niet iedereen hoeft me leuk te vinden. dat is normaal en daar kan ik net zoals ieder ander(uiteraard) mee leven.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wauw het was even zoeken, maar je hebt eindelijk een willig slachtoffer gevonden voor "omlaag schoppen"![]()
Die ene persoon met NOG minder swag dan jij...
*stil*
mooi
Wtf. Het is dat ik dancingphoebe al in een paar topics zo heb zien reageren anders zou ik zeker denken dat je een dikke troll bent.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:56 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
sindsdien heb ik niet meer ingelogt. voor de veiligheid.
en er zijn er nog 2 berichten van anderen toen ik wel even het "lef" had. maar ik durf gewoon niet meer inte loggen.
je bent toch niet nog steeds aan het inloggen op mijn paiq of wel? want ik durf momenteel niet in te loggen. er staan mailtjes in mijn mailbox dat ik berichten heb, maar ik ben bang dat ik niets weet terug te zeggen.
dus dan log ik maar niet in zodat ze ook niet zien dat ik online ben geweest.
jij bent toch niet aan het inloggen he? want dan gaan ze dingen denken dat ik online ben geweest en het wel al gelezen heb!
Nee dat insinueer ik niet. Ook op jouw potje past een dekseltje. Alleen ben ik van mening dat je op dit moment grotere problemen hebt dan het niet vinden van een date. En dat je daardoor geen date vindt. En eigenlijk ook niet moet vinden. Je moet eerst iets aan al die andere problemen doen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:58 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
niet iedereen hoeft me leuk te vinden. daar kan ik mee leven.
wat jij doet is insinueren dat niemand me leuk vind. dat is wel erg!
oh sorry dat wist ik niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee dat insinueer ik niet. Ook op jouw potje past een dekseltje. Alleen ben ik van mening dat je op dit moment grotere problemen hebt dan het niet vinden van een date. En dat je daardoor geen date vindt. En eigenlijk ook niet moet vinden. Je moet eerst iets aan al die andere problemen doen.
Dating(sites bezoeken) is een spelletje en jij snapt op dit moment niet alleen de regels niet, je kan de gamehall niet vinden en je hebt geen geld voor een treinkaartje naar de stad waar de gamehall staat.
Dan moet je vraag niet zijn, hoe speel ik het spel, maar hoe zorg ik dat ik mijn leven dusdanig op orde krijg, dat ik eens een treinkaartje kan kopen als dat nodig is.
Maar goed, ook dat is een herhaling en hoort niet in dit topic thuis.
Wooowwwww, shit is on!!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:56 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Jij interpreteert het zo ja dan moet jij weten. Alsof jouw mening mij wat interesseert bitch.
Oh ja ze noemt je lieve jongen dan zal het maximaal haalbare wel de friendzone zijn ja lijkt mij. Of ze noemt je zo om je niet te kwetsen dat kan ook nog.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:56 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik weet het niet. waarschijnlijk pitty leuk vind ze me, of op ze best friendzone leuk. afspreken gaat toch niet lukken want dat kan ik niet.
ik vroeg dus wat ze van me vond(vanaf toen verkloot want dan ben ik vast onzeker enzo).
en toen zei ze dat ze me heel leuk vond, alleen in het begin wat minder.
en toen heb ik wat vage dingen getypt want ik voelde me helemaal niet meer comfortabel met haar. en toen ging ze me "maar je bent een lieve jongen" typen enzo.
sindsdien heb ik niet meer ingelogt. voor de veiligheid.
en er zijn er nog 2 berichten van anderen toen ik wel even het "lef" had. maar ik durf gewoon niet meer inte loggen.
je bent toch niet nog steeds aan het inloggen op mijn paiq of wel? want ik durf momenteel niet in te loggen. er staan mailtjes in mijn mailbox dat ik berichten heb, maar ik ben bang dat ik niets weet terug te zeggen.
dus dan log ik maar niet in zodat ze ook niet zien dat ik online ben geweest.
jij bent toch niet aan het inloggen he? want dan gaan ze dingen denken dat ik online ben geweest en het wel al gelezen heb!
ja dat denk ik zelf ook. pitty leuk, en op ze allerhoogst in een bijna ondenkbaar scenario friendzoneleuk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:06 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Oh ja ze noemt je lieve jongen dan zal het maximaal haalbare wel de friendzone zijn ja lijkt mij. Of ze noemt je zo om je niet te kwetsen dat kan ook nog.
Nee ik log niet in op je paiq.
Neequote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:10 schreef TheArt het volgende:
Kunnen jullie niet lekker gegevens uitwisselen en hier opzouten
Misschien dat ze je wel een kans wilt geven of zo. Maar via internet kan ze niet bepalen of ze je leuk vindt dan zal je haar in het echt moeten ontmoeten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:11 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja dat denk ik zelf ook. pitty leuk, en op ze allerhoogst in een bijna ondenkbaar scenario friendzoneleuk.
maakt het nog verschil als ze typte "je bent een leuke jongen". misschien typte ze dat wel.
Ben je nog steeds only the lonely?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:07 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Kom je de boel weer even opruien?
Dancingphoebe is zo verstandig wel dat ze er niet op ingaat.
oke. en dan moet je de vrouw dus manipuleren dat het over afspreken hebben een logisch vervolg is van wat er gebeurd? ineens nadat ik roep dat het kansloos is het over afspreken hebben kan vast niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:12 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee
[..]
Misschien dat ze je wel een kans wilt geven of zo. Maar via internet kan ze niet bepalen of ze je leuk vindt dan zal je haar in het echt moeten ontmoeten.
Ja maar met als verandering dat ik nu gelukkig ben.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben je nog steeds only the lonely?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nu ManageTheAnger er nog bij en het feest is compleet hier.
Ja je moet het gevoel opwekken dat ze je leuk vind, misschien dat ze een positief beeld van je hebt en dan kan je toch gewoon vragen of ze wat wilt afspreken?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:14 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oke. en dan moet je de vrouw dus manipuleren dat het over afspreken hebben een logisch vervolg is van wat er gebeurd? ineens nadat ik roep dat het kansloos is het over afspreken hebben kan vast niet.
Fijn om te horen, meid.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:16 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja maar met als verandering dat ik nu gelukkig ben.
Als jij weet hoe ik ben in het echt? Je leest alleen mijn verhalen hier en de frustraties uit het verleden dat wil niet zeggen dat ik in het echt ook zo ben.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:16 schreef Ballard het volgende:
SgtFluffy: Je mag best inloggen, de berichten lezen en vervolgens niks terug sturen. De persoon aan de andere kant zal niet meteen denken dat je dat doet omdat je onzeker bent. Heleboel mensen doen dat de hele tijd.
En je mag best richard's advies volgen maar hij is zelf ook niet succesvol in dating en komt op mij als een vrij negatief persoon over, dus ik weet niet of hij de juiste leermeester is voor je.
Ja gelukkig meen je dat ook echt, bedankt knul.quote:
Nee. En vooral die .25 doet 't mquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:27 schreef Taexon het volgende:
is het raar dat ik niet gelijk bij iemand thuis een eerste date wil hebben om 22:25 savonds?
snel neuken en om 23:05 weer buiten staanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:27 schreef Taexon het volgende:
is het raar dat ik niet gelijk bij iemand thuis een eerste date wil hebben om 22:25 savonds?
Ze wil je gewoon keihard doen vrees ikquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:27 schreef Taexon het volgende:
Het ging ook echt zo van..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:28 schreef Ballard het volgende:
[..]
snel neuken en om 23:05 weer buiten staan
Gemiste kansquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Het ging ook echt zo van..
naja we hadden het erover dat ik honger had maar er niks lekkers in huis is... komt ze aan met ja kom frikandellen halen... dus dacht is een geintje maar was dus heel sirieus haha xD
blabla kan je tot 3:00 blijven etc etc...
leuk der pa is thuis.. maar die slaapt.. word die wakker en ben ik dooooood
Maar maar.. We waren alleen maar met frikadellen bezig! Heus waar!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
naja we hadden het erover dat ik honger had maar er niks lekkers in huis is... komt ze aan met ja kom frikandellen halen... dus dacht is een geintje maar was dus heel sirieus haha xD
vet ik wil ook weer jong zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zij bied spontaan iets aan in dit geval frikandellen [quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gemiste kans om een vader achter me aan te krijgen?
ze wilt nu ook best buiten afspreken... maar ik twijfel gewoon wat ik hiervan moet denkenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:33 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Zij bied spontaan iets aan in dit geval frikandellen [] Je had er gewoon op in moeten gaan zou het in ieder geval wel doen. Bang zijn voor een oude slaperige man
richard prf heeft gewoon fucking afspraakjes gehad hoor! meerdere zelfs. via foraquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:16 schreef Ballard het volgende:
SgtFluffy: Je mag best inloggen, de berichten lezen en vervolgens niks terug sturen. De persoon aan de andere kant zal niet meteen denken dat je dat doet omdat je onzeker bent. Heleboel mensen doen dat de hele tijd.
En je mag best richard's advies volgen maar hij is zelf ook niet succesvol in dating en komt op mij als een vrij negatief persoon over, dus ik weet niet of hij de juiste leermeester is voor je.
en je kent d'r net 10 minuten via welke datingsite? da's gegarandeerd succes zo te horenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
ze wilt nu ook best buiten afspreken... maar ik twijfel gewoon wat ik hiervan moet denken.
Is wel 30 minuten rijden ja!
Ze wil of je zaad of ze wil gewoon iets spontaans doen omdat ze jou ziet zitten. Of ze is een gek mens wat je in mootjes wil hakken kan ook nog altijdquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
ze wilt nu ook best buiten afspreken... maar ik twijfel gewoon wat ik hiervan moet denken.
Is wel 30 minuten rijden ja!
Nee dat nou net niet.. ben nu 3 uur met haar aan het praten via paiq hahaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:36 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
en je kent d'r net 10 minuten via welke datingsite? da's gegarandeerd succes zo te horen
dan begint de herhaling van achter gesloten deuren!:D ik weet wel wat ik zou willen gaan doen bij haar.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee. En vooral die .25 doet 't m
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:39 schreef Perzephone het volgende:
Net een oneliner: Mooi! Voldoe ik aan het signalement van jouw droomman?![]()
Gelukkig wel een leuke terrasjesdate volgende week
oeh vet. dankjequote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:39 schreef Perzephone het volgende:
huh wat? net een oneliner en meteen een date?quote:Gelukkig wel een leuke terrasjesdate volgende week
Zag 'ie er nog een beetje oké uit?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:39 schreef Perzephone het volgende:
niet zeggen dat je geen zin hebt om te chatten, maar juist dat het je IRL leuker lijkt..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:40 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oeh vet. dankje
dit is echt. goede info over wat andere mannen sturen enzo. ja echt
ik zal dat niet sturen, klinkt gaar en slaat nergens op. maar ik zal er eens over nadenken waarom die zo goed is.
[..]
huh wat? net een oneliner en meteen een date?
mag ik ook wanhopig zijn op paiq, zo van : ja ik zal even eerlijk zijn. ik heb niet zoveel zin om te gaan chatten enzo, irl lijkt me veel leuker!
Hoho! Andere jongen waar ik mee ga afspreken!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zag 'ie er nog een beetje oké uit?
Leuke foto en hoi werkt nog het beste. En die krijg ik van de vrouwen eigenlijk ook altijd...helemaal niet van dat soort gekunstelde zinnetjes. En proost!..maar dat ligt aan een van mijn fotos ben ik bang..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:39 schreef Perzephone het volgende:
Met Dizorn gaat het hem niet worden dus uiteindelijk of eh, hebben jullie een open relatie?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:44 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Hoho! Andere jongen waar ik mee ga afspreken!
Gast zag er wel goed uit trouwens, dus zal vast wel bij mensen werken hehe
Same here! Glas I suppose?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:44 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Leuke foto en hoi werkt nog het beste. En die krijg ik van de vrouwen eigenlijk ook altijd...helemaal niet van dat soort gekunstelde zinnetjes. En proost!..maar dat ligt aan een van mijn fotos ben ik bang..
Yup...(meer een soort van middeleeuwse kelk..maar dat terzijdequote:
wtf is dit allemaal. meisjes die zo graag willen afspreken dat ze je stiekem in huis willen gaan laten enzo. en duitsland trips. waar komen die vandaan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:48 schreef Taexon het volgende:
Dat van vanavond ga ik maar niet doen.
Ze gaat naar Duitsland voor een week en we gaan dan een keertje doordeweeks wat gezelligs doen hebben we maar afgesproken.
Vind om nu nog naar iemand toe te gaan.. dat ik er dan rond 23:30 ben terwijl der vader thuis is nou niet zo een heel slim idee.
Ok, maar probeer het volgende keer eens met een eigen foto.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:50 schreef SergeantFluffy het volgende:
ik heb het idee dat oneliners altijd wel geaccepteerd worden als ze je foto leuk vind.
kan me niet herinneren dat ik een oneliner naar iemand had gestuurd, zonder dat er accept kwam.
maar dan moetj e meteen ook heel het gespreksvenster vol lullen dat ze je foto weer opnieuw kan zien daarna, anders is het kansloos.
ik denk dat vrouwen alleen naar het laatste stukje van het gesprek kijken en daarop verwijderen. als er dan ook nog geen foto bij staat wil ze je helemaal niet meer als je niet genoeg indruk hebt achtergelaten. want dan vergeet ze je weer.
jongen! en dan zit je op de fiets erheen en dan denk je "Waar de fuck ben ik mee bezig" en zakt de moed je in je schoenen en zie je doemscenarios voor je en morgen ochtend denk je "Holy shit wat was dat voor avond" en tintel je over je hele lichaam.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:48 schreef Taexon het volgende:
Dat van vanavond ga ik maar niet doen.
Ze gaat naar Duitsland voor een week en we gaan dan een keertje doordeweeks wat gezelligs doen hebben we maar afgesproken.
Vind om nu nog naar iemand toe te gaan.. dat ik er dan rond 23:30 ben terwijl der vader thuis is nou niet zo een heel slim idee.
Bedoel trouwens als ze weer uit duitsland is dat we dan wat gaan doenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:53 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
wtf is dit allemaal. meisjes die zo graag willen afspreken dat ze je stiekem in huis willen gaan laten enzo. en duitsland trips. waar komen die vandaan.
moet ik soms mijn lengte veranderen op paiq? dat ik korter ben en dan met uiterlijkheden bij een ander soort meisje hogere scores krijg, en dat dat andere soort meisje dan pas beter gaat denken dat ik bij hun pas op basis van die score?
Heb een auto :p werkt beterquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:55 schreef Ballard het volgende:
[..]
jongen! en dan zit je op de fiets erheen en dan denk je "Waar de fuck ben ik mee bezig" en zakt de moed je in je schoenen en zie je doemscenarios voor je en morgen ochtend denk je "Holy shit wat was dat voor avond" en tintel je over je hele lichaam.
ik heb mijn eigen foto gekozen met behulp van lant. (een meisje van fok)quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:54 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ok, maar probeer het volgende keer eens met een eigen foto.
Nice!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:27 schreef Spezza19 het volgende:
Net een telefoonnummer gescoord... :-)
mijn ervaring met afspraken op de langere termijn is dat ze niet doorgaan. is echt kutquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:46 schreef An_awesome_wave het volgende:
Zondag een date, zin in. En voor 3 november een date staan, zeg heeft helaas geen tijd eerder omdat ze naar Berlijn gaat. Wel kut zo'n gap, maar ze stelde voor om in de tussentijd een keer te gaan skypen.
Meer dan genoeg toch. Heb ook niet hele familie- en vakantiealbums geüpload. Waarom zou je?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:55 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik heb mijn eigen foto gekozen met behulp van lant. (een meisje van fok)
jammer genoeg hebben we ruzie ofzo(mijn schuld) , en heeft zij maar 2 goede fotos van mezelf voor mij uitgezocht.
ja precies.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bedoel trouwens als ze weer uit duitsland is dat we dan wat gaan doenen ze is trouwens wel 1 cm langer dan mij ja!
[..]
Heb een auto :p werkt beter
Waarom zet je die foto er uberhaupt op?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:58 schreef FAUSTINO het volgende:
Heb maar liefst een foto op mijn profiel en toevallig van een auto welke ik ooit in bezit had welke volgens mij meer volk aantrekt dan mijn eigen foto
redelijk nutteloos, bijna alles gaat via het oneliner/foto beoordelen systeem, niet via dat vage matching systeem. Is voor mij persoonlijk dan. Van anderen hoor ik dat die speed-date goed werkt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:59 schreef Fortitude het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van het fotoloze concept van Paiq?
Eigenlijk praat ik met iedereen via oneliners dus dan weet je van elkaar al hoe je eruit zietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:59 schreef Fortitude het volgende:
Ik krijg zelden speeddates en mijn twee matches tot nu toe zijn nooit online geweest.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:59 schreef Fortitude het volgende:
Vond Paiq over het algemeen erg vervelend en nogal saaiquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:59 schreef Fortitude het volgende:
Ben niet zo actief op datingsites tegenwoordig dus vandaar dat de foto er nog steeds opstaat krijg er nog weleens berichten over. Als ik niks te doen heb kloot ik wat aan op zulke sitesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom zet je die foto er uberhaupt op?
Dat matching probleem heb ik dan weer niet. Ik dacht als ik er tijd aan ga besteden dan knal ik er wat geld tegen aan. Op zich wel leuk dat je matched, dat zou vast wel ergens op slaan. Maar het begint toch bij een fysieke match lijkt mij. En zo niet dan ga je het verschil toch niet maken met iets van 50 zinnen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:01 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ik krijg zelden speeddates en mijn twee matches tot nu toe zijn nooit online geweest.
Dus voor mij begint het meestal juist bij de foto
Neem 'ns een risico.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:08 schreef Taexon het volgende:
Ze blijft door hameren of ik echt geen zin heb om nu te komen....ik weet gewoon echt niet wat ik hiervan moet denken haha.
Die date gaat zo wel interessant worden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:08 schreef Taexon het volgende:
Ze blijft door hameren of ik echt geen zin heb om nu te komen....ik weet gewoon echt niet wat ik hiervan moet denken haha.
Gewoon doen!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:08 schreef Taexon het volgende:
Of ik heb een vader achter me aan die misschien wel een WWE vechter is..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:12 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Die date gaat zo wel interessant worden.
ik heb net gecontroleerd, maar kan het nog niet in paiqgeschiedenis terugvinden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:58 schreef FAUSTINO het volgende:
Heb maar liefst een foto op mijn profiel en toevallig van een auto welke ik ooit in bezit had welke volgens mij meer volk aantrekt dan mijn eigen foto
Ja ok, ik bedoelde ook niet vanavond. Inderdaad niet echt handig met die vader.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:14 schreef Taexon het volgende:
[..]
Of ik heb een vader achter me aan die misschien wel een WWE vechter is..
Of ik heb een date bij iemand thuis die ik niet ken en wiens vader doorslaapt terwijl wij benede frikandellen eten.
gaat hem niet worden
Live a little, take a risk!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:14 schreef Taexon het volgende:
[..]
Of ik heb een vader achter me aan die misschien wel een WWE vechter is..
Of ik heb een date bij iemand thuis die ik niet ken en wiens vader doorslaapt terwijl wij benede frikandellen eten.
gaat hem niet worden
Komt wel een date als ze terug is uit Duitsland aangezien ze morgen om 12 uur al gaatquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:15 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ja ok, ik bedoelde ook niet vanavond. Inderdaad niet echt handig met die vader.
hey doe niet zo heteronormatief johquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:18 schreef Fortitude het volgende:
Heerlijk al die sensatiezoekers hier. Bij nader inzien vind ik dat je toch moet gaan, je bent toch geen homo kom op zeg.
Nederlandse vrouwen vinden dat zeker niet leuk echter op de personen waar ik mijn pijlen op gericht had en in het Oostblok vind men het wel een plusjequote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:15 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik heb net gecontroleerd, maar kan het nog niet in paiqgeschiedenis terugvinden.
maar ik had dacht ik juist gehoort van een meisje dat veel mannen met een auto op paiq staan, en dat ze dat stom vinden.
ik heb zelf wel leuke klassieke auto( vind ik zelf helemaal tof, gewoon die ouderwetse lijnen en spatborden voorop enzo), maar die ga ik dus echt niet op paiq plaatsen.
Alsof homo's allemaal bange nichtjes zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:18 schreef Fortitude het volgende:
Heerlijk al die sensatiezoekers hier. Bij nader inzien vind ik dat je toch moet gaan, je bent toch geen homo kom op zeg.
oh oke duidelijk. begon het al vreemd te vinden van je.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:22 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen vinden dat zeker niet leuk echter op de personen waar ik mijn pijlen op gericht had en in het Oostblok vind men het wel een plusje
[..]
Alsof homo's allemaal bange nichtjes zijn
zijn die vrouwen nou zo passief ofzo. ik krijg de indruk dat ze me leuk vind maar dat ze gewoon zo passief zijn dat ik maar moeite en moeite en moeite moet BLIJVEN doen.quote:Hoi XXXXXXX. We zijn contact kwijtgeraakt terwijl ik je leuk vind!!!!.Ik weet niet meer waarom maar ik denk door stilte of niet online komen vanuit mijn kant. Ken je me nog? grappige woorden bedenken enzo, , jaren 50 stijl en auto's , oude dinge..? hoe is het met jou? Ik woon nog steeds alleen in Enschede. xxx-Jeroen
hee! ja ik weet nog wie je bent ik ben geloof ik al een jaar niet op paiq geweest dus daar kan het ook aan liggen hihi
ja nee als we rekening gaan houden met papaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:21 schreef Taexon het volgende:
Nee ik ben zeker geen homomaar heb wel mijn principes... en ik zou het eventueel als vader zijnde nou niet echt pikken als me dochter ineens met een vreemde gozer frikandellen aan het eten is die ze nooit eerder heeft gezien
.... wat een zin.
daar heb je mobieltjes voorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:24 schreef Taexon het volgende:
En uit het verdere gesprek nu net opgemaakt dat haar vader beneden nog tv zit te kijken.
*belt aan*
*pa doet open*
Hallo het is 0:00 en ik heb een date met u dochter, mag ik naar binnen?
YEA RIGHT!
Als mij zoiets lukt om 10 uur in de avond lukt het jou ook al was het bij mij een weddenschap welke ik niet wou verliezen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:24 schreef Taexon het volgende:
En uit het verdere gesprek nu net opgemaakt dat haar vader beneden nog tv zit te kijken.
*belt aan*
*pa doet open*
Hallo het is 0:00 en ik heb een date met u dochter, mag ik naar binnen?
YEA RIGHT!
Die vader zit gewoon rustig benede nog tv te kijkenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:24 schreef Ballard het volgende:
[..]
daar heb je mobieltjes voor
ik heb nog gvd steentjes tegen raampjes lopen gooien vroeger
ja tuurlijk dat voelt lekker veilig als het besluit voor je is genomen en je niks meer kan doen, dat snap ikquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:26 schreef Taexon het volgende:
[..]
Die vader zit gewoon rustig benede nog tv te kijken.
Maarja ze is maar gaan slapen.
Vind ik helemaal niet erg want ik was toch niet van plan te gaan.
We hebben toch afgesproken dat ik een keer als ze uit Duitsland is langskom.. gaan we gewoon even ergens wat drinken ofzo zonder haar vader hahaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:29 schreef Ballard het volgende:
[..]
ja tuurlijk dat voelt lekker veilig als het besluit voor je is genomen en je niks meer kan doen, dat snap ik
jonge sletjes scoren joh!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:34 schreef Ballard het volgende:
ik zie er vrij jong uit en soms denk ik, ik moet me gewoon inschrijven als 19 jarige (ik ben 27) echt geen hond die het door zal hebben
Dat heb ik ook ja.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:34 schreef Ballard het volgende:
ik zie er vrij jong uit en soms denk ik, ik moet me gewoon inschrijven als 19 jarige (ik ben 27) echt geen hond die het door zal hebben
Want je wil graag meisjes van 16-19 daten?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:34 schreef Ballard het volgende:
nee ik wil huizen insneaken langs snurkende vaders die voor de tv hangenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:38 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Want je wil graag meisjes van 16-19 daten?
Als er iets is waar ik een hekel aan heb op datingsites is het wel het liegen over dat soort dingen. Wat schiet je ermee op als je iemand echt leuk vindt?
Ik wil je best wat adresjes geven waar snurkende vaders voor de TV hangen als het alleen daarom gaat. Kan op je 27e ook nog primaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:39 schreef Ballard het volgende:
[..]
nee ik wil huizen insneaken langs snurkende vaders die voor de tv hangen
Ik weet een adres voor jequote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:39 schreef Ballard het volgende:
[..]
nee ik wil huizen insneaken langs snurkende vaders die voor de tv hangen
was ook niet serieusquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:43 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
je moet d'r nog niet opgeven! ... of weggeven
Hier nog éénquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:38 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ja.![]()
Ik ben 26 maar dat zal je me echt niet geven. Ik zou echt kunnen zeggen dat ik 20 a 22 ben, en dan nog zullen mensen het geloven
Nee hoor. Als je elkaar een berichtje hebt gestuurd of je vindt iemand leuk, dan kun je toch een berichtje sturen als:quote:
Ik zit weleens op pepper en ben van daar nu 3x toegevoegd door meiden en dacht ach: waarom zou ik dat niet doen. Heb nu iets van 9 meiden via pepper op facebook. Waarvan 4 al een date geworden.quote:Hey, ik zag je op RP en wou je een berichtje sturen, maar heb geen abo. Dus dacht ik zoek je gewoon eens op facebook en gevonden! Nou, ik hoor misschien wel van je.
Groetjes
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:34 schreef Ballard het volgende:
Haha idd wel in de top 3 meest kansloze posts ooit gelezen in deze topicreeks.quote:
Het ergste is dat het best vaak wel gedaan word.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha idd wel in de top 3 meest kansloze posts ooit gelezen in deze topicreeks.
Leugenaarquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha idd wel in de top 3 meest kansloze posts ooit gelezen in deze topicreeks.
Ligt er echt aan per persoon, gewoon wanneer je een leuk gesprek hebt vragen of het haar leuk lijkt om een keer wat te gaan drinken ofzoquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:23 schreef Blue_note het volgende:
Op welk moment stellen jullie een date voor eigenlijk?
Ik sms/app en mail wat met een paar, maar heb eigenlijk niet zo heel erg veel zin om af te spreken.
Moet jij zeggen hequote:
Hou op schei uit... dat was echt een apart gevalletje dit keerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:34 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Moet jij zeggen he![]()
Wanneer het contact voor jouw gevoel lekker gaat, niet te moeilijk over doen.
Eng omdat? Ben je niet een beetje een angstig typetje?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:38 schreef Taexon het volgende:
btw van gister.. die meid vanochtend nog even gesproken maar begin der gewoon eng te vinden... dus geen idee of er nog wel een date gaat komen.
Nee angstig ben ik niet, maar ik ben niet iemand die alleen even langswipt om sex te hebben met ieman die ik nauwelijks kenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:45 schreef piere het volgende:
[..]
Eng omdat? Ben je niet een beetje een angstig typetje?
Ok dat kan. maar wat is er nu zo eng dan aan haar?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee angstig ben ik niet, maar ik ben niet iemand die alleen even langswipt om sex te hebben met ieman die ik nauwelijks ken. (en wiens vader benede tv zit te kijken
)
Dat ze wel heel erg blijft aandringen, ineens kreeg ik vanochtend bericht of ik nog even langs kon komen voordat ze naar Duitsland ging (8:00 vanochtend). Hieraan zie je nog niet dat het om sex gaat maar als het gesprek zou kopieeren dan snapt elke lulwammes datquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:48 schreef piere het volgende:
[..]
Ok dat kan. maar wat is er nu zo eng dan aan haar?
Als ze lekker is dan had ik haar gedaan als ik jou was. Gisterenavond en vanochtend nog een keerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat ze wel heel erg blijft aandringen, ineens kreeg ik vanochtend bericht of ik nog even langs kon komen voordat ze naar Duitsland ging (8:00 vanochtend). Hieraan zie je nog niet dat het om sex gaat maar als het gesprek zou kopieeren dan snapt elke lulwammes dat.
Hoe stom het ook klinkt, zo ben ik dus echt nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:51 schreef piere het volgende:
[..]
Als ze lekker is dan had ik haar gedaan als ik jou was. Gisterenavond en vanochtend nog een keer
dat klinkt helemaal niet stom. Ieder zijn ding toch? En je weet nu wat je kan verwachten als je wel met haar afspreektquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoe stom het ook klinkt, zo ben ik dus echt niet. Sex op eerste date kan gebeuren maar aandringen tot sex al voor ik iemand echt gezien heb.. Nee niks voor mij.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:58 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
niet iedereen hoeft me leuk te vinden. dat is normaal en daar kan ik net zoals ieder ander(uiteraard) mee leven.
wat jij doet is insinueren dat niemand me leuk vind. dat is wel erg!
Deze twee wou ik even quoten. Ze hebben een gezamelijke vijand gevonden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:56 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Jij interpreteert het zo ja dan moet jij weten. Alsof jouw mening mij wat interesseert bitch.
Cool, veel plezierquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:10 schreef -Splash- het volgende:
Nog niet... net de 18e date gehad. Een toekomstige date in Disneyland is in de planning
Het is Disney... het zal wel goedkomen.quote:
Nicequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:10 schreef -Splash- het volgende:
Nog niet... net de 18e date gehad. Een toekomstige date in Disneyland is in de planning
18quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:10 schreef -Splash- het volgende:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:03 schreef Taexon het volgende:
nog iemand anders met leuke datings verhalen?
Joh.. als Dizorn en Perzephone het zo stug blijven volhouden dan doe ik dat ook.quote:
Ja nou ja heb ook wel verwijderd. Bedoel ik ben zo'n type dat zich er wel aan kan irriteren als een meid telkens online komt maar nooit iets zegtquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:40 schreef Silenus het volgende:
Woooww wat heb jij weinig matches!
En je moet ook beoordelen, krijg je meer credits voor.
En daarbij, het is overdag he. Alleen werklozen zijn nu online, en vrouwen in het onderwijs (want herfstvakantie).
werkt bij vrijwel niemand volgens mijquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:42 schreef zalkc het volgende:
Speeddates ben ik ook mee gekapt, werkt absoluut niet bij mij. Na een week lang elke avond minimaal 3 keer proberen en geen resultaat denk ik niet dat het soepel loopt voor mij
Klopt denk ik ook wel. Het idee is mooi erachter. Maar feitelijk komt het erop neer dat je na 15 minuten lullen vaak toch wel weer iets hebt van 'hmm' en anders verwaterd het wel wat daarna omdat die meiden denk ik wel aardig volle lijsten met jongens hebben. Chatten is vrijblijvender (als in je kan iedereen aanspreken en niet de drang om door te zetten om de foto te zien of de tijd te voltooien) en wat chiller denk ikquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:14 schreef Taexon het volgende:
[..]
werkt bij vrijwel niemand volgens mij
De mannen moeten het denk hebben van de oneliners... :pquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:25 schreef eefje801 het volgende:
Had juist via speeddate meer leuke dates op Paiq. matches waren het vaak nét niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |