abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 oktober 2012 @ 19:03:26 #126
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_118137510
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voor ik ontdekte wat het verschil tussen negeren en blokkeren was bij one-liners kreeg ik echt een paar keer per week een oneliner van een klein aziaatje, dat haast een soort promopraatje voor zichzelf hield... Bij de laatste paar had hij er zelfs een linkje naar iets youtuberigs bijgedaan :D

Nooit op geklikt..

Wel heel sneu, de wanhopigheid en de "schieten met hagel" droop er van af.
O+
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_118137693
Haha! Ik krijg net wel een leuk berichtje op RP.... Moet ik toch maar FullMember worden om daar even op te reageren
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_118137890
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_118139947
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:07 schreef Spezza19 het volgende:
Haha! Ik krijg net wel een leuk berichtje op RP.... Moet ik toch maar FullMember worden om daar even op te reageren
dat vind ik dus ook een nadeel van al die relatiesites.. kost geld! en ik snap dat ik het er wel voor over moet hebben enzo, maar toch.
Hiroshima '45, Chernobyl '86, Windows '95
pi_118140192
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:52 schreef IceDustbin2 het volgende:

[..]

dat vind ik dus ook een nadeel van al die relatiesites.. kost geld! en ik snap dat ik het er wel voor over moet hebben enzo, maar toch.
Mja, het scheelde dat ik meteen daarna nog een leuk berichtje kreeg (en niet zo'n suf hartje) dus kon nu op twee dames reageren. Niet slecht voor 2 uurtjes op RP staan ofzo.
En beide waren ook origineel in hun berichtje, dat vind ik toch wel belangrijk, ondanks dat ik er zelf soms enorm suf in kan zijn om een origineel eerste berichtje te sturen. haha
  donderdag 18 oktober 2012 @ 20:11:01 #131
350968 kedge
cicatrix manet
pi_118140960
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:52 schreef IceDustbin2 het volgende:

[..]

Dan zoek je ze op facebook en stuur je ze daar een berichtje. Voornaam + woonplaats is bijna altijd een hit.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_118141299
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voor ik ontdekte wat het verschil tussen negeren en blokkeren was bij one-liners kreeg ik echt een paar keer per week een oneliner van een klein aziaatje, dat haast een soort promopraatje voor zichzelf hield... Bij de laatste paar had hij er zelfs een linkje naar iets youtuberigs bijgedaan :D

Nooit op geklikt..

Wel heel sneu, de wanhopigheid en de "schieten met hagel" droop er van af.
Ik was het niet in ieder geval :)
Misschien Schenkstroop
pi_118143787
quote:
7s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:11 schreef kedge het volgende:

[..]

Dan zoek je ze op facebook en stuur je ze daar een berichtje. Voornaam + woonplaats is bijna altijd een hit.
Beetje stalkerig niet?
pi_118143882
Staan er echt mensen onder hun eigen naam op datingsites? :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_118145526
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Staan er echt mensen onder hun eigen naam op datingsites? :o
Nee, maar zodra je 1 berichtje hebt waar hun echte naam in staat kan je gaan speuren.
pi_118145546
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:01 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Beetje stalkerig niet?
Welkom op het internet ^O^
pi_118145636
2 weken geleden heb ik mij ingeschreven op Paiq, bijna direct maar betaald want ik heb geen zin om lang te wachten tot het begint te lopen. Ben er eigenlijk nog niet kapot van. Ben bijna direct met alles begonnen. Dus ook speed dates en one liners.

Eerste week was wel ok. Paar die ik niet leuk vond en visa versa. Prima. Veel waar het in ieder geval tot na de foto's wel uitliep tot een contact. Probleem was wel dat ik zelf maar iets van 3 gebroken avondjes online was. Veel meer dan het standaard gesprekje kwam er niet uit, maar die waren dus niet onaardig.

Nou ben ik de laatste week maar wat meer online, en op wat betere tijden. Ik krijg de indruk dat niemand echt lang online blijft. En zeker geen zin heeft in een lang gesprek. Althans aan de kant van de vrouwen. Nu kan ik mij prima voorstellen waarom je er niet te vaak achter wilt zitten. Maar dat iedereen zo weinig online is verbaast mij wel.

Misschien moet ik maar met lange berichten gaan slow chatten. Of maximaal veel toevoegen. Of het wat meer tijd geven. Ik weet het niet echt. :')
pi_118145865
Paiq is inderdaad heel wisselend.... Eerste paar dagen dat ik er op zat gingen prima. Lange gesprekken met 3 dames en alle 3 ook ontmoet... Daarna allemaal berichten en als je dan reageerde waren ze alweer offline en dan 2 dagen later weer reply terug...

Het verschilt enorm....
pi_118146078
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 18:38 schreef SergeantFluffy het volgende:
hoi, ik wil heel graag ooit kunnen afspreken met een meisje, echt irl enzo. een romantisch afspraakje.
nog nooit gelukt of geprobeert ofzo, ik weet niet. weet dus nu niet echt goed hoe dat moet. afspreken enzo.

voordat ik vanmiddag ging huilen in bed(true storie maar maakt niet uit) was er een meisje die me "niet oninteressant" noemde tijdens chatten op de site paiq.
is dat goed?
Stop met jezelf te kwellen kerel en accepteer dat je alleen gaat blijven voor de rest van je leven. Vindt een weg om in je eentje gelukkig te worden dat heb ik ook gedaan.
Jij blijft alleen vanwege je autisme en ik vanwege BDD dat is de realiteit, deal with it.
pi_118146180
haha dm quote alert:P

quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:37 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Stop met jezelf te kwellen kerel en accepteer dat je alleen gaat blijven voor de rest van je leven. Vindt een weg om in je eentje gelukkig te worden dat heb ik ook gedaan.
Jij blijft alleen vanwege je autisme en ik vanwege BDD dat is de realiteit, deal with it.
ik wil dat liever niet accepteren. zo erg zelfs dat ik dit zelfs gemeen vind klinken (wat vast niet je bedoeling is)
seduco sum.en ben erg stout
pi_118146214
En klaar maar weer.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 21:40:13 #142
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_118146241
Richard en Fluffo. Please, niet hier. Echt.
pi_118146293
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:39 schreef SergeantFluffy het volgende:
haha dm quote alert:P

[..]

ik wil dat liever niet accepteren. zo erg zelfs dat ik dit zelfs gemeen vind klinken (wat vast niet je bedoeling is)
Dan moet je over je angsten heen stappen en met die paiq chicks afspreken.
pi_118146306
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:33 schreef Spezza19 het volgende:
Paiq is inderdaad heel wisselend.... Eerste paar dagen dat ik er op zat gingen prima. Lange gesprekken met 3 dames en alle 3 ook ontmoet... Daarna allemaal berichten en als je dan reageerde waren ze alweer offline en dan 2 dagen later weer reply terug...

Het verschilt enorm....
wat is een lang gesprek?

als je de geschiedenis kijkt van paiq gesprek op paiq zelf. en dat is 10 pagina's verdeelt over 3 /4 avonden dat je haar zover hebt dat ze wakker voor je blijft enzo, en alleen met jouw bezig is. is dat goed genoeg?
of moet dan eerst andere dingen? (mailen bellen weet ik veel, ik weet het echt niet)

@richard:, nee kansloos nu. ik heb nu niets lopen. ze verdwijnen bij mij altijd ineens na lange gesprekken enzo terwijl ik het idee heb dat ze het leuk vinden).
of naja altijd. dat is ook maar paar keer gebeurd.
als ik vergelijk met bijvoorbeeld lant ontmoeten(enige meisje van internet die ik heb ontmoet uitgezonderd prostituees), dan moet ik nog 100den uren meer met ze chatten.

je bent toch niet nog steeds aan het inloggen op mijn paiq of wel? want ik durf momenteel niet in te loggen. er staan mailtjes in mijn mailbox dat ik berichten heb, maar ik ben bang dat ik niets weet terug te zeggen.
dus dan log ik maar niet in zodat ze ook niet zien dat ik online ben geweest.
jij bent toch niet aan het inloggen he? want dan gaan ze dingen denken dat ik online ben geweest en het wel al gelezen heb!

[ Bericht 7% gewijzigd door SergeantFluffy op 18-10-2012 21:47:39 ]
pi_118146433
pi_118146539
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:33 schreef Spezza19 het volgende:

Het verschilt enorm....
Ik zou dan zeggen dat ze niet echt interesse hebben. Alhoewel ik dan ook gewoon degene als contact zou weggooien. Waren er nog vervolg dates uit gekomen?
pi_118146740
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:41 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

wat is een lang gesprek?

als je de geschiedenis kijkt van paiq gesprek op paiq zelf. en dat is 10 pagina's verdeelt over 3 /4 avonden dat je haar zover hebt dat ze wakker voor je blijft enzo, en alleen met jouw bezig is. is dat goed genoeg?
of moet dan eerst andere dingen? (mailen bellen weet ik veel, ik weet het echt niet)

@richard:, nee kansloos nu. ik heb nu niets lopen. ze verdwijnen bij mij altijd ineens na lange gesprekken enzo terwijl ik het idee heb dat ze het leuk vinden).
of naja altijd. dat is ook maar paar keer gebeurd.

maar als ik vergelijk met bijvoorbeeld lant ontmoeten, dan moet ik nog 100den uren meer met ze chatten.
Ik weet hoe je overkomt en ik denk dat ze het in het begin leuk vinden en je aparte humor wel kunnen waarderen maar na een tijdje gaan ze het als irritant ervaren

Ja veel succes met 100den uren chatten met een kleine kans op resultaat. Die tijd kan je ook besteden door te gaan sporten zodat je mentaal en fysiek sterker gaat worden, 2 eigenschappen die je nodig zult hebben om alles alleen te regelen.
pi_118146794
pi_118146830
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:47 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik weet hoe je overkomt en ik denk dat ze het in het begin leuk vinden en je aparte humor wel kunnen waarderen maar na een tijdje gaan ze het als irritant ervaren

Ja veel succes met 100den uren chatten met een kleine kans op resultaat. Die tijd kan je ook besteden door te gaan sporten zodat je mentaal en fysiek sterker gaat worden, 2 eigenschappen die je nodig zult hebben om alles alleen te regelen.
een ander meid zei juist dat ze me in het begin minder vond, en daarna heel leuk.
het was het waard om te verkloten want heb nu wel eerlijke feedback
pi_118146877
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:48 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

een ander meid zij juist dat ze me in het begin minder vond, en daarna heel leuk.
Oh dus je hebt er al mee afgesproken en zo? Niks geworden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')