abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118146943
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:49 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Oh dus je hebt er al mee afgesproken en zo?
nee tuurlijk niet.

quote:
Niks geworden?
nee ik heb het verkloot door feedback te vragen. nu weet ze dat ik onzeker ben enzo.
seduco sum.en ben erg stout
pi_118147117
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:50 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

nee tuurlijk niet.

[..]

nee ik heb het verkloot door feedback te vragen. nu weet ze dat ik onzeker ben enzo.
Zo leuk vond ze je dan blijkbaar niet.
pi_118147203
Wauw het was even zoeken, maar je hebt eindelijk een willig slachtoffer gevonden voor "omlaag schoppen" ^O^

Die ene persoon met NOG minder swag dan jij...

*stil*

mooi
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_118147274
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:53 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Zo leuk vond ze je dan blijkbaar niet.
ik weet het niet. waarschijnlijk pitty leuk vind ze me, of op ze best friendzone leuk. afspreken gaat toch niet lukken want dat kan ik niet.

ik vroeg dus wat ze van me vond(vanaf toen verkloot want dan ben ik vast onzeker enzo).
en toen zei ze dat ze me heel leuk vond, alleen in het begin wat minder.
en toen heb ik wat vage dingen getypt want ik voelde me helemaal niet meer comfortabel met haar. en toen ging ze me "maar je bent een lieve jongen" typen enzo.

sindsdien heb ik niet meer ingelogt. voor de veiligheid.
en er zijn er nog 2 berichten van anderen toen ik wel even het "lef" had. maar ik durf gewoon niet meer inte loggen.

je bent toch niet nog steeds aan het inloggen op mijn paiq of wel? want ik durf momenteel niet in te loggen. er staan mailtjes in mijn mailbox dat ik berichten heb, maar ik ben bang dat ik niets weet terug te zeggen.
dus dan log ik maar niet in zodat ze ook niet zien dat ik online ben geweest.
jij bent toch niet aan het inloggen he? want dan gaan ze dingen denken dat ik online ben geweest en het wel al gelezen heb!
pi_118147285
Twéé (2!) datingsite topic ervaringenreeksen. Wat zou dat mooi zijn, eh?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_118147304
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wauw het was even zoeken, maar je hebt eindelijk een willig slachtoffer gevonden voor "omlaag schoppen" ^O^

*stil*

mooi
Jij interpreteert het zo ja dan moet jij weten. Alsof jouw mening mij wat interesseert bitch.
pi_118147403
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:54 schreef DancingPhoebe het volgende:

*stil*

mooi
niet iedereen hoeft me leuk te vinden. dat is normaal en daar kan ik net zoals ieder ander(uiteraard) mee leven.

wat jij doet is insinueren dat niemand me leuk vind. dat is wel erg!
pi_118147496
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:56 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

en er zijn er nog 2 berichten van anderen toen ik wel even het "lef" had. maar ik durf gewoon niet meer inte loggen.

je bent toch niet nog steeds aan het inloggen op mijn paiq of wel? want ik durf momenteel niet in te loggen. er staan mailtjes in mijn mailbox dat ik berichten heb, maar ik ben bang dat ik niets weet terug te zeggen.
jij bent toch niet aan het inloggen he? want dan gaan ze dingen denken dat ik online ben geweest en het wel al gelezen heb!
Wtf. Het is dat ik dancingphoebe al in een paar topics zo heb zien reageren anders zou ik zeker denken dat je een dikke troll bent.

Log gewoon in.
pi_118147525
ik ben soms wel niet helemaal eerlijk tegen ze.
ik kan toch niet met ze afspreken maar wil wel weten hoe het moet, dus dan probeer ik zo me kansen wat te vergroten voor educatieve doeleinden.

eigenlijk best kut voel ik me, dat ik de leuke meisjes die ik dan ook leuk ga vinden niet kan gaan ontmoeten. en misschien pas later ooit dat het pas lukt. maar ik moet het wel doen.
pi_118147572
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:58 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

niet iedereen hoeft me leuk te vinden. daar kan ik mee leven.

wat jij doet is insinueren dat niemand me leuk vind. dat is wel erg!
Nee dat insinueer ik niet. Ook op jouw potje past een dekseltje. Alleen ben ik van mening dat je op dit moment grotere problemen hebt dan het niet vinden van een date. En dat je daardoor geen date vindt. En eigenlijk ook niet moet vinden. Je moet eerst iets aan al die andere problemen doen.

Dating(sites bezoeken) is een spelletje en jij snapt op dit moment niet alleen de regels niet, je kan de gamehall niet vinden en je hebt geen geld voor een treinkaartje naar de stad waar de gamehall staat.

Dan moet je vraag niet zijn, hoe speel ik het spel, maar hoe zorg ik dat ik mijn leven dusdanig op orde krijg, dat ik eens een treinkaartje kan kopen als dat nodig is.

Maar goed, ook dat is een herhaling en hoort niet in dit topic thuis.

I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_118147737
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:01 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nee dat insinueer ik niet. Ook op jouw potje past een dekseltje. Alleen ben ik van mening dat je op dit moment grotere problemen hebt dan het niet vinden van een date. En dat je daardoor geen date vindt. En eigenlijk ook niet moet vinden. Je moet eerst iets aan al die andere problemen doen.

Dating(sites bezoeken) is een spelletje en jij snapt op dit moment niet alleen de regels niet, je kan de gamehall niet vinden en je hebt geen geld voor een treinkaartje naar de stad waar de gamehall staat.

Dan moet je vraag niet zijn, hoe speel ik het spel, maar hoe zorg ik dat ik mijn leven dusdanig op orde krijg, dat ik eens een treinkaartje kan kopen als dat nodig is.

Maar goed, ook dat is een herhaling en hoort niet in dit topic thuis.

oh sorry dat wist ik niet.
ik negeerde jouw posts meestal altijd.
pi_118147757
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:56 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Jij interpreteert het zo ja dan moet jij weten. Alsof jouw mening mij wat interesseert bitch.
Wooowwwww, shit is on!! :o :o :o
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_118147865
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:56 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

ik weet het niet. waarschijnlijk pitty leuk vind ze me, of op ze best friendzone leuk. afspreken gaat toch niet lukken want dat kan ik niet.

ik vroeg dus wat ze van me vond(vanaf toen verkloot want dan ben ik vast onzeker enzo).
en toen zei ze dat ze me heel leuk vond, alleen in het begin wat minder.
en toen heb ik wat vage dingen getypt want ik voelde me helemaal niet meer comfortabel met haar. en toen ging ze me "maar je bent een lieve jongen" typen enzo.

Oh ja ze noemt je lieve jongen dan zal het maximaal haalbare wel de friendzone zijn ja lijkt mij. Of ze noemt je zo om je niet te kwetsen dat kan ook nog.

Nee ik log niet in op je paiq.
pi_118147910
quote:
11s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:04 schreef Fascination het volgende:

[..]

Wooowwwww, shit is on!! :o :o :o
Kom je de boel weer even opruien?
Dancingphoebe is zo verstandig wel dat ze er niet op ingaat.
pi_118148083
Kunnen jullie niet lekker gegevens uitwisselen en hier opzouten ^O^
pi_118148127
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:06 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Oh ja ze noemt je lieve jongen dan zal het maximaal haalbare wel de friendzone zijn ja lijkt mij. Of ze noemt je zo om je niet te kwetsen dat kan ook nog.

Nee ik log niet in op je paiq.
ja dat denk ik zelf ook. pitty leuk, en op ze allerhoogst in een bijna ondenkbaar scenario friendzoneleuk.

ik>dit is nu kansloos
zij> "maar je bent een leuke jongen".

misschien typte ze dat wel. is een leuke jpongen beter dan een lieve jongen.
het is al een paar dagen terug, misschien was het "leuke".
pi_118148198
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:10 schreef TheArt het volgende:
Kunnen jullie niet lekker gegevens uitwisselen en hier opzouten ^O^
Nee
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:11 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

ja dat denk ik zelf ook. pitty leuk, en op ze allerhoogst in een bijna ondenkbaar scenario friendzoneleuk.

maakt het nog verschil als ze typte "je bent een leuke jongen". misschien typte ze dat wel.
Misschien dat ze je wel een kans wilt geven of zo. Maar via internet kan ze niet bepalen of ze je leuk vindt dan zal je haar in het echt moeten ontmoeten.
pi_118148270
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:07 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Kom je de boel weer even opruien?
Dancingphoebe is zo verstandig wel dat ze er niet op ingaat.
Ben je nog steeds only the lonely?
pi_118148284
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:12 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee

[..]

Misschien dat ze je wel een kans wilt geven of zo. Maar via internet kan ze niet bepalen of ze je leuk vindt dan zal je haar in het echt moeten ontmoeten.
oke. en dan moet je de vrouw dus manipuleren dat het over afspreken hebben een logisch vervolg is van wat er gebeurd? ineens nadat ik roep dat het kansloos is het over afspreken hebben kan vast niet.
pi_118148338
Nu ManageTheAnger er nog bij en het feest is compleet hier.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_118148382
quote:
11s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:14 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ben je nog steeds only the lonely?
Ja maar met als verandering dat ik nu gelukkig ben.
pi_118148403
quote:
6s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nu ManageTheAnger er nog bij en het feest is compleet hier.
:')14.gif
pi_118148408
SgtFluffy: Je mag best inloggen, de berichten lezen en vervolgens niks terug sturen. De persoon aan de andere kant zal niet meteen denken dat je dat doet omdat je onzeker bent. Heleboel mensen doen dat de hele tijd.

En je mag best richard's advies volgen maar hij is zelf ook niet succesvol in dating en komt op mij als een vrij negatief persoon over, dus ik weet niet of hij de juiste leermeester is voor je.
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118148532
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:14 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

oke. en dan moet je de vrouw dus manipuleren dat het over afspreken hebben een logisch vervolg is van wat er gebeurd? ineens nadat ik roep dat het kansloos is het over afspreken hebben kan vast niet.
Ja je moet het gevoel opwekken dat ze je leuk vind, misschien dat ze een positief beeld van je hebt en dan kan je toch gewoon vragen of ze wat wilt afspreken?
pi_118148640
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:16 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja maar met als verandering dat ik nu gelukkig ben.
Fijn om te horen, meid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')