Als jij weet hoe ik ben in het echt? Je leest alleen mijn verhalen hier en de frustraties uit het verleden dat wil niet zeggen dat ik in het echt ook zo ben.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:16 schreef Ballard het volgende:
SgtFluffy: Je mag best inloggen, de berichten lezen en vervolgens niks terug sturen. De persoon aan de andere kant zal niet meteen denken dat je dat doet omdat je onzeker bent. Heleboel mensen doen dat de hele tijd.
En je mag best richard's advies volgen maar hij is zelf ook niet succesvol in dating en komt op mij als een vrij negatief persoon over, dus ik weet niet of hij de juiste leermeester is voor je.
Ja gelukkig meen je dat ook echt, bedankt knul.quote:
Nee. En vooral die .25 doet 't mquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:27 schreef Taexon het volgende:
is het raar dat ik niet gelijk bij iemand thuis een eerste date wil hebben om 22:25 savonds?
snel neuken en om 23:05 weer buiten staanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:27 schreef Taexon het volgende:
is het raar dat ik niet gelijk bij iemand thuis een eerste date wil hebben om 22:25 savonds?
Ze wil je gewoon keihard doen vrees ikquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:27 schreef Taexon het volgende:
Het ging ook echt zo van..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:28 schreef Ballard het volgende:
[..]
snel neuken en om 23:05 weer buiten staan
Gemiste kansquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Het ging ook echt zo van..
naja we hadden het erover dat ik honger had maar er niks lekkers in huis is... komt ze aan met ja kom frikandellen halen... dus dacht is een geintje maar was dus heel sirieus haha xD
blabla kan je tot 3:00 blijven etc etc...
leuk der pa is thuis.. maar die slaapt.. word die wakker en ben ik dooooood
Maar maar.. We waren alleen maar met frikadellen bezig! Heus waar!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
naja we hadden het erover dat ik honger had maar er niks lekkers in huis is... komt ze aan met ja kom frikandellen halen... dus dacht is een geintje maar was dus heel sirieus haha xD
vet ik wil ook weer jong zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zij bied spontaan iets aan in dit geval frikandellen [quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gemiste kans om een vader achter me aan te krijgen?
ze wilt nu ook best buiten afspreken... maar ik twijfel gewoon wat ik hiervan moet denkenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:33 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Zij bied spontaan iets aan in dit geval frikandellen [] Je had er gewoon op in moeten gaan zou het in ieder geval wel doen. Bang zijn voor een oude slaperige man
richard prf heeft gewoon fucking afspraakjes gehad hoor! meerdere zelfs. via foraquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:16 schreef Ballard het volgende:
SgtFluffy: Je mag best inloggen, de berichten lezen en vervolgens niks terug sturen. De persoon aan de andere kant zal niet meteen denken dat je dat doet omdat je onzeker bent. Heleboel mensen doen dat de hele tijd.
En je mag best richard's advies volgen maar hij is zelf ook niet succesvol in dating en komt op mij als een vrij negatief persoon over, dus ik weet niet of hij de juiste leermeester is voor je.
en je kent d'r net 10 minuten via welke datingsite? da's gegarandeerd succes zo te horenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
ze wilt nu ook best buiten afspreken... maar ik twijfel gewoon wat ik hiervan moet denken.
Is wel 30 minuten rijden ja!
Ze wil of je zaad of ze wil gewoon iets spontaans doen omdat ze jou ziet zitten. Of ze is een gek mens wat je in mootjes wil hakken kan ook nog altijdquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
ze wilt nu ook best buiten afspreken... maar ik twijfel gewoon wat ik hiervan moet denken.
Is wel 30 minuten rijden ja!
Nee dat nou net niet.. ben nu 3 uur met haar aan het praten via paiq hahaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:36 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
en je kent d'r net 10 minuten via welke datingsite? da's gegarandeerd succes zo te horen
dan begint de herhaling van achter gesloten deuren!:D ik weet wel wat ik zou willen gaan doen bij haar.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee. En vooral die .25 doet 't m
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:39 schreef Perzephone het volgende:
Net een oneliner: Mooi! Voldoe ik aan het signalement van jouw droomman?![]()
Gelukkig wel een leuke terrasjesdate volgende week
oeh vet. dankjequote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:39 schreef Perzephone het volgende:
Net een oneliner: Mooi! Voldoe ik aan het signalement van jouw droomman?![]()
huh wat? net een oneliner en meteen een date?quote:Gelukkig wel een leuke terrasjesdate volgende week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |