SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SCYou better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:56 schreef MaryMouse het volgende:
vier op een rij
![]()
Royyy nog even wakker blijven, mag jij (of Sine) de volgende openen
quote:
quote:
Ja dat idee heb ik ook.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, daar ben ik het wel met je eens
Toen ik in de USA zat (in een Zuiderlijke staat met duidelijke Bush invloeden), werd het meer geaccepteerd (nee ik was als VVD-stemmer-er géén Bush aanhanger) en had ik aanmerkelijk leukere discussie's dan ik hier in NL heb kunnen voeren. Ik geloof dat de gemiddelde Amerikaan meer leeft volgens het 'leef en laat leven' principe dan wij hier in Nederland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:23 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ja dat idee heb ik ook.
In januari was ik een week daar bij een vriendin in Arizona, en die liep dagenlang overal waar we heengingen in Ron Paul t-shirts rond (de Republican primaries begonnen toen net). Zoiets zou je hier echt niet moeten proberen. Als je geen idiote opmerkingen naar je hoofd geslingerd krijgt, wordt je op z'n minst de hele dag raar aangekeken. Daar helemaal niet.Ik heb sinds de USA in meerdere landen mogen werken, en heb daardoor een genuanceerder beeld over NL en zijn 'propaganda' gekregen. Blijft een feit dat als ik in 'den vreemde ben' de Nederlandse Driekleur zie wapperen toch best trots benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Dat doet een halfuurtje alquote:Op donderdag 18 oktober 2012 07:52 schreef Lotusss het volgende:
Woeiii, dat uurtje langer blijven liggen scheelt echt zoveel
Verdomd, herfstvakantie.. Zat ik ook maar weer op de basisschool.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:18 schreef BredeBradda het volgende:
Goedemiddag![]()
Wat is vakantie toch fijn zeg.
Lang niet gezien Rave!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:03 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Verdomd, herfstvakantie.. Zat ik ook maar weer op de basisschool.
Hij is leuk hequote:
Laag opgeleide of minder intelligente mensen leven minder lang omdat ze niet goed met de arts kunnen communiceren. Omdat jij het toonbeeld was van verkeerde terminologie en/of omschrijvingen heb ik je verbeterd. Wees blij, leer ervan. Leef je langer.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik postte over een voetprobleem in geneeskunde SC --> invasie van DEF SC in die geneesk. SC om random reden --> nu gaat het hier over meisjes die me leuk vinden en wat niet wederzijds is en die ik volgens bepaalde personen hier gewoon ''moet ballen!''.
Tot zover.
Ik snap hem nietquote:
Je praat weer een boel poep. Bemoei je nou maar met je eigen zaken kalkemmer.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:29 schreef Esses het volgende:
[..]
Laag opgeleide of minder intelligente mensen leven minder lang omdat ze niet goed met de arts kunnen communiceren. Omdat jij het toonbeeld was van verkeerde terminologie en/of omschrijvingen heb ik je verbeterd. Wees blij, leer ervan. Leef je langer.
Gelukkig praat ik geen poep, zoals ik aldaar ook keurig omschreven heb.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je praat weer een boel poep. Bemoei je nou maar met je eigen zaken kalkemmer.
Ik ben het toonbeeld van pure genialiteit. Ik denk dat het tijd wordt voor een sam-adoratietopic.
Ik ben in overleg met een paar geneeskundestudenten in een geneeskundetopic. Waarom zou ik waarde moeten hechten aan de mening van een leek (lees:jij)?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:37 schreef Esses het volgende:
[..]
Gelukkig praat ik geen poep, zoals ik aldaar ook keurig omschreven heb.
Op het moment dat jij je liefdesleven en medische problematiek op een openbaar forum plaatst is dat spontaan mijn zaak. Dat is immers de noodzaak en reden van een dergelijk forum. Willekeurige wildvreemden die naar van alles en nog wat kijken. En doe een gok, ik doe het met liefde.
Jij, pure genialiteit? Op diverse vlakken niet. Dat blijkt dus uit voornoemde topics.
Adoratietopic? Denk dat het eerder de richting van Pumatje uitgaat. Maar sammietje, als jij wilt geloven dat een adoratietopic noodzakelijk is... Maak hem aan zou ik zeggen.
Omdat jij wederom een ongetoetste aanname de wereld in helpt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ben in overleg met een paar geneeskundestudenten in een geneeskundetopic. Waarom zou ik waarde moeten hechten aan de mening van een leek (lees:jij)?
Jij bent noch geneeskunde student geweest, noch arts. Fijn voor je dat je je EHBO diploma/ZHKH/weetikveelwat diploma hebt. Dat maakt je nog geen professionalquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:43 schreef Esses het volgende:
[..]
Omdat jij wederom een ongetoetste aanname de wereld in helpt.
Moet je even op me facebook kijken.quote:
Hij is beest.. dat accentquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:45 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Moet je even op me facebook kijken.
Zoals ik wederom kan stellen, je brengt wederom een ongetoetste aanname de wereld in.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jij bent noch geneeskunde student geweest, noch arts. Fijn voor je dat je je EHBO diploma/ZHKH/weetikveelwat diploma hebt. Dat maakt je nog geen professional.
Ongetoetst, tja. Je hebt het tegendeel ook nog niet bewezen. Aannemelijk -> Ja.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:46 schreef Esses het volgende:
[..]
Zoals ik wederom kan stellen, je brengt wederom een ongetoetste aanname de wereld in.
Ik dacht dat je jezelf als intelligent inschattequote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ongetoetst, tja. Je hebt het tegendeel ook nog niet bewezen. Aannemelijk -> Ja.
Ja, dat ben ik ook. Maar jij klaarblijkelijk niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:48 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik dacht dat je jezelf als intelligent inschatte
Wederom een ongetoetste aanname.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik ook. Maar jij klaarblijkelijk niet.
Dank. Ik heb sons geniale momentjes. Dat was ook de vooravond van een geniale nachtquote:
Dit is nou jammer, want je ging net zo goed. Nu stort je momentum in. Begrijpend lezen heet dat.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:51 schreef Esses het volgende:
Nee hoor, jij claimt dat ik dingen niet kan weten omdat jij claimt dat ik daar nooit een opleiding in genoten heb. Nou, kan je vertellen. Onzin.
Haha. Dat zal best ja.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dank. Ik heb sons geniale momentjes. Dat was ook de vooravond van een geniale nacht
Of Esses is een lange post aan 't typen and it continues of we zijn klaar. Ik ga even een potje Company of Heroes tegen de AI doenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:59 schreef Thaboel het volgende:
Zijn de dames nu klaar met die tievus discussie? Godsamme zeg net een aflevering van Knoop in je zakdoek.
Oh, wat lees ik verkeerd dan? Jij noemt mij een leek. Jij bent diegene die met de ongetoetste aanname komt. Ik onderbouw alleen mijn stelling niet. Daar is geen noodzaak toe.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dit is nou jammer, want je ging net zo goed. Nu stort je momentum in. Begrijpend lezen heet dat.
Nee hoor, sommige mensen hebben een leven en bezigheden. Sommigen zelfs een neuqobject. Maar dat, dat zijn voor jou slechts illusies.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Of Esses is een lange post aan 't typen and it continues of we zijn klaar. Ik ga even een potje Company of Heroes tegen de AI doen.
I like how this is getting personal, nasty and dirtyquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:02 schreef Esses het volgende:
[..]
Sommigen zelfs een neuqobject. Maar dat, dat zijn voor jou slechts illusies.
Dan nogquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:45 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Moet je even op me facebook kijken.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Of Esses is een lange post aan 't typen and it continues of we zijn klaar. Ik ga even een potje Company of Heroes tegen de AI doen.
En maar om god roepenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:18 schreef hoogvlieger het volgende:
de tering. Word dat ding nog door een SAM geraakt of ontploffen gewoon de brandstoftanks? Ziet er wel bruut uit.
haaaaahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:29 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik denk dat het tijd wordt voor een sam-adoratietopic.
Waar? Utrecht CS?quote:
Ik maak het in deze niet persoonlijk. Ik had gewoon kunnen refereren naar de fok topics welke jij geopend hebt, inclusief de, door jou, geuploade chatgeschiedenissen aldaar. Is ook geen enkel probleem hoor. Met alle liefde.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
I like how this is getting personal, nasty and dirty. Hey, toedels. Ik ga even wat bots inmaken met CoH.
Die op die tweede foto is geen militair, maar een model en tv-presentatricequote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:37 schreef jankaas020 het volgende:
De site is een tikje NSFW, maar de post niet:
http://www.orgasmatrix.co(...)as-bellas-del-mundo/
Ik zie haar liever in dit "uniform"quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die op die tweede foto is geen militair, maar een model en tv-presentatrice
Haar naam is Ana Hickmann.
Ik ookquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:51 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik zie haar liever in dit "uniform"
[ afbeelding ]
Ik blijf het claimen totdat het tegendeel bewezen is.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:31 schreef Esses het volgende:
[..]
Overigens claim jij nog steeds bepaalde dingen die jij op geen enkele wijze kan hardmaken.
Ja is nie slech, vind deze ook wel fckable.quote:
Kunnen jullie nu eens ophouden met die onzin?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik blijf het claimen totdat het tegendeel bewezen is.
Niet verkeerd neequote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:55 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja is nie slech, vind deze ook wel fckable.
[ http://img181.imageshack.us/img181/6219/1270874301861.jpg (copy/paste deze link) ]
Gewoon de vlag er over, en gaan met die banaan. Alles voor (meer) volk, en vaderland.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niet verkeerd nee
Maar die vrouw daarachter, die heb een veuls te grote pannenkoek op haar kneiter
Ga heen en vermenigvuldig u zullen sommigen nu denken en batsen van alles wat los en vast zit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:58 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Gewoon de vlag er over, en gaan met die banaan. Alles voor (meer) volk, en vaderland.
beter toch?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:01 schreef Vortix het volgende:
En dan zit je ineens alweer op 1/3de van de VTO.
En heb je ook nog eens lang weekend en vanavond Amsterdam Dance Event! Prettig
Je kan natuurlijk ook een test oefening draaienquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ga heen en vermenigvuldig u zullen sommigen nu denken en batsen van alles wat los en vast zit.
Ik batste vaak een dame van lichte zeden op het Spijkerkwartier toen ik op de Oranjekazerne zat.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:04 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook een test oefening draaien
Trouwens wou dat ik een camera had in Somalia, want daar had men best lekker verpleegsters in het Zweedse hospitaal.
Heb je al die ingekorte versie van de VTO? Had er pas van gehoord dat die van 45 wkn naar 32 gaat en ook niet meer iedereen rode baret gaat halen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:01 schreef Vortix het volgende:
En dan zit je ineens alweer op 1/3de van de VTO.
En heb je ook nog eens lang weekend en vanavond Amsterdam Dance Event! Prettig
VTO = Vaktechnische Opleiding?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:10 schreef Schild het volgende:
[..]
Heb je al die ingekorte versie van de VTO? Had er pas van gehoord dat die van 45 wkn naar 32 gaat en ook niet meer iedereen rode baret gaat halen.
Sterker nog, 32 weken is inclusief verlof. Opleidingsweken effectief is 29, want die laatste week tel ik niet echt mee.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:10 schreef Schild het volgende:
[..]
Heb je al die ingekorte versie van de VTO? Had er pas van gehoord dat die van 45 wkn naar 32 gaat en ook niet meer iedereen rode baret gaat halen.
Dat mag, bij jou valt zo weinig te claimen. Om je penis te verlengen deel je zelfs cijferlijsten van je opleiding. Jij mag jouw claims blijven doen, blijf ik mijn claims wel doen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik blijf het claimen totdat het tegendeel bewezen is.
Waaromquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kunnen jullie nu eens ophouden met die onzin?
Zegt diegene die naar de hoeren gingquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ga heen en vermenigvuldig u zullen sommigen nu denken en batsen van alles wat los en vast zit.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:26 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat mag, bij jou valt zo weinig te claimen. Om je penis te verlengen geloofwaardig over te komen (iets wat ik niet doe) deel je zelfs cijferlijsten van je opleiding. Jij mag jouw claims blijven doen, blijf ik mijn claims wel doen.
Ongetoetste aannamequote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:26 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat mag, bij jou valt zo weinig te claimen.
Omdat het echt nergens meer over gaat, sammy wil zijn gelijk halen, jij wil jouw gelijk halen, gebed zonder einde dusquote:
Geloofwaardig overkomen kan je beter schrappen en penis verlengen laten staan. Meest zielige vertoning ooit.quote:
Ik wil mijn gelijk niet hoor.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Omdat het echt nergens meer over gaat, sammy wil zijn gelijk halen, jij wil jouw gelijk halen, gebed zonder einde dus
Niks mis mee, geld pompen in de economie is goedquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:27 schreef Esses het volgende:
[..]
Zegt diegene die naar de hoeren ging
Je weet dat daar de kut horizontaal is he?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:27 schreef Esses het volgende:
[..]
Zegt diegene die naar de hoeren ging
Overigens:
[ afbeelding ]
heb jij wel eens geneukt?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Was een ironische speling op alle voorgaande posts van Esses, haha.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:31 schreef Esses het volgende:
[..]
Geloofwaardig overkomen kan je beter schrappen en penis verlengen laten staan kan ik beter niet meer proberen. Anders wordt dat straks een zielig vertoning.
Ironisch?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Was een ironische speling op alle voorgaande posts van Esses, haha.
Zelfkennis sammie? Beter inderdaad dat jij niet meer geloofwaardig wil overkomen. Doe je toch al niet.quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:35 schreef Nibb-it het volgende:
Adoratietopic voor Sam #1: hulde aan onze DEF-kwakzalver. mods doe er wat aan
Jezus, waarom loop jij nu willekeurige posts hier rond te struinen, wil je dat de DEF SC daar heen gaat ofzo? Dat is gewoon een opruiend bericht! Kom op zeg! Pffff! Er zijn ook "privé" gedeelten hoor op fok. Waar je mensen kan vragen weg te gaan! Dat is er een van.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:35 schreef Nibb-it het volgende:
Adoratietopic voor Sam #1: hulde aan onze DEF-kwakzalver. mods doe er wat aan
Dat denk jij. Je zou ergens anders moeten werken en een heleboel meer geld moeten verdienen als je dat kan aan de hand van postgedrag van mensen op internet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:34 schreef Esses het volgende:
[..]
Serieus, mijn aannames worden gewoon door jou getoetst.
Ach, wat boeit het eigenlijk ook of ik voor 1 of andere wachtmeester geloofwaardig overkom. Daar zou ik me eigenlijk helemaal geen zorgen om moeten maken. Dat MSc papiertje en mijn basisarts diploma spreken straks wel voor zich.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:35 schreef Esses het volgende:
[..]
Zelfkennis sammie? Beter inderdaad dat jij niet meer geloofwaardig wil overkomen. Doe je toch al niet.
Sorry, ik zal mezelf verwijderen van het internetquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:37 schreef Esses het volgende:
[..]
Jezus, waarom loop jij nu willekeurige posts hier rond te struinen, wil je dat de DEF SC daar heen gaat ofzo? Dat is gewoon een opruiend bericht! Kom op zeg! Pffff! Er zijn ook "privé" gedeelten hoor op fok. Waar je mensen kan vragen weg te gaan! Dat is er een van.
Jij zou conflictoplosser moeten worden. Die capaciteiten komen in deze post goed naar voren.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:38 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik neem Esses serieus want hij beschikt over een grote kennis, ondanks dat hij een vrouw is.
Ik neem Sammy serieus, want hij beschikt weer op andere gebieden over wat kennis ondanks dat het een kwakzalver is.
Zo!!
Gewoon zeggen dat criminelen jouw internet hebben gestolen, mar Esses het oplossen, en Sammy als de analist daarachter.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:39 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Sorry, ik zal mezelf verwijderen van het internet
Dan blijft mijn vraag staan, heb jij wel eens geneukt?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jij zou conflictoplosser moeten worden. Die capaciteiten komen in deze post goed naar voren.
Nee, blijf.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:39 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Sorry, ik zal mezelf verwijderen van het internet
Zoek in de diepe krochten van het internet (lees: de DEF SC) en u zult weldra (volgens mij) antwoord vinden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan blijft mijn vraag staan, heb jij wel eens geneukt?
Ik hoop dat je zelf beseft hoe achterlijk je overkomt met je laatste regel? 1 of andere wachtmeester. Tjah, als jij jezelf als "basisarts" hoger inschat. Moet jij weten. Ik durf alleen te wedden dat ik al meer mensen heb kunnen helpen dan jij in je hele leven zal. Zelfs op geneeskundig vlak.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat denk jij. Je zou ergens anders moeten werken en een heleboel meer geld moeten verdienen als je dat kan aan de hand van postgedrag van mensen op internet.
[..]
Ach, wat boeit het eigenlijk ook of ik voor 1 of andere wachtmeester geloofwaardig overkom. Daar zou ik me eigenlijk helemaal geen zorgen om moeten maken. Dat MSc papiertje en mijn basisarts diploma spreken straks wel voor zich.
Zeg het gewoon, ik ga geen tig topics doorspitten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zoek in de diepe krochten van het internet (lees: de DEF SC) en u zult weldra (volgens mij) antwoord vinden.
Ga je slijmen? Die kwaliteiten komen namelijk niet naar voren. Een mediator is gewoon wat anders.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jij zou conflictoplosser moeten worden. Die capaciteiten komen in deze post goed naar voren.
ER en teruglezen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zoek in de diepe krochten van het internet (lees: de DEF SC) en u zult weldra (volgens mij) antwoord vinden.
Dan denk ik dat Esses snel van de zaak af is.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat criminelen jouw internet hebben gestolen, mar Esses het oplossen, en Sammy als de analist daarachter.
Alsof hij naar een basisarts zou luisteren.quote:
Je mag ook gewoon zeggen hoor dat je nog last hebt van natte dromen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:43 schreef Esses het volgende:
[..]
Dan denk ik dat Esses snel van de zaak af is.
Jij bent degene die achterlijk overkomt en gebrek aan begrijpend lezen mist.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:42 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik hoop dat je zelf beseft hoe achterlijk je overkomt met je laatste regel? 1 of andere wachtmeester. Tjah, als jij jezelf als "basisarts" hoger inschat. Moet jij weten. Ik durf alleen te wedden dat ik al meer mensen heb kunnen helpen dan jij in je hele leven zal. Zelfs op geneeskundig vlak.
Zelfkennis, sommigen beschikken het, anderen tonen het niet.quote:
Ik kaats de bal enkel terug mijn vriend.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:44 schreef ErwinRommel het volgende:
Sorry Sammy, maar jij overdrijft nu echt als een klein kind, dacht dat ik wel eens overdreef
Zoals al eerder gevraagd, toon mij dan waar ik een gebrek aan begrijpend lezen toon. Ik kan het niet zien, zal wel door mijn gebrek komen. TOON HET!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:44 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jij bent degene die achterlijk overkomt en gebrek aan begrijpend lezen mist.
De bal?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik kaats de bal enkel terug mijn vriend.
Ik ook, en zeg me eens eerlijk, mag via DM, heb jij al eens geneukt?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik kaats de bal enkel terug mijn vriend.
Hij heeft nog steeds natte dromen vent...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ook, en zeg me eens eerlijk, mag via DM, heb jij al eens geneukt?
Okay, maar ik wil het van Sammy horen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:45 schreef Esses het volgende:
[..]
Hij heeft nog steeds natte dromen vent...
Maw. Nee.
Dat is gewoon op fok gepost.
Denk je dat hij als superieur schepsel daarvoor uit komt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Okay, maar ik wil het van Sammy horen.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:42 schreef Esses het volgende:
[..]
Tjah, als jij jezelf als "basisarts" hoger inschat.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:42 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik durf alleen te wedden dat ik al meer mensen heb kunnen helpen dan jij in je hele leven zal. Zelfs op geneeskundig vlak.
Allemaal onzin. Nooit gezegd. Dat haal jij eruit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:44 schreef Esses het volgende:
[..]
Zelfkennis, sommigen beschikken het, anderen tonen het niet.
Laat maar weer eens zien hoe onredelijk jij bentquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:45 schreef Esses het volgende:
[..]
De bal?
De sneeuwbal. Iedere keer als hij aan jouw kant is geweest weet je de overtreffende trap van achterlijkheid te vertonen.
het antwoord is zo verrekte simpel, een ja of een nee. Als hij daar al geen besluit over kan nemenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:47 schreef Esses het volgende:
[..]
Denk je dat hij als superieur schepsel daarvoor uit komt.
Als ik nee zeg, houd je dan op met zeuren?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
het antwoord is zo verrekte simpel, een ja of een nee. Als hij daar al geen besluit over kan nemen![]()
Sorry Sammy, ik wil weten, heb jij al geneukt of niet?
is geen schaamte om nee te zeggen, velen op FOK! hebben nog nooit geneukt
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
het antwoord is zo verrekte simpel, een ja of een nee. Als hij daar al geen besluit over kan nemen![]()
Als het de waarheid is prima, dus jij hebt nog nooit geneukt? Ja, of neequote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als ik nee zeg, houd je dan op met zeuren?
Neen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als het de waarheid is prima, dus jij hebt nog nooit geneukt? Ja, of nee
o..m..g..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Een andere reden om met titels te strooien is er niet.quote:
Daarom geef ik daadwerkelijke prestaties.quote:[..]
Daar reflecteer je iets op jezelf, wat niet eens aan jou gericht was.quote:[..]
Onredelijk? Nee hoor, ik heb al een paar keer begrijpend lezen gevraagd. Maar schijnbaar wil je niet antwoorden. Dus maak je de bal wat groter.quote:Allemaal onzin. Nooit gezegd. Dat haal jij eruit.
[..]
Laat maar weer eens zien hoe onredelijk jij bent
Shit, zijn wangetjes worden rood.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als ik nee zeg, houd je dan op met zeuren?
Heb je al wel eens gezoent?quote:
Gezoend.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:50 schreef Esses het volgende:
[..]
Heb je al wel eens gezoent?
Is ook geen schaamte hoor, velen op FOK! hebben ook nog nooit gezoent.
Sorry, d/t/dt ben, en zal, ik niet goed in (worden).quote:
Dan kunnen wij elkaar de handen schuddenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:51 schreef Esses het volgende:
[..]
Sorry, d/t/dt ben, en zal, ik niet goed in (worden).
Neen!!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:53 schreef Lotusss het volgende:
Sammie en Esses. Nu kappen met jullie bitchfight.
Dat doen jullie maar lekker in elkaars PM en DM.
Welke bitchfight?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:53 schreef Lotusss het volgende:
Kappen. Nu.quote:
Beetje "plekken", zo noemde we dat in 040 op schoolquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:54 schreef EllaN het volgende:
Geneukt, gezoend geneuzel.
Alsof je 12 bent.
Ik ga geen crew-bash uitvoeren. Ik ga ook verder niet zeiken. Je ziet het zo wel in FB.quote:
Ze lokte het wel uit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:01 schreef Esses het volgende:
Vrouw gearresteerd bij Klaagmuur vanwege sjaal
Joden
Ellanquote:
Wel aso-sjaalquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:01 schreef Esses het volgende:
Vrouw gearresteerd bij Klaagmuur vanwege sjaal
Joden
quote:
Nu niet.quote:
Dan doe ik schijnbaar iets goeds, stickers krijg je als je iets goed doet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:15 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Nee, dat moet je verdienen. Net als stickers.
Inderdaad..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:54 schreef EllaN het volgende:
Geneukt, gezoend geneuzel.
Alsof je 12 bent.
Zijn Albert Heijn dierenplaatjes ook goed?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:15 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Nee, dat moet je verdienen. Net als stickers.
quote:
Ter herinnering.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:53 schreef Lotusss het volgende:
Wederom, FBquote:
quote:
141SR?quote:
QFTquote:
Hoi clown.quote:
Wil je delen van wie je een clown bent, of moeten we moeilijk gaan doen?quote:
... OK.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:35 schreef Ikhebmeestalgelijk het volgende:
Begin maar met moeilijk doen aub
quote:
Juist.quote:
Kom dan.quote:
Ajax?quote:
Pak je kraspen!quote:
mooiquote:
rot op samquote:
Haal je broeders uit 410, dan gaat ie wel wegquote:
Broeders? Ken die gasten niet hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:46 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Haal je broeders uit 410, dan gaat ie wel weg
Kutbeesten.. ze horen vlees te eten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:50 schreef Ikhebmeestalgelijk het volgende:
Maar om ff terug te komen op ons originele topic: Waarom panda's?
Dezen biologentaaltje. Moet wel sammie zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:52 schreef Ikhebmeestalgelijk het volgende:
Panda's eten bamboe, superawesomeness, ze bijten dat door bij de stam en dan knabbelen ze er op. Vlees is voor wussies.
Je hebt vast wel connectiesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Broeders? Ken die gasten niet hoor
Nope.quote:
quote:
Neenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:55 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dezen biologentaaltje. Moet wel sammie zijn.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:58 schreef Schild het volgende:
Sammie is eindbaas, binnen 1 seconden 2 berichten plaatsen.
Da's wel leijp.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:01 schreef Ikhebmeestalgelijk het volgende:
Ze hebben 6 vingers aan 1 poot.
zeg dat wel.quote:
quote:
Ken je ook de panda Ling Lang?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:07 schreef Ikhebmeestalgelijk het volgende:
Ik vind het niet leuk meer, laterz
Panda Oelek?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:21 schreef Ikhebmeestalgelijk het volgende:
[..]
Je bedoeld Ling Ling?
Pittige Panda?quote:
Ni Hao ook? Mijn leven valt in duigen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:22 schreef Ikhebmeestalgelijk het volgende:
Ling Lang is namelijk een hoax
Het is wel erg vervelend als je geen leven meer hebt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:24 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ni Hao ook? Mijn leven valt in duigen.
Waar was die op, op mij?quote:
Ik geef je de duim omhoog. Dat lijkt me toch op z'n minst een gebaar met een redelijk positieve signatuur?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:31 schreef Esses het volgende:
[..]
Waar was die op, op mij?
Ondertoon: Mild geschokt, afvragend.
Dat klopt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:32 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik geef je de duim omhoog. Dat lijkt me toch op z'n minst een gebaar met een redelijk positieve signatuur?
Verplicht invoeren ditquote:
Nee, ik wil verdere verwarring voorkomen.quote:
Ja, maar daarvan moet je er ook niet teveel in een post gebruiken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:52 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dan kunnen de smilies wel het raam uit.
Het was slechts goed bedoelde kritiek. Wat een miscommunicatie. Dat krijg je ervan als je geen smilies gebruikt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:53 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja, maar daarvan moet je er ook niet teveel in een post gebruiken.
Ondertoon:
Frustratie.
Nou, het was meer dat ik dat wel wil. Maar bij elke zin een smiley plaatsen zorgt weer voor frustraties.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:57 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Het was slechts goed bedoelde kritiek. Wat een miscommunicatie. Dat krijg je ervan als je geen smilies gebruikt.
Ja die kloppen echt, sorry.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:21 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, en als Esses zijn stats echt kloppen (en daar ga ik wel vanuit), dan klopt de OP echt
Heb je er ook een voor mij?quote:
Eensch.quote:
Waar!quote:
In een flesje.quote:
Je vergeet ondertoon: bijdehandquote:
Bier is belangrijker.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:14 schreef Esses het volgende:
[..]
Je vergeet ondertoon: bijdehand
Ondertoon:
Teleurgesteld.
Dat is waarquote:
Mass effectquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:56 schreef Rave_NL het volgende:
Door dit soort kinderachtig gedrag weet ik nu gelijk weer waarom het me wel beviel zonder DEF.
Ondertoon:
Superieuriteitsgevoel.
Mass Effect 3 ja.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:56 schreef Esses het volgende:
[..]
Mass effect
Ondertoon:
Teleurgesteld.
Ik vond de hele serie eigenlijk niet echt je van het.quote:
Ohquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:57 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik vond de hele serie eigenlijk niet echt je van het.
Ondertoon:
Goed bedoelend.
Hoezo ben je zo verwonderd daarover?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh
Ondertoon:
Lichte verwondering
Omdat ik de serie (lees: deel 1 en 2) zelf wel erg goed vond, vooral de gedetailleerde en uitgediepte wereld/rassen. Deel 3 vond ik teleurstellend.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:59 schreef Esses het volgende:
[..]
Hoezo ben je zo verwonderd daarover?
Ondertoon:
Ontwikkeling van de competentie interpersoonlijke sensitiviteit dus: oprechte interesse
Ah vandaar, nja het viel mij wat tegen omdat... ja waarom eigenlijk. Het kon mij gewoon op een gegeven moment niet meer boeien, dat was vervelend.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Omdat ik de serie (lees: deel 1 en 2) zelf wel erg goed vond, vooral de gedetailleerde en uitgediepte wereld/rassen. Deel 3 vond ik teleurstellend.
Dat kan, ieder zijn ding. Ik was vooral benieuwd over waar het verhaal nou naartoe zou gaan. Ben meestal niet zo heel erg van de RPG's echter, hoewel Mass Effect 2 maar 2% RPG en 98% shooter was. Laat staan ME3..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:02 schreef Esses het volgende:
[..]
Ah vandaar, nja het viel mij wat tegen omdat... ja waarom eigenlijk. Het kon mij gewoon op een gegeven moment niet meer boeien, dat was vervelend.
Ondertoon:
Verheldering, enthousiasme over gamediscussies, verwondering over het wel leuk vinden van deel 1 en 2 door sam.
Naja games als baldurs gate enzo vond ik dan helemaal geweldigquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat kan, ieder zijn ding. Ik was vooral benieuwd over waar het verhaal nou naartoe zou gaan. Ben meestal niet zo heel erg van de RPG's echter, hoewel Mass Effect 2 maar 2% RPG en 98% shooter was. Laat staan ME3..
ME1 was nog wel een full-blown RPG. Irritant at times.
Voor mijn tijd nog. Niet gespeeld. Ben niet zo heel erg van de RPG's.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:09 schreef Esses het volgende:
[..]
Naja games als baldurs gate enzo vond ik dan helemaal geweldig
Ondertoon:
Enthousiasme
Dragon age kon mij ook niet echt boeien.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Voor mijn tijd nog. Niet gespeeld. Ben niet zo heel erg van de RPG's.
Baldurs gate is trouwens ook van Bioware. Heb na Mass Effect een andere game van Bioware geprobeerd: Dragon Age. Maar kon me niet boeien.
Stemming? Ondertoon! Als je me na doet, doe het goed.quote:
Zuigen, doen ze bij beSNIJdenissen ook!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:39 schreef Nibb-it het volgende:
Jongens, ik heb een paper cut. Wat nu? Ik denk dat ik zo flauw ga vallen.
Hak je vinger eraf en brand het dicht met een luciferquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:39 schreef Nibb-it het volgende:
Jongens, ik heb een paper cut. Wat nu? Ik denk dat ik zo flauw ga vallen.
Je snapte mijn pun niet?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hak je vinger eraf en brand het dicht met een lucifer![]()
Dank, ga het gelijk proberen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hak je vinger eraf en brand het dicht met een lucifer![]()
Mag ik helpen?quote:
Je mag je ondertoon achterwege laten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:48 schreef Esses het volgende:
[..]
Mag ik helpen?
Ondertoon: Enthousiast.
Waarom?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:49 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Je mag je ondertoon achterwege laten.
Ik weet niet of ik dit als een bedreiging, een grote voorliefde voor het afhakken van willekeurige ledematen, sadisme of beleefdheid moet interpreteren (of een mix van alle voorgaande dingen..)quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:48 schreef Esses het volgende:
[..]
Mag ik helpen?
Ondertoon: Enthousiast.
Sorry, beleefdheid, en teamworkquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit als een bedreiging, een grote voorliefde voor het afhakken van willekeurige ledematen, sadisme of beleefdheid moet interpreteren (of een mix van alle voorgaande dingen..).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |