nee tuurlijk niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:49 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Oh dus je hebt er al mee afgesproken en zo?
nee ik heb het verkloot door feedback te vragen. nu weet ze dat ik onzeker ben enzo.quote:Niks geworden?
Zo leuk vond ze je dan blijkbaar niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:50 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet.
[..]
nee ik heb het verkloot door feedback te vragen. nu weet ze dat ik onzeker ben enzo.
ik weet het niet. waarschijnlijk pitty leuk vind ze me, of op ze best friendzone leuk. afspreken gaat toch niet lukken want dat kan ik niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:53 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Zo leuk vond ze je dan blijkbaar niet.
Jij interpreteert het zo ja dan moet jij weten. Alsof jouw mening mij wat interesseert bitch.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wauw het was even zoeken, maar je hebt eindelijk een willig slachtoffer gevonden voor "omlaag schoppen"![]()
Die ene persoon met NOG minder swag dan jij...
*stil*
mooi
niet iedereen hoeft me leuk te vinden. dat is normaal en daar kan ik net zoals ieder ander(uiteraard) mee leven.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wauw het was even zoeken, maar je hebt eindelijk een willig slachtoffer gevonden voor "omlaag schoppen"![]()
Die ene persoon met NOG minder swag dan jij...
*stil*
mooi
Wtf. Het is dat ik dancingphoebe al in een paar topics zo heb zien reageren anders zou ik zeker denken dat je een dikke troll bent.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:56 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
sindsdien heb ik niet meer ingelogt. voor de veiligheid.
en er zijn er nog 2 berichten van anderen toen ik wel even het "lef" had. maar ik durf gewoon niet meer inte loggen.
je bent toch niet nog steeds aan het inloggen op mijn paiq of wel? want ik durf momenteel niet in te loggen. er staan mailtjes in mijn mailbox dat ik berichten heb, maar ik ben bang dat ik niets weet terug te zeggen.
dus dan log ik maar niet in zodat ze ook niet zien dat ik online ben geweest.
jij bent toch niet aan het inloggen he? want dan gaan ze dingen denken dat ik online ben geweest en het wel al gelezen heb!
Nee dat insinueer ik niet. Ook op jouw potje past een dekseltje. Alleen ben ik van mening dat je op dit moment grotere problemen hebt dan het niet vinden van een date. En dat je daardoor geen date vindt. En eigenlijk ook niet moet vinden. Je moet eerst iets aan al die andere problemen doen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:58 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
niet iedereen hoeft me leuk te vinden. daar kan ik mee leven.
wat jij doet is insinueren dat niemand me leuk vind. dat is wel erg!
oh sorry dat wist ik niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee dat insinueer ik niet. Ook op jouw potje past een dekseltje. Alleen ben ik van mening dat je op dit moment grotere problemen hebt dan het niet vinden van een date. En dat je daardoor geen date vindt. En eigenlijk ook niet moet vinden. Je moet eerst iets aan al die andere problemen doen.
Dating(sites bezoeken) is een spelletje en jij snapt op dit moment niet alleen de regels niet, je kan de gamehall niet vinden en je hebt geen geld voor een treinkaartje naar de stad waar de gamehall staat.
Dan moet je vraag niet zijn, hoe speel ik het spel, maar hoe zorg ik dat ik mijn leven dusdanig op orde krijg, dat ik eens een treinkaartje kan kopen als dat nodig is.
Maar goed, ook dat is een herhaling en hoort niet in dit topic thuis.
Wooowwwww, shit is on!!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:56 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Jij interpreteert het zo ja dan moet jij weten. Alsof jouw mening mij wat interesseert bitch.
Oh ja ze noemt je lieve jongen dan zal het maximaal haalbare wel de friendzone zijn ja lijkt mij. Of ze noemt je zo om je niet te kwetsen dat kan ook nog.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:56 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik weet het niet. waarschijnlijk pitty leuk vind ze me, of op ze best friendzone leuk. afspreken gaat toch niet lukken want dat kan ik niet.
ik vroeg dus wat ze van me vond(vanaf toen verkloot want dan ben ik vast onzeker enzo).
en toen zei ze dat ze me heel leuk vond, alleen in het begin wat minder.
en toen heb ik wat vage dingen getypt want ik voelde me helemaal niet meer comfortabel met haar. en toen ging ze me "maar je bent een lieve jongen" typen enzo.
sindsdien heb ik niet meer ingelogt. voor de veiligheid.
en er zijn er nog 2 berichten van anderen toen ik wel even het "lef" had. maar ik durf gewoon niet meer inte loggen.
je bent toch niet nog steeds aan het inloggen op mijn paiq of wel? want ik durf momenteel niet in te loggen. er staan mailtjes in mijn mailbox dat ik berichten heb, maar ik ben bang dat ik niets weet terug te zeggen.
dus dan log ik maar niet in zodat ze ook niet zien dat ik online ben geweest.
jij bent toch niet aan het inloggen he? want dan gaan ze dingen denken dat ik online ben geweest en het wel al gelezen heb!
ja dat denk ik zelf ook. pitty leuk, en op ze allerhoogst in een bijna ondenkbaar scenario friendzoneleuk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:06 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Oh ja ze noemt je lieve jongen dan zal het maximaal haalbare wel de friendzone zijn ja lijkt mij. Of ze noemt je zo om je niet te kwetsen dat kan ook nog.
Nee ik log niet in op je paiq.
Neequote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:10 schreef TheArt het volgende:
Kunnen jullie niet lekker gegevens uitwisselen en hier opzouten
Misschien dat ze je wel een kans wilt geven of zo. Maar via internet kan ze niet bepalen of ze je leuk vindt dan zal je haar in het echt moeten ontmoeten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:11 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja dat denk ik zelf ook. pitty leuk, en op ze allerhoogst in een bijna ondenkbaar scenario friendzoneleuk.
maakt het nog verschil als ze typte "je bent een leuke jongen". misschien typte ze dat wel.
Ben je nog steeds only the lonely?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:07 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Kom je de boel weer even opruien?
Dancingphoebe is zo verstandig wel dat ze er niet op ingaat.
oke. en dan moet je de vrouw dus manipuleren dat het over afspreken hebben een logisch vervolg is van wat er gebeurd? ineens nadat ik roep dat het kansloos is het over afspreken hebben kan vast niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:12 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee
[..]
Misschien dat ze je wel een kans wilt geven of zo. Maar via internet kan ze niet bepalen of ze je leuk vindt dan zal je haar in het echt moeten ontmoeten.
Ja maar met als verandering dat ik nu gelukkig ben.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben je nog steeds only the lonely?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nu ManageTheAnger er nog bij en het feest is compleet hier.
Ja je moet het gevoel opwekken dat ze je leuk vind, misschien dat ze een positief beeld van je hebt en dan kan je toch gewoon vragen of ze wat wilt afspreken?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:14 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oke. en dan moet je de vrouw dus manipuleren dat het over afspreken hebben een logisch vervolg is van wat er gebeurd? ineens nadat ik roep dat het kansloos is het over afspreken hebben kan vast niet.
Fijn om te horen, meid.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:16 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja maar met als verandering dat ik nu gelukkig ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |