Ik ook, en zeg me eens eerlijk, mag via DM, heb jij al eens geneukt?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik kaats de bal enkel terug mijn vriend.
Hij heeft nog steeds natte dromen vent...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ook, en zeg me eens eerlijk, mag via DM, heb jij al eens geneukt?
Okay, maar ik wil het van Sammy horen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:45 schreef Esses het volgende:
[..]
Hij heeft nog steeds natte dromen vent...
Maw. Nee.
Dat is gewoon op fok gepost.
Denk je dat hij als superieur schepsel daarvoor uit komt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Okay, maar ik wil het van Sammy horen.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:42 schreef Esses het volgende:
[..]
Tjah, als jij jezelf als "basisarts" hoger inschat.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:42 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik durf alleen te wedden dat ik al meer mensen heb kunnen helpen dan jij in je hele leven zal. Zelfs op geneeskundig vlak.
Allemaal onzin. Nooit gezegd. Dat haal jij eruit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:44 schreef Esses het volgende:
[..]
Zelfkennis, sommigen beschikken het, anderen tonen het niet.
Laat maar weer eens zien hoe onredelijk jij bentquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:45 schreef Esses het volgende:
[..]
De bal?
De sneeuwbal. Iedere keer als hij aan jouw kant is geweest weet je de overtreffende trap van achterlijkheid te vertonen.
het antwoord is zo verrekte simpel, een ja of een nee. Als hij daar al geen besluit over kan nemenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:47 schreef Esses het volgende:
[..]
Denk je dat hij als superieur schepsel daarvoor uit komt.
Als ik nee zeg, houd je dan op met zeuren?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
het antwoord is zo verrekte simpel, een ja of een nee. Als hij daar al geen besluit over kan nemen![]()
Sorry Sammy, ik wil weten, heb jij al geneukt of niet?
is geen schaamte om nee te zeggen, velen op FOK! hebben nog nooit geneukt
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
het antwoord is zo verrekte simpel, een ja of een nee. Als hij daar al geen besluit over kan nemen![]()
Als het de waarheid is prima, dus jij hebt nog nooit geneukt? Ja, of neequote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als ik nee zeg, houd je dan op met zeuren?
Neen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als het de waarheid is prima, dus jij hebt nog nooit geneukt? Ja, of nee
o..m..g..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Een andere reden om met titels te strooien is er niet.quote:
Daarom geef ik daadwerkelijke prestaties.quote:[..]
Daar reflecteer je iets op jezelf, wat niet eens aan jou gericht was.quote:[..]
Onredelijk? Nee hoor, ik heb al een paar keer begrijpend lezen gevraagd. Maar schijnbaar wil je niet antwoorden. Dus maak je de bal wat groter.quote:Allemaal onzin. Nooit gezegd. Dat haal jij eruit.
[..]
Laat maar weer eens zien hoe onredelijk jij bent
Shit, zijn wangetjes worden rood.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als ik nee zeg, houd je dan op met zeuren?
Heb je al wel eens gezoent?quote:
Gezoend.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:50 schreef Esses het volgende:
[..]
Heb je al wel eens gezoent?
Is ook geen schaamte hoor, velen op FOK! hebben ook nog nooit gezoent.
Sorry, d/t/dt ben, en zal, ik niet goed in (worden).quote:
Dan kunnen wij elkaar de handen schuddenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:51 schreef Esses het volgende:
[..]
Sorry, d/t/dt ben, en zal, ik niet goed in (worden).
Neen!!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:53 schreef Lotusss het volgende:
Sammie en Esses. Nu kappen met jullie bitchfight.
Dat doen jullie maar lekker in elkaars PM en DM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |