abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118130979
ik ben ook hagenees maar heb nog nooit iemand over 't leidseplein gehoord :P
I think I'm in love
(probably just hungry)
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:43:07 #102
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118131462
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:29 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Je hoeft ook niet te zeiken in Den Haag als Hagenees zijnde...kan ook in Amsterdam :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij deze de uitnodiging voor een rondleiding in Scheveningen / den haag *)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_118131601
Crazy Piano's *O*
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:48:19 #104
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_118131679
Grote Markt *O*
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_118131728
It Rains Fishes *O*

En ik ken Den Haag best goed...althans een gedeelte ervan.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:52:32 #106
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118131877
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:48 schreef SilentChaos het volgende:
Grote Markt *O*
Liever het plein *O*

quote:
17s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:46 schreef Chawi het volgende:
Crazy Piano's *O*
Kut tent
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_118131952
Voor de wandelaars en natuurliefhebbers wil ik best Lelystad laten zien :P
Dit account is niet meer in gebruik.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:55:24 #108
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118132019
quote:
4s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:23 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij raken we nu wel heel erg offtopic ;)
I know.. azijnpisserig.. maar anders komt t modje weer langs enzo ;(
  donderdag 18 oktober 2012 @ 17:13:24 #109
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118132891
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:55 schreef Cue_ het volgende:

[..]

I know.. azijnpisserig.. maar anders komt t modje weer langs enzo ;(
  donderdag 18 oktober 2012 @ 17:15:13 #110
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_118132981
Ok, ff een datingsite ervaring weer voor de lachers!

Kreeg tijdje terug n interesseberichtje van een dame van 25. Ik terugsturen: wat wil je allemaal weten? met een smiley, stuurt ze 'haha, jij bent een slimme, alles natuurlijk! keertje mailen? [insert mailadres] Ach best, zat geen foto bij maar die zou ik wel even vragen. Krijg ik een dag later een mail van d'r waarin ze zegt haar profiel op de betreffende site verwijderd te hebben (ok, eerste argwaan), maar chatten via Live Messenger, was dat een idee? Eh, nee want dat heb ik niet.

Dus mailen. Ik meteen foto vragen en geinformeerd naar werk, studie, etc, meldt ze vrolijk dat ze laatste jaar Havo doet! :{ Wtf, ze was toch 25? Uit beleefdheid kort mailtje teruggestuurd, animo was wel weg. Reageert ze weer, in saaie bewoordingen met korte zinnen. Ik vond 't wel best en heb het afgekapt. Week later: 'wil je nog contact?' Eh... nee ben druk.

Geen reacties meer gehad. Krijg ik nu opeens 2 weken later weer een mail: 'sorry voor mijn late reactie, maar ik wil het contact stoppen want ik ben iemand tegengekomen. Het spijt me'. Verstuurd vanaf een ander emailadres :D

Mooie boel...
pi_118132991
deze week met een meisje gezoend en dat ging zo erbarmelijk. was echt ranzig
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118133034
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 17:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ok, ff een datingsite ervaring weer voor de lachers!

Kreeg tijdje terug n interesseberichtje van een dame van 25. Ik terugsturen: wat wil je allemaal weten? met een smiley, stuurt ze 'haha, jij bent een slimme, alles natuurlijk! keertje mailen? [insert mailadres] Ach best, zat geen foto bij maar die zou ik wel even vragen. Krijg ik een dag later een mail van d'r waarin ze zegt haar profiel op de betreffende site verwijderd te hebben (ok, eerste argwaan), maar chatten via Live Messenger, was dat een idee? Eh, nee want dat heb ik niet.

Dus mailen. Ik meteen foto vragen en geinformeerd naar werk, studie, etc, meldt ze vrolijk dat ze laatste jaar Havo doet! :{ Wtf, ze was toch 25? Uit beleefdheid kort mailtje teruggestuurd, animo was wel weg. Reageert ze weer, in saaie bewoordingen met korte zinnen. Ik vond 't wel best en heb het afgekapt. Week later: 'wil je nog contact?' Eh... nee ben druk.

Geen reacties meer gehad. Krijg ik nu opeens 2 weken later weer een mail: 'sorry voor mijn late reactie, maar ik wil het contact stoppen want ik ben iemand tegengekomen. Het spijt me'. Verstuurd vanaf een ander emailadres :D

Mooie boel...
Uhm....dat was vaag? 8)7
pi_118133228
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:05 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ik hou je handje wel vast O-) . En anders hebben we nog een sterke man in ons midden die ons...oh wacht, we hebben het over H_J }) , die dus ws eerder de boel gaat lopen opnaaien.
Waarom denken mensen dat toch altijd over mij?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_118133649
Voor de mensen die vannacht nog meelazen: heb een berichtje terug dat wordt afgesloten met: ik vind je leuk.
Gaat wel heul snel zeg.
pi_118133709
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 17:30 schreef Blue_note het volgende:
Voor de mensen die vannacht nog meelazen: heb een berichtje terug dat wordt afgesloten met: ik vind je leuk.
Gaat wel heul snel zeg.
Leuk als in ''je bent lollig om mee te praten'', of leuk als in ''ik ga je een nacht uitwonen?'' Lastig interpreteren zo.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 17:38:51 #116
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_118133983
TT klopt. Je krijgt er altijd zo'n ruwe tong van. :{
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
  Moderator donderdag 18 oktober 2012 @ 18:10:25 #117
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_118135187
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:00 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Die Brabantse rrgggrrr vind ik leuk, vraag me niet waarom.
:@
What can change the nature of a man?
pi_118135480
LOL... eerste reactie op mijn RP profiel.... een interesse berichtje van een dame met een foto die helaas toch IETS te fake lijkt... :N
  donderdag 18 oktober 2012 @ 18:37:08 #119
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118136461
Ik kreeg ook altijd als ik me weer eens tijdelijk inschreef een berichtje van dezelfde gast. Nog niet eens de aantrekkelijkste, maar moet wel fake zijn haha.

Zolang de rest maar niet fake is :)

Maar wat maakt haar zo fake dan?
pi_118136721
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 17:32 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Leuk als in ''je bent lollig om mee te praten'', of leuk als in ''ik ga je een nacht uitwonen?'' Lastig interpreteren zo.
Dat ga ik niet vragen ;). En ik zou je er ook geen antwoord op kunnen geven!
Maar 't was ook vooral een update.
pi_118137010
Voor ik ontdekte wat het verschil tussen negeren en blokkeren was bij one-liners kreeg ik echt een paar keer per week een oneliner van een klein aziaatje, dat haast een soort promopraatje voor zichzelf hield... Bij de laatste paar had hij er zelfs een linkje naar iets youtuberigs bijgedaan :D

Nooit op geklikt..

Wel heel sneu, de wanhopigheid en de "schieten met hagel" droop er van af.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_118137227
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voor ik ontdekte wat het verschil tussen negeren en blokkeren was bij one-liners kreeg ik echt een paar keer per week een oneliner van een klein aziaatje, dat haast een soort promopraatje voor zichzelf hield... Bij de laatste paar had hij er zelfs een linkje naar iets youtuberigs bijgedaan :D

Nooit op geklikt..

Wel heel sneu, de wanhopigheid en de "schieten met hagel" droop er van af.
Hier waart toch ook een klein Aziaatje rond, binnen deze reeks? Wie was dat eigenlijk ook alweer?
pi_118137235
Nee, die was het niet :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 18 oktober 2012 @ 18:57:30 #124
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_118137250
Dat fake gedoe kan ik dus echt niet tegen. Wat denken ze daarmee te bereiken? Een beetje mijn tijd en energie verspillen en denken dat ik totaal achterlijk ben? Nee dan ben ik acuut weg. In zo'n ballentent investeer ik nog niet 1 eurocent.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_118137357
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:37 schreef Cue_ het volgende:
Ik kreeg ook altijd als ik me weer eens tijdelijk inschreef een berichtje van dezelfde gast. Nog niet eens de aantrekkelijkste, maar moet wel fake zijn haha.

Zolang de rest maar niet fake is :)

Maar wat maakt haar zo fake dan?
Haar foto.... echt zo'n modellenfoto uit een glossy....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')