Zag 'ie er nog een beetje oké uit?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:39 schreef Perzephone het volgende:
Net een oneliner: Mooi! Voldoe ik aan het signalement van jouw droomman?![]()
Gelukkig wel een leuke terrasjesdate volgende week
niet zeggen dat je geen zin hebt om te chatten, maar juist dat het je IRL leuker lijkt..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:40 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oeh vet. dankje
dit is echt. goede info over wat andere mannen sturen enzo. ja echt
ik zal dat niet sturen, klinkt gaar en slaat nergens op. maar ik zal er eens over nadenken waarom die zo goed is.
[..]
huh wat? net een oneliner en meteen een date?
mag ik ook wanhopig zijn op paiq, zo van : ja ik zal even eerlijk zijn. ik heb niet zoveel zin om te gaan chatten enzo, irl lijkt me veel leuker!
Hoho! Andere jongen waar ik mee ga afspreken!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zag 'ie er nog een beetje oké uit?
Leuke foto en hoi werkt nog het beste. En die krijg ik van de vrouwen eigenlijk ook altijd...helemaal niet van dat soort gekunstelde zinnetjes. En proost!..maar dat ligt aan een van mijn fotos ben ik bang..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:39 schreef Perzephone het volgende:
Net een oneliner: Mooi! Voldoe ik aan het signalement van jouw droomman?![]()
Gelukkig wel een leuke terrasjesdate volgende week
Met Dizorn gaat het hem niet worden dus uiteindelijk of eh, hebben jullie een open relatie?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:44 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Hoho! Andere jongen waar ik mee ga afspreken!
Gast zag er wel goed uit trouwens, dus zal vast wel bij mensen werken hehe
Same here! Glas I suppose?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:44 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Leuke foto en hoi werkt nog het beste. En die krijg ik van de vrouwen eigenlijk ook altijd...helemaal niet van dat soort gekunstelde zinnetjes. En proost!..maar dat ligt aan een van mijn fotos ben ik bang..
Yup...(meer een soort van middeleeuwse kelk..maar dat terzijdequote:
wtf is dit allemaal. meisjes die zo graag willen afspreken dat ze je stiekem in huis willen gaan laten enzo. en duitsland trips. waar komen die vandaan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:48 schreef Taexon het volgende:
Dat van vanavond ga ik maar niet doen.
Ze gaat naar Duitsland voor een week en we gaan dan een keertje doordeweeks wat gezelligs doen hebben we maar afgesproken.
Vind om nu nog naar iemand toe te gaan.. dat ik er dan rond 23:30 ben terwijl der vader thuis is nou niet zo een heel slim idee.
Ok, maar probeer het volgende keer eens met een eigen foto.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:50 schreef SergeantFluffy het volgende:
ik heb het idee dat oneliners altijd wel geaccepteerd worden als ze je foto leuk vind.
kan me niet herinneren dat ik een oneliner naar iemand had gestuurd, zonder dat er accept kwam.
maar dan moetj e meteen ook heel het gespreksvenster vol lullen dat ze je foto weer opnieuw kan zien daarna, anders is het kansloos.
ik denk dat vrouwen alleen naar het laatste stukje van het gesprek kijken en daarop verwijderen. als er dan ook nog geen foto bij staat wil ze je helemaal niet meer als je niet genoeg indruk hebt achtergelaten. want dan vergeet ze je weer.
jongen! en dan zit je op de fiets erheen en dan denk je "Waar de fuck ben ik mee bezig" en zakt de moed je in je schoenen en zie je doemscenarios voor je en morgen ochtend denk je "Holy shit wat was dat voor avond" en tintel je over je hele lichaam.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:48 schreef Taexon het volgende:
Dat van vanavond ga ik maar niet doen.
Ze gaat naar Duitsland voor een week en we gaan dan een keertje doordeweeks wat gezelligs doen hebben we maar afgesproken.
Vind om nu nog naar iemand toe te gaan.. dat ik er dan rond 23:30 ben terwijl der vader thuis is nou niet zo een heel slim idee.
Bedoel trouwens als ze weer uit duitsland is dat we dan wat gaan doenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:53 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
wtf is dit allemaal. meisjes die zo graag willen afspreken dat ze je stiekem in huis willen gaan laten enzo. en duitsland trips. waar komen die vandaan.
moet ik soms mijn lengte veranderen op paiq? dat ik korter ben en dan met uiterlijkheden bij een ander soort meisje hogere scores krijg, en dat dat andere soort meisje dan pas beter gaat denken dat ik bij hun pas op basis van die score?
Heb een auto :p werkt beterquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:55 schreef Ballard het volgende:
[..]
jongen! en dan zit je op de fiets erheen en dan denk je "Waar de fuck ben ik mee bezig" en zakt de moed je in je schoenen en zie je doemscenarios voor je en morgen ochtend denk je "Holy shit wat was dat voor avond" en tintel je over je hele lichaam.
ik heb mijn eigen foto gekozen met behulp van lant. (een meisje van fok)quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:54 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ok, maar probeer het volgende keer eens met een eigen foto.
Nice!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:27 schreef Spezza19 het volgende:
Net een telefoonnummer gescoord... :-)
mijn ervaring met afspraken op de langere termijn is dat ze niet doorgaan. is echt kutquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:46 schreef An_awesome_wave het volgende:
Zondag een date, zin in. En voor 3 november een date staan, zeg heeft helaas geen tijd eerder omdat ze naar Berlijn gaat. Wel kut zo'n gap, maar ze stelde voor om in de tussentijd een keer te gaan skypen.
Meer dan genoeg toch. Heb ook niet hele familie- en vakantiealbums geüpload. Waarom zou je?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:55 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik heb mijn eigen foto gekozen met behulp van lant. (een meisje van fok)
jammer genoeg hebben we ruzie ofzo(mijn schuld) , en heeft zij maar 2 goede fotos van mezelf voor mij uitgezocht.
ja precies.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bedoel trouwens als ze weer uit duitsland is dat we dan wat gaan doenen ze is trouwens wel 1 cm langer dan mij ja!
[..]
Heb een auto :p werkt beter
Waarom zet je die foto er uberhaupt op?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:58 schreef FAUSTINO het volgende:
Heb maar liefst een foto op mijn profiel en toevallig van een auto welke ik ooit in bezit had welke volgens mij meer volk aantrekt dan mijn eigen foto
redelijk nutteloos, bijna alles gaat via het oneliner/foto beoordelen systeem, niet via dat vage matching systeem. Is voor mij persoonlijk dan. Van anderen hoor ik dat die speed-date goed werkt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:59 schreef Fortitude het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van het fotoloze concept van Paiq?
Eigenlijk praat ik met iedereen via oneliners dus dan weet je van elkaar al hoe je eruit zietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:59 schreef Fortitude het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van het fotoloze concept van Paiq?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |