Het is wel erg vervelend als je geen leven meer hebt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:24 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ni Hao ook? Mijn leven valt in duigen.
Waar was die op, op mij?quote:
Ik geef je de duim omhoog. Dat lijkt me toch op z'n minst een gebaar met een redelijk positieve signatuur?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:31 schreef Esses het volgende:
[..]
Waar was die op, op mij?
Ondertoon: Mild geschokt, afvragend.
Dat klopt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:32 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik geef je de duim omhoog. Dat lijkt me toch op z'n minst een gebaar met een redelijk positieve signatuur?
Verplicht invoeren ditquote:
Nee, ik wil verdere verwarring voorkomen.quote:
Ja, maar daarvan moet je er ook niet teveel in een post gebruiken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:52 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dan kunnen de smilies wel het raam uit.
Het was slechts goed bedoelde kritiek. Wat een miscommunicatie. Dat krijg je ervan als je geen smilies gebruikt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:53 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja, maar daarvan moet je er ook niet teveel in een post gebruiken.
Ondertoon:
Frustratie.
Nou, het was meer dat ik dat wel wil. Maar bij elke zin een smiley plaatsen zorgt weer voor frustraties.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:57 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Het was slechts goed bedoelde kritiek. Wat een miscommunicatie. Dat krijg je ervan als je geen smilies gebruikt.
Ja die kloppen echt, sorry.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:21 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, en als Esses zijn stats echt kloppen (en daar ga ik wel vanuit), dan klopt de OP echt
Heb je er ook een voor mij?quote:
Eensch.quote:
Waar!quote:
In een flesje.quote:
Je vergeet ondertoon: bijdehandquote:
Bier is belangrijker.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:14 schreef Esses het volgende:
[..]
Je vergeet ondertoon: bijdehand
Ondertoon:
Teleurgesteld.
Dat is waarquote:
Mass effectquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:56 schreef Rave_NL het volgende:
Door dit soort kinderachtig gedrag weet ik nu gelijk weer waarom het me wel beviel zonder DEF.
Ondertoon:
Superieuriteitsgevoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |