abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:28:45 #1
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_118125776

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

Datingsites
Alternatief Daten
Badoo
E-Matching
FOK! Fotoboek
Friendscout24
Knuz
Lexa
next·lover
OKcupid
Pepper
Paiq
Parship
Relatieplanet
Yellowdate
• En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er is inmiddels een besloten Facebook-pagina geopend: koken met hosselkoningen, waarvoor je je bij Eef of Perzephone kan aanmelden ;) Heb je geen Facebook of wil je je gewoon aanmelden dan is dat ook helemaal prima.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

In het laatste weekend van november komt de langverwachte kookmeet. Dan gaan we met een clubje lekker met zijn allen eten bij iemand thuis.

De Daters
rush.jpg fokkerstman.jpg avatar.jpg 3tDdv.gif light-beam.jpg stanger_img.jpgfok2.jpg Jemaineintense.jpg spnsmall.jpg DOTT2_small.gif X39.jpg naamloos1.JPG burn-out1.jpg IanUI.jpg Untitled-1.jpgbill.JPGmorera.jpg
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:28:57 #2
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_118125788
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:19 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Net als SilentChaos, misschien wat beter lezen.... Heb toch al een paar keer aangegeven dat een kroeg niks voor mij is en dat ik de kroeg zeker wel geprobeerd heb, dus in welke manier zeg ik dat het niks is punt?

En je kan het ook omdraaien en eens denken, wij hebben een obsessie met de kroeg, maar deze jongen houdt daar niet van, misschien moeten wij onze obsessie met de kroeg maar niet aan hem opdringen. ;)
Ik bedoel nit dat het aan het feit ligt dat je niet van de kroeg houdt, dit is weer 1 enkel voorbeeld wat je uitlicht... Maar je hebt een behoorlijke bevooroordeeld beeld (zoals jij aangeeft uit je huidige ervaring), maar dat betekent nog niet dat het waar is...Het is heel simpel:
- Je hebt de verkeerde mensen ontmoet in je leven
- Sommige mensen ZIJN GEWOON NIET LEUK

Het is gewoon belangrijk dat je je onder de mensen begeeft (van mijn part in een boekenwinkel ipv een kroeg...waar jij je prettig voelt) en open staat voor andere dingen etc etc...
En dan is het een kwestie van 1000 mensen spreken en misschien heb je met 1 of 2 een klik, dat is het "nadeel" van aparte interesses hebben (ik heb ook aparte interesses dus ik weet dat dit een nadeel kan zijn in het zoeken van een leuke meid)... Maar dat betekent niet dat ze er niet zijn, dat is namelijk bullshit...
pi_118125796
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het gaat niet specifiek om de kroeg (al weerleg ik graag enkele punten, want ik was vroeger totaal geen kroegpersoon, had dezelfde instelling als jou). Maar ik heb wel toen ik geen vrienden in de buurt had, een kroeg opgezocht en heb daar zeker contacten aan overgehouden.
Geen vriend, niet de ware, dat klopt. Maar het heeft mijzelf een stuk opgevrolijkt en sta nu weer lekker in het leven :)

Ik zeg niet dat jij dat in de kroeg ook zal krijgen, nee, want jij zit wss anders in elkaar. Maar wat het punt is, is dat je niet alles direct moet afkaatsen als 'dat is niets voor mij, want ooit eens geprobeerd en dat werd niets'..
Er zijn genoeg andere plekken, mogelijkheden, maar je kaatst alles af als 'dat deed ik al niet, want het leek me niet leuk, dus nu zal ik dat ook niet doen'.
Misschien gewoon eens proberen, denk bv aan het vrijwilligerswerk. Wie weet ga je het onverwachts nog leuk vinden ook ;)
De enige dingen die ik afkaats zijn dingen die ik al geprobeerd heb en die gewoon totaal niet bij mij passen...
heb genoeg dingen geprobeerd, dus misschien handig als jullie dat beeld ook even bijdraaien ipv maar te denken dat ik thuis in een hoekje loop te klagen ofzo....

En daarbij ging het niet over vriendschappen, maar over een juiste dame vinden...
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_118125809
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:26 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Sommige mensen maken het zichzelf nou eenmaal niet makkelijk. Hij komt er vanzelf wel achter wat voor hem gaat werken, duidelijk is dat het nu iig niet voor hem werkt en dat hij er weinig aan doet om dat te veranderen.
zie post hierboven

hou eens op met het beeld te hebben dat ik vanuit een zolderkamertje loop te jammeren...
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:30:46 #5
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118125860
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:29 schreef Spezza19 het volgende:

heb genoeg dingen geprobeerd, dus misschien handig als jullie dat beeld ook even bijdraaien ipv maar te denken dat ik thuis in een hoekje loop te klagen ofzo....

En daarbij ging het niet over vriendschappen, maar over een juiste dame vinden...
Wij weten niet wat je allemaal geprobeerd hebt he ;) Meer dan 'dingen geprobeerd' kom je niet, dus ja dan krijg je eigen invulling van de mensen hier.

Maar via vriendschappen /kennissen kan je misschien wel die juiste dame vinden. En blijkbaar vind je dat niet bij je huidige kennissenkring.
pi_118125870
quote:

[..]

In een eerdere post zeg je juist dat je vorige relaties uit een vriendschap komen. Waarom doe je dat deze keer niet dan? :S
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:31:25 #7
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_118125883
Accepteer gewoon dat het net als voor een ieder ander interessant persoon op deze aarde gewoon een kwestie is van veel proberen, veel mensen ontmoeten en wachten op die Million to 1 shot...

Het is niet zo makkelijk als alle breezer/tvsletjes over doen laten komen door elke week een andere "liefde van hun leven" voor te stellen aan hun familia... da's namelijk bullshit
pi_118125902
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:30 schreef Cue_ het volgende:

Maar via vriendschappen /kennissen kan je misschien wel die juiste dame vinden. En blijkbaar vind je dat niet bij je huidige kennissenkring.
Ik wil je niet steeds herhalen, maar dit is wel zo. Nu ga je haar niet vinden, dan moet je dus je omgeving aan gaan passen.
pi_118125918
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wij weten niet wat je allemaal geprobeerd hebt he ;) Meer dan 'dingen geprobeerd' kom je niet, dus ja dan krijg je eigen invulling van de mensen hier.

Dat klopt, mijn kennissenkring bestaat uit veel leeftijdsgenoten en op mijn leeftijd zijn helaas veel mensen al gesetteld en daarmee vaak ook weer hun vrienden/kennissen....

Ik merk daarin echt wel veel verschil.... Verjaardagen, feestjes, wat dan ook...
pi_118125940
goeie tt
pi_118125956
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:32 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Dat klopt, mijn kennissenkring bestaat uit veel leeftijdsgenoten en op mijn leeftijd zijn helaas veel mensen al gesetteld en daarmee vaak ook weer hun vrienden/kennissen....

Ik merk daarin echt wel veel verschil.... Verjaardagen, feestjes, wat dan ook...
Aan de andere kant (althans in theorie) heb je wel weer veel mensen die vrienden hebben die wel gaan settelen en zijzelf dan weer niet.
Potentieel nieuw vriendschapsmateriaal toch?
pi_118125980
quote:

[..]

zie post hierboven

hou eens op met het beeld te hebben dat ik vanuit een zolderkamertje loop te jammeren...
Is toch een beetje het beeld wat jezelf neerzet (op het zolderkamertje na misschien).

Het type vrouw wat jij omschreef is echt wel te vinden, maar dat het tot nu toe niet gelukt is betekend ziet dat ze er niet is. Je eigen houding is wel heel belangrijk en die komt vrij negatief over hier op het forum. Ik weet niet hoe je echt in de omgang bent natuurlijk, maar probeer eens op een andere manier naar de dingen te kijken.

En iedereen heeft wel eens een dip momentje...ik heb ze regelmatig. En dan zet je je schouders er weer onder en ga je door.
pi_118126006
edit- laat maar :) ik hou op
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118126058
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:32 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Herkenbaar. Daarom heb ik mij op FOK! ingeschreven en leer ik steeds meer nieuwe mensen kennen en hou er leuke vriendschappen aan over. En via dit topic dus ook juist meer singles. En misschien niet de ware voor mij, maar wie weet via via dat er toch een keer wat leuks op je pad komt.
pi_118126077
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:34 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Is toch een beetje het beeld wat jezelf neerzet (op het zolderkamertje na misschien).

Het type vrouw wat jij omschreef is echt wel te vinden, maar dat het tot nu toe niet gelukt is betekend ziet dat ze er niet is. Je eigen houding is wel heel belangrijk en die komt vrij negatief over hier op het forum. Ik weet niet hoe je echt in de omgang bent natuurlijk, maar probeer eens op een andere manier naar de dingen te kijken.

En iedereen heeft wel eens een dip momentje...ik heb ze regelmatig. En dan zet je je schouders er weer onder en ga je door.
Mja, dat is het nadeel van het internet denk ik... dingen kunnen te snel verkeerd geinterpreteerd worden... Vandaar dat ik er smileys enzo bij zet...
Ik ben geen negatief persoon daarin ofzo, maar het soms is het gewoon irritant dat je om je heen allemaal stelletjes ziet en dat ik maar blijf hangen in het single zijn....
pi_118126117
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:36 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Herkenbaar. Daarom heb ik mij op FOK! ingeschreven en leer ik steeds meer nieuwe mensen kennen en hou er leuke vriendschappen aan over. En via dit topic dus ook juist meer singles. En misschien niet de ware voor mij, maar wie weet via via dat er toch een keer wat leuks op je pad komt.
Mja, ik neuzel ook rond in dat topic voor mensen te ontmoeten, maar dat is ook geen succes tot nu toe...
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:39:20 #17
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118126159
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:36 schreef Spezza19 het volgende:

Mja, dat is het nadeel van het internet denk ik... dingen kunnen te snel verkeerd geinterpreteerd worden... Vandaar dat ik er smileys enzo bij zet...
Ik ben geen negatief persoon daarin ofzo, maar het soms is het gewoon irritant dat je om je heen allemaal stelletjes ziet en dat ik maar blijf hangen in het single zijn....
Zoals je zelf al zei dat je allerlei hobbys hebt waarmee je de deur uitgaat, zegt al dat je niet alleen op je zolderkamertje zit ;)
Ik kom nu misschien wat hard over, maar ik snap best goed hoe het voelt hoor.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:41:25 #18
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118126231
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:38 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Mja, ik neuzel ook rond in dat topic voor mensen te ontmoeten, maar dat is ook geen succes tot nu toe...
Ik neem terug wat ik zei over te kritisch, misschien wil je wel te graag op dit moment en ben je juist niet kritisch genoeg. Ook op datingsites. Gewoon net zo lang voorkeuren aangeven en erop zoeken tot je een redelijk passende leuke dame treft en daarmee aan de slag.
pi_118126327
Dit is een beetje mijn probleem

Ik ben altijd maar degene die te horen krijgt: je bent zo'n leuke lieve jongen, snap niet dat je vrijgezel bent...
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:41 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik neem terug wat ik zei over te kritisch, misschien wil je wel te graag op dit moment en ben je juist niet kritisch genoeg. Ook op datingsites. Gewoon net zo lang voorkeuren aangeven en erop zoeken tot je een redelijk passende leuke dame treft en daarmee aan de slag.
Mja, ik ben geen van beide, ik ben niet kritisch en ben ook niet wanhopig... Ik zeg alleen dat ik het irritant vind dat er blijkbaar geen dames zijn die bij mij passen....

Ik kom haar vanzelf wel tegen of juist niet, wie weet... Ik vermaak mij prima als single zijnde, maar ik mis gewoon het delen met een ander... :)
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:45:21 #20
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118126384
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:43 schreef Spezza19 het volgende:

Ik ben altijd maar degene die te horen krijgt: je bent zo'n leuke lieve jongen, snap niet dat je vrijgezel bent...

[..]

Mja, ik ben geen van beide, ik ben niet kritisch en ben ook niet wanhopig... Ik zeg alleen dat ik het irritant vind dat er blijkbaar geen dames zijn die bij mij passen....

Ik kom haar vanzelf wel tegen of juist niet, wie weet... Ik vermaak mij prima als single zijnde, maar ik mis gewoon het delen met een ander... :)
Ik ben ook vier jaar vrijgezel hoor, er zijn er meer die al een tijdje "zoeken". Komt vanzelf. Benieuwd of je hier binnenkort een succesverhaal komt posten, ben je dan bijna wel verplicht ;)
pi_118126386
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:38 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ben je dan al eens naar een meet geweest? Want ook daar hoor ik je vnl negatief, bijv over FB (ik heb er ook niet veel mee, maar het is een handig medium om contacten te onderhouden). En die meets kunnen gewoon leuk zijn om nieuwe mensen te leren kennen, niet zozeer om de ware te vinden. Maar vanuit daar kun je weer verder netwerken.
pi_118126455
En een forum voor reisgenoten?

Bestemming: Engeland
Vervoermiddel: Te voet of met de fiets.
Weersverwachting: Bij voorkeur regen.
pi_118126564
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:43 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Wat je schrijft is allemaal heel herkenbaar. En van die opmerkingen van "hoe kan het dat jij nog niemand bent tegengekomen, je bent zo een leuke vent/meid" daar schiet je idd niks mee op.
Ik word, zoals volgens mij velen hier, ook niet makkelijk verliefd. Terwijl vriendinnen van mij van de ene in de andere relatie rollen. Toch zijn dat dingen die meer bij jezelf liggen dan dat er niemand voor je is. Ik zeg niet dat je jezelf moet veranderen, maar een stuk zelfreflectie kan soms heel waardevol zijn.
pi_118126640
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:45 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ben je dan al eens naar een meet geweest? Want ook daar hoor ik je vnl negatief, bijv over FB (ik heb er ook niet veel mee, maar het is een handig medium om contacten te onderhouden). En die meets kunnen gewoon leuk zijn om nieuwe mensen te leren kennen, niet zozeer om de ware te vinden. Maar vanuit daar kun je weer verder netwerken.
Het enige negatieve dat ik daar geuit heb is dat "clique" gevoel voor het mogen bijwonen van een meet... Het komt niet echt uitnodigend over namelijk als je eisen gaat stellen over wie er wel en niet mogen komen in een topic dat juist ontstaan is uit de behoefte om nieuwe mensen te leren kennen en dan een post zien dat er al een clique is die al heen gaan...
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:52:49 #25
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118126723
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:50 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Het enige negatieve dat ik daar geuit heb is dat "clique" gevoel voor het mogen bijwonen van een meet... Het komt niet echt uitnodigend over namelijk als je eisen gaat stellen over wie er wel en niet mogen komen in een topic dat juist ontstaan is uit de behoefte om nieuwe mensen te leren kennen en dan een post zien dat er al een clique is die al heen gaan...
Enige wat ik ooit als eis heb gezien was toen weisman het had over dat etentje. Voor de rest staat alles vrij toch?
pi_118126732
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:50 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Dat was 1 meet...er staan er nog meer op de planning. Vervelende voor jou misschien is dat de meeste info daarover op FB staat. En er zitten meer mensen daar dan alleen 'dat kliekje'. En anders je eigen meet organiseren ^O^
pi_118126773
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Enige wat ik ooit als eis heb gezien was toen weisman het had over dat etentje. Voor de rest staat alles vrij toch?
Ja en dat was ook het enige negatieve dat ik gepost had.... als reactie op de post dat ik daar negatief zou zijn in dat topic
pi_118126816
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:53 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Dat was 1 meet...er staan er nog meer op de planning. Vervelende voor jou misschien is dat de meeste info daarover op FB staat. En er zitten meer mensen daar dan alleen 'dat kliekje'. En anders je eigen meet organiseren ^O^
Mja, ik zal wel een fake FB account aanmaken daarvoor dan
pi_118126927
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:55 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Dat wordt dus ook niet echt gewaardeerd. Het gaat er juist om dat je jezelf een beetje open durft te stellen. En als jij je FB account gewoon afschermt kan niemand erop kijken, alleen degene die je als vriend uitnodigt, maar dus niet mensen uit de groep. Met een fake account komt het over alsof je wat te verbergen hebt en daar meer zit om van anderen wel de nodige info te zien. Maar goed, je kan het proberen natuurlijk.
pi_118126984
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:55 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Doen! En alleen de meet van Weissman had "inschrijvingseisen". Was zijn keuze en dat mag hij is tenslotte de organisator. Er zijn al best wat meets geweest. Stuk of 8 denk ik in totaal. Van borrelen in Utrecht, tot poolen in Amsterdam. Van Transformermeet( don't ask) tot eten in Tilburg.

Meestal ontstaan de initiatieven op Facebook :).[/end promotie]
pi_118127043
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:58 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Dat wordt dus ook niet echt gewaardeerd. Het gaat er juist om dat je jezelf een beetje open durft te stellen. En als jij je FB account gewoon afschermt kan niemand erop kijken, alleen degene die je als vriend uitnodigt, maar dus niet mensen uit de groep. Met een fake account komt het over alsof je wat te verbergen hebt en daar meer zit om van anderen wel de nodige info te zien. Maar goed, je kan het proberen natuurlijk.
En dit. Het is een geheime groep, dus niemand van jouw facebook kan het zien of andersom, behalve degene die je tot de groep heeft toegelaten.
pi_118127063
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:59 schreef Chawi het volgende:

[..]

Doen! En alleen de meet van Weissman had "inschrijvingseisen". Was zijn keuze en dat mag hij is tenslotte de organisator. Er zijn al best wat meets geweest. Stuk of 8 denk ik in totaal. Van borrelen in Utrecht, tot poolen in Amsterdam. Van Transformermeet( don't ask) tot eten in Tilburg.

:D
En wij gaan morgen meeten. Weer iemand nieuw leren kennen ^O^ Gezellig!
  donderdag 18 oktober 2012 @ 15:02:16 #33
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118127094
quote:
14s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:01 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

:D
En wij gaan morgen meeten. Weer iemand nieuw leren kennen ^O^ Gezellig!
Succes! :) hoop dat het leuk wordt, vast wel :) Veel plezier in ieder geval!
we dan
pi_118127124
Yeah!!! Altijd leuk om een naamgenootje te ontmoeten!
Spelkaarten neem ik trouwens ook mee. Er is een klaverjasvariant voor 3 personen _O-
Ik neem ook een dekentje mee voor op de bank. Ik kan niet zonder :')
Ohja en een groot kussen. Wel handig om mezelf achter te verstoppen met het thema :@
pi_118127147
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Succes! :) hoop dat het wat wordt :) Veel plezier in ieder geval!
Thanks!
Vast wel...it's all in the name ;) Kan bijna niet misgaan.
pi_118127153
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:59 schreef Chawi het volgende:

[..]

Ik ga ook weer even wat posten daar binnenkort, ik geloof dat ik nog wat goed te maken heb met je na mijn salmonella-avontuur in Tokyo :')
pi_118127214
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:03 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik ga ook weer even wat posten daar binnenkort, ik geloof dat ik nog wat goed te maken heb met je na mijn salmonella-avontuur in Tokyo :')
Vond het vooral erg vervelend voor jou! Maar weer een keer meeten, top. Was verleden keer ook erg gezellig :7
pi_118127244
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:03 schreef Chawi het volgende:
Yeah!!! Altijd leuk om een naamgenootje te ontmoeten!
Spelkaarten neem ik trouwens ook mee. Er is een klaverjasvariant voor 3 personen _O-
Ik neem ook een dekentje mee voor op de bank. Ik kan niet zonder :')
Ohja en een groot kussen. Wel handig om mezelf achter te verstoppen met het thema :@
Ik hou je handje wel vast O-) . En anders hebben we nog een sterke man in ons midden die ons...oh wacht, we hebben het over H_J }) , die dus ws eerder de boel gaat lopen opnaaien.
pi_118127272
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:05 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ik hou je handje wel vast O-) . En anders hebben we nog een sterke man in ons midden die ons...oh wacht, we hebben het over H_J }) , die dus ws eerder de boel gaat lopen opnaaien.
Daar hebben we niets aan in ieder geval. Gelukkig kan ik wel wat hebben, zolang ik maar mijn kussentje heb _O-
pi_118127458
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:06 schreef Chawi het volgende:

[..]

Daar hebben we niets aan in ieder geval. Gelukkig kan ik wel wat hebben, zolang ik maar mijn kussentje heb _O-
nou ben ik toch nieuwsgierig wat voor thema dat gaat zijn :P
ik zit overigens nog te wachten op mn acceptance in de FB groep :(
Hiroshima '45, Chernobyl '86, Windows '95
pi_118127481
Oke.. Weer on topic?

(Voel me nu ook echt een groentje in een keer.. Hoor niet tot jullie leeftijdsgroep namelijk ;) )
pi_118127538
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:11 schreef DavetheNL het volgende:
Oke.. Weer on topic?

(Voel me nu ook echt een groentje in een keer.. Hoor niet tot jullie leeftijdsgroep namelijk ;) )
Ook in dit topic worden meets gehouden variërend in de leeftijd 20-38...met ook een eigen FB groep, zie OP.

En wij gaan morgen een avondje Horrorfilms kijken.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 15:13:31 #43
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_118127568
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:36 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

ik las dat je ging verhuizen. Onder de rivieren zou al helpen
pi_118127647
quote:
14s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:13 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ik las dat je ging verhuizen. Onder de rivieren zou al helpen
Richting Utrecht/Amersfoort...iig wat dichter in de buurt ;)
pi_118128098
Dat ik eerst zo ongeveer 2 topics door moet lezen voordat ik kan melden dat ik gisteravond een date had... :P
was leuk :) maar hoe langer het duurde hoe meer ik me ging ergeren aan z'n Limburgse accent... :') En ik ben de laatste die daar iets van mag zeggen aangezien ik het zelf ook nog steeds niet helemaal afgeleerd heb, maar ik vind het echt heel lelijk. Verder was het wel heel gezellig, dus misschien moet ik me er maar gewoon overheen zetten. Wat mij betreft nog wel een vervolgdate, wat hem betreft ook. :)
pi_118128286
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:25 schreef maen het volgende:
Dat ik eerst zo ongeveer 2 topics door moet lezen voordat ik kan melden dat ik gisteravond een date had... :P
was leuk :) maar hoe langer het duurde hoe meer ik me ging ergeren aan z'n Limburgse accent... :') En ik ben de laatste die daar iets van mag zeggen aangezien ik het zelf ook nog steeds niet helemaal afgeleerd heb, maar ik vind het echt heel lelijk. Verder was het wel heel gezellig, dus misschien moet ik me er maar gewoon overheen zetten. Wat mij betreft nog wel een vervolgdate, wat hem betreft ook. :)
Had ook niet gehoeven hoor, staat toch vnl BS in zoals je ws wel gelezen hebt :P

Maar leuk! Accent kan idd een afknapper zijn, maar als je iemand echt leuk vindt hoor je het vanzelf niet meer. Mits je elkaar kan verstaan natuurlijk. Veel plezier op je vervolgdate *O*
pi_118128347
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:12 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ook in dit topic worden meets gehouden variërend in de leeftijd 20-38...met ook een eigen FB groep, zie OP.

En wij gaan morgen een avondje Horrorfilms kijken.
Sorry.. Ik verwarde dit met een van de meet-groepen :@
  donderdag 18 oktober 2012 @ 15:31:11 #48
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_118128369
Ik erger me soms ook aan het Brabants/semi-Limburgs van m'n vriendin... Daarentegen ergert zij zich aan m'n Haags... Heft elkaar prima op ^O^
Op een gegeven moment hoor je het niet meer idd, totdat je er weer op gaat letten :')

Maar leuk *O*
pi_118128473
Ik snap ook wel dat de meeste mensen niets aan accenten kunnen doen, maar het leidt me enorm af. Of dat ik me dan ga ergeren aan lokale uitdrukkingen die mensen veel gebruiken.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 15:35:06 #50
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118128539
Ik ben echt heel blij dat mijn accent enorm meevalt O+
Ik erger mij ook al snel aan andere accenten
pi_118128546
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:33 schreef Mystikvm het volgende:
Ik snap ook wel dat de meeste mensen niets aan accenten kunnen doen, maar het leidt me enorm af. Of dat ik me dan ga ergeren aan lokale uitdrukkingen die mensen veel gebruiken.
Ik vind accenten juist weer grappig. Lokale uitdrukkingen vind ik eigenlijk ook wel leuk (al moet ik vaak wel om uitleg vragen :P )
pi_118128639
Vorige week in braband gestaan op Festyland... maar vind die brabandse accentjes alleen maar schattig haha :Y
pi_118128717
Ik heb me altijd aan het Limburgs accent geërgerd. Het dialect op zich vind ik wel mooi, maar dat spreek ik alleen nog maar met mensen waar ik dat altijd mee gesproken heb. Dus met m'n date gister niet, al had het wel gekund.
Andere accenten vind ik dan wel weer leuk, zelfs het Brabants, zolang het inderdaad te verstaan is :P Misschien moet ik Limburg niet meer als zoekgebied hebben, ik wil er toch ook niet meer terug 'later'. Maar we zullen zien!
pi_118128780
Het is wel even wennen als iemand de date 'stik leutig' vindt :P
pi_118128815
Persoonlijke mening; ik vind dat er veel accenten/dialecten zijn waardoor iemand dommer kan lijken dan hij/zij is. Het komt op mij vaak heel boers en plat over. Of met de zuidelijke accenten/dialecten juist heel soft, mannen worden een stuk vrouwelijker met een zuidelijk accent.
Ik weet dat het niet zo is en heb er ook geen problemen mee als iemand een beetje met een accent praat, maar het moet niet 'te' zijn. Ook omdat ik dat gewoon niet ga verstaan.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 15:42:32 #56
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_118128905
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:35 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik vind accenten juist weer grappig. Lokale uitdrukkingen vind ik eigenlijk ook wel leuk (al moet ik vaak wel om uitleg vragen :P )
Dat zeker ja :D
pi_118128914
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:40 schreef Sekhmet het volgende:
Persoonlijke mening; ik vind dat er veel accenten/dialecten zijn waardoor iemand dommer kan lijken dan hij/zij is. Het komt op mij vaak heel boers en plat over. Of met de zuidelijke accenten/dialecten juist heel soft, mannen worden een stuk vrouwelijker met een zuidelijk accent.
Ik weet dat het niet zo is en heb er ook geen problemen mee als iemand een beetje met een accent praat, maar het moet niet 'te' zijn. Ook omdat ik dat gewoon niet ga verstaan.
Ik was laatst in Twente om te stappen, komen er vrouwen voorbij waarvan ik dacht 'Nou, daar kan ik wel wat mee'. Toen trok ze haar boerenschuur los en hoefde ik niet meer :')
  donderdag 18 oktober 2012 @ 15:42:57 #58
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_118128927
En dat is ook het nadeel met internet, je hoort het accent niet. :'(

Ik knap ook af op accenten. En ik ben zelf nota bene geboren en getogen Limburger, maarja. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_118128953
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:40 schreef Sekhmet het volgende:
kan ik me idd wel in vinden. ik heb zelf een redelijk 'soft' accent, heb over heel brabant gewoond dus niks zwaars. maar hoor het wel dat ik uit t zuiden kom. limburgs vind ik dan weer verschrikkelijk.. eigenlijk alle dialecten. storen zal ik me aan accenten niet echt doen, mits gematigd.
pi_118128984
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:42 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik was laatst in Twente om te stappen, komen er vrouwen voorbij waarvan ik dacht 'Nou, daar kan ik wel wat mee'. Toen trok ze haar boerenschuur los en hoefde ik niet meer :')
Dat heb ik hier in Groningen ook regelmatig. Twee keer een date gehad waar ik echt even schrok het moment dat hij begon te praten. Grappige was dat bij één, die ik ook echt leuk vond, de ergenis snel weg was. Bij de ander bleef ik mij er aan ergeren.
pi_118129039
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:58 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ik heb gewoon geen behoefte dat fokkers die ik (nog) niet ken, lekker al mijn familie kan zien.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 15:45:50 #62
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_118129052
Wat dat betreft kan je beter in de randstad wonen dan... Je hoort wel de accenten, maar zijn allemaal even hard en direct :P
pi_118129057
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:44 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Dat heb ik hier in Groningen ook regelmatig. Twee keer een date gehad waar ik echt even schrok het moment dat hij begon te praten. Grappige was dat bij één, die ik ook echt leuk vond, de ergenis snel weg was. Bij de ander bleef ik mij er aan ergeren.
Je ging toch verhuizen naar de beschaving?

Ik heb weinig dates gehad met mensen met een enorm accent. Eén keertje in Brabant. Die had het op een gegeven moment over de 'keiband' ofzo...Bleek een stoeprand te zijn. Dat was ook zo'n typische Brabantse die Brabant helemaal fantastisch vond. Die heb ik snel maar weer afgeschreven :')
pi_118129166
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:45 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik heb weinig dates gehad met mensen met een enorm accent. Eén keertje in Brabant. Die had het op een gegeven moment over de 'keiband' ofzo...Bleek een stoeprand te zijn. Dat was ook zo'n typische Brabantse die Brabant helemaal fantastisch vond. Die heb ik snel maar weer afgeschreven :')
haha, ja ik date meestal ook met brabantse; en gelukkig versta ik dat soort dingen dan wel. maar als ze niet gewoon hun ABN beheersen dan is het toch 'volgende!' idd..
pi_118129169
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:45 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ik heb gewoon geen behoefte dat fokkers die ik (nog) niet ken, lekker al mijn familie kan zien.
Dat kan dus ook niet als jij alles goed afstelt (je kunt zelf instellen wie wat kan zien) Bij mij kunnen de mensen uit de groep alleen mijn naam en profielfoto zien (en misschien vriendenlijst, maar ook die kan je anders instellen). Geen berichten, geen andere foto's of wat dan ook. Daar moet je je echt niet druk om maken. En je kunt ook alleen je voornaam gebruiken en eventueel een leuk plaatje ipv je eigen foto...dan weten wij nog niks. Maar als je wilt gaan meeten zullen ze ook wat meer over je te weten komen...tenminste het lijkt mij dat je ergens over gaat praten.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 15:49:26 #66
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118129188
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:45 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Hoeft niet, je kunt je fb afschermen, beperkt zichtbaar, voor mensen met wie je niet bevriend bent en zelfs voor vrienden.
pi_118129196
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:45 schreef SilentChaos het volgende:
Wat dat betreft kan je beter in de randstad wonen dan... Je hoort wel de accenten, maar zijn allemaal even hard en direct :P
Alsof Haags zo lekker klinkt _O-
  donderdag 18 oktober 2012 @ 15:51:10 #68
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118129238
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:49 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Uhm sorry :o
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_118129260
Ah, duidelijk wat betreft Facebook... :)
Wie wil er vriendjes worden voor het geheime genootschap? :P
  donderdag 18 oktober 2012 @ 15:52:16 #70
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118129283
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:48 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Dat kan dus ook niet als jij alles goed afstelt (je kunt zelf instellen wie wat kan zien) Bij mij kunnen de mensen uit de groep alleen mijn naam en profielfoto zien (en misschien vriendenlijst, maar ook die kan je anders instellen). Geen berichten, geen andere foto's of wat dan ook. Daar moet je je echt niet druk om maken. En je kunt ook alleen je voornaam gebruiken en eventueel een leuk plaatje ipv je eigen foto...dan weten wij nog niks. Maar als je wilt gaan meeten zullen ze ook wat meer over je te weten komen...tenminste het lijkt mij dat je ergens over gaat praten.
Dat is me tot op heden nog niet gelukt op facebook :{
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_118129321
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:45 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Yep, eindelijk weg van het platteland waar alleen maar blanken wonen en geen zak te beleven is :)
Ik heb ze allemaal wel eens gedate, Brabanders, Groningers, Hagenezen, Utrechters, Amsterdammers. Als ze echt leuk zijn, niks aan de hand. Maar liever iemand die gewoon ABN praat (of iig kan praten).
pi_118129364
quote:
12s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:51 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Uhm sorry :o
Het is je vergeven :*
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:00:17 #73
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118129628
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:53 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Yep, eindelijk weg van het platteland waar alleen maar blanken wonen en geen zak te beleven is :)
Ik heb ze allemaal wel eens gedate, Brabanders, Groningers, Hagenezen, Utrechters, Amsterdammers. Als ze echt leuk zijn, niks aan de hand. Maar liever iemand die gewoon ABN praat (of iig kan praten).
Nou nou, ga je nou direct op het Noorden afgeven? ;) En welke blanke mensen?
Snap het hoor, hoop dat je snel een leuke plek vindt!
Mij maakt een licht accent ook niet uit, eigenlijk best leuk. Vooral Twents of Brabants. Die Brabantse rrgggrrr vind ik leuk, vraag me niet waarom.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:01:01 #74
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118129665
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:54 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Het is je vergeven :*
:D ga je het mij vergeven :D

Zal andersom moeten zijn :P

Maar oke je hebt me met je :*
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:01:51 #75
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118129697
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:00 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Mij maakt een licht accent ook niet uit, eigenlijk best leuk. Vooral Twents of Brabants. Die Brabantse rrgggrrr vind ik leuk, vraag me niet waarom.
Leids met een rrrrrr roterdams me een T
pi_118129722
quote:

[..]

rrrgrrrggrrr?:P probeer me even in te beelden welke letter hier bedoeld wordt :P
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:02:37 #77
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_118129736
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:49 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

:Y

Maar goed, ik praat niet echt heel Haags... Je hoort dat ik hier uit de omgeving kom ja, maar het is niet overdreven :D Maar voor een brabander wel schrikken blijkbaar _O-
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:02:57 #78
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118129756
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:02 schreef IceDustbin2 het volgende:

[..]

rrrgrrrggrrr?:P probeer me even in te beelden welke letter hier bedoeld wordt :P
:D de brabantse r.. of g.. beetje inwisselbaar ;)
pi_118129794
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:02 schreef eefje801 het volgende:

[..]

:D de brabantse r.. of g.. beetje inwisselbaar ;)
ah, ja die heb ik dan wel onder de knie ;) regelmatig discussie met een leidse vriend van me tussen bordje en bochtje :P
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:05:17 #80
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118129865
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:02 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Maar goed, ik praat niet echt heel Haags... Je hoort dat ik hier uit de omgeving kom ja, maar het is niet overdreven :D Maar voor een brabander wel schrikken blijkbaar _O-
Ik ook niet!! Een niet nader te noemen persoon kon niet raden waar ik vandaan kwam. Ze dacht ergens uiterst zuidelijk of zo iets was het.

Ik spreek prima ABN en dat ze me af en toe niet verstond kwam door de slechte verbinding :P

Op zeker dat wij elkaar wel goed verstaan SilentChaos!
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:06:24 #81
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_118129903
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:05 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik ook niet!! Een niet nader te noemen persoon kon niet raden waar ik vandaan kwam. Ze dacht ergens uiterst zuidelijk of zo iets was het.

Ik spreek prima ABN en dat ze me af en toe niet verstond kwam door de slechte verbinding :P

Op zeker dat wij elkaar wel goed verstaan SilentChaos!
Dat denk ik ook :9
Wel ff samen een broodje ui met ei bestellen in snackbar De Vrijheid natuurlijk... Ik verlogen m'n afkomst niet natuurlijk....
pi_118129943
quote:

[..]

Was niet zo bedoeld. Groningen O+ Zal altijd mijn thuis blijven.
Maar tijd voor wat nieuws :Y Ook een goede manier om van je gebaande paden af te wijken en nieuwe mensen te leren kennen.
pi_118129954
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:06 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Wel ff samen een broodje ui met ei bestellen in snackbar De Vrijheid natuurlijk... Ik verlogen m'n afkomst niet natuurlijk....
verloochen, toch? :P
pi_118129973
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:01 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Leids met een rrrrrr roterdams me een T
Ik schijn een Leidse rrrr te hebben ;(
En ik kom niet eens uit Leiden :'(
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:08:32 #85
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_118129991
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:07 schreef IceDustbin2 het volgende:

[..]

verloochen, toch? :P
Ik dacht al: wat doet dat rooie lijntje eronder _O- met als idee om er "vervlogen" van te maken :')

Maar bedankt :D (had geen zin het te googlen)....

Of ik gooi er een ook_gek doorheen: ik ben dyslectisch :P (sorry kon het niet laten.. :*)
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:08:51 #86
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118130002
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:07 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Was niet zo bedoeld. Groningen O+ Zal altijd mijn thuis blijven.
Maar tijd voor wat nieuws :Y Ook een goede manier om van je gebaande paden af te wijken en nieuwe mensen te leren kennen.
Absoluut! Ik kom ook echt wel even buurten daar. Ik ben juist van plan in de nabije toekomst van mijn stad naar Grun te gaan, ook eens wat anders ;)
Jij gaat voorjjjrr de Gooise r nu natuurlijk
pi_118130029
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:02 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik ben het wel gewend. Mijn vader is hagenees zonder accent, maar mijn oom heb ik nooit een woord mee kunnen wisselen. Dat was echt te erg 8)7
pi_118130038
Ach, ik ben een rivierenlander betuwenaar. Alleen als ik een onbekend iemand spreek denkt die altijd dat ik een zuiderling ben ;)
pi_118130076
quote:

[..]

En zeiken als een reiger op het leidseplein natuurlijk!
pi_118130105
quote:
17s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:08 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Absoluut! Ik kom ook echt wel even buurten daar. Ik ben juist van plan in de nabije toekomst van mijn stad naar Grun te gaan, ook eens wat anders ;)
Jij gaat voorjjjrr de Gooise r nu natuurlijk
Die heb ik al een beetje. Ik kom natuurlijk wel uit de kakwijk van Groningen :')
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:18:09 #91
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118130345
quote:

[..]

Hey luister awe pik, weh gah wel keer kroketjuh gappuh beh duh vreheid!

quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:12 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Die heb ik al een beetje. Ik kom natuurlijk wel uit de kakwijk van Groningen :')
Waar in groningen is dat dat?

Laatst hoorde ik van mensen dat ik een beetje bekakt praat -O-
pi_118130404
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:10 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

En zeiken als een reiger op het leidseplein natuurlijk!
aha. 't leidseplein in den haag bedoel je?
I think I'm in love
(probably just hungry)
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:20:56 #93
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118130470
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:19 schreef Ballard het volgende:

[..]

Amsterdam toch?
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:23:00 #94
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118130571
Volgens mij raken we nu wel heel erg offtopic ;)
pi_118130593
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:18 schreef ook_gek het volgende:

Het zuiden van stad Groningen.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:19 schreef Ballard het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk, maar naast dat ei met ui gebeuren de enige zin die ik in het Haags kan uitspreken.

En ik weet wat een poepzak is :')
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:25:42 #96
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_118130708
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:18 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hey luister awe pik, weh gah wel keer kroketjuh gappuh beh duh vreheid!

[..]

Laatst hoorde ik van mensen dat ik een beetje bekakt praat -O-
^O^

Je hebt ook de kouwe kak he in Den Haag :r
Van die tennisclubfiguren :r
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:27:14 #97
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118130782
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:25 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

^O^

Je hebt ook de kouwe kak he in Den Haag :r
Van die tennisclubfiguren :r
Ben wel in de kakbuurt van scheveningen opgegroeid :@
pi_118130794
nee leidseplein is niet in den haag maar in amsterdam ja :P
ik vroeg me af waarom je in den haag op t leidse plein zou gaan zeiken ;)
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118130880
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:27 schreef Ballard het volgende:
Je hoeft ook niet te zeiken in Den Haag als Hagenees zijnde...kan ook in Amsterdam :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:30:09 #100
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_118130915
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:27 schreef Ballard het volgende:
Veel Hagenezen hebben het niet zo op Amsterdam ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')