quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:29 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet te zeiken in Den Haag als Hagenees zijnde...kan ook in Amsterdam![]()
Bij deze de uitnodiging voor een rondleiding in Scheveningen / den haagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Liever het pleinquote:
Kut tentquote:
I know.. azijnpisserig.. maar anders komt t modje weer langs enzoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:23 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij raken we nu wel heel erg offtopic
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
I know.. azijnpisserig.. maar anders komt t modje weer langs enzo
Uhm....dat was vaag?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ok, ff een datingsite ervaring weer voor de lachers!
Kreeg tijdje terug n interesseberichtje van een dame van 25. Ik terugsturen: wat wil je allemaal weten? met een smiley, stuurt ze 'haha, jij bent een slimme, alles natuurlijk! keertje mailen? [insert mailadres] Ach best, zat geen foto bij maar die zou ik wel even vragen. Krijg ik een dag later een mail van d'r waarin ze zegt haar profiel op de betreffende site verwijderd te hebben (ok, eerste argwaan), maar chatten via Live Messenger, was dat een idee? Eh, nee want dat heb ik niet.
Dus mailen. Ik meteen foto vragen en geinformeerd naar werk, studie, etc, meldt ze vrolijk dat ze laatste jaar Havo doet!Wtf, ze was toch 25? Uit beleefdheid kort mailtje teruggestuurd, animo was wel weg. Reageert ze weer, in saaie bewoordingen met korte zinnen. Ik vond 't wel best en heb het afgekapt. Week later: 'wil je nog contact?' Eh... nee ben druk.
Geen reacties meer gehad. Krijg ik nu opeens 2 weken later weer een mail: 'sorry voor mijn late reactie, maar ik wil het contact stoppen want ik ben iemand tegengekomen. Het spijt me'. Verstuurd vanaf een ander emailadres
Mooie boel...
Waarom denken mensen dat toch altijd over mij?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:05 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik hou je handje wel vast. En anders hebben we nog een sterke man in ons midden die ons...oh wacht, we hebben het over H_J
, die dus ws eerder de boel gaat lopen opnaaien.
Leuk als in ''je bent lollig om mee te praten'', of leuk als in ''ik ga je een nacht uitwonen?'' Lastig interpreteren zo.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:30 schreef Blue_note het volgende:
Voor de mensen die vannacht nog meelazen: heb een berichtje terug dat wordt afgesloten met: ik vind je leuk.
Gaat wel heul snel zeg.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:00 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Die Brabantse rrgggrrr vind ik leuk, vraag me niet waarom.
Dat ga ik niet vragenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Leuk als in ''je bent lollig om mee te praten'', of leuk als in ''ik ga je een nacht uitwonen?'' Lastig interpreteren zo.
Hier waart toch ook een klein Aziaatje rond, binnen deze reeks? Wie was dat eigenlijk ook alweer?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voor ik ontdekte wat het verschil tussen negeren en blokkeren was bij one-liners kreeg ik echt een paar keer per week een oneliner van een klein aziaatje, dat haast een soort promopraatje voor zichzelf hield... Bij de laatste paar had hij er zelfs een linkje naar iets youtuberigs bijgedaan![]()
Nooit op geklikt..
Wel heel sneu, de wanhopigheid en de "schieten met hagel" droop er van af.
Haar foto.... echt zo'n modellenfoto uit een glossy....quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:37 schreef Cue_ het volgende:
Ik kreeg ook altijd als ik me weer eens tijdelijk inschreef een berichtje van dezelfde gast. Nog niet eens de aantrekkelijkste, maar moet wel fake zijn haha.
Zolang de rest maar niet fake is
Maar wat maakt haar zo fake dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |