Dan nogquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:45 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Moet je even op me facebook kijken.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Of Esses is een lange post aan 't typen and it continues of we zijn klaar. Ik ga even een potje Company of Heroes tegen de AI doen.
En maar om god roepenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:18 schreef hoogvlieger het volgende:
de tering. Word dat ding nog door een SAM geraakt of ontploffen gewoon de brandstoftanks? Ziet er wel bruut uit.
haaaaahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:29 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik denk dat het tijd wordt voor een sam-adoratietopic.
Waar? Utrecht CS?quote:
Ik maak het in deze niet persoonlijk. Ik had gewoon kunnen refereren naar de fok topics welke jij geopend hebt, inclusief de, door jou, geuploade chatgeschiedenissen aldaar. Is ook geen enkel probleem hoor. Met alle liefde.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
I like how this is getting personal, nasty and dirty. Hey, toedels. Ik ga even wat bots inmaken met CoH.
Die op die tweede foto is geen militair, maar een model en tv-presentatricequote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:37 schreef jankaas020 het volgende:
De site is een tikje NSFW, maar de post niet:
http://www.orgasmatrix.co(...)as-bellas-del-mundo/
Ik zie haar liever in dit "uniform"quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die op die tweede foto is geen militair, maar een model en tv-presentatrice
Haar naam is Ana Hickmann.
Ik ookquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:51 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik zie haar liever in dit "uniform"
[ afbeelding ]
Ik blijf het claimen totdat het tegendeel bewezen is.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:31 schreef Esses het volgende:
[..]
Overigens claim jij nog steeds bepaalde dingen die jij op geen enkele wijze kan hardmaken.
Ja is nie slech, vind deze ook wel fckable.quote:
Kunnen jullie nu eens ophouden met die onzin?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik blijf het claimen totdat het tegendeel bewezen is.
Niet verkeerd neequote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:55 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja is nie slech, vind deze ook wel fckable.
[ http://img181.imageshack.us/img181/6219/1270874301861.jpg (copy/paste deze link) ]
Gewoon de vlag er over, en gaan met die banaan. Alles voor (meer) volk, en vaderland.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niet verkeerd nee
Maar die vrouw daarachter, die heb een veuls te grote pannenkoek op haar kneiter
Ga heen en vermenigvuldig u zullen sommigen nu denken en batsen van alles wat los en vast zit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:58 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Gewoon de vlag er over, en gaan met die banaan. Alles voor (meer) volk, en vaderland.
beter toch?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:01 schreef Vortix het volgende:
En dan zit je ineens alweer op 1/3de van de VTO.
En heb je ook nog eens lang weekend en vanavond Amsterdam Dance Event! Prettig
Je kan natuurlijk ook een test oefening draaienquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ga heen en vermenigvuldig u zullen sommigen nu denken en batsen van alles wat los en vast zit.
Ik batste vaak een dame van lichte zeden op het Spijkerkwartier toen ik op de Oranjekazerne zat.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:04 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook een test oefening draaien
Trouwens wou dat ik een camera had in Somalia, want daar had men best lekker verpleegsters in het Zweedse hospitaal.
Heb je al die ingekorte versie van de VTO? Had er pas van gehoord dat die van 45 wkn naar 32 gaat en ook niet meer iedereen rode baret gaat halen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:01 schreef Vortix het volgende:
En dan zit je ineens alweer op 1/3de van de VTO.
En heb je ook nog eens lang weekend en vanavond Amsterdam Dance Event! Prettig
VTO = Vaktechnische Opleiding?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:10 schreef Schild het volgende:
[..]
Heb je al die ingekorte versie van de VTO? Had er pas van gehoord dat die van 45 wkn naar 32 gaat en ook niet meer iedereen rode baret gaat halen.
Sterker nog, 32 weken is inclusief verlof. Opleidingsweken effectief is 29, want die laatste week tel ik niet echt mee.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:10 schreef Schild het volgende:
[..]
Heb je al die ingekorte versie van de VTO? Had er pas van gehoord dat die van 45 wkn naar 32 gaat en ook niet meer iedereen rode baret gaat halen.
Dat mag, bij jou valt zo weinig te claimen. Om je penis te verlengen deel je zelfs cijferlijsten van je opleiding. Jij mag jouw claims blijven doen, blijf ik mijn claims wel doen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik blijf het claimen totdat het tegendeel bewezen is.
Waaromquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kunnen jullie nu eens ophouden met die onzin?
Zegt diegene die naar de hoeren gingquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ga heen en vermenigvuldig u zullen sommigen nu denken en batsen van alles wat los en vast zit.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:26 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat mag, bij jou valt zo weinig te claimen. Om je penis te verlengen geloofwaardig over te komen (iets wat ik niet doe) deel je zelfs cijferlijsten van je opleiding. Jij mag jouw claims blijven doen, blijf ik mijn claims wel doen.
Ongetoetste aannamequote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:26 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat mag, bij jou valt zo weinig te claimen.
Omdat het echt nergens meer over gaat, sammy wil zijn gelijk halen, jij wil jouw gelijk halen, gebed zonder einde dusquote:
Geloofwaardig overkomen kan je beter schrappen en penis verlengen laten staan. Meest zielige vertoning ooit.quote:
Ik wil mijn gelijk niet hoor.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Omdat het echt nergens meer over gaat, sammy wil zijn gelijk halen, jij wil jouw gelijk halen, gebed zonder einde dus
Niks mis mee, geld pompen in de economie is goedquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:27 schreef Esses het volgende:
[..]
Zegt diegene die naar de hoeren ging
Je weet dat daar de kut horizontaal is he?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:27 schreef Esses het volgende:
[..]
Zegt diegene die naar de hoeren ging
Overigens:
[ afbeelding ]
heb jij wel eens geneukt?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Was een ironische speling op alle voorgaande posts van Esses, haha.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:31 schreef Esses het volgende:
[..]
Geloofwaardig overkomen kan je beter schrappen en penis verlengen laten staan kan ik beter niet meer proberen. Anders wordt dat straks een zielig vertoning.
Ironisch?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Was een ironische speling op alle voorgaande posts van Esses, haha.
Zelfkennis sammie? Beter inderdaad dat jij niet meer geloofwaardig wil overkomen. Doe je toch al niet.quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:35 schreef Nibb-it het volgende:
Adoratietopic voor Sam #1: hulde aan onze DEF-kwakzalver. mods doe er wat aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |