Jezus, waarom loop jij nu willekeurige posts hier rond te struinen, wil je dat de DEF SC daar heen gaat ofzo? Dat is gewoon een opruiend bericht! Kom op zeg! Pffff! Er zijn ook "privé" gedeelten hoor op fok. Waar je mensen kan vragen weg te gaan! Dat is er een van.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:35 schreef Nibb-it het volgende:
Adoratietopic voor Sam #1: hulde aan onze DEF-kwakzalver. mods doe er wat aan
Dat denk jij. Je zou ergens anders moeten werken en een heleboel meer geld moeten verdienen als je dat kan aan de hand van postgedrag van mensen op internet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:34 schreef Esses het volgende:
[..]
Serieus, mijn aannames worden gewoon door jou getoetst.
Ach, wat boeit het eigenlijk ook of ik voor 1 of andere wachtmeester geloofwaardig overkom. Daar zou ik me eigenlijk helemaal geen zorgen om moeten maken. Dat MSc papiertje en mijn basisarts diploma spreken straks wel voor zich.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:35 schreef Esses het volgende:
[..]
Zelfkennis sammie? Beter inderdaad dat jij niet meer geloofwaardig wil overkomen. Doe je toch al niet.
Sorry, ik zal mezelf verwijderen van het internetquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:37 schreef Esses het volgende:
[..]
Jezus, waarom loop jij nu willekeurige posts hier rond te struinen, wil je dat de DEF SC daar heen gaat ofzo? Dat is gewoon een opruiend bericht! Kom op zeg! Pffff! Er zijn ook "privé" gedeelten hoor op fok. Waar je mensen kan vragen weg te gaan! Dat is er een van.
Jij zou conflictoplosser moeten worden. Die capaciteiten komen in deze post goed naar voren.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:38 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik neem Esses serieus want hij beschikt over een grote kennis, ondanks dat hij een vrouw is.
Ik neem Sammy serieus, want hij beschikt weer op andere gebieden over wat kennis ondanks dat het een kwakzalver is.
Zo!!
Gewoon zeggen dat criminelen jouw internet hebben gestolen, mar Esses het oplossen, en Sammy als de analist daarachter.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:39 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Sorry, ik zal mezelf verwijderen van het internet
Dan blijft mijn vraag staan, heb jij wel eens geneukt?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jij zou conflictoplosser moeten worden. Die capaciteiten komen in deze post goed naar voren.
Nee, blijf.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:39 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Sorry, ik zal mezelf verwijderen van het internet
Zoek in de diepe krochten van het internet (lees: de DEF SC) en u zult weldra (volgens mij) antwoord vinden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan blijft mijn vraag staan, heb jij wel eens geneukt?
Ik hoop dat je zelf beseft hoe achterlijk je overkomt met je laatste regel? 1 of andere wachtmeester. Tjah, als jij jezelf als "basisarts" hoger inschat. Moet jij weten. Ik durf alleen te wedden dat ik al meer mensen heb kunnen helpen dan jij in je hele leven zal. Zelfs op geneeskundig vlak.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat denk jij. Je zou ergens anders moeten werken en een heleboel meer geld moeten verdienen als je dat kan aan de hand van postgedrag van mensen op internet.
[..]
Ach, wat boeit het eigenlijk ook of ik voor 1 of andere wachtmeester geloofwaardig overkom. Daar zou ik me eigenlijk helemaal geen zorgen om moeten maken. Dat MSc papiertje en mijn basisarts diploma spreken straks wel voor zich.
Zeg het gewoon, ik ga geen tig topics doorspitten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zoek in de diepe krochten van het internet (lees: de DEF SC) en u zult weldra (volgens mij) antwoord vinden.
Ga je slijmen? Die kwaliteiten komen namelijk niet naar voren. Een mediator is gewoon wat anders.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jij zou conflictoplosser moeten worden. Die capaciteiten komen in deze post goed naar voren.
ER en teruglezen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zoek in de diepe krochten van het internet (lees: de DEF SC) en u zult weldra (volgens mij) antwoord vinden.
Dan denk ik dat Esses snel van de zaak af is.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat criminelen jouw internet hebben gestolen, mar Esses het oplossen, en Sammy als de analist daarachter.
Alsof hij naar een basisarts zou luisteren.quote:
Je mag ook gewoon zeggen hoor dat je nog last hebt van natte dromen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:43 schreef Esses het volgende:
[..]
Dan denk ik dat Esses snel van de zaak af is.
Jij bent degene die achterlijk overkomt en gebrek aan begrijpend lezen mist.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:42 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik hoop dat je zelf beseft hoe achterlijk je overkomt met je laatste regel? 1 of andere wachtmeester. Tjah, als jij jezelf als "basisarts" hoger inschat. Moet jij weten. Ik durf alleen te wedden dat ik al meer mensen heb kunnen helpen dan jij in je hele leven zal. Zelfs op geneeskundig vlak.
Zelfkennis, sommigen beschikken het, anderen tonen het niet.quote:
Ik kaats de bal enkel terug mijn vriend.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:44 schreef ErwinRommel het volgende:
Sorry Sammy, maar jij overdrijft nu echt als een klein kind, dacht dat ik wel eens overdreef
Zoals al eerder gevraagd, toon mij dan waar ik een gebrek aan begrijpend lezen toon. Ik kan het niet zien, zal wel door mijn gebrek komen. TOON HET!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:44 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jij bent degene die achterlijk overkomt en gebrek aan begrijpend lezen mist.
De bal?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik kaats de bal enkel terug mijn vriend.
Ik ook, en zeg me eens eerlijk, mag via DM, heb jij al eens geneukt?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik kaats de bal enkel terug mijn vriend.
Hij heeft nog steeds natte dromen vent...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ook, en zeg me eens eerlijk, mag via DM, heb jij al eens geneukt?
Okay, maar ik wil het van Sammy horen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:45 schreef Esses het volgende:
[..]
Hij heeft nog steeds natte dromen vent...
Maw. Nee.
Dat is gewoon op fok gepost.
Denk je dat hij als superieur schepsel daarvoor uit komt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Okay, maar ik wil het van Sammy horen.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:42 schreef Esses het volgende:
[..]
Tjah, als jij jezelf als "basisarts" hoger inschat.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:42 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik durf alleen te wedden dat ik al meer mensen heb kunnen helpen dan jij in je hele leven zal. Zelfs op geneeskundig vlak.
Allemaal onzin. Nooit gezegd. Dat haal jij eruit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:44 schreef Esses het volgende:
[..]
Zelfkennis, sommigen beschikken het, anderen tonen het niet.
Laat maar weer eens zien hoe onredelijk jij bentquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:45 schreef Esses het volgende:
[..]
De bal?
De sneeuwbal. Iedere keer als hij aan jouw kant is geweest weet je de overtreffende trap van achterlijkheid te vertonen.
het antwoord is zo verrekte simpel, een ja of een nee. Als hij daar al geen besluit over kan nemenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:47 schreef Esses het volgende:
[..]
Denk je dat hij als superieur schepsel daarvoor uit komt.
Als ik nee zeg, houd je dan op met zeuren?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
het antwoord is zo verrekte simpel, een ja of een nee. Als hij daar al geen besluit over kan nemen![]()
Sorry Sammy, ik wil weten, heb jij al geneukt of niet?
is geen schaamte om nee te zeggen, velen op FOK! hebben nog nooit geneukt
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
het antwoord is zo verrekte simpel, een ja of een nee. Als hij daar al geen besluit over kan nemen![]()
Als het de waarheid is prima, dus jij hebt nog nooit geneukt? Ja, of neequote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als ik nee zeg, houd je dan op met zeuren?
Neen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als het de waarheid is prima, dus jij hebt nog nooit geneukt? Ja, of nee
o..m..g..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Een andere reden om met titels te strooien is er niet.quote:
Daarom geef ik daadwerkelijke prestaties.quote:[..]
Daar reflecteer je iets op jezelf, wat niet eens aan jou gericht was.quote:[..]
Onredelijk? Nee hoor, ik heb al een paar keer begrijpend lezen gevraagd. Maar schijnbaar wil je niet antwoorden. Dus maak je de bal wat groter.quote:Allemaal onzin. Nooit gezegd. Dat haal jij eruit.
[..]
Laat maar weer eens zien hoe onredelijk jij bent
Shit, zijn wangetjes worden rood.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als ik nee zeg, houd je dan op met zeuren?
Heb je al wel eens gezoent?quote:
Gezoend.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:50 schreef Esses het volgende:
[..]
Heb je al wel eens gezoent?
Is ook geen schaamte hoor, velen op FOK! hebben ook nog nooit gezoent.
Sorry, d/t/dt ben, en zal, ik niet goed in (worden).quote:
Dan kunnen wij elkaar de handen schuddenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:51 schreef Esses het volgende:
[..]
Sorry, d/t/dt ben, en zal, ik niet goed in (worden).
Neen!!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:53 schreef Lotusss het volgende:
Sammie en Esses. Nu kappen met jullie bitchfight.
Dat doen jullie maar lekker in elkaars PM en DM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |