quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voor ik ontdekte wat het verschil tussen negeren en blokkeren was bij one-liners kreeg ik echt een paar keer per week een oneliner van een klein aziaatje, dat haast een soort promopraatje voor zichzelf hield... Bij de laatste paar had hij er zelfs een linkje naar iets youtuberigs bijgedaan![]()
Nooit op geklikt..
Wel heel sneu, de wanhopigheid en de "schieten met hagel" droop er van af.
dat vind ik dus ook een nadeel van al die relatiesites.. kost geld! en ik snap dat ik het er wel voor over moet hebben enzo, maar toch.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:07 schreef Spezza19 het volgende:
Haha! Ik krijg net wel een leuk berichtje op RP.... Moet ik toch maar FullMember worden om daar even op te reageren
Mja, het scheelde dat ik meteen daarna nog een leuk berichtje kreeg (en niet zo'n suf hartje) dus kon nu op twee dames reageren. Niet slecht voor 2 uurtjes op RP staan ofzo.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:52 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
dat vind ik dus ook een nadeel van al die relatiesites.. kost geld! en ik snap dat ik het er wel voor over moet hebben enzo, maar toch.
Dan zoek je ze op facebook en stuur je ze daar een berichtje. Voornaam + woonplaats is bijna altijd een hit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:52 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
dat vind ik dus ook een nadeel van al die relatiesites.. kost geld! en ik snap dat ik het er wel voor over moet hebben enzo, maar toch.
Ik was het niet in ieder gevalquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voor ik ontdekte wat het verschil tussen negeren en blokkeren was bij one-liners kreeg ik echt een paar keer per week een oneliner van een klein aziaatje, dat haast een soort promopraatje voor zichzelf hield... Bij de laatste paar had hij er zelfs een linkje naar iets youtuberigs bijgedaan![]()
Nooit op geklikt..
Wel heel sneu, de wanhopigheid en de "schieten met hagel" droop er van af.
Beetje stalkerig niet?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:11 schreef kedge het volgende:
[..]
Dan zoek je ze op facebook en stuur je ze daar een berichtje. Voornaam + woonplaats is bijna altijd een hit.
Nee, maar zodra je 1 berichtje hebt waar hun echte naam in staat kan je gaan speuren.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Staan er echt mensen onder hun eigen naam op datingsites?
Stop met jezelf te kwellen kerel en accepteer dat je alleen gaat blijven voor de rest van je leven. Vindt een weg om in je eentje gelukkig te worden dat heb ik ook gedaan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:38 schreef SergeantFluffy het volgende:
hoi, ik wil heel graag ooit kunnen afspreken met een meisje, echt irl enzo. een romantisch afspraakje.
nog nooit gelukt of geprobeert ofzo, ik weet niet. weet dus nu niet echt goed hoe dat moet. afspreken enzo.
voordat ik vanmiddag ging huilen in bed(true storie maar maakt niet uit) was er een meisje die me "niet oninteressant" noemde tijdens chatten op de site paiq.
is dat goed?
ik wil dat liever niet accepteren. zo erg zelfs dat ik dit zelfs gemeen vind klinken (wat vast niet je bedoeling is)quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:37 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Stop met jezelf te kwellen kerel en accepteer dat je alleen gaat blijven voor de rest van je leven. Vindt een weg om in je eentje gelukkig te worden dat heb ik ook gedaan.
Jij blijft alleen vanwege je autisme en ik vanwege BDD dat is de realiteit, deal with it.
Dan moet je over je angsten heen stappen en met die paiq chicks afspreken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:39 schreef SergeantFluffy het volgende:
haha dm quote alert:P
[..]
ik wil dat liever niet accepteren. zo erg zelfs dat ik dit zelfs gemeen vind klinken (wat vast niet je bedoeling is)
wat is een lang gesprek?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:33 schreef Spezza19 het volgende:
Paiq is inderdaad heel wisselend.... Eerste paar dagen dat ik er op zat gingen prima. Lange gesprekken met 3 dames en alle 3 ook ontmoet... Daarna allemaal berichten en als je dan reageerde waren ze alweer offline en dan 2 dagen later weer reply terug...
Het verschilt enorm....
Ik zou dan zeggen dat ze niet echt interesse hebben. Alhoewel ik dan ook gewoon degene als contact zou weggooien. Waren er nog vervolg dates uit gekomen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:33 schreef Spezza19 het volgende:
Paiq is inderdaad heel wisselend.... Eerste paar dagen dat ik er op zat gingen prima. Lange gesprekken met 3 dames en alle 3 ook ontmoet... Daarna allemaal berichten en als je dan reageerde waren ze alweer offline en dan 2 dagen later weer reply terug...
Het verschilt enorm....
Ik weet hoe je overkomt en ik denk dat ze het in het begin leuk vinden en je aparte humor wel kunnen waarderen maar na een tijdje gaan ze het als irritant ervarenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:41 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
wat is een lang gesprek?
als je de geschiedenis kijkt van paiq gesprek op paiq zelf. en dat is 10 pagina's verdeelt over 3 /4 avonden dat je haar zover hebt dat ze wakker voor je blijft enzo, en alleen met jouw bezig is. is dat goed genoeg?
of moet dan eerst andere dingen? (mailen bellen weet ik veel, ik weet het echt niet)
@richard:, nee kansloos nu. ik heb nu niets lopen. ze verdwijnen bij mij altijd ineens na lange gesprekken enzo terwijl ik het idee heb dat ze het leuk vinden).
of naja altijd. dat is ook maar paar keer gebeurd.
maar als ik vergelijk met bijvoorbeeld lant ontmoeten, dan moet ik nog 100den uren meer met ze chatten.
een ander meid zei juist dat ze me in het begin minder vond, en daarna heel leuk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:47 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik weet hoe je overkomt en ik denk dat ze het in het begin leuk vinden en je aparte humor wel kunnen waarderen maar na een tijdje gaan ze het als irritant ervaren
Ja veel succes met 100den uren chatten met een kleine kans op resultaat. Die tijd kan je ook besteden door te gaan sporten zodat je mentaal en fysiek sterker gaat worden, 2 eigenschappen die je nodig zult hebben om alles alleen te regelen.
Oh dus je hebt er al mee afgesproken en zo? Niks geworden?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:48 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
een ander meid zij juist dat ze me in het begin minder vond, en daarna heel leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |