Ik bedoel nit dat het aan het feit ligt dat je niet van de kroeg houdt, dit is weer 1 enkel voorbeeld wat je uitlicht... Maar je hebt een behoorlijke bevooroordeeld beeld (zoals jij aangeeft uit je huidige ervaring), maar dat betekent nog niet dat het waar is...Het is heel simpel:quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Net als SilentChaos, misschien wat beter lezen.... Heb toch al een paar keer aangegeven dat een kroeg niks voor mij is en dat ik de kroeg zeker wel geprobeerd heb, dus in welke manier zeg ik dat het niks is punt?
En je kan het ook omdraaien en eens denken, wij hebben een obsessie met de kroeg, maar deze jongen houdt daar niet van, misschien moeten wij onze obsessie met de kroeg maar niet aan hem opdringen.
De enige dingen die ik afkaats zijn dingen die ik al geprobeerd heb en die gewoon totaal niet bij mij passen...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het gaat niet specifiek om de kroeg (al weerleg ik graag enkele punten, want ik was vroeger totaal geen kroegpersoon, had dezelfde instelling als jou). Maar ik heb wel toen ik geen vrienden in de buurt had, een kroeg opgezocht en heb daar zeker contacten aan overgehouden.
Geen vriend, niet de ware, dat klopt. Maar het heeft mijzelf een stuk opgevrolijkt en sta nu weer lekker in het leven![]()
Ik zeg niet dat jij dat in de kroeg ook zal krijgen, nee, want jij zit wss anders in elkaar. Maar wat het punt is, is dat je niet alles direct moet afkaatsen als 'dat is niets voor mij, want ooit eens geprobeerd en dat werd niets'..
Er zijn genoeg andere plekken, mogelijkheden, maar je kaatst alles af als 'dat deed ik al niet, want het leek me niet leuk, dus nu zal ik dat ook niet doen'.
Misschien gewoon eens proberen, denk bv aan het vrijwilligerswerk. Wie weet ga je het onverwachts nog leuk vinden ook
zie post hierbovenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:26 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Sommige mensen maken het zichzelf nou eenmaal niet makkelijk. Hij komt er vanzelf wel achter wat voor hem gaat werken, duidelijk is dat het nu iig niet voor hem werkt en dat hij er weinig aan doet om dat te veranderen.
Wij weten niet wat je allemaal geprobeerd hebt hequote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:29 schreef Spezza19 het volgende:
heb genoeg dingen geprobeerd, dus misschien handig als jullie dat beeld ook even bijdraaien ipv maar te denken dat ik thuis in een hoekje loop te klagen ofzo....
En daarbij ging het niet over vriendschappen, maar over een juiste dame vinden...
In een eerdere post zeg je juist dat je vorige relaties uit een vriendschap komen. Waarom doe je dat deze keer niet dan? :Squote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En daarbij ging het niet over vriendschappen, maar over een juiste dame vinden...
Ik wil je niet steeds herhalen, maar dit is wel zo. Nu ga je haar niet vinden, dan moet je dus je omgeving aan gaan passen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:30 schreef Cue_ het volgende:
Maar via vriendschappen /kennissen kan je misschien wel die juiste dame vinden. En blijkbaar vind je dat niet bij je huidige kennissenkring.
Dat klopt, mijn kennissenkring bestaat uit veel leeftijdsgenoten en op mijn leeftijd zijn helaas veel mensen al gesetteld en daarmee vaak ook weer hun vrienden/kennissen....quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wij weten niet wat je allemaal geprobeerd hebt heMeer dan 'dingen geprobeerd' kom je niet, dus ja dan krijg je eigen invulling van de mensen hier.
Maar via vriendschappen /kennissen kan je misschien wel die juiste dame vinden. En blijkbaar vind je dat niet bij je huidige kennissenkring.
Aan de andere kant (althans in theorie) heb je wel weer veel mensen die vrienden hebben die wel gaan settelen en zijzelf dan weer niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat klopt, mijn kennissenkring bestaat uit veel leeftijdsgenoten en op mijn leeftijd zijn helaas veel mensen al gesetteld en daarmee vaak ook weer hun vrienden/kennissen....
Ik merk daarin echt wel veel verschil.... Verjaardagen, feestjes, wat dan ook...
Is toch een beetje het beeld wat jezelf neerzet (op het zolderkamertje na misschien).quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
zie post hierboven
hou eens op met het beeld te hebben dat ik vanuit een zolderkamertje loop te jammeren...
Herkenbaar. Daarom heb ik mij op FOK! ingeschreven en leer ik steeds meer nieuwe mensen kennen en hou er leuke vriendschappen aan over. En via dit topic dus ook juist meer singles. En misschien niet de ware voor mij, maar wie weet via via dat er toch een keer wat leuks op je pad komt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat klopt, mijn kennissenkring bestaat uit veel leeftijdsgenoten en op mijn leeftijd zijn helaas veel mensen al gesetteld en daarmee vaak ook weer hun vrienden/kennissen....
Ik merk daarin echt wel veel verschil.... Verjaardagen, feestjes, wat dan ook...
Mja, dat is het nadeel van het internet denk ik... dingen kunnen te snel verkeerd geinterpreteerd worden... Vandaar dat ik er smileys enzo bij zet...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:34 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Is toch een beetje het beeld wat jezelf neerzet (op het zolderkamertje na misschien).
Het type vrouw wat jij omschreef is echt wel te vinden, maar dat het tot nu toe niet gelukt is betekend ziet dat ze er niet is. Je eigen houding is wel heel belangrijk en die komt vrij negatief over hier op het forum. Ik weet niet hoe je echt in de omgang bent natuurlijk, maar probeer eens op een andere manier naar de dingen te kijken.
En iedereen heeft wel eens een dip momentje...ik heb ze regelmatig. En dan zet je je schouders er weer onder en ga je door.
Mja, ik neuzel ook rond in dat topic voor mensen te ontmoeten, maar dat is ook geen succes tot nu toe...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:36 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Herkenbaar. Daarom heb ik mij op FOK! ingeschreven en leer ik steeds meer nieuwe mensen kennen en hou er leuke vriendschappen aan over. En via dit topic dus ook juist meer singles. En misschien niet de ware voor mij, maar wie weet via via dat er toch een keer wat leuks op je pad komt.
Zoals je zelf al zei dat je allerlei hobbys hebt waarmee je de deur uitgaat, zegt al dat je niet alleen op je zolderkamertje zitquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:36 schreef Spezza19 het volgende:
Mja, dat is het nadeel van het internet denk ik... dingen kunnen te snel verkeerd geinterpreteerd worden... Vandaar dat ik er smileys enzo bij zet...
Ik ben geen negatief persoon daarin ofzo, maar het soms is het gewoon irritant dat je om je heen allemaal stelletjes ziet en dat ik maar blijf hangen in het single zijn....
Ik neem terug wat ik zei over te kritisch, misschien wil je wel te graag op dit moment en ben je juist niet kritisch genoeg. Ook op datingsites. Gewoon net zo lang voorkeuren aangeven en erop zoeken tot je een redelijk passende leuke dame treft en daarmee aan de slag.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ik neuzel ook rond in dat topic voor mensen te ontmoeten, maar dat is ook geen succes tot nu toe...
Mja, ik ben geen van beide, ik ben niet kritisch en ben ook niet wanhopig... Ik zeg alleen dat ik het irritant vind dat er blijkbaar geen dames zijn die bij mij passen....quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:41 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik neem terug wat ik zei over te kritisch, misschien wil je wel te graag op dit moment en ben je juist niet kritisch genoeg. Ook op datingsites. Gewoon net zo lang voorkeuren aangeven en erop zoeken tot je een redelijk passende leuke dame treft en daarmee aan de slag.
Ik ben ook vier jaar vrijgezel hoor, er zijn er meer die al een tijdje "zoeken". Komt vanzelf. Benieuwd of je hier binnenkort een succesverhaal komt posten, ben je dan bijna wel verplichtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:43 schreef Spezza19 het volgende:
Dit is een beetje mijn probleem
Ik ben altijd maar degene die te horen krijgt: je bent zo'n leuke lieve jongen, snap niet dat je vrijgezel bent...
[..]
Mja, ik ben geen van beide, ik ben niet kritisch en ben ook niet wanhopig... Ik zeg alleen dat ik het irritant vind dat er blijkbaar geen dames zijn die bij mij passen....
Ik kom haar vanzelf wel tegen of juist niet, wie weet... Ik vermaak mij prima als single zijnde, maar ik mis gewoon het delen met een ander...
Ben je dan al eens naar een meet geweest? Want ook daar hoor ik je vnl negatief, bijv over FB (ik heb er ook niet veel mee, maar het is een handig medium om contacten te onderhouden). En die meets kunnen gewoon leuk zijn om nieuwe mensen te leren kennen, niet zozeer om de ware te vinden. Maar vanuit daar kun je weer verder netwerken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ik neuzel ook rond in dat topic voor mensen te ontmoeten, maar dat is ook geen succes tot nu toe...
Wat je schrijft is allemaal heel herkenbaar. En van die opmerkingen van "hoe kan het dat jij nog niemand bent tegengekomen, je bent zo een leuke vent/meid" daar schiet je idd niks mee op.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:43 schreef Spezza19 het volgende:
Dit is een beetje mijn probleem
Ik ben altijd maar degene die te horen krijgt: je bent zo'n leuke lieve jongen, snap niet dat je vrijgezel bent...
[..]
Mja, ik ben geen van beide, ik ben niet kritisch en ben ook niet wanhopig... Ik zeg alleen dat ik het irritant vind dat er blijkbaar geen dames zijn die bij mij passen....
Ik kom haar vanzelf wel tegen of juist niet, wie weet... Ik vermaak mij prima als single zijnde, maar ik mis gewoon het delen met een ander...
Het enige negatieve dat ik daar geuit heb is dat "clique" gevoel voor het mogen bijwonen van een meet... Het komt niet echt uitnodigend over namelijk als je eisen gaat stellen over wie er wel en niet mogen komen in een topic dat juist ontstaan is uit de behoefte om nieuwe mensen te leren kennen en dan een post zien dat er al een clique is die al heen gaan...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:45 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ben je dan al eens naar een meet geweest? Want ook daar hoor ik je vnl negatief, bijv over FB (ik heb er ook niet veel mee, maar het is een handig medium om contacten te onderhouden). En die meets kunnen gewoon leuk zijn om nieuwe mensen te leren kennen, niet zozeer om de ware te vinden. Maar vanuit daar kun je weer verder netwerken.
Enige wat ik ooit als eis heb gezien was toen weisman het had over dat etentje. Voor de rest staat alles vrij toch?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het enige negatieve dat ik daar geuit heb is dat "clique" gevoel voor het mogen bijwonen van een meet... Het komt niet echt uitnodigend over namelijk als je eisen gaat stellen over wie er wel en niet mogen komen in een topic dat juist ontstaan is uit de behoefte om nieuwe mensen te leren kennen en dan een post zien dat er al een clique is die al heen gaan...
Dat was 1 meet...er staan er nog meer op de planning. Vervelende voor jou misschien is dat de meeste info daarover op FB staat. En er zitten meer mensen daar dan alleen 'dat kliekje'. En anders je eigen meet organiserenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het enige negatieve dat ik daar geuit heb is dat "clique" gevoel voor het mogen bijwonen van een meet... Het komt niet echt uitnodigend over namelijk als je eisen gaat stellen over wie er wel en niet mogen komen in een topic dat juist ontstaan is uit de behoefte om nieuwe mensen te leren kennen en dan een post zien dat er al een clique is die al heen gaan...
Ja en dat was ook het enige negatieve dat ik gepost had.... als reactie op de post dat ik daar negatief zou zijn in dat topicquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Enige wat ik ooit als eis heb gezien was toen weisman het had over dat etentje. Voor de rest staat alles vrij toch?
Mja, ik zal wel een fake FB account aanmaken daarvoor danquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:53 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat was 1 meet...er staan er nog meer op de planning. Vervelende voor jou misschien is dat de meeste info daarover op FB staat. En er zitten meer mensen daar dan alleen 'dat kliekje'. En anders je eigen meet organiseren
Dat wordt dus ook niet echt gewaardeerd. Het gaat er juist om dat je jezelf een beetje open durft te stellen. En als jij je FB account gewoon afschermt kan niemand erop kijken, alleen degene die je als vriend uitnodigt, maar dus niet mensen uit de groep. Met een fake account komt het over alsof je wat te verbergen hebt en daar meer zit om van anderen wel de nodige info te zien. Maar goed, je kan het proberen natuurlijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ik zal wel een fake FB account aanmaken daarvoor dan
Doen! En alleen de meet van Weissman had "inschrijvingseisen". Was zijn keuze en dat mag hij is tenslotte de organisator. Er zijn al best wat meets geweest. Stuk of 8 denk ik in totaal. Van borrelen in Utrecht, tot poolen in Amsterdam. Van Transformermeet( don't ask) tot eten in Tilburg.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ik zal wel een fake FB account aanmaken daarvoor dan
En dit. Het is een geheime groep, dus niemand van jouw facebook kan het zien of andersom, behalve degene die je tot de groep heeft toegelaten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:58 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat wordt dus ook niet echt gewaardeerd. Het gaat er juist om dat je jezelf een beetje open durft te stellen. En als jij je FB account gewoon afschermt kan niemand erop kijken, alleen degene die je als vriend uitnodigt, maar dus niet mensen uit de groep. Met een fake account komt het over alsof je wat te verbergen hebt en daar meer zit om van anderen wel de nodige info te zien. Maar goed, je kan het proberen natuurlijk.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:59 schreef Chawi het volgende:
[..]
Doen! En alleen de meet van Weissman had "inschrijvingseisen". Was zijn keuze en dat mag hij is tenslotte de organisator. Er zijn al best wat meets geweest. Stuk of 8 denk ik in totaal. Van borrelen in Utrecht, tot poolen in Amsterdam. Van Transformermeet( don't ask) tot eten in Tilburg.
Meestal ontstaan de initiatieven op Facebook.[/end promotie]
Succes!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:01 schreef Sekhmet het volgende:
[..]![]()
En wij gaan morgen meeten. Weer iemand nieuw leren kennenGezellig!
Thanks!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Succes!hoop dat het wat wordt
Veel plezier in ieder geval!
Ik ga ook weer even wat posten daar binnenkort, ik geloof dat ik nog wat goed te maken heb met je na mijn salmonella-avontuur in Tokyoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:59 schreef Chawi het volgende:
[..]
Doen! En alleen de meet van Weissman had "inschrijvingseisen". Was zijn keuze en dat mag hij is tenslotte de organisator. Er zijn al best wat meets geweest. Stuk of 8 denk ik in totaal. Van borrelen in Utrecht, tot poolen in Amsterdam. Van Transformermeet( don't ask) tot eten in Tilburg.
Meestal ontstaan de initiatieven op Facebook.[/end promotie]
Vond het vooral erg vervelend voor jou! Maar weer een keer meeten, top. Was verleden keer ook erg gezelligquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ga ook weer even wat posten daar binnenkort, ik geloof dat ik nog wat goed te maken heb met je na mijn salmonella-avontuur in Tokyo
Ik hou je handje wel vastquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:03 schreef Chawi het volgende:
Yeah!!! Altijd leuk om een naamgenootje te ontmoeten!
Spelkaarten neem ik trouwens ook mee. Er is een klaverjasvariant voor 3 personen![]()
Ik neem ook een dekentje mee voor op de bank. Ik kan niet zonder![]()
Ohja en een groot kussen. Wel handig om mezelf achter te verstoppen met het thema
Daar hebben we niets aan in ieder geval. Gelukkig kan ik wel wat hebben, zolang ik maar mijn kussentje hebquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:05 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik hou je handje wel vast. En anders hebben we nog een sterke man in ons midden die ons...oh wacht, we hebben het over H_J
, die dus ws eerder de boel gaat lopen opnaaien.
nou ben ik toch nieuwsgierig wat voor thema dat gaat zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:06 schreef Chawi het volgende:
[..]
Daar hebben we niets aan in ieder geval. Gelukkig kan ik wel wat hebben, zolang ik maar mijn kussentje heb
Ook in dit topic worden meets gehouden variërend in de leeftijd 20-38...met ook een eigen FB groep, zie OP.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:11 schreef DavetheNL het volgende:
Oke.. Weer on topic?
(Voel me nu ook echt een groentje in een keer.. Hoor niet tot jullie leeftijdsgroep namelijk)
ik las dat je ging verhuizen. Onder de rivieren zou al helpenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:36 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Herkenbaar. Daarom heb ik mij op FOK! ingeschreven en leer ik steeds meer nieuwe mensen kennen en hou er leuke vriendschappen aan over. En via dit topic dus ook juist meer singles. En misschien niet de ware voor mij, maar wie weet via via dat er toch een keer wat leuks op je pad komt.
Richting Utrecht/Amersfoort...iig wat dichter in de buurtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:13 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik las dat je ging verhuizen. Onder de rivieren zou al helpen
Had ook niet gehoeven hoor, staat toch vnl BS in zoals je ws wel gelezen hebtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:25 schreef maen het volgende:
Dat ik eerst zo ongeveer 2 topics door moet lezen voordat ik kan melden dat ik gisteravond een date had...
was leukmaar hoe langer het duurde hoe meer ik me ging ergeren aan z'n Limburgse accent...
En ik ben de laatste die daar iets van mag zeggen aangezien ik het zelf ook nog steeds niet helemaal afgeleerd heb, maar ik vind het echt heel lelijk. Verder was het wel heel gezellig, dus misschien moet ik me er maar gewoon overheen zetten. Wat mij betreft nog wel een vervolgdate, wat hem betreft ook.
Sorry.. Ik verwarde dit met een van de meet-groepenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:12 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ook in dit topic worden meets gehouden variërend in de leeftijd 20-38...met ook een eigen FB groep, zie OP.
En wij gaan morgen een avondje Horrorfilms kijken.
Ik vind accenten juist weer grappig. Lokale uitdrukkingen vind ik eigenlijk ook wel leuk (al moet ik vaak wel om uitleg vragenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:33 schreef Mystikvm het volgende:
Ik snap ook wel dat de meeste mensen niets aan accenten kunnen doen, maar het leidt me enorm af. Of dat ik me dan ga ergeren aan lokale uitdrukkingen die mensen veel gebruiken.
Dat zeker jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind accenten juist weer grappig. Lokale uitdrukkingen vind ik eigenlijk ook wel leuk (al moet ik vaak wel om uitleg vragen)
Ik was laatst in Twente om te stappen, komen er vrouwen voorbij waarvan ik dacht 'Nou, daar kan ik wel wat mee'. Toen trok ze haar boerenschuur los en hoefde ik niet meerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:40 schreef Sekhmet het volgende:
Persoonlijke mening; ik vind dat er veel accenten/dialecten zijn waardoor iemand dommer kan lijken dan hij/zij is. Het komt op mij vaak heel boers en plat over. Of met de zuidelijke accenten/dialecten juist heel soft, mannen worden een stuk vrouwelijker met een zuidelijk accent.
Ik weet dat het niet zo is en heb er ook geen problemen mee als iemand een beetje met een accent praat, maar het moet niet 'te' zijn. Ook omdat ik dat gewoon niet ga verstaan.
kan ik me idd wel in vinden. ik heb zelf een redelijk 'soft' accent, heb over heel brabant gewoond dus niks zwaars. maar hoor het wel dat ik uit t zuiden kom. limburgs vind ik dan weer verschrikkelijk.. eigenlijk alle dialecten. storen zal ik me aan accenten niet echt doen, mits gematigd.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:40 schreef Sekhmet het volgende:
Persoonlijke mening; ik vind dat er veel accenten/dialecten zijn waardoor iemand dommer kan lijken dan hij/zij is. Het komt op mij vaak heel boers en plat over. Of met de zuidelijke accenten/dialecten juist heel soft, mannen worden een stuk vrouwelijker met een zuidelijk accent.
Ik weet dat het niet zo is en heb er ook geen problemen mee als iemand een beetje met een accent praat, maar het moet niet 'te' zijn. Ook omdat ik dat gewoon niet ga verstaan.
Dat heb ik hier in Groningen ook regelmatig. Twee keer een date gehad waar ik echt even schrok het moment dat hij begon te praten. Grappige was dat bij één, die ik ook echt leuk vond, de ergenis snel weg was. Bij de ander bleef ik mij er aan ergeren.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik was laatst in Twente om te stappen, komen er vrouwen voorbij waarvan ik dacht 'Nou, daar kan ik wel wat mee'. Toen trok ze haar boerenschuur los en hoefde ik niet meer
Ik heb gewoon geen behoefte dat fokkers die ik (nog) niet ken, lekker al mijn familie kan zien.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:58 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat wordt dus ook niet echt gewaardeerd. Het gaat er juist om dat je jezelf een beetje open durft te stellen. En als jij je FB account gewoon afschermt kan niemand erop kijken, alleen degene die je als vriend uitnodigt, maar dus niet mensen uit de groep. Met een fake account komt het over alsof je wat te verbergen hebt en daar meer zit om van anderen wel de nodige info te zien. Maar goed, je kan het proberen natuurlijk.
Je ging toch verhuizen naar de beschaving?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:44 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat heb ik hier in Groningen ook regelmatig. Twee keer een date gehad waar ik echt even schrok het moment dat hij begon te praten. Grappige was dat bij één, die ik ook echt leuk vond, de ergenis snel weg was. Bij de ander bleef ik mij er aan ergeren.
haha, ja ik date meestal ook met brabantse; en gelukkig versta ik dat soort dingen dan wel. maar als ze niet gewoon hun ABN beheersen dan is het toch 'volgende!' idd..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je ging toch verhuizen naar de beschaving?
Ik heb weinig dates gehad met mensen met een enorm accent. Eén keertje in Brabant. Die had het op een gegeven moment over de 'keiband' ofzo...Bleek een stoeprand te zijn. Dat was ook zo'n typische Brabantse die Brabant helemaal fantastisch vond. Die heb ik snel maar weer afgeschreven
Dat kan dus ook niet als jij alles goed afstelt (je kunt zelf instellen wie wat kan zien) Bij mij kunnen de mensen uit de groep alleen mijn naam en profielfoto zien (en misschien vriendenlijst, maar ook die kan je anders instellen). Geen berichten, geen andere foto's of wat dan ook. Daar moet je je echt niet druk om maken. En je kunt ook alleen je voornaam gebruiken en eventueel een leuk plaatje ipv je eigen foto...dan weten wij nog niks. Maar als je wilt gaan meeten zullen ze ook wat meer over je te weten komen...tenminste het lijkt mij dat je ergens over gaat praten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen behoefte dat fokkers die ik (nog) niet ken, lekker al mijn familie kan zien.
Hoeft niet, je kunt je fb afschermen, beperkt zichtbaar, voor mensen met wie je niet bevriend bent en zelfs voor vrienden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen behoefte dat fokkers die ik (nog) niet ken, lekker al mijn familie kan zien.
Alsof Haags zo lekker klinktquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:45 schreef SilentChaos het volgende:
Wat dat betreft kan je beter in de randstad wonen dan... Je hoort wel de accenten, maar zijn allemaal even hard en direct
Uhm sorryquote:
Dat is me tot op heden nog niet gelukt op facebookquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:48 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat kan dus ook niet als jij alles goed afstelt (je kunt zelf instellen wie wat kan zien) Bij mij kunnen de mensen uit de groep alleen mijn naam en profielfoto zien (en misschien vriendenlijst, maar ook die kan je anders instellen). Geen berichten, geen andere foto's of wat dan ook. Daar moet je je echt niet druk om maken. En je kunt ook alleen je voornaam gebruiken en eventueel een leuk plaatje ipv je eigen foto...dan weten wij nog niks. Maar als je wilt gaan meeten zullen ze ook wat meer over je te weten komen...tenminste het lijkt mij dat je ergens over gaat praten.
Yep, eindelijk weg van het platteland waar alleen maar blanken wonen en geen zak te beleven isquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je ging toch verhuizen naar de beschaving?
Ik heb weinig dates gehad met mensen met een enorm accent. Eén keertje in Brabant. Die had het op een gegeven moment over de 'keiband' ofzo...Bleek een stoeprand te zijn. Dat was ook zo'n typische Brabantse die Brabant helemaal fantastisch vond. Die heb ik snel maar weer afgeschreven
Nou nou, ga je nou direct op het Noorden afgeven?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:53 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Yep, eindelijk weg van het platteland waar alleen maar blanken wonen en geen zak te beleven is![]()
Ik heb ze allemaal wel eens gedate, Brabanders, Groningers, Hagenezen, Utrechters, Amsterdammers. Als ze echt leuk zijn, niks aan de hand. Maar liever iemand die gewoon ABN praat (of iig kan praten).
quote:
Leids met een rrrrrr roterdams me een Tquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:00 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nou nou, ga je nou direct op het Noorden afgeven?En welke blanke mensen?
Snap het hoor, hoop dat je snel een leuke plek vindt!
Mij maakt een licht accent ook niet uit, eigenlijk best leuk. Vooral Twents of Brabants. Die Brabantse rrgggrrr vind ik leuk, vraag me niet waarom.
rrrgrrrggrrr?:P probeer me even in te beelden welke letter hier bedoeld wordtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:00 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Mij maakt een licht accent ook niet uit, eigenlijk best leuk. Vooral Twents of Brabants. Die Brabantse rrgggrrr vind ik leuk, vraag me niet waarom.
quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:02 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
rrrgrrrggrrr?:P probeer me even in te beelden welke letter hier bedoeld wordt
ah, ja die heb ik dan wel onder de kniequote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:02 schreef eefje801 het volgende:
[..]de brabantse r.. of g.. beetje inwisselbaar
Ik ook niet!! Een niet nader te noemen persoon kon niet raden waar ik vandaan kwam. Ze dacht ergens uiterst zuidelijk of zo iets was het.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar goed, ik praat niet echt heel Haags... Je hoort dat ik hier uit de omgeving kom ja, maar het is niet overdrevenMaar voor een brabander wel schrikken blijkbaar
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ook niet!! Een niet nader te noemen persoon kon niet raden waar ik vandaan kwam. Ze dacht ergens uiterst zuidelijk of zo iets was het.
Ik spreek prima ABN en dat ze me af en toe niet verstond kwam door de slechte verbinding
Op zeker dat wij elkaar wel goed verstaan SilentChaos!
Was niet zo bedoeld. Groningenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:00 schreef eefje801 het volgende:
[..]
verloochen, toch?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
Wel ff samen een broodje ui met ei bestellen in snackbar De Vrijheid natuurlijk... Ik verlogen m'n afkomst niet natuurlijk....
Ik schijn een Leidse rrrr te hebbenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Leids met een rrrrrr roterdams me een T
Ik dacht al: wat doet dat rooie lijntje eronderquote:
Absoluut! Ik kom ook echt wel even buurten daar. Ik ben juist van plan in de nabije toekomst van mijn stad naar Grun te gaan, ook eens wat andersquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:07 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Was niet zo bedoeld. GroningenZal altijd mijn thuis blijven.
Maar tijd voor wat nieuwsOok een goede manier om van je gebaande paden af te wijken en nieuwe mensen te leren kennen.
Ik ben het wel gewend. Mijn vader is hagenees zonder accent, maar mijn oom heb ik nooit een woord mee kunnen wisselen. Dat was echt te ergquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar goed, ik praat niet echt heel Haags... Je hoort dat ik hier uit de omgeving kom ja, maar het is niet overdrevenMaar voor een brabander wel schrikken blijkbaar
En zeiken als een reiger op het leidseplein natuurlijk!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
Wel ff samen een broodje ui met ei bestellen in snackbar De Vrijheid natuurlijk... Ik verlogen m'n afkomst niet natuurlijk....
Die heb ik al een beetje. Ik kom natuurlijk wel uit de kakwijk van Groningenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:08 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Absoluut! Ik kom ook echt wel even buurten daar. Ik ben juist van plan in de nabije toekomst van mijn stad naar Grun te gaan, ook eens wat anders![]()
Jij gaat voorjjjrr de Gooise r nu natuurlijk
Hey luister awe pik, weh gah wel keer kroketjuh gappuh beh duh vreheid!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
Waar in groningen is dat dat?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:12 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Die heb ik al een beetje. Ik kom natuurlijk wel uit de kakwijk van Groningen
aha. 't leidseplein in den haag bedoel je?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:10 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En zeiken als een reiger op het leidseplein natuurlijk!
Amsterdam toch?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:19 schreef Ballard het volgende:
[..]
aha. 't leidseplein in den haag bedoel je?
Het zuiden van stad Groningen.quote:
Geen idee eigenlijk, maar naast dat ei met ui gebeuren de enige zin die ik in het Haags kan uitspreken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:19 schreef Ballard het volgende:
[..]
aha. 't leidseplein in den haag bedoel je?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hey luister awe pik, weh gah wel keer kroketjuh gappuh beh duh vreheid!
[..]
Waar in groningen is dat dat?
Laatst hoorde ik van mensen dat ik een beetje bekakt praat
Ben wel in de kakbuurt van scheveningen opgegroeidquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je hebt ook de kouwe kak he in Den Haag
Van die tennisclubfiguren
Je hoeft ook niet te zeiken in Den Haag als Hagenees zijnde...kan ook in Amsterdamquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:27 schreef Ballard het volgende:
nee leidseplein is niet in den haag maar in amsterdam ja
ik vroeg me af waarom je in den haag op t leidse plein zou gaan zeiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel Hagenezen hebben het niet zo op Amsterdamquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:27 schreef Ballard het volgende:
nee leidseplein is niet in den haag maar in amsterdam ja
ik vroeg me af waarom je in den haag op t leidse plein zou gaan zeiken
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:29 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet te zeiken in Den Haag als Hagenees zijnde...kan ook in Amsterdam![]()
Bij deze de uitnodiging voor een rondleiding in Scheveningen / den haagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Liever het pleinquote:
Kut tentquote:
I know.. azijnpisserig.. maar anders komt t modje weer langs enzoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:23 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij raken we nu wel heel erg offtopic
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
I know.. azijnpisserig.. maar anders komt t modje weer langs enzo
Uhm....dat was vaag?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ok, ff een datingsite ervaring weer voor de lachers!
Kreeg tijdje terug n interesseberichtje van een dame van 25. Ik terugsturen: wat wil je allemaal weten? met een smiley, stuurt ze 'haha, jij bent een slimme, alles natuurlijk! keertje mailen? [insert mailadres] Ach best, zat geen foto bij maar die zou ik wel even vragen. Krijg ik een dag later een mail van d'r waarin ze zegt haar profiel op de betreffende site verwijderd te hebben (ok, eerste argwaan), maar chatten via Live Messenger, was dat een idee? Eh, nee want dat heb ik niet.
Dus mailen. Ik meteen foto vragen en geinformeerd naar werk, studie, etc, meldt ze vrolijk dat ze laatste jaar Havo doet!Wtf, ze was toch 25? Uit beleefdheid kort mailtje teruggestuurd, animo was wel weg. Reageert ze weer, in saaie bewoordingen met korte zinnen. Ik vond 't wel best en heb het afgekapt. Week later: 'wil je nog contact?' Eh... nee ben druk.
Geen reacties meer gehad. Krijg ik nu opeens 2 weken later weer een mail: 'sorry voor mijn late reactie, maar ik wil het contact stoppen want ik ben iemand tegengekomen. Het spijt me'. Verstuurd vanaf een ander emailadres
Mooie boel...
Waarom denken mensen dat toch altijd over mij?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:05 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik hou je handje wel vast. En anders hebben we nog een sterke man in ons midden die ons...oh wacht, we hebben het over H_J
, die dus ws eerder de boel gaat lopen opnaaien.
Leuk als in ''je bent lollig om mee te praten'', of leuk als in ''ik ga je een nacht uitwonen?'' Lastig interpreteren zo.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:30 schreef Blue_note het volgende:
Voor de mensen die vannacht nog meelazen: heb een berichtje terug dat wordt afgesloten met: ik vind je leuk.
Gaat wel heul snel zeg.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:00 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Die Brabantse rrgggrrr vind ik leuk, vraag me niet waarom.
Dat ga ik niet vragenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Leuk als in ''je bent lollig om mee te praten'', of leuk als in ''ik ga je een nacht uitwonen?'' Lastig interpreteren zo.
Hier waart toch ook een klein Aziaatje rond, binnen deze reeks? Wie was dat eigenlijk ook alweer?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voor ik ontdekte wat het verschil tussen negeren en blokkeren was bij one-liners kreeg ik echt een paar keer per week een oneliner van een klein aziaatje, dat haast een soort promopraatje voor zichzelf hield... Bij de laatste paar had hij er zelfs een linkje naar iets youtuberigs bijgedaan![]()
Nooit op geklikt..
Wel heel sneu, de wanhopigheid en de "schieten met hagel" droop er van af.
Haar foto.... echt zo'n modellenfoto uit een glossy....quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:37 schreef Cue_ het volgende:
Ik kreeg ook altijd als ik me weer eens tijdelijk inschreef een berichtje van dezelfde gast. Nog niet eens de aantrekkelijkste, maar moet wel fake zijn haha.
Zolang de rest maar niet fake is
Maar wat maakt haar zo fake dan?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voor ik ontdekte wat het verschil tussen negeren en blokkeren was bij one-liners kreeg ik echt een paar keer per week een oneliner van een klein aziaatje, dat haast een soort promopraatje voor zichzelf hield... Bij de laatste paar had hij er zelfs een linkje naar iets youtuberigs bijgedaan![]()
Nooit op geklikt..
dat vind ik dus ook een nadeel van al die relatiesites.. kost geld! en ik snap dat ik het er wel voor over moet hebben enzo, maar toch.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:07 schreef Spezza19 het volgende:
Haha! Ik krijg net wel een leuk berichtje op RP.... Moet ik toch maar FullMember worden om daar even op te reageren
Mja, het scheelde dat ik meteen daarna nog een leuk berichtje kreeg (en niet zo'n suf hartje) dus kon nu op twee dames reageren. Niet slecht voor 2 uurtjes op RP staan ofzo.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:52 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
dat vind ik dus ook een nadeel van al die relatiesites.. kost geld! en ik snap dat ik het er wel voor over moet hebben enzo, maar toch.
Dan zoek je ze op facebook en stuur je ze daar een berichtje. Voornaam + woonplaats is bijna altijd een hit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:52 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
dat vind ik dus ook een nadeel van al die relatiesites.. kost geld! en ik snap dat ik het er wel voor over moet hebben enzo, maar toch.
Ik was het niet in ieder gevalquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nooit op geklikt..
Beetje stalkerig niet?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:11 schreef kedge het volgende:
[..]
Dan zoek je ze op facebook en stuur je ze daar een berichtje. Voornaam + woonplaats is bijna altijd een hit.
Nee, maar zodra je 1 berichtje hebt waar hun echte naam in staat kan je gaan speuren.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Staan er echt mensen onder hun eigen naam op datingsites?
Stop met jezelf te kwellen kerel en accepteer dat je alleen gaat blijven voor de rest van je leven. Vindt een weg om in je eentje gelukkig te worden dat heb ik ook gedaan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:38 schreef SergeantFluffy het volgende:
hoi, ik wil heel graag ooit kunnen afspreken met een meisje, echt irl enzo. een romantisch afspraakje.
nog nooit gelukt of geprobeert ofzo, ik weet niet. weet dus nu niet echt goed hoe dat moet. afspreken enzo.
voordat ik vanmiddag ging huilen in bed(true storie maar maakt niet uit) was er een meisje die me "niet oninteressant" noemde tijdens chatten op de site paiq.
is dat goed?
ik wil dat liever niet accepteren. zo erg zelfs dat ik dit zelfs gemeen vind klinken (wat vast niet je bedoeling is)quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:37 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Stop met jezelf te kwellen kerel en accepteer dat je alleen gaat blijven voor de rest van je leven. Vindt een weg om in je eentje gelukkig te worden dat heb ik ook gedaan.
Jij blijft alleen vanwege je autisme en ik vanwege BDD dat is de realiteit, deal with it.
Dan moet je over je angsten heen stappen en met die paiq chicks afspreken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:39 schreef SergeantFluffy het volgende:
haha dm quote alert:P
[..]
ik wil dat liever niet accepteren. zo erg zelfs dat ik dit zelfs gemeen vind klinken (wat vast niet je bedoeling is)
wat is een lang gesprek?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:33 schreef Spezza19 het volgende:
Paiq is inderdaad heel wisselend.... Eerste paar dagen dat ik er op zat gingen prima. Lange gesprekken met 3 dames en alle 3 ook ontmoet... Daarna allemaal berichten en als je dan reageerde waren ze alweer offline en dan 2 dagen later weer reply terug...
Het verschilt enorm....
Ik zou dan zeggen dat ze niet echt interesse hebben. Alhoewel ik dan ook gewoon degene als contact zou weggooien. Waren er nog vervolg dates uit gekomen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:33 schreef Spezza19 het volgende:
Paiq is inderdaad heel wisselend.... Eerste paar dagen dat ik er op zat gingen prima. Lange gesprekken met 3 dames en alle 3 ook ontmoet... Daarna allemaal berichten en als je dan reageerde waren ze alweer offline en dan 2 dagen later weer reply terug...
Het verschilt enorm....
Ik weet hoe je overkomt en ik denk dat ze het in het begin leuk vinden en je aparte humor wel kunnen waarderen maar na een tijdje gaan ze het als irritant ervarenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:41 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
wat is een lang gesprek?
als je de geschiedenis kijkt van paiq gesprek op paiq zelf. en dat is 10 pagina's verdeelt over 3 /4 avonden dat je haar zover hebt dat ze wakker voor je blijft enzo, en alleen met jouw bezig is. is dat goed genoeg?
of moet dan eerst andere dingen? (mailen bellen weet ik veel, ik weet het echt niet)
@richard:, nee kansloos nu. ik heb nu niets lopen. ze verdwijnen bij mij altijd ineens na lange gesprekken enzo terwijl ik het idee heb dat ze het leuk vinden).
of naja altijd. dat is ook maar paar keer gebeurd.
maar als ik vergelijk met bijvoorbeeld lant ontmoeten, dan moet ik nog 100den uren meer met ze chatten.
een ander meid zei juist dat ze me in het begin minder vond, en daarna heel leuk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:47 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik weet hoe je overkomt en ik denk dat ze het in het begin leuk vinden en je aparte humor wel kunnen waarderen maar na een tijdje gaan ze het als irritant ervaren
Ja veel succes met 100den uren chatten met een kleine kans op resultaat. Die tijd kan je ook besteden door te gaan sporten zodat je mentaal en fysiek sterker gaat worden, 2 eigenschappen die je nodig zult hebben om alles alleen te regelen.
Oh dus je hebt er al mee afgesproken en zo? Niks geworden?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:48 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
een ander meid zij juist dat ze me in het begin minder vond, en daarna heel leuk.
nee tuurlijk niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:49 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Oh dus je hebt er al mee afgesproken en zo?
nee ik heb het verkloot door feedback te vragen. nu weet ze dat ik onzeker ben enzo.quote:Niks geworden?
Zo leuk vond ze je dan blijkbaar niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:50 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet.
[..]
nee ik heb het verkloot door feedback te vragen. nu weet ze dat ik onzeker ben enzo.
ik weet het niet. waarschijnlijk pitty leuk vind ze me, of op ze best friendzone leuk. afspreken gaat toch niet lukken want dat kan ik niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:53 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Zo leuk vond ze je dan blijkbaar niet.
Jij interpreteert het zo ja dan moet jij weten. Alsof jouw mening mij wat interesseert bitch.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wauw het was even zoeken, maar je hebt eindelijk een willig slachtoffer gevonden voor "omlaag schoppen"![]()
Die ene persoon met NOG minder swag dan jij...
*stil*
mooi
niet iedereen hoeft me leuk te vinden. dat is normaal en daar kan ik net zoals ieder ander(uiteraard) mee leven.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wauw het was even zoeken, maar je hebt eindelijk een willig slachtoffer gevonden voor "omlaag schoppen"![]()
Die ene persoon met NOG minder swag dan jij...
*stil*
mooi
Wtf. Het is dat ik dancingphoebe al in een paar topics zo heb zien reageren anders zou ik zeker denken dat je een dikke troll bent.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:56 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
sindsdien heb ik niet meer ingelogt. voor de veiligheid.
en er zijn er nog 2 berichten van anderen toen ik wel even het "lef" had. maar ik durf gewoon niet meer inte loggen.
je bent toch niet nog steeds aan het inloggen op mijn paiq of wel? want ik durf momenteel niet in te loggen. er staan mailtjes in mijn mailbox dat ik berichten heb, maar ik ben bang dat ik niets weet terug te zeggen.
dus dan log ik maar niet in zodat ze ook niet zien dat ik online ben geweest.
jij bent toch niet aan het inloggen he? want dan gaan ze dingen denken dat ik online ben geweest en het wel al gelezen heb!
Nee dat insinueer ik niet. Ook op jouw potje past een dekseltje. Alleen ben ik van mening dat je op dit moment grotere problemen hebt dan het niet vinden van een date. En dat je daardoor geen date vindt. En eigenlijk ook niet moet vinden. Je moet eerst iets aan al die andere problemen doen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:58 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
niet iedereen hoeft me leuk te vinden. daar kan ik mee leven.
wat jij doet is insinueren dat niemand me leuk vind. dat is wel erg!
oh sorry dat wist ik niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee dat insinueer ik niet. Ook op jouw potje past een dekseltje. Alleen ben ik van mening dat je op dit moment grotere problemen hebt dan het niet vinden van een date. En dat je daardoor geen date vindt. En eigenlijk ook niet moet vinden. Je moet eerst iets aan al die andere problemen doen.
Dating(sites bezoeken) is een spelletje en jij snapt op dit moment niet alleen de regels niet, je kan de gamehall niet vinden en je hebt geen geld voor een treinkaartje naar de stad waar de gamehall staat.
Dan moet je vraag niet zijn, hoe speel ik het spel, maar hoe zorg ik dat ik mijn leven dusdanig op orde krijg, dat ik eens een treinkaartje kan kopen als dat nodig is.
Maar goed, ook dat is een herhaling en hoort niet in dit topic thuis.
Wooowwwww, shit is on!!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:56 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Jij interpreteert het zo ja dan moet jij weten. Alsof jouw mening mij wat interesseert bitch.
Oh ja ze noemt je lieve jongen dan zal het maximaal haalbare wel de friendzone zijn ja lijkt mij. Of ze noemt je zo om je niet te kwetsen dat kan ook nog.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:56 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik weet het niet. waarschijnlijk pitty leuk vind ze me, of op ze best friendzone leuk. afspreken gaat toch niet lukken want dat kan ik niet.
ik vroeg dus wat ze van me vond(vanaf toen verkloot want dan ben ik vast onzeker enzo).
en toen zei ze dat ze me heel leuk vond, alleen in het begin wat minder.
en toen heb ik wat vage dingen getypt want ik voelde me helemaal niet meer comfortabel met haar. en toen ging ze me "maar je bent een lieve jongen" typen enzo.
sindsdien heb ik niet meer ingelogt. voor de veiligheid.
en er zijn er nog 2 berichten van anderen toen ik wel even het "lef" had. maar ik durf gewoon niet meer inte loggen.
je bent toch niet nog steeds aan het inloggen op mijn paiq of wel? want ik durf momenteel niet in te loggen. er staan mailtjes in mijn mailbox dat ik berichten heb, maar ik ben bang dat ik niets weet terug te zeggen.
dus dan log ik maar niet in zodat ze ook niet zien dat ik online ben geweest.
jij bent toch niet aan het inloggen he? want dan gaan ze dingen denken dat ik online ben geweest en het wel al gelezen heb!
ja dat denk ik zelf ook. pitty leuk, en op ze allerhoogst in een bijna ondenkbaar scenario friendzoneleuk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:06 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Oh ja ze noemt je lieve jongen dan zal het maximaal haalbare wel de friendzone zijn ja lijkt mij. Of ze noemt je zo om je niet te kwetsen dat kan ook nog.
Nee ik log niet in op je paiq.
Neequote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:10 schreef TheArt het volgende:
Kunnen jullie niet lekker gegevens uitwisselen en hier opzouten
Misschien dat ze je wel een kans wilt geven of zo. Maar via internet kan ze niet bepalen of ze je leuk vindt dan zal je haar in het echt moeten ontmoeten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:11 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja dat denk ik zelf ook. pitty leuk, en op ze allerhoogst in een bijna ondenkbaar scenario friendzoneleuk.
maakt het nog verschil als ze typte "je bent een leuke jongen". misschien typte ze dat wel.
Ben je nog steeds only the lonely?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:07 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Kom je de boel weer even opruien?
Dancingphoebe is zo verstandig wel dat ze er niet op ingaat.
oke. en dan moet je de vrouw dus manipuleren dat het over afspreken hebben een logisch vervolg is van wat er gebeurd? ineens nadat ik roep dat het kansloos is het over afspreken hebben kan vast niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:12 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee
[..]
Misschien dat ze je wel een kans wilt geven of zo. Maar via internet kan ze niet bepalen of ze je leuk vindt dan zal je haar in het echt moeten ontmoeten.
Ja maar met als verandering dat ik nu gelukkig ben.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben je nog steeds only the lonely?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nu ManageTheAnger er nog bij en het feest is compleet hier.
Ja je moet het gevoel opwekken dat ze je leuk vind, misschien dat ze een positief beeld van je hebt en dan kan je toch gewoon vragen of ze wat wilt afspreken?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:14 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oke. en dan moet je de vrouw dus manipuleren dat het over afspreken hebben een logisch vervolg is van wat er gebeurd? ineens nadat ik roep dat het kansloos is het over afspreken hebben kan vast niet.
Fijn om te horen, meid.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:16 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja maar met als verandering dat ik nu gelukkig ben.
Als jij weet hoe ik ben in het echt? Je leest alleen mijn verhalen hier en de frustraties uit het verleden dat wil niet zeggen dat ik in het echt ook zo ben.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:16 schreef Ballard het volgende:
SgtFluffy: Je mag best inloggen, de berichten lezen en vervolgens niks terug sturen. De persoon aan de andere kant zal niet meteen denken dat je dat doet omdat je onzeker bent. Heleboel mensen doen dat de hele tijd.
En je mag best richard's advies volgen maar hij is zelf ook niet succesvol in dating en komt op mij als een vrij negatief persoon over, dus ik weet niet of hij de juiste leermeester is voor je.
Ja gelukkig meen je dat ook echt, bedankt knul.quote:
Nee. En vooral die .25 doet 't mquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:27 schreef Taexon het volgende:
is het raar dat ik niet gelijk bij iemand thuis een eerste date wil hebben om 22:25 savonds?
snel neuken en om 23:05 weer buiten staanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:27 schreef Taexon het volgende:
is het raar dat ik niet gelijk bij iemand thuis een eerste date wil hebben om 22:25 savonds?
Ze wil je gewoon keihard doen vrees ikquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:27 schreef Taexon het volgende:
Het ging ook echt zo van..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:28 schreef Ballard het volgende:
[..]
snel neuken en om 23:05 weer buiten staan
Gemiste kansquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Het ging ook echt zo van..
naja we hadden het erover dat ik honger had maar er niks lekkers in huis is... komt ze aan met ja kom frikandellen halen... dus dacht is een geintje maar was dus heel sirieus haha xD
blabla kan je tot 3:00 blijven etc etc...
leuk der pa is thuis.. maar die slaapt.. word die wakker en ben ik dooooood
Maar maar.. We waren alleen maar met frikadellen bezig! Heus waar!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
naja we hadden het erover dat ik honger had maar er niks lekkers in huis is... komt ze aan met ja kom frikandellen halen... dus dacht is een geintje maar was dus heel sirieus haha xD
vet ik wil ook weer jong zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zij bied spontaan iets aan in dit geval frikandellen [quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gemiste kans om een vader achter me aan te krijgen?
ze wilt nu ook best buiten afspreken... maar ik twijfel gewoon wat ik hiervan moet denkenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:33 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Zij bied spontaan iets aan in dit geval frikandellen [] Je had er gewoon op in moeten gaan zou het in ieder geval wel doen. Bang zijn voor een oude slaperige man
richard prf heeft gewoon fucking afspraakjes gehad hoor! meerdere zelfs. via foraquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:16 schreef Ballard het volgende:
SgtFluffy: Je mag best inloggen, de berichten lezen en vervolgens niks terug sturen. De persoon aan de andere kant zal niet meteen denken dat je dat doet omdat je onzeker bent. Heleboel mensen doen dat de hele tijd.
En je mag best richard's advies volgen maar hij is zelf ook niet succesvol in dating en komt op mij als een vrij negatief persoon over, dus ik weet niet of hij de juiste leermeester is voor je.
en je kent d'r net 10 minuten via welke datingsite? da's gegarandeerd succes zo te horenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
ze wilt nu ook best buiten afspreken... maar ik twijfel gewoon wat ik hiervan moet denken.
Is wel 30 minuten rijden ja!
Ze wil of je zaad of ze wil gewoon iets spontaans doen omdat ze jou ziet zitten. Of ze is een gek mens wat je in mootjes wil hakken kan ook nog altijdquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
ze wilt nu ook best buiten afspreken... maar ik twijfel gewoon wat ik hiervan moet denken.
Is wel 30 minuten rijden ja!
Nee dat nou net niet.. ben nu 3 uur met haar aan het praten via paiq hahaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:36 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
en je kent d'r net 10 minuten via welke datingsite? da's gegarandeerd succes zo te horen
dan begint de herhaling van achter gesloten deuren!:D ik weet wel wat ik zou willen gaan doen bij haar.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee. En vooral die .25 doet 't m
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:39 schreef Perzephone het volgende:
Net een oneliner: Mooi! Voldoe ik aan het signalement van jouw droomman?![]()
Gelukkig wel een leuke terrasjesdate volgende week
oeh vet. dankjequote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:39 schreef Perzephone het volgende:
huh wat? net een oneliner en meteen een date?quote:Gelukkig wel een leuke terrasjesdate volgende week
Zag 'ie er nog een beetje oké uit?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:39 schreef Perzephone het volgende:
niet zeggen dat je geen zin hebt om te chatten, maar juist dat het je IRL leuker lijkt..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:40 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oeh vet. dankje
dit is echt. goede info over wat andere mannen sturen enzo. ja echt
ik zal dat niet sturen, klinkt gaar en slaat nergens op. maar ik zal er eens over nadenken waarom die zo goed is.
[..]
huh wat? net een oneliner en meteen een date?
mag ik ook wanhopig zijn op paiq, zo van : ja ik zal even eerlijk zijn. ik heb niet zoveel zin om te gaan chatten enzo, irl lijkt me veel leuker!
Hoho! Andere jongen waar ik mee ga afspreken!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zag 'ie er nog een beetje oké uit?
Leuke foto en hoi werkt nog het beste. En die krijg ik van de vrouwen eigenlijk ook altijd...helemaal niet van dat soort gekunstelde zinnetjes. En proost!..maar dat ligt aan een van mijn fotos ben ik bang..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:39 schreef Perzephone het volgende:
Met Dizorn gaat het hem niet worden dus uiteindelijk of eh, hebben jullie een open relatie?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:44 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Hoho! Andere jongen waar ik mee ga afspreken!
Gast zag er wel goed uit trouwens, dus zal vast wel bij mensen werken hehe
Same here! Glas I suppose?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:44 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Leuke foto en hoi werkt nog het beste. En die krijg ik van de vrouwen eigenlijk ook altijd...helemaal niet van dat soort gekunstelde zinnetjes. En proost!..maar dat ligt aan een van mijn fotos ben ik bang..
Yup...(meer een soort van middeleeuwse kelk..maar dat terzijdequote:
wtf is dit allemaal. meisjes die zo graag willen afspreken dat ze je stiekem in huis willen gaan laten enzo. en duitsland trips. waar komen die vandaan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:48 schreef Taexon het volgende:
Dat van vanavond ga ik maar niet doen.
Ze gaat naar Duitsland voor een week en we gaan dan een keertje doordeweeks wat gezelligs doen hebben we maar afgesproken.
Vind om nu nog naar iemand toe te gaan.. dat ik er dan rond 23:30 ben terwijl der vader thuis is nou niet zo een heel slim idee.
Ok, maar probeer het volgende keer eens met een eigen foto.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:50 schreef SergeantFluffy het volgende:
ik heb het idee dat oneliners altijd wel geaccepteerd worden als ze je foto leuk vind.
kan me niet herinneren dat ik een oneliner naar iemand had gestuurd, zonder dat er accept kwam.
maar dan moetj e meteen ook heel het gespreksvenster vol lullen dat ze je foto weer opnieuw kan zien daarna, anders is het kansloos.
ik denk dat vrouwen alleen naar het laatste stukje van het gesprek kijken en daarop verwijderen. als er dan ook nog geen foto bij staat wil ze je helemaal niet meer als je niet genoeg indruk hebt achtergelaten. want dan vergeet ze je weer.
jongen! en dan zit je op de fiets erheen en dan denk je "Waar de fuck ben ik mee bezig" en zakt de moed je in je schoenen en zie je doemscenarios voor je en morgen ochtend denk je "Holy shit wat was dat voor avond" en tintel je over je hele lichaam.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:48 schreef Taexon het volgende:
Dat van vanavond ga ik maar niet doen.
Ze gaat naar Duitsland voor een week en we gaan dan een keertje doordeweeks wat gezelligs doen hebben we maar afgesproken.
Vind om nu nog naar iemand toe te gaan.. dat ik er dan rond 23:30 ben terwijl der vader thuis is nou niet zo een heel slim idee.
Bedoel trouwens als ze weer uit duitsland is dat we dan wat gaan doenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:53 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
wtf is dit allemaal. meisjes die zo graag willen afspreken dat ze je stiekem in huis willen gaan laten enzo. en duitsland trips. waar komen die vandaan.
moet ik soms mijn lengte veranderen op paiq? dat ik korter ben en dan met uiterlijkheden bij een ander soort meisje hogere scores krijg, en dat dat andere soort meisje dan pas beter gaat denken dat ik bij hun pas op basis van die score?
Heb een auto :p werkt beterquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:55 schreef Ballard het volgende:
[..]
jongen! en dan zit je op de fiets erheen en dan denk je "Waar de fuck ben ik mee bezig" en zakt de moed je in je schoenen en zie je doemscenarios voor je en morgen ochtend denk je "Holy shit wat was dat voor avond" en tintel je over je hele lichaam.
ik heb mijn eigen foto gekozen met behulp van lant. (een meisje van fok)quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:54 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ok, maar probeer het volgende keer eens met een eigen foto.
Nice!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:27 schreef Spezza19 het volgende:
Net een telefoonnummer gescoord... :-)
mijn ervaring met afspraken op de langere termijn is dat ze niet doorgaan. is echt kutquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:46 schreef An_awesome_wave het volgende:
Zondag een date, zin in. En voor 3 november een date staan, zeg heeft helaas geen tijd eerder omdat ze naar Berlijn gaat. Wel kut zo'n gap, maar ze stelde voor om in de tussentijd een keer te gaan skypen.
Meer dan genoeg toch. Heb ook niet hele familie- en vakantiealbums geüpload. Waarom zou je?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:55 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik heb mijn eigen foto gekozen met behulp van lant. (een meisje van fok)
jammer genoeg hebben we ruzie ofzo(mijn schuld) , en heeft zij maar 2 goede fotos van mezelf voor mij uitgezocht.
ja precies.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bedoel trouwens als ze weer uit duitsland is dat we dan wat gaan doenen ze is trouwens wel 1 cm langer dan mij ja!
[..]
Heb een auto :p werkt beter
Waarom zet je die foto er uberhaupt op?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:58 schreef FAUSTINO het volgende:
Heb maar liefst een foto op mijn profiel en toevallig van een auto welke ik ooit in bezit had welke volgens mij meer volk aantrekt dan mijn eigen foto
redelijk nutteloos, bijna alles gaat via het oneliner/foto beoordelen systeem, niet via dat vage matching systeem. Is voor mij persoonlijk dan. Van anderen hoor ik dat die speed-date goed werkt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:59 schreef Fortitude het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van het fotoloze concept van Paiq?
Eigenlijk praat ik met iedereen via oneliners dus dan weet je van elkaar al hoe je eruit zietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:59 schreef Fortitude het volgende:
Ik krijg zelden speeddates en mijn twee matches tot nu toe zijn nooit online geweest.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:59 schreef Fortitude het volgende:
Vond Paiq over het algemeen erg vervelend en nogal saaiquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:59 schreef Fortitude het volgende:
Ben niet zo actief op datingsites tegenwoordig dus vandaar dat de foto er nog steeds opstaat krijg er nog weleens berichten over. Als ik niks te doen heb kloot ik wat aan op zulke sitesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom zet je die foto er uberhaupt op?
Dat matching probleem heb ik dan weer niet. Ik dacht als ik er tijd aan ga besteden dan knal ik er wat geld tegen aan. Op zich wel leuk dat je matched, dat zou vast wel ergens op slaan. Maar het begint toch bij een fysieke match lijkt mij. En zo niet dan ga je het verschil toch niet maken met iets van 50 zinnen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:01 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ik krijg zelden speeddates en mijn twee matches tot nu toe zijn nooit online geweest.
Dus voor mij begint het meestal juist bij de foto
Neem 'ns een risico.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:08 schreef Taexon het volgende:
Ze blijft door hameren of ik echt geen zin heb om nu te komen....ik weet gewoon echt niet wat ik hiervan moet denken haha.
Die date gaat zo wel interessant worden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:08 schreef Taexon het volgende:
Ze blijft door hameren of ik echt geen zin heb om nu te komen....ik weet gewoon echt niet wat ik hiervan moet denken haha.
Gewoon doen!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:08 schreef Taexon het volgende:
Of ik heb een vader achter me aan die misschien wel een WWE vechter is..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:12 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Die date gaat zo wel interessant worden.
ik heb net gecontroleerd, maar kan het nog niet in paiqgeschiedenis terugvinden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:58 schreef FAUSTINO het volgende:
Heb maar liefst een foto op mijn profiel en toevallig van een auto welke ik ooit in bezit had welke volgens mij meer volk aantrekt dan mijn eigen foto
Ja ok, ik bedoelde ook niet vanavond. Inderdaad niet echt handig met die vader.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:14 schreef Taexon het volgende:
[..]
Of ik heb een vader achter me aan die misschien wel een WWE vechter is..
Of ik heb een date bij iemand thuis die ik niet ken en wiens vader doorslaapt terwijl wij benede frikandellen eten.
gaat hem niet worden
Live a little, take a risk!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:14 schreef Taexon het volgende:
[..]
Of ik heb een vader achter me aan die misschien wel een WWE vechter is..
Of ik heb een date bij iemand thuis die ik niet ken en wiens vader doorslaapt terwijl wij benede frikandellen eten.
gaat hem niet worden
Komt wel een date als ze terug is uit Duitsland aangezien ze morgen om 12 uur al gaatquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:15 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ja ok, ik bedoelde ook niet vanavond. Inderdaad niet echt handig met die vader.
hey doe niet zo heteronormatief johquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:18 schreef Fortitude het volgende:
Heerlijk al die sensatiezoekers hier. Bij nader inzien vind ik dat je toch moet gaan, je bent toch geen homo kom op zeg.
Nederlandse vrouwen vinden dat zeker niet leuk echter op de personen waar ik mijn pijlen op gericht had en in het Oostblok vind men het wel een plusjequote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:15 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik heb net gecontroleerd, maar kan het nog niet in paiqgeschiedenis terugvinden.
maar ik had dacht ik juist gehoort van een meisje dat veel mannen met een auto op paiq staan, en dat ze dat stom vinden.
ik heb zelf wel leuke klassieke auto( vind ik zelf helemaal tof, gewoon die ouderwetse lijnen en spatborden voorop enzo), maar die ga ik dus echt niet op paiq plaatsen.
Alsof homo's allemaal bange nichtjes zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:18 schreef Fortitude het volgende:
Heerlijk al die sensatiezoekers hier. Bij nader inzien vind ik dat je toch moet gaan, je bent toch geen homo kom op zeg.
oh oke duidelijk. begon het al vreemd te vinden van je.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:22 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen vinden dat zeker niet leuk echter op de personen waar ik mijn pijlen op gericht had en in het Oostblok vind men het wel een plusje
[..]
Alsof homo's allemaal bange nichtjes zijn
zijn die vrouwen nou zo passief ofzo. ik krijg de indruk dat ze me leuk vind maar dat ze gewoon zo passief zijn dat ik maar moeite en moeite en moeite moet BLIJVEN doen.quote:Hoi XXXXXXX. We zijn contact kwijtgeraakt terwijl ik je leuk vind!!!!.Ik weet niet meer waarom maar ik denk door stilte of niet online komen vanuit mijn kant. Ken je me nog? grappige woorden bedenken enzo, , jaren 50 stijl en auto's , oude dinge..? hoe is het met jou? Ik woon nog steeds alleen in Enschede. xxx-Jeroen
hee! ja ik weet nog wie je bent ik ben geloof ik al een jaar niet op paiq geweest dus daar kan het ook aan liggen hihi
ja nee als we rekening gaan houden met papaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:21 schreef Taexon het volgende:
Nee ik ben zeker geen homomaar heb wel mijn principes... en ik zou het eventueel als vader zijnde nou niet echt pikken als me dochter ineens met een vreemde gozer frikandellen aan het eten is die ze nooit eerder heeft gezien
.... wat een zin.
daar heb je mobieltjes voorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:24 schreef Taexon het volgende:
En uit het verdere gesprek nu net opgemaakt dat haar vader beneden nog tv zit te kijken.
*belt aan*
*pa doet open*
Hallo het is 0:00 en ik heb een date met u dochter, mag ik naar binnen?
YEA RIGHT!
Als mij zoiets lukt om 10 uur in de avond lukt het jou ook al was het bij mij een weddenschap welke ik niet wou verliezen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:24 schreef Taexon het volgende:
En uit het verdere gesprek nu net opgemaakt dat haar vader beneden nog tv zit te kijken.
*belt aan*
*pa doet open*
Hallo het is 0:00 en ik heb een date met u dochter, mag ik naar binnen?
YEA RIGHT!
Die vader zit gewoon rustig benede nog tv te kijkenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:24 schreef Ballard het volgende:
[..]
daar heb je mobieltjes voor
ik heb nog gvd steentjes tegen raampjes lopen gooien vroeger
ja tuurlijk dat voelt lekker veilig als het besluit voor je is genomen en je niks meer kan doen, dat snap ikquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:26 schreef Taexon het volgende:
[..]
Die vader zit gewoon rustig benede nog tv te kijken.
Maarja ze is maar gaan slapen.
Vind ik helemaal niet erg want ik was toch niet van plan te gaan.
We hebben toch afgesproken dat ik een keer als ze uit Duitsland is langskom.. gaan we gewoon even ergens wat drinken ofzo zonder haar vader hahaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:29 schreef Ballard het volgende:
[..]
ja tuurlijk dat voelt lekker veilig als het besluit voor je is genomen en je niks meer kan doen, dat snap ik
jonge sletjes scoren joh!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:34 schreef Ballard het volgende:
ik zie er vrij jong uit en soms denk ik, ik moet me gewoon inschrijven als 19 jarige (ik ben 27) echt geen hond die het door zal hebben
Dat heb ik ook ja.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:34 schreef Ballard het volgende:
ik zie er vrij jong uit en soms denk ik, ik moet me gewoon inschrijven als 19 jarige (ik ben 27) echt geen hond die het door zal hebben
Want je wil graag meisjes van 16-19 daten?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:34 schreef Ballard het volgende:
nee ik wil huizen insneaken langs snurkende vaders die voor de tv hangenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:38 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Want je wil graag meisjes van 16-19 daten?
Als er iets is waar ik een hekel aan heb op datingsites is het wel het liegen over dat soort dingen. Wat schiet je ermee op als je iemand echt leuk vindt?
Ik wil je best wat adresjes geven waar snurkende vaders voor de TV hangen als het alleen daarom gaat. Kan op je 27e ook nog primaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:39 schreef Ballard het volgende:
[..]
nee ik wil huizen insneaken langs snurkende vaders die voor de tv hangen
Ik weet een adres voor jequote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:39 schreef Ballard het volgende:
[..]
nee ik wil huizen insneaken langs snurkende vaders die voor de tv hangen
was ook niet serieusquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:43 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
je moet d'r nog niet opgeven! ... of weggeven
Hier nog éénquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:38 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ja.![]()
Ik ben 26 maar dat zal je me echt niet geven. Ik zou echt kunnen zeggen dat ik 20 a 22 ben, en dan nog zullen mensen het geloven
Nee hoor. Als je elkaar een berichtje hebt gestuurd of je vindt iemand leuk, dan kun je toch een berichtje sturen als:quote:
Ik zit weleens op pepper en ben van daar nu 3x toegevoegd door meiden en dacht ach: waarom zou ik dat niet doen. Heb nu iets van 9 meiden via pepper op facebook. Waarvan 4 al een date geworden.quote:Hey, ik zag je op RP en wou je een berichtje sturen, maar heb geen abo. Dus dacht ik zoek je gewoon eens op facebook en gevonden! Nou, ik hoor misschien wel van je.
Groetjes
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:34 schreef Ballard het volgende:
Haha idd wel in de top 3 meest kansloze posts ooit gelezen in deze topicreeks.quote:
Het ergste is dat het best vaak wel gedaan word.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha idd wel in de top 3 meest kansloze posts ooit gelezen in deze topicreeks.
Leugenaarquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha idd wel in de top 3 meest kansloze posts ooit gelezen in deze topicreeks.
Ligt er echt aan per persoon, gewoon wanneer je een leuk gesprek hebt vragen of het haar leuk lijkt om een keer wat te gaan drinken ofzoquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:23 schreef Blue_note het volgende:
Op welk moment stellen jullie een date voor eigenlijk?
Ik sms/app en mail wat met een paar, maar heb eigenlijk niet zo heel erg veel zin om af te spreken.
Moet jij zeggen hequote:
Hou op schei uit... dat was echt een apart gevalletje dit keerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:34 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Moet jij zeggen he![]()
Wanneer het contact voor jouw gevoel lekker gaat, niet te moeilijk over doen.
Eng omdat? Ben je niet een beetje een angstig typetje?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:38 schreef Taexon het volgende:
btw van gister.. die meid vanochtend nog even gesproken maar begin der gewoon eng te vinden... dus geen idee of er nog wel een date gaat komen.
Nee angstig ben ik niet, maar ik ben niet iemand die alleen even langswipt om sex te hebben met ieman die ik nauwelijks kenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:45 schreef piere het volgende:
[..]
Eng omdat? Ben je niet een beetje een angstig typetje?
Ok dat kan. maar wat is er nu zo eng dan aan haar?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee angstig ben ik niet, maar ik ben niet iemand die alleen even langswipt om sex te hebben met ieman die ik nauwelijks ken. (en wiens vader benede tv zit te kijken
)
Dat ze wel heel erg blijft aandringen, ineens kreeg ik vanochtend bericht of ik nog even langs kon komen voordat ze naar Duitsland ging (8:00 vanochtend). Hieraan zie je nog niet dat het om sex gaat maar als het gesprek zou kopieeren dan snapt elke lulwammes datquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:48 schreef piere het volgende:
[..]
Ok dat kan. maar wat is er nu zo eng dan aan haar?
Als ze lekker is dan had ik haar gedaan als ik jou was. Gisterenavond en vanochtend nog een keerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat ze wel heel erg blijft aandringen, ineens kreeg ik vanochtend bericht of ik nog even langs kon komen voordat ze naar Duitsland ging (8:00 vanochtend). Hieraan zie je nog niet dat het om sex gaat maar als het gesprek zou kopieeren dan snapt elke lulwammes dat.
Hoe stom het ook klinkt, zo ben ik dus echt nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:51 schreef piere het volgende:
[..]
Als ze lekker is dan had ik haar gedaan als ik jou was. Gisterenavond en vanochtend nog een keer
dat klinkt helemaal niet stom. Ieder zijn ding toch? En je weet nu wat je kan verwachten als je wel met haar afspreektquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoe stom het ook klinkt, zo ben ik dus echt niet. Sex op eerste date kan gebeuren maar aandringen tot sex al voor ik iemand echt gezien heb.. Nee niks voor mij.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:58 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
niet iedereen hoeft me leuk te vinden. dat is normaal en daar kan ik net zoals ieder ander(uiteraard) mee leven.
wat jij doet is insinueren dat niemand me leuk vind. dat is wel erg!
Deze twee wou ik even quoten. Ze hebben een gezamelijke vijand gevonden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:56 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Jij interpreteert het zo ja dan moet jij weten. Alsof jouw mening mij wat interesseert bitch.
Cool, veel plezierquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:10 schreef -Splash- het volgende:
Nog niet... net de 18e date gehad. Een toekomstige date in Disneyland is in de planning
Het is Disney... het zal wel goedkomen.quote:
Nicequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:10 schreef -Splash- het volgende:
Nog niet... net de 18e date gehad. Een toekomstige date in Disneyland is in de planning
18quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:10 schreef -Splash- het volgende:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:03 schreef Taexon het volgende:
nog iemand anders met leuke datings verhalen?
Joh.. als Dizorn en Perzephone het zo stug blijven volhouden dan doe ik dat ook.quote:
Ja nou ja heb ook wel verwijderd. Bedoel ik ben zo'n type dat zich er wel aan kan irriteren als een meid telkens online komt maar nooit iets zegtquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:40 schreef Silenus het volgende:
Woooww wat heb jij weinig matches!
En je moet ook beoordelen, krijg je meer credits voor.
En daarbij, het is overdag he. Alleen werklozen zijn nu online, en vrouwen in het onderwijs (want herfstvakantie).
werkt bij vrijwel niemand volgens mijquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:42 schreef zalkc het volgende:
Speeddates ben ik ook mee gekapt, werkt absoluut niet bij mij. Na een week lang elke avond minimaal 3 keer proberen en geen resultaat denk ik niet dat het soepel loopt voor mij
Klopt denk ik ook wel. Het idee is mooi erachter. Maar feitelijk komt het erop neer dat je na 15 minuten lullen vaak toch wel weer iets hebt van 'hmm' en anders verwaterd het wel wat daarna omdat die meiden denk ik wel aardig volle lijsten met jongens hebben. Chatten is vrijblijvender (als in je kan iedereen aanspreken en niet de drang om door te zetten om de foto te zien of de tijd te voltooien) en wat chiller denk ikquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:14 schreef Taexon het volgende:
[..]
werkt bij vrijwel niemand volgens mij
De mannen moeten het denk hebben van de oneliners... :pquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:25 schreef eefje801 het volgende:
Had juist via speeddate meer leuke dates op Paiq. matches waren het vaak nét niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |