2 fotos.
pi_118150831
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:27 schreef Spezza19 het volgende:
Net een telefoonnummer gescoord... :-)
Nice!
pi_118150840
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:46 schreef An_awesome_wave het volgende:
Zondag een date, zin in. En voor 3 november een date staan, zeg heeft helaas geen tijd eerder omdat ze naar Berlijn gaat. Wel kut zo'n gap, maar ze stelde voor om in de tussentijd een keer te gaan skypen.
mijn ervaring met afspraken op de langere termijn is dat ze niet doorgaan. is echt kut :D geen idee waarom
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118150847
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:55 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

ik heb mijn eigen foto gekozen met behulp van lant. (een meisje van fok)
jammer genoeg hebben we ruzie ofzo(mijn schuld) , en heeft zij maar 2 goede fotos van mezelf voor mij uitgezocht.
Meer dan genoeg toch. Heb ook niet hele familie- en vakantiealbums geüpload. Waarom zou je?
pi_118150900
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:55 schreef Taexon het volgende:

[..]

Bedoel trouwens als ze weer uit duitsland is dat we dan wat gaan doen :') en ze is trouwens wel 1 cm langer dan mij ja!

[..]

Heb een auto :p werkt beter
ja precies.
ik moet mijn hoogte korter maken, zodat er meer meisjes langer dan mij zijn (
of nog net rond dezelfde hoogte) en dan misschien met mij willen afspreken.
pi_118150945
Heb maar liefst een foto op mijn profiel en toevallig van een auto welke ik ooit in bezit had welke volgens mij meer volk aantrekt dan mijn eigen foto _O-
pi_118150974
Wat vinden jullie eigenlijk van het fotoloze concept van Paiq?
pi_118151024
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:58 schreef FAUSTINO het volgende:
Heb maar liefst een foto op mijn profiel en toevallig van een auto welke ik ooit in bezit had welke volgens mij meer volk aantrekt dan mijn eigen foto _O-
Waarom zet je die foto er uberhaupt op? :')
pi_118151072
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:59 schreef Fortitude het volgende:
redelijk nutteloos, bijna alles gaat via het oneliner/foto beoordelen systeem, niet via dat vage matching systeem. Is voor mij persoonlijk dan. Van anderen hoor ik dat die speed-date goed werkt.
pi_118151081
quote:
Eigenlijk praat ik met iedereen via oneliners dus dan weet je van elkaar al hoe je eruit ziet :P.
pi_118151118
quote:
Ik krijg zelden speeddates en mijn twee matches tot nu toe zijn nooit online geweest.
Dus voor mij begint het meestal juist bij de foto :+
pi_118151136
quote:
Vond Paiq over het algemeen erg vervelend en nogal saai ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:00 schreef Fascination het volgende:

[..]

Waarom zet je die foto er uberhaupt op? :')
Ben niet zo actief op datingsites tegenwoordig dus vandaar dat de foto er nog steeds opstaat krijg er nog weleens berichten over. Als ik niks te doen heb kloot ik wat aan op zulke sites :@
pi_118151273
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:01 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Ik krijg zelden speeddates en mijn twee matches tot nu toe zijn nooit online geweest.
Dus voor mij begint het meestal juist bij de foto :+
Dat matching probleem heb ik dan weer niet. Ik dacht als ik er tijd aan ga besteden dan knal ik er wat geld tegen aan. Op zich wel leuk dat je matched, dat zou vast wel ergens op slaan. Maar het begint toch bij een fysieke match lijkt mij. En zo niet dan ga je het verschil toch niet maken met iets van 50 zinnen.
pi_118151424
Ze blijft door hameren of ik echt geen zin heb om nu te komen.... :') ik weet gewoon echt niet wat ik hiervan moet denken haha.
pi_118151464
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:08 schreef Taexon het volgende:
Ze blijft door hameren of ik echt geen zin heb om nu te komen.... :') ik weet gewoon echt niet wat ik hiervan moet denken haha.
Neem 'ns een risico.
pi_118151642
quote:
Die date gaat zo wel interessant worden. :P
pi_118151710
quote:
Gewoon doen! ^O^
pi_118151748
je wordt onsterfelijk bij je vrienden
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118151771
quote:
14s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:12 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Die date gaat zo wel interessant worden. :P
Of ik heb een vader achter me aan die misschien wel een WWE vechter is..
Of ik heb een date bij iemand thuis die ik niet ken en wiens vader doorslaapt terwijl wij benede frikandellen eten :').

gaat hem niet worden
pi_118151800
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:58 schreef FAUSTINO het volgende:
ik heb net gecontroleerd, maar kan het nog niet in paiqgeschiedenis terugvinden.
maar ik had dacht ik juist gehoort van een meisje dat veel mannen met een auto op paiq staan, en dat ze dat stom vinden.

ik heb zelf wel leuke klassieke autos( vooral dat oudste model vind ik zelf helemaal tof, gewoon die ouderwetse lijnen en spatborden voorop enzo), maar die ga ik dus echt niet op paiq plaatsen.

[ Bericht 4% gewijzigd door SergeantFluffy op 18-10-2012 23:20:24 ]
pi_118151837
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:14 schreef Taexon het volgende:

[..]

Of ik heb een date bij iemand thuis die ik niet ken en wiens vader doorslaapt terwijl wij benede frikandellen eten :').

gaat hem niet worden
Ja ok, ik bedoelde ook niet vanavond. Inderdaad niet echt handig met die vader.
pi_118151881
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:14 schreef Taexon het volgende:

[..]

gaat hem niet worden
Live a little, take a risk! :7

En natuurlijk wel alles hier op FOK! komen vertellen :Y
pi_118151882
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:15 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Ja ok, ik bedoelde ook niet vanavond. Inderdaad niet echt handig met die vader.
Komt wel een date als ze terug is uit Duitsland aangezien ze morgen om 12 uur al gaat :P.
pi_118151921
taexon ik ben teleurgesteld in je! je moet jong en roekeloos zijn!
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118151944
Heerlijk al die sensatiezoekers hier. Bij nader inzien vind ik dat je toch moet gaan, je bent toch geen homo kom op zeg.
pi_118152079
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:18 schreef Fortitude het volgende:
Heerlijk al die sensatiezoekers hier. Bij nader inzien vind ik dat je toch moet gaan, je bent toch geen homo kom op zeg.
hey doe niet zo heteronormatief joh
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118152139
Nee ik ben zeker geen homo ;) maar heb wel mijn principes... en ik zou het eventueel als vader zijnde nou niet echt pikken als me dochter ineens met een vreemde gozer frikandellen aan het eten is die ze nooit eerder heeft gezien :').... wat een zin.
pi_118152163
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:15 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

ik heb net gecontroleerd, maar kan het nog niet in paiqgeschiedenis terugvinden.
maar ik had dacht ik juist gehoort van een meisje dat veel mannen met een auto op paiq staan, en dat ze dat stom vinden.

ik heb zelf wel leuke klassieke auto( vind ik zelf helemaal tof, gewoon die ouderwetse lijnen en spatborden voorop enzo), maar die ga ik dus echt niet op paiq plaatsen.
Nederlandse vrouwen vinden dat zeker niet leuk echter op de personen waar ik mijn pijlen op gericht had en in het Oostblok vind men het wel een plusje :)

quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:18 schreef Fortitude het volgende:
Alsof homo's allemaal bange nichtjes zijn :D
pi_118152223
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:22 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Nederlandse vrouwen vinden dat zeker niet leuk echter op de personen waar ik mijn pijlen op gericht had en in het Oostblok vind men het wel een plusje :)

[..]

Alsof homo's allemaal bange nichtjes zijn :D
oh oke duidelijk. begon het al vreemd te vinden van je.

succes taexon

ik heb dus weer ingelogt op dat paiq. ik heb dus paar dagen terug een oneliner gestuurt naar een contact wat was doodgevallen(zij zei niets meer, en ik ook niet).
dit staat er nu dus:
quote:
Hoi XXXXXXX. We zijn contact kwijtgeraakt terwijl ik je leuk vind!!!!.Ik weet niet meer waarom maar ik denk door stilte of niet online komen vanuit mijn kant. Ken je me nog? grappige woorden bedenken enzo, , jaren 50 stijl en auto's , oude dinge..? hoe is het met jou? Ik woon nog steeds alleen in Enschede. xxx-Jeroen
hee! ja ik weet nog wie je bent ik ben geloof ik al een jaar niet op paiq geweest dus daar kan het ook aan liggen hihi
zijn die vrouwen nou zo passief ofzo. ik krijg de indruk dat ze me leuk vind maar dat ze gewoon zo passief zijn dat ik maar moeite en moeite en moeite moet BLIJVEN doen.
en wat is dat hihi de hele tijd?
voordat ik contact kwijtraakte ging ik op gegeven moment ook maar hihihi terugzeggen op random momenten.
pi_118152238
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:21 schreef Taexon het volgende:
Nee ik ben zeker geen homo ;) maar heb wel mijn principes... en ik zou het eventueel als vader zijnde nou niet echt pikken als me dochter ineens met een vreemde gozer frikandellen aan het eten is die ze nooit eerder heeft gezien :').... wat een zin.
ja nee als we rekening gaan houden met papa
die wil dat zijn dochter elke avond na sesamstraat naar bed gaat en ergens op haar 30e voor het eerst zoent
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118152249
En uit het verdere gesprek nu net opgemaakt dat haar vader beneden nog tv zit te kijken.

*belt aan*
*pa doet open*
Hallo het is 0:00 en ik heb een date met u dochter, mag ik naar binnen?

YEA RIGHT!

edit: en nee ik ga echt niet rekening houden met elke pa.. maar zo voor een eerste date nee dankje.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2012 23:24:39 ]
pi_118152297
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:24 schreef Taexon het volgende:
En uit het verdere gesprek nu net opgemaakt dat haar vader beneden nog tv zit te kijken.

*belt aan*
*pa doet open*

YEA RIGHT!
daar heb je mobieltjes voor
ik heb nog gvd steentjes tegen raampjes lopen gooien vroeger :P
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118152322
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:24 schreef Taexon het volgende:

*belt aan*
*pa doet open*

YEA RIGHT!
Als mij zoiets lukt om 10 uur in de avond lukt het jou ook al was het bij mij een weddenschap welke ik niet wou verliezen.
pi_118152323
aan hoe defensief je bent merk ik dat je erg graag wil gaan taexon :P
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118152399
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:24 schreef Ballard het volgende:

[..]

daar heb je mobieltjes voor
ik heb nog gvd steentjes tegen raampjes lopen gooien vroeger :P
Die vader zit gewoon rustig benede nog tv te kijken :').
Maarja ze is maar gaan slapen :).
Vind ik helemaal niet erg want ik was toch niet van plan te gaan ;) .
pi_118152519
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:26 schreef Taexon het volgende:

[..]

Die vader zit gewoon rustig benede nog tv te kijken :').
Maarja ze is maar gaan slapen :).
Vind ik helemaal niet erg want ik was toch niet van plan te gaan ;) .
ja tuurlijk dat voelt lekker veilig als het besluit voor je is genomen en je niks meer kan doen, dat snap ik ;)
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118152590
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:29 schreef Ballard het volgende:

[..]

ja tuurlijk dat voelt lekker veilig als het besluit voor je is genomen en je niks meer kan doen, dat snap ik ;)
We hebben toch afgesproken dat ik een keer als ze uit Duitsland is langskom.. gaan we gewoon even ergens wat drinken ofzo zonder haar vader haha _O- .
pi_118152778
ik zie er vrij jong uit en soms denk ik, ik moet me gewoon inschrijven als 19 jarige (ik ben 27) echt geen hond die het door zal hebben
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118152846
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:34 schreef Ballard het volgende:
ik zie er vrij jong uit en soms denk ik, ik moet me gewoon inschrijven als 19 jarige (ik ben 27) echt geen hond die het door zal hebben
jonge sletjes scoren joh! :D
pi_118152946
quote:
Dat heb ik ook ja. :')

Ik ben 26 maar dat zal je me echt niet geven. Ik zou echt kunnen zeggen dat ik 20 a 22 ben, en dan nog zullen mensen het geloven :+
pi_118152953
quote:
Want je wil graag meisjes van 16-19 daten?

Als er iets is waar ik een hekel aan heb op datingsites is het wel het liegen over dat soort dingen. Wat schiet je ermee op als je iemand echt leuk vindt?
pi_118153009
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:38 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Want je wil graag meisjes van 16-19 daten?

Als er iets is waar ik een hekel aan heb op datingsites is het wel het liegen over dat soort dingen. Wat schiet je ermee op als je iemand echt leuk vindt?
nee ik wil huizen insneaken langs snurkende vaders die voor de tv hangen
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118153094
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:39 schreef Ballard het volgende:

[..]

Ik wil je best wat adresjes geven waar snurkende vaders voor de TV hangen als het alleen daarom gaat. Kan op je 27e ook nog prima ^O^
pi_118153136
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:39 schreef Ballard het volgende:

[..]

Ik weet een adres voor je :').
pi_118153168
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:42 schreef Taexon het volgende:

[..]

Ik weet een adres voor je :').
je moet d'r nog niet opgeven! ... of weggeven :P
pi_118153337
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:43 schreef IceDustbin2 het volgende:

[..]

je moet d'r nog niet opgeven! ... of weggeven :P
was ook niet serieus ;) en ik geef haar nog niet op of weg hoor haha. >:)
pi_118153367
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:38 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Dat heb ik ook ja. :')

Ik ben 26 maar dat zal je me echt niet geven. Ik zou echt kunnen zeggen dat ik 20 a 22 ben, en dan nog zullen mensen het geloven :+
Hier nog één :P
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 09:18:50 #263
350968 kedge
cicatrix manet
pi_118160414
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:01 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Beetje stalkerig niet?
Nee hoor. Als je elkaar een berichtje hebt gestuurd of je vindt iemand leuk, dan kun je toch een berichtje sturen als:

quote:
Hey, ik zag je op RP en wou je een berichtje sturen, maar heb geen abo. Dus dacht ik zoek je gewoon eens op facebook en gevonden! Nou, ik hoor misschien wel van je.

Groetjes
Ik zit weleens op pepper en ben van daar nu 3x toegevoegd door meiden en dacht ach: waarom zou ik dat niet doen. Heb nu iets van 9 meiden via pepper op facebook. Waarvan 4 al een date geworden.

Dat stalkerige valt echt wel mee als de interesse wederzijds is ;) De brutalen hebben de halve wereld.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_118160595
quote:
:')
pi_118165577
Voor zij die het nog herinneren, mijn posts van gister over mijn "wensen".... binnen een uur of 5 toch meerdere reacties gehad... 1 telefoonnummer gescoord, 1 nog volop mee aan chatten en nog een paar waar de berichtjes iets langzamer mee gaan...

Datingsites.... 8)7
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:02:44 #266
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_118165635
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 09:27 schreef Myraela het volgende:

[..]

:')
Haha idd wel in de top 3 meest kansloze posts ooit gelezen in deze topicreeks. :')
pi_118165790
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:02 schreef Silenus het volgende:

[..]

Haha idd wel in de top 3 meest kansloze posts ooit gelezen in deze topicreeks. :')
Het ergste is dat het best vaak wel gedaan word.

Mijn exstiefvader stond op datingsites als 40, terwijl die ondertussen ruim boven de 40 was. Waarschijnlijk met de gedachte dat hij dan tenminste bij de jongere zoekresultaten kwam, in plaats van bij de > 40
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:28:43 #268
242666 BeamofLight
pi_118166654
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:02 schreef Silenus het volgende:

[..]

Leugenaar
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:41:33 #269
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_118167045
Nouja goed even de posts van Fluffy/MLIG, Lamon, Picardmike enzo even buiten beschouwing gelaten dan. :@
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:04:29 #270
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118167950
Waarom liegen over je leeftijd? Uiteindelijk komt het toch wel uit! En wat dan?

Ik zou helemaal nergens over liegen in een profiel of het mooier maken dan het is.

Je valt toch wel door de mand op een gegeven moment.
pi_118169188
Voor de mannen die nog gaan daten dit weekend

Draag paars en neuk vaker
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_118170792
Op welk moment stellen jullie een date voor eigenlijk?
Ik sms/app en mail wat met een paar, maar heb eigenlijk niet zo heel erg veel zin om af te spreken.
pi_118171104
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 14:23 schreef Blue_note het volgende:
Op welk moment stellen jullie een date voor eigenlijk?
Ik sms/app en mail wat met een paar, maar heb eigenlijk niet zo heel erg veel zin om af te spreken.
Ligt er echt aan per persoon, gewoon wanneer je een leuk gesprek hebt vragen of het haar leuk lijkt om een keer wat te gaan drinken ofzo ;) of als ze andere hobby's heb weet ik veel :)!

Gewoon doen! :Y
pi_118171182
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 14:31 schreef Taexon het volgende:

[..]

Gewoon doen! :Y
Moet jij zeggen he ;)

Wanneer het contact voor jouw gevoel lekker gaat, niet te moeilijk over doen.
pi_118171217
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 14:34 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Moet jij zeggen he ;)

Wanneer het contact voor jouw gevoel lekker gaat, niet te moeilijk over doen.
Hou op schei uit... dat was echt een apart gevalletje dit keer :').
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:36:51 #276
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_118171275
Als je er bij voorbaat al geen zin in hebt kan je het waarschijnlijk beter helemaal niet doen. ;)

En anders idd gewoon niet analyseren wanneer precies. just do it
WFPB!
pi_118171317
btw van gister.. die meid vanochtend nog even gesproken maar begin der gewoon eng te vinden... dus geen idee of er nog wel een date gaat komen :{ .
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:45:38 #278
27929 piere
doe mij maar bier
pi_118171599
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 14:38 schreef Taexon het volgende:
btw van gister.. die meid vanochtend nog even gesproken maar begin der gewoon eng te vinden... dus geen idee of er nog wel een date gaat komen :{ .
Eng omdat? Ben je niet een beetje een angstig typetje? :')
fok you ja!
pi_118171666
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 14:45 schreef piere het volgende:

[..]

Eng omdat? Ben je niet een beetje een angstig typetje? :')
Nee angstig ben ik niet, maar ik ben niet iemand die alleen even langswipt om sex te hebben met ieman die ik nauwelijks ken ;). (en wiens vader benede tv zit te kijken _O- )
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:48:17 #280
27929 piere
doe mij maar bier
pi_118171697
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 14:47 schreef Taexon het volgende:

[..]

Nee angstig ben ik niet, maar ik ben niet iemand die alleen even langswipt om sex te hebben met ieman die ik nauwelijks ken ;). (en wiens vader benede tv zit te kijken _O- )
Ok dat kan. maar wat is er nu zo eng dan aan haar?
fok you ja!
pi_118171782
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 14:48 schreef piere het volgende:

[..]

Ok dat kan. maar wat is er nu zo eng dan aan haar?
Dat ze wel heel erg blijft aandringen, ineens kreeg ik vanochtend bericht of ik nog even langs kon komen voordat ze naar Duitsland ging (8:00 vanochtend). Hieraan zie je nog niet dat het om sex gaat maar als het gesprek zou kopieeren dan snapt elke lulwammes dat :P.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:51:34 #282
27929 piere
doe mij maar bier
pi_118171814
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 14:50 schreef Taexon het volgende:

[..]

Dat ze wel heel erg blijft aandringen, ineens kreeg ik vanochtend bericht of ik nog even langs kon komen voordat ze naar Duitsland ging (8:00 vanochtend). Hieraan zie je nog niet dat het om sex gaat maar als het gesprek zou kopieeren dan snapt elke lulwammes dat :P.
Als ze lekker is dan had ik haar gedaan als ik jou was. Gisterenavond en vanochtend nog een keer :9
fok you ja!
pi_118171878
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 14:51 schreef piere het volgende:

[..]

Als ze lekker is dan had ik haar gedaan als ik jou was. Gisterenavond en vanochtend nog een keer :9
Hoe stom het ook klinkt, zo ben ik dus echt niet ;). Sex op eerste date kan gebeuren maar aandringen tot sex al voor ik iemand echt gezien heb.. Nee niks voor mij.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:58:07 #284
27929 piere
doe mij maar bier
pi_118172044
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 14:53 schreef Taexon het volgende:

[..]

Hoe stom het ook klinkt, zo ben ik dus echt niet ;). Sex op eerste date kan gebeuren maar aandringen tot sex al voor ik iemand echt gezien heb.. Nee niks voor mij.
dat klinkt helemaal niet stom. Ieder zijn ding toch? En je weet nu wat je kan verwachten als je wel met haar afspreekt :9
fok you ja!
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:00:16 #285
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_118172108
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:58 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

niet iedereen hoeft me leuk te vinden. dat is normaal en daar kan ik net zoals ieder ander(uiteraard) mee leven.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:56 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Deze twee wou ik even quoten. Ze hebben een gezamelijke vijand gevonden. O+
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_118172240
nog iemand anders met leuke datings verhalen? :P
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:10:26 #287
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_118172495
Nog niet... net de 18e date gehad. Een toekomstige date in Disneyland is in de planning O+
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_118172514
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 15:10 schreef -Splash- het volgende:
Nog niet... net de 18e date gehad. Een toekomstige date in Disneyland is in de planning O+
Cool, veel plezier :)
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:11:13 #289
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_118172535
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 15:10 schreef Taexon het volgende:

[..]

Cool, veel plezier :)
Het is Disney... het zal wel goedkomen. ;)
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:13:25 #290
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_118172622
quote:
Nice O+
Ik ben de tel kwijt geraakt, maar bij ons staat een weekendje weg in de planning O+ (geen Disney :P)
pi_118172696
quote:
18 :D ? En nog geen relatie?
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:17:28 #292
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_118172789
Dat je de tel bijhoudt nog. Dat je nog weet hoeveel dates je hebt gehad (fuck deze d/t). Ik was na 11-12-13 de tel al kwijt :{
WFPB!
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:34:47 #293
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118173503
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 15:03 schreef Taexon het volgende:
nog iemand anders met leuke datings verhalen? :P

Ik krijg dit nogal vaak, zit er niet vaak op maar de keren dat ik het probeer dan vaak niemand die klikt
we dan
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:39:47 #294
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_118173764
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 15:15 schreef Blue_note het volgende:

[..]

18 :D ? En nog geen relatie?
Joh.. als Dizorn en Perzephone het zo stug blijven volhouden dan doe ik dat ook. :P

@Silent: Leuk! Waarheen dan?
@Dizorn: Het is maar een wilde gok.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:40:49 #295
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_118173828
Woooww wat heb jij weinig matches! :P

En je moet ook beoordelen, krijg je meer credits voor. :+
En daarbij, het is overdag he. Alleen werklozen zijn nu online, en vrouwen in het onderwijs (want herfstvakantie).
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:42:25 #296
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118173923
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 15:40 schreef Silenus het volgende:
Woooww wat heb jij weinig matches! :P

En je moet ook beoordelen, krijg je meer credits voor. :+
En daarbij, het is overdag he. Alleen werklozen zijn nu online, en vrouwen in het onderwijs (want herfstvakantie).
Ja nou ja heb ook wel verwijderd. Bedoel ik ben zo'n type dat zich er wel aan kan irriteren als een meid telkens online komt maar nooit iets zegt :') En ja beoordelen heb ik pas laatst doorgekregen ja. Maar goed tot nu toe niet echt credits nodig gehad dus ja :P
we dan
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:42:53 #297
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_118173944
Speeddates ben ik ook mee gekapt, werkt absoluut niet bij mij. Na een week lang elke avond minimaal 3 keer proberen en geen resultaat denk ik niet dat het soepel loopt voor mij ;)
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_118175201
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 15:42 schreef zalkc het volgende:
Speeddates ben ik ook mee gekapt, werkt absoluut niet bij mij. Na een week lang elke avond minimaal 3 keer proberen en geen resultaat denk ik niet dat het soepel loopt voor mij ;)
werkt bij vrijwel niemand volgens mij :')
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:21:54 #299
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118175471
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 16:14 schreef Taexon het volgende:

[..]

werkt bij vrijwel niemand volgens mij :')
Klopt denk ik ook wel. Het idee is mooi erachter. Maar feitelijk komt het erop neer dat je na 15 minuten lullen vaak toch wel weer iets hebt van 'hmm' en anders verwaterd het wel wat daarna omdat die meiden denk ik wel aardig volle lijsten met jongens hebben. Chatten is vrijblijvender (als in je kan iedereen aanspreken en niet de drang om door te zetten om de foto te zien of de tijd te voltooien) en wat chiller denk ik
we dan
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:25:05 #300
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118175604
Had juist via speeddate meer leuke dates op Paiq. matches waren het vaak nét niet.
pi_118175694
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 16:25 schreef eefje801 het volgende:
Had juist via speeddate meer leuke dates op Paiq. matches waren het vaak nét niet.
De mannen moeten het denk hebben van de oneliners... :p
speeddate heb ik 1x per week een gesprek ofzo verder niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')