abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118151118
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:59 schreef Fortitude het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van het fotoloze concept van Paiq?
Ik krijg zelden speeddates en mijn twee matches tot nu toe zijn nooit online geweest.
Dus voor mij begint het meestal juist bij de foto :+
pi_118151136
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:59 schreef Fortitude het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van het fotoloze concept van Paiq?
Vond Paiq over het algemeen erg vervelend en nogal saai ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:00 schreef Fascination het volgende:

[..]

Waarom zet je die foto er uberhaupt op? :')
Ben niet zo actief op datingsites tegenwoordig dus vandaar dat de foto er nog steeds opstaat krijg er nog weleens berichten over. Als ik niks te doen heb kloot ik wat aan op zulke sites :@
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_118151273
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:01 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Ik krijg zelden speeddates en mijn twee matches tot nu toe zijn nooit online geweest.
Dus voor mij begint het meestal juist bij de foto :+
Dat matching probleem heb ik dan weer niet. Ik dacht als ik er tijd aan ga besteden dan knal ik er wat geld tegen aan. Op zich wel leuk dat je matched, dat zou vast wel ergens op slaan. Maar het begint toch bij een fysieke match lijkt mij. En zo niet dan ga je het verschil toch niet maken met iets van 50 zinnen.
pi_118151424
Ze blijft door hameren of ik echt geen zin heb om nu te komen.... :') ik weet gewoon echt niet wat ik hiervan moet denken haha.
pi_118151464
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:08 schreef Taexon het volgende:
Ze blijft door hameren of ik echt geen zin heb om nu te komen.... :') ik weet gewoon echt niet wat ik hiervan moet denken haha.
Neem 'ns een risico.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_118151642
quote:
Die date gaat zo wel interessant worden. :P
pi_118151710
quote:
Gewoon doen! ^O^
pi_118151748
je wordt onsterfelijk bij je vrienden
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118151771
quote:
14s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:12 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Die date gaat zo wel interessant worden. :P
Of ik heb een vader achter me aan die misschien wel een WWE vechter is..
Of ik heb een date bij iemand thuis die ik niet ken en wiens vader doorslaapt terwijl wij benede frikandellen eten :').

gaat hem niet worden
pi_118151800
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:58 schreef FAUSTINO het volgende:
Heb maar liefst een foto op mijn profiel en toevallig van een auto welke ik ooit in bezit had welke volgens mij meer volk aantrekt dan mijn eigen foto _O-
ik heb net gecontroleerd, maar kan het nog niet in paiqgeschiedenis terugvinden.
maar ik had dacht ik juist gehoort van een meisje dat veel mannen met een auto op paiq staan, en dat ze dat stom vinden.

ik heb zelf wel leuke klassieke autos( vooral dat oudste model vind ik zelf helemaal tof, gewoon die ouderwetse lijnen en spatborden voorop enzo), maar die ga ik dus echt niet op paiq plaatsen.

[ Bericht 4% gewijzigd door SergeantFluffy op 18-10-2012 23:20:24 ]
seduco sum.en ben erg stout
pi_118151837
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:14 schreef Taexon het volgende:

[..]

Of ik heb een date bij iemand thuis die ik niet ken en wiens vader doorslaapt terwijl wij benede frikandellen eten :').

gaat hem niet worden
Ja ok, ik bedoelde ook niet vanavond. Inderdaad niet echt handig met die vader.
pi_118151881
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:14 schreef Taexon het volgende:

[..]

gaat hem niet worden
Live a little, take a risk! :7

En natuurlijk wel alles hier op FOK! komen vertellen :Y
pi_118151882
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:15 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Ja ok, ik bedoelde ook niet vanavond. Inderdaad niet echt handig met die vader.
Komt wel een date als ze terug is uit Duitsland aangezien ze morgen om 12 uur al gaat :P.
pi_118151921
taexon ik ben teleurgesteld in je! je moet jong en roekeloos zijn!
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118151944
Heerlijk al die sensatiezoekers hier. Bij nader inzien vind ik dat je toch moet gaan, je bent toch geen homo kom op zeg.
pi_118152079
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:18 schreef Fortitude het volgende:
Heerlijk al die sensatiezoekers hier. Bij nader inzien vind ik dat je toch moet gaan, je bent toch geen homo kom op zeg.
hey doe niet zo heteronormatief joh
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118152139
Nee ik ben zeker geen homo ;) maar heb wel mijn principes... en ik zou het eventueel als vader zijnde nou niet echt pikken als me dochter ineens met een vreemde gozer frikandellen aan het eten is die ze nooit eerder heeft gezien :').... wat een zin.
pi_118152163
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:15 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

ik heb net gecontroleerd, maar kan het nog niet in paiqgeschiedenis terugvinden.
maar ik had dacht ik juist gehoort van een meisje dat veel mannen met een auto op paiq staan, en dat ze dat stom vinden.

ik heb zelf wel leuke klassieke auto( vind ik zelf helemaal tof, gewoon die ouderwetse lijnen en spatborden voorop enzo), maar die ga ik dus echt niet op paiq plaatsen.
Nederlandse vrouwen vinden dat zeker niet leuk echter op de personen waar ik mijn pijlen op gericht had en in het Oostblok vind men het wel een plusje :)

quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:18 schreef Fortitude het volgende:
Alsof homo's allemaal bange nichtjes zijn :D
pi_118152223
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:22 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Nederlandse vrouwen vinden dat zeker niet leuk echter op de personen waar ik mijn pijlen op gericht had en in het Oostblok vind men het wel een plusje :)

[..]

Alsof homo's allemaal bange nichtjes zijn :D
oh oke duidelijk. begon het al vreemd te vinden van je.

succes taexon

ik heb dus weer ingelogt op dat paiq. ik heb dus paar dagen terug een oneliner gestuurt naar een contact wat was doodgevallen(zij zei niets meer, en ik ook niet).
dit staat er nu dus:
quote:
Hoi XXXXXXX. We zijn contact kwijtgeraakt terwijl ik je leuk vind!!!!.Ik weet niet meer waarom maar ik denk door stilte of niet online komen vanuit mijn kant. Ken je me nog? grappige woorden bedenken enzo, , jaren 50 stijl en auto's , oude dinge..? hoe is het met jou? Ik woon nog steeds alleen in Enschede. xxx-Jeroen
hee! ja ik weet nog wie je bent ik ben geloof ik al een jaar niet op paiq geweest dus daar kan het ook aan liggen hihi
zijn die vrouwen nou zo passief ofzo. ik krijg de indruk dat ze me leuk vind maar dat ze gewoon zo passief zijn dat ik maar moeite en moeite en moeite moet BLIJVEN doen.
en wat is dat hihi de hele tijd?
voordat ik contact kwijtraakte ging ik op gegeven moment ook maar hihihi terugzeggen op random momenten.
seduco sum.en ben erg stout
pi_118152238
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:21 schreef Taexon het volgende:
Nee ik ben zeker geen homo ;) maar heb wel mijn principes... en ik zou het eventueel als vader zijnde nou niet echt pikken als me dochter ineens met een vreemde gozer frikandellen aan het eten is die ze nooit eerder heeft gezien :').... wat een zin.
ja nee als we rekening gaan houden met papa
die wil dat zijn dochter elke avond na sesamstraat naar bed gaat en ergens op haar 30e voor het eerst zoent
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118152249
En uit het verdere gesprek nu net opgemaakt dat haar vader beneden nog tv zit te kijken.

*belt aan*
*pa doet open*
Hallo het is 0:00 en ik heb een date met u dochter, mag ik naar binnen?

YEA RIGHT!

edit: en nee ik ga echt niet rekening houden met elke pa.. maar zo voor een eerste date nee dankje.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2012 23:24:39 ]
pi_118152297
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:24 schreef Taexon het volgende:
En uit het verdere gesprek nu net opgemaakt dat haar vader beneden nog tv zit te kijken.

*belt aan*
*pa doet open*

YEA RIGHT!
daar heb je mobieltjes voor
ik heb nog gvd steentjes tegen raampjes lopen gooien vroeger :P
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118152322
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:24 schreef Taexon het volgende:

*belt aan*
*pa doet open*

YEA RIGHT!
Als mij zoiets lukt om 10 uur in de avond lukt het jou ook al was het bij mij een weddenschap welke ik niet wou verliezen.
pi_118152323
aan hoe defensief je bent merk ik dat je erg graag wil gaan taexon :P
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_118152399
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:24 schreef Ballard het volgende:

[..]

daar heb je mobieltjes voor
ik heb nog gvd steentjes tegen raampjes lopen gooien vroeger :P
Die vader zit gewoon rustig benede nog tv te kijken :').
Maarja ze is maar gaan slapen :).
Vind ik helemaal niet erg want ik was toch niet van plan te gaan ;) .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')